Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pittbaba

    aktív tag

    válasz Tikakukac #165371 üzenetére

    Igen, ez az :))En sajnos nem vagyok ez a megalkuvo tipus. Ha external billentyuzet a bottom line egy egymillios gepnel akkor cipelem az asztalit akkuval a hatamon inkabb :DDD
    Feladom lassan mar tenyleg, jobban jarok ha mindenhol ahova utazok osszerakok egy asztalit helyben mar LOL... notebbok vonalon is johetne mar valami kisebb startup aki megment minket, olyanra gondolok, mint az Anker. Elottuk nem tudtal hordozhato akkut venni hosszutavra. Erdekes modon megjelentek a piacon, megvettem a hordozhato toltojuket, 5-6 eve, a mai napig egy hetig tudom vele tolteni a Note 8-amat egy feltoltesbol. Az ota erdekes modon mindenki megtanult hordozhato akkut gyartani. Erre vagyakozom egy ilyen megmentore, ha nem jon konkurencia, lassan pizzas dobozba szerelt alaplapokat adnak el nekunk....

    PH Konfigom: Gigabyte GA-H97M-D3H, i7 4790K,GTX 960, Seasonic SS-620GM

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz Tikakukac #165371 üzenetére

    Á, ne kezdd már megint ezt a stílust, fogadd el, hogy másnak más a véleménye. Tudod, topicgazda vagy, mutass jó példát.

    Egyébként nem a gép hibája miatt írtam a külső billentyűt, hanem tanácsként, alternatív megoldásként a következő gépéhez, tapasztalatként.

    Én ebben az ügyben nem védem a HP-t, látom hogy van aki így járt vele, AW-vel is, stb. Ezek a gépek nem raklap szarok, de van közöttük meghibásodott darab, van olyan felhasználás, amit nem bírnak (pedig kellene, de ez van ezek szerint). De itt nem ez a gond, hanem az, hogy a szerviz így áll hozzá. Ez a fő kérdés, nem a külső vagy a belső billentyűzet. Ha elromlik, tessék megjavítani vagy cserélni és kész, nem mentegetőzni, hogy beragadt a pöcök, meg ilyen hülyeségek.

    Most volt egy HP 250-es, ami nem töltötte az akksit. Vissza a szervizbe, 1 hét múlva adták a jóváírást, mert nem tudták javítani, ügyfél kapott ugyanannyiért egy jobb gépet. Ilyen is van. És ehhez nem kellet jogi fórumra menni, simán a HP magától megoldotta, hozzáteszem: egy belépő szintű modellnél. Ez a másik oldal. Én nem szervizes vagyok, hanem kereskedő, a szervizesek sokkal több hibás gépet látnak, hozzám akkor fordul az ügyfél, ha pl. a szerviz nem oldja meg a gondját. Más-más halmazból vannak tapasztalataink.

    Egyébként a külföldi megoldás tényleg jó ötlet.

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák