Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    Az a baj, hogy az emberek úgy képzelik, a tuningolás olyan dolog, hogy amikor van pénzem egy nagyobb hengerre, akkor megveszem azt, amikor összegyűlt a kipuffra, akkor azt is megveszem, aztán kialakul. De tuningolni egészen máshogy kell. Nem cserélhetsz ki egy-egy perifériát, anélkül, hogy ne zavarnád meg/rontsd el azt, amit szerencsétlen szemüveges japánok vonalzóval a kezükben több évig számoltak. A motorblokkot egységként kell elképzelni: ha rakok rá nagyobb hengert, akkor ki kell cserélni a hajtókart, főtengelyt, a nagyobb erőhatások miatt. A hőhatás miatt új hűtőventillátort kellene rátenni, a gázcsere folyamatok megváltozása miatt új légszűrőt és 70cm3-re számolt kipuffogót és karburátort. Azaz ha egy komponenst megváltoztatsz, meg kell változtatni a többi komponenst is, mert könnyen visszaüthet a dolog. Minden ki van számolva mindenhez.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák