Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz Diabo6 #67271 üzenetére

    Hát ezt döntsd el te. Igazából nem egy nagy összeg ezeket felújítani. Én nem is furkálnám a helyedben ha a 34-es mellett döntesz, hanem inkább vennék egy új henger dugó szettet.
    Én nagy dio fan voltam régen, orrba szájba tuningoltuk őket. Nekem az AF-17-18-asok nem tetszenek. Az AF-27-28-asok már kinéznek valahogy. A 27-es dobfékes volt elől, a 28-as meg tárcsás. Ezen kívül volt még a 28-asnak a sportváltozata a 28 ZX, az abban különbözött a sima 28-astól, hogy hogy egy kis hátsó szárny volt még rajta potféklámpával egybeépítve. Utána jöttek az AF-34-35-ös változatok, ezek már igen pofásan néztek ki. Itt is a 34-es dobfékes volt elől, a 35-ös meg tárcsás. És természetesen itt is volt a 35-ösnek egy sportváltozata a 35 ZX. Ez nem csak a pótféklámpában különbözött a sima 35-től, hanem csillagküllős felnijei is voltak. De egyébként itt a 34-35 ös verzióknál egyéb szórás is volt, voltak különböző karburátorokkal és kuplungal szerelt verziók is. Került hozzánk olyan japán belpiacos változat is, hogy soha sem láttunk még olyat. A korlátozott cdi szintén a japán belpiacosokra volt jellemző.
    Volt egy régi dio oldal, ahol sok különböző típus képekkel illusztrálva is be volt mutatva, de sajnos már nem működik a link.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák