- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Honor 90 - modellalkat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
válasz gyenesmartin #73150 üzenetére
Szerintem rövid időn belül legalább 10 db "Vegyél régi Swiftet" tanácsot fogsz kapni.
-
válasz gyenesmartin #73154 üzenetére
Ha nem abból indulunk ki hogy töröd, akkor igénytelen igásló.
ABE: jobb mint a vegyél mk1 fókát
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
válasz gyenesmartin #73150 üzenetére
HI!
fogagyunk hogy konszezusos buzukit megkaptad:- )))
udv
neduddki
mod: latom a fokahivo flasnszia idejert:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #126860 üzenetére
Punto 2, polo 6n, f astra. Ha van turelmed kivarhatsz egy jo mk1 nissan almera-t is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #126860 üzenetére
Méretben mekkora kellene? Egyik legkisebb költségből Citroen Saxo/Peugeot 106/Nissan Micra 1.5D tud embert szállítani valószínűleg. Légzsákos+ABS-eset keresnék, mert amúgy papír; hátsó sárvédő rohadhat leginkább ívnél+csomagtartó felől, illetve a motortérben jellemző még egy helyen rozsda; ezek közül a franciáknál a hátsó hídra félre kell tenni 30-40 ezret, de ha van kompresszió a motorban, és megkapja az olajat 10 ezrenként, hatékony eszköz.
Predator2: Golf 4 1.9 SDI végtelen unalom azzal a motorral (68PS), de megbízható, nem eszik sokat, és kevés a hibalehetőség (se turbó, se kettőstömegű). A keretbe már beleférhet a 6 lufi (hirdetésekben 10-nek szokták írni, mert annyi felirat van az utastérben) és ESP, úgy biztonságot illetően is rendben van szvsz. Ha van több tartalék, ugyanaz vagy A3 is beleférhet 90 lovas TDI-vel, vagy 1.6 benzinnel (itt már csak a fogyasztás a pluszköltség).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #126886 üzenetére
Ennyibol a golf4-et el kell felejteni. Almerabol az 1.4 benya (87le) tuti jo, a tobbit nem ismerem.
-
rbalint88
addikt
válasz gyenesmartin #154227 üzenetére
az biztos, hogy nem a kisdízeles-automata corolla keveset nem fog enni így, viszont az az automata nem egy nagy eresztés semmilyen szempontból, inkább kerülendő, mint jó.
-
nesa
veterán
válasz gyenesmartin #154227 üzenetére
Ez mind borzasztó kényelmetlen autó úgy hogy ez ne legyen szempont, a PD nél nekem gyanús hogy ez a siemens PD, a 105 lovas a bosch, ha siemens szerintem kerüld el.
A volvo viszont nagyon kényelmes, igazából a 2 véglet amiket felsoroltál
Kb annyi a különbség köztük mint a párnázatlan hokedli meg a fotel közt.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #154227 üzenetére
Ennyiért max első generációs Prius-t mernék venni, ha automata kéne. A többire simán rámegy az ára jelentős százaléka csak a váltó felújításra, ennél legalább többfelé oszlik a kockázat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #154233 üzenetére
Mennyi tartalékod lenne, amit vásárlás utáni szervizre tudsz költeni, illetve későbbi karbantartásra rendelkezésre állna?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #154236 üzenetére
Egy automata váltó felújítás mindegyiknél ott lebeg, mint kockázat, és 3-400k simán megvan, az alap karbantartásokról meg nem is beszéltünk. A régi S80-at nem dicsérik annyira megbízhatóság terén, az S60 jobbnak mondható, de abból ennyiért eléggé csak az alja van szvsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #156821 üzenetére
Mennyit tudsz tartalékolni? Automata felújítása néhány százas magában is. Valahol engedj - manuális/többért/kevésbé mutatósat/kisebbet
-
válasz gyenesmartin #156823 üzenetére
Automatánál mindenképpen kell felújításra költeni. Ha szerencséd van akkor nem nálad, de ugye szerencsére nem alapozunk. Csak egy olajcsere több tízezerre rúg, ha valóban hozzá kell nyúlni az a mostani előirányzott teljes vásárlás kb 80-90%-a lehet, típustól függően.
Olyan válaszra ne várj, hogy ez meg ez a típus tuti nem fog meghalni - ez egyszerűen megjósolhatatlan.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gombinyó
őstag
válasz gyenesmartin #157003 üzenetére
Nem törvényszerű, de elég kicsi rá az esély, hogy jót fogj ki annyiért. Persze a 1,5 millióssal is be lehet fürödni... Hozzáértő nézze át, azzal lehet csökkenteni a mélytorok esélyét.
-
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #157717 üzenetére
Nekem furcsa, hogy elvileg xenonos, de láthatóan nincs benne lámpamosó. Szóval vagy hagyományos halogén izzó van a vetítőlencse mögött, vagy nem gyári a lököse szvsz.
-
#94529552
törölt tag
válasz gyenesmartin #157717 üzenetére
Ha problémamentes, és finoman vált, akkor elvileg nem lesz gond az automatával, csak kell egy teljes váltó-olajcsere szűrővel, de ez is van vagy 50-100k. Akkor szokott gond lenni, ha erről megfeledkeznek.
-
lsc
nagyúr
válasz gyenesmartin #157723 üzenetére
1 milla körül csak az alja van nem érdemes velük foglalkozni, hacsak nincs egy kis pénzmag a javításra.
Most már több mint fél éve van egy t25 1.8 kombim, eddig meg vagyok vele elégedve. 1.8-as motorokkal 2005 közepéig voltak olajfogyasztási problémák, toyota sokban cserélt blokkot, azokkal már nincs gond, de vannak kivételek, az enyém 2003-as, az eddigi több mint 7e km alatt kb 2 mm-rel csökkent az olajszint a nívón. Ezzel a motorral kellemesen használható, tágas, kényelmes utazóautó. Nemrég csaptunk le vele egy 1200-es körutat, egy hiba feltűnt, hiányzik a 6. fokozat /T25-ben csak dízeleknél van 6-os váltó, sajnos/, 130 fölött bejön egy kellemetlen szívászaj, nem szívesen forgattam abban a tartományban. 150 fölött semmi gond, ott már vált a vvti. Fogyasztásra nem panaszkodom, nyáron klíma most meg a hideg, mobilappal írom eddig 7,86, elég sok várossal.2.0-ás benzinesnél elég sok gond van a lambda szondákkal, 2.4-nél a fogyasztással.Az élet kegyetlen .
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157723 üzenetére
Fogyasztást számoltál már? Ilyen távra dízelt vennék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157736 üzenetére
Mit fizet a cég, üzemanyagot vagy kompletten céges autót adna gyakorlatilag? Ha tiéd a fenntartás, jogos lenne egy szívó benzinest választani.
-
vzsryl
nagyúr
válasz gyenesmartin #157738 üzenetére
Az a 9Ft már 15Ft, nem?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157738 üzenetére
Ebben a kategóriában az ár felét rá lehet locsolni a váltóra, 9 Forintonként az 55k km, és akkor gyertyát meg olajat nem cseréltél. Én Priust vennék ennyiért, ha automata kell mindenképp, vagy nagyon maximum olyan hagyományos olajkavarósat, mint a Golf IV 4 sebességese. Nyilván lehet saját zsebből finanszírozni sok mindent, de nem vagyok meggőződéve, hogy meg is érne annyit
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157742 üzenetére
Octavia, Bora, Leon ugyanez a padlólemez. Trafók hullanak, nem tudom, melyik motor nem eszi őket (talán a 2.0 nem szidják ilyen téren annyira, de majd kijavítanak ). A legszigorúbb kritérium talán az, hogy legyen karbantartott az automata... Corolla jó lehet, nem ismerem az automatát benne, benzinesekkel nem szokott gond lenni (kivéve olajevő 1.8 és tsai).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #159515 üzenetére
Részemről inkább astra g, kevésbé rohad mint a mazda. Viszont az 1.6 ha jól emlékszem az olajevős ecotec motor.
-
w333
félisten
válasz gyenesmartin #159515 üzenetére
Ennyiért inkább Golf 4 vagy Leon ... ilyen áron már szépet kapsz !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gyenesmartin
őstag
válasz gyenesmartin #159524 üzenetére
Ha feladnám az automata kritériumot (majd az ez utáni az lesz), akkor is a Golf IV-vel járnék a legjobban 5-600K környékén?
-
Richard!
addikt
válasz gyenesmartin #159548 üzenetére
Ismerősömnek pont van egy eladó 323F-je (BJ), 1.8 automata. Német papíros, 1000€
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Gombinyó
őstag
válasz gyenesmartin #165537 üzenetére
A jazz drágább sztem. Ennyiért a Kia Rio is kellemes kis autó tud lenni vagy ha kell a nagyobb csomagtér akkor Renault Clio Grandtour, esetleg Fiat Tipo. Lehet mindent tesztvezetni
-
válasz gyenesmartin #165537 üzenetére
I20, baleno, kia rio egy méret nagyjából, nézzék meg élőben, próbálják ki, egyikkel sem lőnek mellé
A jazz az 4M indul, a swift meg jóval kisebbEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #165540 üzenetére
Baleno ha kicsit hosszabbakat megy elvan 4,5 literrel. Nekem rövid városi utakon 5,2 litert kér.
Més que un club!
-
válasz gyenesmartin #165540 üzenetére
a suzuki fogyaszt a legjobban, szinte dieseles (4,5-5,5 litereket olvasok), de a hyundai, kia 1,25 is jól fogyaszt, én kinyomom a szemit sokszor (i20), de így is 6,3 a 11000 km átlagom, mindig klíma és sokszor várok helyben klímázva, múlthéten mentem egy 525 km etapot (Blelle- Budaörs, Kunfehértó, Blelle) 5,9 lett, pedig siettem.
Meg mentem 450 km etapot végig pálya 6,3 óra szerint 140-150-el végig, ahogy a forgalom engedte.
(Blelle- Bp Lajos uta -Blelle) oda vissza dugó 1óra 15 perc Budaörstől, meg visszafele is, így volt 6,9
Csak országút 5,2-5,5
Az i20 980 kg a rio 1050 szóval rio kicsit nehezebb, az i20 most jelent meg a 2018-as, raktáron lévő eggyel régebbiből biztos lehet ez miatt kicsit alkudni.
A baleno nagyon jól fogyaszt és kicsit jobban is megy, de 84, vagy 90 ló kb mindegy, az i20 is jól használható 100-ig nem veszed észre, hogy gyenge lenne, 130 környékén már érezni, hogy onnan nehezebben gyorsul, de gyorsul. Az i20 futóműve és belső anyaghasználata jobb, mint a suzukié, nekem az ülések is kényelmesebbek az i20-ban.
az új i20 már euro 6.2 (ez inkább hátrány, mint előny szerintem, bár nem próbáltam még az "újabb motorral", nem tudom mennyire kellett belenyúlni a szoftverbe)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz gyenesmartin #165816 üzenetére
Suzuki Baleno van 3.2m-ért, klímás, könnyű, erős, megbízható, borzasztó keveset fogyaszt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz gyenesmartin #165816 üzenetére
3,5M Fiat Tipo is játszik by Kisza25
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
vzsryl
nagyúr
válasz gyenesmartin #165821 üzenetére
Már hogyne volna, kérdezd meg Napfénysüti fórumtársat.
(#165820) MunezXBK: Mondjuk aki új autót szeretne olcsón, ráadásul most 5 évig csak tankolni kell, mert még a szerviz is ingyenes a garancia végéig.
(#165824) MunezXBK: B@szki' észre se vettem.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #165816 üzenetére
Használtat.
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #165821 üzenetére
GL-ben van.
Mod: sőt ha jól látom a felszereltségi listát akkor már a GA-ban is van klíma.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
vzsryl
nagyúr
válasz gyenesmartin #165828 üzenetére
Gagyi, rohadós, használtan a piaci értéke borzasztóan gyorsan és nagy mértékben csökken.
A Baleno se épül drága és jó minőségű anyagokból, de legalább jól össze van rakva, nem rohad, és mivel Suzuki, ezért Magyarországon mindig könnyű lesz eladni, és jó áron fogják megvenni. Ráadásul ahogy említettem, a fogyasztása rendkívül jónak számít, már-már dízel szintű.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Gombinyó
őstag
válasz gyenesmartin #165816 üzenetére
Kell a Logan méret? Ha igen új autóból nem nagyon lesz más annyiért.
Ha jó a kisebb is akkor ott a Suzuki, tényleg jó benzines motorral vagy a Renault Clio amíg még lehet kapni a 4 hengeres szívó 1.2-vel. A nagyobb választék inkább 3,5-től indul. Fabia, Ibiza is van 3ért, de azok a 3 hengeres 1.0 szívó motorral. -
#94529552
törölt tag
válasz gyenesmartin #165833 üzenetére
-
veterán
válasz gyenesmartin #165865 üzenetére
Az Ignis külseje erősen megosztó (szerintem dili); ugyanakkor a motorja állat: rendesen lép, szeret forogni is, de lent sem erőtlen, 5 liter körül eszik vegyesben.
A Baleno ugyanezt a motort kapta; a külseje konzervatívabb, tágasabb, a kivitelezése némileg olcsóbb. Sokkal inkább ez, mint egy Dacia.
[ Szerkesztve ]
-
takacsbotond
őstag
válasz gyenesmartin #165872 üzenetére
Mit mondtam még tudok felvenni hitelt. Eddig a 5-ös Golf + hitel a legesélyesebb befutó, de hátha elsiklottam valami felett.
kb 2 misi a max ameddig el tudok menni önerővel együtt, de azt már kicsit neccesebb lesz kigazdálkodnom.
BigBlackDog Ha garantálod, hogy abban az egy évben 10Ft-ot sem kell ráköltenem tankoláson felül nekem jó.[ Szerkesztve ]
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
takacsbotond
őstag
válasz gyenesmartin #165878 üzenetére
Használt dolgokkal én is mindig megszívtam (600e-t költöttem 1 év alatt egy Simsonra amivel dolgoztam, és csak az mentett meg attól a motortól, hogy összetörtem).
Viszont van egy új autó, ami nagyon szimpatikus, bár munkára a méretei miatt kevésbé lenne ideális az a Suzuki Vitara.
Mit gondoltok? Megtérülhet, vagy ilyen felhasználás mellett totális ráfizetés lenne? Kb 10e Ft-ot keresek 100km-enként amiből még tankolnom, és szerelnem kell a kocsit.Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
gyenesmartin
őstag
válasz gyenesmartin #165865 üzenetére
Visszavonom. Elvittek egy Ignist próbakörre, azonnal beleszerettek. Úgyhogy ez lett végül GLX felszereltségben.
-
HKorn
addikt
válasz gyenesmartin #166017 üzenetére
Mi pénz egy fullos Ignác? Amúgy jó választás, elég vagány kis autó.
Run&Ride
-
Richard!
addikt
válasz gyenesmartin #168490 üzenetére
A4 B6 1.9 PDTDI AVF motorkóddal, 131 lóval
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz gyenesmartin #169971 üzenetére
Persze, lényegesen olcsóbb. Váltás minősége is hagy kívánni valót, de megszokást igényel és ellehet vele szépen pirickázzni. Nagybátyám vett egy ilyen váltóval szerelt '94-es Cliot. Szaladgálósnak kiváló, lába rossz neki és nem tud már kuplungolni. Városi szaladgálósnak meg egy triptronic váltós autó lényegesen drágább. Raktak ilyet nyilván a Fiatba is, Brava/Bravo sorozat. Azt hiszem, hogy 3 fokozat volt benne meg egy negyedik országúti, egymás után voltak a fokozatok, de nem akartok badarságot írni rég láttam ilyet. Suzukikba van még olyan autómata, hogy előre tolod a kart akkor előre megy ha hátra akkor hátra és csókolom.
-
HKorn
addikt
válasz gyenesmartin #169988 üzenetére
A 2.0 PD a legrosszabb konstrukciók között van számontartva, bátyádnak lehet szerencséje volt vele, én nem vennék.
Run&Ride
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #169988 üzenetére
Ha BKD mtorkód, akkor veheted. A többit kerüld el.
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #169991 üzenetére
Ismerősöméknek a jettában 67k km után adta be a kulcsot, vmi elektronikai nyűgje volt, gariban cserélték a komplett váltót. Másnak 200e felett sincs még baja. Lutri.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #169991 üzenetére
Bkd nedves kuplungos dsg- vek volt. Ha most jó és volt benne olaj cserélve előírás szerint, akkor jó is marad sokáig.
-
szőröscica
addikt
válasz gyenesmartin #170003 üzenetére
Bocsanat, a hitelre autovasarlas es az anyagilag legjobb szokapcsolatok egy mondatban szerintem nem kellene szerepeljenek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Chromecast topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- OLED TV topic
- Arch Linux
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs