Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duo

    őstag

    Sziasztok! Szomorú történet, és tanácstalanság. Segítség kellene.
    Szüleim, mindketten egy egyházi flottában voltak (Voda) előfizetők és kettejüknek összesen 9 telefonszámra szólt az előfizetés. A család telefonálási/kapcsolattartási szokásait így lefedte.
    most 4 hónap leforgása alatt mindkettejüket elvesztettük :(

    A bátyám és én továbbvinnénk az előfizetést, de kegyeleti okokból, inkább a nevünkön lenne az előfizetés.(meg a számlázási cím meg minden)
    Az a probléma adódott, hogy több mint 16 éve, mikor beléptünk, akkor pont én és tesóm számhordozók voltunk, erre most kiderült hogy ha átkerül az előfizetés a nevünkre akkor mi bukjuk a hordozott számunkat.
    (a központ elmondása szerint ilyenkor egy napra karanténba kerülnek az érintett számok, de a telekom a 30-asokat elszippantja és nem kapjuk vissza - ez valami technikai probléma nem tudom, (egy jegyzőkönyvet azért felvetettünk, a hézagos volt a tájékoztatás, van e erre vonatkozóan bármi segítség mégis a szolgáltató részéről, mondták h 30 nap, de eléggé elzárkóztak, pedig szerintem tök korrektül mi több tisztelettel érdeklődtünk, hogy mi újság. )
    szóval technikai nehézség okán továbbá hogy meglehetősen érzéketlenek voltak úgy ezzel az egésszel, az is felmerült hogy elköszönünk ettől a flottától közel 17 év után. :F

    Itt szeretném megkérdezni hogy valid opció-e az iqpro adatba bekerülni?
    az az 1600HUF körüli havidíj az kb oké a 4gb adattal,. és a 9 forint körüli percdíjjal. nagyjából hasonló kondíciókkal vagyunk most is. nem is kell több.
    jah igen a telefonszám jó lenne ha a nevüknön lenne. ennélfogva még kevesebb ötletem van.

    nagyon láma vagyok ebben (meg egyébként is minden is nehéz most ebben az időszakban)

    Mit kellene tennem kihez fordulni, mi a menete ennek? ez ugye egy flottaváltás lenne két előfizetővel és 9 db számmal.

    Nagyon köszönöm a segítséget és amúgy bármit meghallgatok.

    [ Szerkesztve ]

    Egyre keményebb vagy Frisco! -Egyre...

  • duo

    őstag

    válasz 4Grider #48990 üzenetére

    köszi szépen, elolvastam, igen ezen túlvagyunk, kaptam az egyháztól amúgy meghatalmazást, a flottatagságra saját jogon, így a halotti anyakönyvi kivonatokkal, megoldható egyfajta előfizetői jogfolytonosság, csak az átadó szolgáltatóhoz való számátkerülés (bátyámé meg az enyém) elkerülhetetlen.
    ha csak símán megszűnnek az előfizetések még értem is, de így hogy fizetnénk tovább mint a katonatiszt, ráadásul az elhunytak telefonszámát is megtartanánk, így nem értettük miért bukjuk akkor is a számainkat. miért nincs erre valami precedens.

    Egyre keményebb vagy Frisco! -Egyre...

  • duo

    őstag

    válasz 4Grider #48994 üzenetére

    Én meg is értem, ami zavar hogy meg sem próbáltak tájékoztatni, két alkalommal olyan 3-4 órát töltöttünk el ezzel, és csak vállvonogatást kaptunk, meg hogy hívjuk a központi számot. Ennél én azért többet vártam. régi, megbízható stabil előfizetők vagyunk...

    Egyre keményebb vagy Frisco! -Egyre...

Új hozzászólás Aktív témák