Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANOka

    őstag

    válasz UX #123219 üzenetére

    Legszívesebben agyonütném azt, aki 16:10 helyett "kitalálta" a 16:9-es képátlót! :((( :W

  • Vasti74

    aktív tag

    válasz UX #123236 üzenetére

    Én nem vagyok profi, csak egy egyszerű otthoni felhasználó - mint szerintem a legtöbben.
    Aki szoftverfejlesztésből, tervezésből, vidós - grafikai munkákból stb. él, annak persze van egy rendes asztala, elég hellyel, és simán megértem, ha 2x27" előtt üldögél... Abból a távolságból a 27" kisebb is lesz, mint nálam a 24".

    De egy átlagos felhasználónak az ritkán optimális.

    Lemértem, 60 centire van a fejem eleje ;-) a monitortól használat közben, így a 24" két szélét csak fejforgatással tudom megnézni, ami szerintem egyáltalán nem ergonomikus. Az asztalom egy egyszerű, otthoni felhasználóknak való kis számítógép asztal, szerintem semmi szélsőséges, kihúzott billentyűzet tartóval azért "messze" ülök a monitortól... Persze nem annyira, mint egy íróasztalnál, de nekem olyan nem kell - ahogy a legtöbb otthoni felhasználónak sem.
    (Az jutott eszembe, hogy veszek olyan monitortartót magamnak is, mint amilyet a lányaimnak vettem az íróasztalra: egy kicsit távolabb kerül vele a monitor)

    Persze, a laptop azért kicsi, hogy hordozható legyen ;-) De lemértem: ha ölbe veszem a laptopomat, ahogy szoktam (meg szerintem még nagyon sokan) , kb. 50-55 centire van a kijelző a szememtől!

    Szóval 50-55 centiről, 13-15"-on "kell" a piszok nagy felbontás, de 60-70 centiről, 22-24"-ra meg elég a FullHD, a gyártók szerint... Szerintem meg nem ;-)

    Képarány: még 16:10-es monitoron is, miközben pl. itt fórumozok, ilyen sok a kihasználatlan terület a két oldalon. Én tényleg ilyen célra az 5:4-es monitort totál elfogadhatónak tartottam: abból a 19"-os függőleges képmérete kb. pont annyi, mint egy 24"-os 16:10-nek ;-) Persze, nem véletlenül cseréltem le: fotószerkesztéshez stb. viszont eléggé vacak az 5:4 képarány, hamar elfogy a hely.

    Na mindegy, elnézést, egy kicsit túlragoztam a dolgot ;-) Egyszerűen csak szerettem volna egy nagyobb felbontású monitort, lehetőleg még kisebb (22") méretben, és nem akartam elhinni, hogy 13-14-15-16" méretben rengeteg hordozható gépbe beépítik, de "asztaliban" meg nem létezik ilyen.

  • Tonyo

    őstag

    válasz UX #123277 üzenetére

    Bírja, de érezhetően megdolgoztatja.

    Nekem 16GB verzió van. Te melyiket nézted ki amúgy?

    Tin: jelenleg 2 db 24"FHD-m van, tehát az egyik még jó is lenne, de nem látom egyelőre hova tudnám tenni, úgy, hogy azért munkához (két doksi) is jó legyen.

  • Tin

    veterán

    válasz UX #123314 üzenetére

    100%-on de, kifolyik a szemed. De most írtam le feljebb. 100%-rá 1440p-t vegyél. Vagy 4K, de 150% scaling.

  • 0xmilan

    addikt

    válasz UX #123372 üzenetére

    > Minek kockáztasson egy halláskárosodást ha van lehetősége hangszórót használni?

    :F

  • Speed®

    HARDVERAPRÓD

    válasz UX #123372 üzenetére

    Anno a 2709emhez volt, nem estem hanyatt tőle. Ha minőség kell, dedikált hw, az integrált cüccögők csak alapzajnak jók kb.

  • jolti05

    őstag

    válasz UX #123372 üzenetére

    Köszi a tippet, ezt a témát is körbejártam anno.

    A gondom vele, hogy csak (bizonyos) Dell monitorokra csatlakoztatható alulról, illetve olyan megoldás is létezik, amikor a monitor talp függőleges tartójára rögzül a bar.
    Ez utóbbi nekem nem lesz, mert monitortartó konzolt fogok használni.

    Nagyon elment a téma, röviden megkísérelném visszahozni:

    Ha nem feltétlenül lenne szükségem beépített hangszóróra, és a KVM switchet is külső eszközzel valósítanám meg, akkor maximum 140-150e forint értékben melyik monitor lehet jobb választás a Gigabyte-nál, ami 1440p, 32", ~16:9-es képaránnyal rendelkezik, és legalább 120hz-es képfrissítési rátával?
    Teljesen átlag felhasználásra, olykor film, ritkán játék, munka és magánélet :)

    A rövid válasz, hogy az összes? :DDD

    A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

  • KAMELOT

    titán

    válasz UX #123391 üzenetére

    Megjöttek az új hangszórók Logitech Z607 ;]

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • KAMELOT

    titán

    válasz UX #123404 üzenetére

    Ja ismerem. Van 2000€ is 2.0 szett :DDD
    Nekem csak szóljon szépen. Órákon keresztül csak a lövöldözés megy.

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • Tin

    veterán

    válasz UX #123433 üzenetére

    Ha nyomda nem kell, akkor felesleges az AdobeRGB, amúgy amik azt is lefedik, 3x ennyibe kerülnek. SRGB a webre bőven elég.

  • Vhiktor

    veterán

    válasz UX #123433 üzenetére

    Ha grafikai munkára kell akkor a Benq monitorokat is merem ajánlani azok gyárilag is eléggé színhelyesnek számítanak, de ha a legpontosabb színhelyesség kell, akkor viszont mindet kalibrálni kell.

    ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A

  • Kam1kaze

    tag

    válasz UX #123460 üzenetére

    Nem akarom tele offolni a topikot, de most, hogy ezt írod, eszembe jutott, az első telefonálásnál, mikor rákérdeztem, hogy ezt mégis hogy gondolták? Akkor mondta a hölgy, hogy céges vásárlásnál szoktak így levonni. Mondtam, de én magánszemély vagyok, mondja igen, ezért nem érti.

    Lett volna lehetőségem ismerőssel cégre venni párom PC-jét is, de ez volt az elsődleges, hogy azért nem, mert akkor nincs 14 napos elállás és jótállás is jogi személynek 1 év van csak, a 3-5-7 évvel szemben, ahogy mi vettük az alkatrészeket bele. Amúgy 1 terméket se küldtünk közülük vissza és én se szoktam, TV-nél meg most monitornál volt ilyen, mert az nem olyan, hogy teszteket nézek, és minden rendben. Pixelhiba, bevilágítás, megjelenítés, stb., itt azért összetettebb.

    Egy monitor állványt is rendeltem Alzától, tegnap vettem át, de lehet emiatt megy vissza és felejtős lesz az Alza, pedig sok mindent vettünk már ott a kb. 4 év alatt, anno fél gépemet is ott vettem. Változnak az idők...

  • KAMELOT

    titán

    válasz UX #123469 üzenetére

    Ilyen -10% nálunk nincs. Talán ez csak MO-n van jelen.
    60 napos pénz visszafizetési garancia! Extra szolgáltatás!
    Ez nem 14 napos elállás.

    Egyszer a notit vittem vissza másnap mert nem ment a USB rajta. Centre pontosan visszakaptam a pénzt.
    Kövi vásárlásnál helyben próbáltuk ki, hogy működik e.

    [ Szerkesztve ]

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • Kam1kaze

    tag

    válasz UX #123469 üzenetére

    Persze, az a legegyszerűbb, hogy hantázik, ráfogni a vevőre. Én senkit se akarok lebeszélni Alzáról (talán, kivéve közeli ismerősöket, vagy családtagot ezek után), egy kérdést szerettem volna feltenni, de végül kicsúszott a történet is, csak leírtam amin keresztül megyek most, a tényeket.

    Ami nagyon felhúzott, nem csak az, hogy 30 ezerrel meg próbálnak lenyúlni (mert még itt nincs vége részemről az ügynek), hanem maga az egész eljárás a panaszkezelés.

    Semmilyen telefont nem kaptam, azért nem kis pénzről van szó szerintem, csak látom, hogy kevesebbet akarnak visszautalni.

    Majd azonnal felhívom Őket, elmondok mindent, mondja az ügyintéző is, hogy Ő se érti, jogi személynél szoktak ilyet.

    Utána másnap jön az e-mail, amit már fentebb beidéztem: "Reklamációs osztályunk visszajelzése alapján sajnos nem változtatnak a jóváíráson, mivel a sérülés nem volt jelezve a pixelhiba pedig csak bizonyos szám felett számítható reklamációként."

    Rögtön visszaírtam, hogy kettő módon is jeleztem (számlára írással és szóban), valamint a pixelhibát nem is tudom én okozni. Eleve 14 napos elállás, nem garanciáztatni adtam le (2 napon belül visszavittem, nem is a 14. napon). Plusz jeleztem, nézzék vissza a kamerák felvételeit.

    Erre jött ma a válsz: "Sajnos az álláspontunk nem változott."
    Most kíváncsiságból kimásoltam a levelemet World-be, és tömény 2 oldalt küldtem Nekik. Arra ennyi a válasz? Meg se próbálják védeni magukat, csak egy pár szavas mondattal lezárják. Hol vannak a kamerafelvételek megnézése és a többi? Tanúként párom is ott van, aki jött velem, hogy elmondtam személyesen is a hibát. Akkor ki is hantázik? Letagadják, hogy jeleztem a hibát.

    Majd utána ma felhívom ismét őket, pont az veszi fel, aki a levelet írta vissza nekem. Meg is lepődött, mikor bemutatkozott, én meg a teljes nevét mondtam vissza, hogy csak nem .... hívják (meg volt előttem nyitva az Alzás levél, ahol alá volt írva)? Mondja de. Akkor minden anyázás nélkül, de már kicsit érezhetően ingerülten, elmondtam a problémámat. Erre azzal jön, hogy Ő csak továbbította felém a levelet az illetékes osztálytól. Meg, hogy nem szóltam. Ismét elmondtam, de szóltam, kétszer is, még azt is mondtam, hogy nem lehet kitölteni elállásnál az Alza oldalán semmit, csak bejelölöm az indokot, de írni nem tudok, és sérülés megjelölés nincs. Erre jött a válasz, hogy de a hibajelzésnél, vagy hol kellett volna írnom. Na jó mondom... Én elálltam a vásárlástól, akkor nyilván ott fogom jelezni. Majd mondja, de azonnal kellett volna szólnom, ahogy meglátom a hibát. Mondtam, ott a kép, elküldtem önöknek az egész sorozatot, látszik, ahogy kibontom és azonnal megjelenik, azaz az elejétől ott a karc. Meg eleve, ha csak a karcot nézzük, nehogy már 30 ezer mínusz legyen. Erre jött a válasz, nem Ő szabja meg. (Gondolom a pixelhibát is rajtam akarják elverni.) Majd felajánlott azt, hogy megint jelzi a problémám, de közben hozzátette, hogy nem sok értelme van. Mondtam, úgy látom, szerintem se, úgyhogy akkor megyek tovább a hatóságok irányába.

    Ami még feltűnő volt, hogy minden beszélgetés végén az ügyintézők azonnal leteszik a telefont (ez a tapasztalatom), most meg nem történt ez meg. Ugye lehet értékelni őket a végén, de csak ha ők szakítják a vonalat. Elköszöntünk, majd vártam vagy 10-15 másodpercet, hogy letegye. Nem biztos, hogy azért, de ez is milyen "véletlen", eddig azonnal lerakták, mikor pozitív volt a beszélgetés, most meg vár, hátha én teszem le és nem értékelem. Ez utóbbi, úgy csak feltevés, mert nem tudhatom biztosra.

    Összegezve, elején azt írják, hogy azért van a levonás, mert nem jeleztem a hibát, majd a 2 oldalas levelemre pár szavas mondattal reagálnak, semmilyen utánanézés nincs (kamerafelvételek), aztán a telefonba megint azt mondják nem jeleztem, majd mikor mondtam, jeleztem, akkor meg de nem azonnal, meg nem az elállásin kellett volna jeleznem. Akkor hol a .... jelezzem, ha éppen elállok a vásárlástól? Én tehetek róla, hogy ilyen sz@r a rendszerük, hogy opcionálisan nem lehet írni. Ezt is megemlítettem a hosszú levelemben, hogy eMAG-nál is van ilyen opcionálisan az elállásnál, hogy lehet írni is, így marad nyoma. Erre se reagáltak, hogy megfontoljuk az ötletet, mert talán még hasznos is lenne. Mondjuk nekik nem, mert így jobban rá tudják verni a vevőre a balhét.

    [ Szerkesztve ]

  • jolti05

    őstag

    válasz UX #123391 üzenetére

    A Benq kínálatában nem találok sajnos olyan monitort, amire jelenleg szívesen adnék ki pénzt. Végigböngésztem a weboldalukat.

    A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

  • jolti05

    őstag

    válasz UX #123476 üzenetére

    Természetesen köszi. Tovább nézelődök, gondolkodom, aztán majd csak kialakul :) (mire a most 150e forintos monitor már 170e forintba fog kerülni :DDD )

    A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

  • Kam1kaze

    tag

    válasz UX #123476 üzenetére

    Nem tudom mennyire lehet 100%-os, ha azt mondja, látja bontatlan, azt nem mondhatja, hogy bontott volt már, mikor újat rendelsz.

    Nem akarlak elkeseríteni, de a sors úgy hozta, most délután, amikor vissza vittem a konzolt nekik, és mentem reklamálni, már pont valaki elég felhúzott állapotban mondta a magáét a reklamációnál, gondoltam akkor már én is csatlakozok. :D

    Egy részét hallottam, mert nem volt éppen halk. Rákérdeztem, csak nem sérülten kapott terméket, mondja de. Mondom én is. Na mind a ketten mondtuk a magunkét (örülhetett nekünk). Mondja a másik reklamáló, hogy Ő ráadásul itt átvette a terméket, majd még itt kibontotta és látta, hogy sérül, és így is baszakodtak vele. Tehát el se vitte, nem házhoz szállították, minden ott helyben történt az üzletben. És igaz lehet, mert az Alzás nem tagadott semmit. Mondta a csávó, hogy írják rá a papírra, hogy sérülten kapta. Mondja az ügyfélszolgálatos, ilyet nem lehet. Oda vissza ment ez egy darabig, hogy írja rá, Alzás meg, hogy nem írhatja rá. Meg hozzáteszi, hogy intézve lesz neki csere, mondja a vevő, de itt van a telefonom, nézze meg, semmi ilyen nem szerepel... Alzás, látom, pedig én jeleztem. Ekkor kért egy vezetőt, ami pont jól jött, mert én is előtte már kértem. Erre az volt a válasz, hogy nincs vezető, majd visszakérdezés, mi az, hogy nincs, kell lennie. Majd tovább az Alzás mondja, reklamációs vezető nincs, majd hétfőn lesz. Mondja a vevő, de valamilyen vezető van, olyan nincs, hogy nincs. Mondta Alzás, fent van. Vevő, akkor hívja ide.

    Párom ott volt mögöttem, közbe mondja, de hétfőn Pünkösd. xD Ezek szerint akkor van bent reklamációs vezető, amikor zárva vannak és nem mehet be ügyfél. :DD

    Meg is jött a vezető, elkezdett a másik vevővel beszélni, innentől már nem tudom, mi történt a másik vevővel, mert elkezdtem megint az én ügyemet mondani a reklamációs osztályon. Elején annyira nem akart foglalkozni vele, de mondtam, hogy a reklamációm kezelésére akarok panaszt tenni. Mert ugyan annak reklamálok, aki írt nekem, megint ő olvassa el, akkor mit érek el vele, leráz megint és ennyi. Erre mondta, igaz, és ezután nézett rá az ügyemre. Majd kiderült, hogy neki a rendszerbe még az is bele van írva, hogy a kijelző is sérült. Na mondom neee, annak semmi sérülése nem volt a pixelhibát leszámítva. Itt vannak a képeim. Hát akkor bekéri a képeket, és akkor ha valóban nem sérült úgy, akkor eltekintenek a levonástól. (Milyen nagylelkűek.) Mikor azt is sérelmeztem, hogy a 1,5 oldalas levelemre pár szóban reagáltak, milyen panaszkezelés ez, felvetettem azt is, hogy nézzék vissza a kamerafelvételeket. Mondja, de videófelvételt nem adhat ki. Nem tudom mi nem volt ezen érthető, nem elkérni akartam, hanem azt, hogy Ők nézzék vissza.

    Kérdeztem, hol ellenőrizték, ahol leadtam a Mexikói úton? Mondta, hogy igen. Kérdeztem még, hogy most hol a monitor? Mondja, visszaküldték a Szlovákokhoz.

    Most ott tart az ügy, hogy majd megkapják a képeket meg a kamerafelvételeket és akkor jeleznek nekem. Nem is értem, nem ez lett volna az első, még nincs is náluk a felvétel...

    Ennyit a személyes átvételről és ellenőrzésről is. Ezek után elhinném, de amúgy, ha ezt valaki meséli, hááát. Hogy még ilyenkor is szemétkedjenek, mint a másik reklamáló vevővel. Ezen nincs mit szépíteni.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz UX #123491 üzenetére

    Miután lezárul az ügy, megy mindenhol a szép 1-es értékelés.

    A hozzáállásuk miatt érdemelték ki ezt a jelzőt. Általában normálisak, vagy hogy fogalmazzak, de azzal semmire se megyek, mindig az a válasz, hogy én csak továbbítottam amit írtak, vagy én nem tudok mit csinálni, csak továbbítom.

    Szombaton is bementünk az Alzához, kértem vezetőt, akit amúgy már nem is kellett volna, mert mellettem épen reklamált megint nagy hanggal valaki, csak így tudattam, hogy én is vezetővel akarok beszélni. Amikor hozzá kerültem, utána nézett az ügyemnek, azt mondta, hogy Ő azt látja leírásként, a pixelhibát elmondtam, de azt a Mexikói úton nem tudják leellenőrizni, és vizsgálat során a kijelzőn szennyeződés található. Emlékeim szerint szennyeződést mondott, nem sérülést. Lehet mikor kivette a monitort, akkor rámarkolt a kijelzőre is, fene tudja. Felhoztam ismét, akkor már negyedszerre is, hogy 2 hét alatt, még mindig nem sikerült megnézniük a kamerafelvételeket, miközben már háromszor jeleztem ezt (telefonban, e-mailben, személyesen), és miért tegnapi képeket küldenek, ha hibás volt kibontásnál, akkor nekem az a logikus, hogy azonnal készítenek képeket róla.

    A lényeg, hogy kértem jegyzőkönyvet, mondta vezető, hogy azt nem tud Ő adni, de elméletileg kaptam már, mikor mondtam, hogy nem kaptam, akkor mondta, hogy azért nem kaphattam, mert visszautalják az árát. Mondom, igen, egy részét... Így vásárlók könyve lett belőle, 3 oldalt teleírtam (egy oldalon kb. fél oldalnyi hely van írni az ügyfélnek). Egy 1,5 órás procedúra volt megint, plusz az út.

    Erre most felhívnak az Alzától, hogy egyes értékelést adtam egy beszélgetésre és ezért hív, hogy fejlődhessenek, mi volt a probléma. Mondtam azóta kaptak még 1-es értékelést és utána elmondtam az egész történetet. Mondta, hogy Ő azt látja, hogy visszautalták a pénzt és a levonást is megkapom. Kérdeztem, hogy ez már biztos. Mondja, Ő ez látja, mintha azt is mondta volna, hogy valószínű, de erre pontosan nem emlékszem. Azért megemlítettem, hogy jó lenne tudni, mi is történt valójában, nem csak ennyivel lezárni, mert valaki/valakik nagyot hibáztak, és hogy a kamerafelvételeket már többször is megemlítettem, mégse sikerült 2 hét alatt visszanézni. Ezután mondta csak, hogy Ő visszanézte és azt látja, mikor leadtuk a monitort, meg azt is, mikor megvizsgálják, majd visszacsomagolják és a matricát rárakják, akkor még rendben volt a monitor. Ezt visszakérdeztem, úgy, ahogy elmondta, a teljes mondatát visszamondtam, hogy semmilyen félreértés ne legyen, valamint hozzá tettem, hogy akkor a Mexikói úton még nem volt sérült a monitor kijelzője? Azt volt a válasz, hogy akkor még nem, utána sérülhetett meg valahol. Ez így hangzott el.

    Ezután felhoztam Neki, hogy ezért kellett volna első alkalommal visszanézni a felvételeket, amikor szóltam, és így 2 hét procedúrát megúsztunk volna, mert rengeteg időmet és energiámat elvette ez. Mondta, hogy ügyintéző függő, itt most rosszul lett kezelve az ügy, gyorsan akarnak haladni és rossz döntés született. Pont fél órás beszélgetés volt, sok információ átadással, így nem 100% minden szó, de a történet és a lényeg az.

    Arra nem emlékszem, hogy elnézés kérés lett volna-e most a beszélgetés végén, nem mintha segítene rajtam, de ez egy alap lenne. Eleve, ha nem hozom fel, hogy attól függetlenül, hogy elméletileg vissza kapom a teljes összeget, jó lenne kivizsgálni az ügyet, a kamerafelvételeket visszanézni. Akkor lehet fel se hozza, hogy visszanézte, csak letudja annyival, hogy de jó fejek, visszakapom a pénzt. Direkt erre is rákérdeztem, hogy a kamerafelvételeket most nézte vissza, míg mondtam a panaszom? Mondta nem, még mielőtt felhívott. Ez is fura, akkor miért nem ezzel kezdi, miért azzal, hogy 1-es értékelést adtam az ügyfélszolgálatra, osszam meg a véleményem, miért, hogy tudjanak fejlődni. Ez is ilyen sunnyogásnak tűnik nekem.

    Gondoltam, akkor ha már leírtam a történetem, megosztom a végét is. Remélhetőleg a végét, és nem találnak ki megint valamit... Ettől függetlenül, szerintem megér egy fogyasztóvédelmi ügyet ez az eset, szerintem szép pénzbírság lehet ebből, ha már ennyire megtúráztattak. Nem hiszem, hogy tanulópénz lesz Alzának, de nekem az volt, most már visszacsomagoló videót is kell készíteni, személyes leadás esetén meg kibontatni helyszínen (nem csak Alzára értendő, hanem általánosságban minden cég esetében).

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz UX #123529 üzenetére

    Na, lebuktam. :DD TV-nél nem volt Alzás rendelés. Meg csak a 4-5 évvel ezelőtti TV és most a monitor esetében volt ez, amúgy ezelőtt megvettem a monitort, és tökéletes volt, azelőtt is, egyet nem kellett visszaküldenem, régi szép idők, mikor még több minőségi termék volt. :D Életem során nem küldtem vissza összesen annyi terméket, mint most a monitorból és 4-5 éve a TV-ből. Próbálok mindig biztosra menni tesztek és tapasztalatok alapján. Párom gépét is hónapokig néztem össze, rengeteg tesztet olvastam, itt a topikokban is érdeklődtem és semmit nem kellett visszaküldeni, minden tökéletes. :)
    Cipő volt még az egyetlen, ahol többet vissza kellett küldeni, de az egyértelmű, hiába olyan méretet rendel az ember, kialakításuk miatt lehet nem jó. És itt is nagy minőségi romlás van az idő múlásával. 5 évig hordtam egy Pumát, majd utána sikerült szereznem külföldről egy ugyan olyan Pumát, azt is 5-6 évig hordtam, még most 10 év után is meg van, ha kell olyan helyzetekre (meló, stb.), akkor néha felveszem. Igaz, 3x ragasztottam meg cipőragasztóval, mert a talpuk kezdett elválni, de hordható állapotban van. :D És mind a kettő 11.000 Ft körül volt, nem 50 ezres cipők. Most, 35-ről 10-15re leakciózott AboutYou cipő, szó szerint 2 óra hordás után jön szét (Mustang talpánál, 2db Dockers meg a tetején szétmállott az anyag). Páromnak meg a Deichmann webáruházán keresztül vásárolt csizmája is pár hónap után szétjött. Persze elővesznek a fiókból egy füzetet és azt szóról szóra rámásolják a jegyzőkönyvre, hogy nem gyártási hiba, átadásnál hibátlan volt. Eleve honnan tudná, miután nem személyesen üzletbe vettük, milyen volt átadásnál. Nem szokásom hagyni magam, fogtam, elvittem bevizsgáltatni, ahol kaptam egy jegyzőkönyvet, hogy gyártási hibás, vagyis anyaghibás a termék. Így nem csak a csizma árát kellett visszafizetnie az üzletnek, hanem a 7.000 Ft-os bevizsgálási díjat is. Biztos megérte nekik egy 8 ezres csizmánál, kifizetni a végén 15 ezret. :D Sokan inkább hagyják és erre mennek rá a cégek, úgyse vizsgáltatja be, úgyse megy fogyasztóvédelemhez, úgyis megunja, ezért húzzák az ügyet.

Új hozzászólás Aktív témák