Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Qru #219476 üzenetére

    amikor mar bug, akkor b4szhatod kategorias lett...
    amugy vannak ennel a M32-nel nagyobb szopohegyek is:

    ~szeptemberben fizetett ki kollegam elso korben 520k-t egy manual 5-s valto cserejere egy mk7 Golf 1.6TDI-nel
    aztan ugy 1000-1200km utan ujra le kellett vetetni azt a valtot is, szeoritani, mert a bontott valto se volt eppen 100%-s 320k-ert, es a kettobol osszeraktak egyet
    a 3x olajcserevel meg a 2x valto le-fel + szetborit-osszerak.... szumma ~700k-ba volt ez a buli neki
    fogalmazzunk ugy, hogy nem kapott röhögőgörcsöt
    az eredeti valtoban megfordult a csapagy hazban, meg lefogazodott a 3.-4.fokozat, telehanyta femforgaccsal az egeszet
    a "gyari" VAG cimkes olajbol egy toltes 25k a 2 liter...olyanbol ugrott bele osszesen 3x
    a gyari hatso fedel, amiben a csapagy megfordult 300k, meg 25-30k egy-egy csapagy bele, meg az fogaskerekpar is vmi 80k korul lenne per fokozat

    es itt semmi upgrade nem volt benne, ami a M32-hez pl letezo "nagycsapagyas" kit
    ez csak az, hogy mozgokepes legyen a csucstechnika ujra, meg a kuplung is az maradt, ami volt
    kepzeld ha meg az is keri a cseret a DMF-l egyutt...
    1+

    ezek utan sipoljon be barki, az M32-re....LOL


    van ez mellett egy 1.9 JTD 8v 115lovas Stilo-ja, azon kb azt se tudja hol van a valto, vagy hogy 1 kell bele vagy 2
    most a Golf peldajan tanulva azon is csereltek hajtomuolajat, mert amiota megvan neki kb 6-7 eve erre meg nem kerult sor
    de abba nem a "gyari" Selenia kerult, hanem egy a gyari specifikacionak megfelelo 75w90 Mannol vmi, na az kerult vagy 6k-ba a 2 liter
    mutatta fenykepen, jo koromfekete volt mar abban is, viszont nem csillogott benne semmi oda nem valo akarmi se
    az uj olaj annal tuti jobban fog mukodni

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák