Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Oppenheimer #143042 üzenetére

    Hirtelen fatális? Előzésnél hosszanti úthiba és még fatális hiba sem fog oda kelleni. Főleg nem feldobozolva. :)

    Aztán mikor a rutin hiámyában a szitálást nem fogod meg lehet a fohászhoz nyúlni hátha abba marad, vagy mikor sikeresen szűkre veszed az alpokban a pozitív jobbost és leborul a szerelvény. Lehetne sorolni… :))

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

  • norbert1998

    veterán

    válasz Oppenheimer #143042 üzenetére

    De milyen szakaszról beszélsz amúgy? A túráról? Ne rohogtes, hogy ehhez 1000-es motor kell 🤣
    A 650-es is bőven elég arra, hogy bármilyen emelkedőn dombon völgyön az utast szinte csak a doboz tartsa fent mögöttem mondjuk 140-ig. Oké, ha te 190 magas vagy és 130 kiló tiszta izom, az asszony 185 magas és 100 kiló fogni való forma, akkor elhiszem, hogy kevés LEHET a 600 környéke és még erőd is van bánni a 260 kilós ezres géppel.

    Kicsit nekem az jön le, hogy a Dunning-Krueger görbe első csúcspontja körül lehetsz most, azért mondasz ilyeneket. Nincs ezzel semmi gond, eléred még a csúcsok közti mélypontot, normális, hogy kell hozzá akár 1-2 szezon is.

    Abban igazad van, hogy a lusta ezres sor4 megbocsatobb, mint egy hegyezett 650 v2, neadjisten egy henger. De nem mindenki lusta ezrest hajt.

    És akkor itt a lényeg:
    Ettől még lehet kezdeni 600-700-1000 köbcentis motorokkal, mert a fenti csak a véleményem, nem pedig a nagybetűs szabály.

    Egyébként haver nője is most nyomja az A-t. Nulla előképzettség, 2 hónapja esik kel (szó szerint) a rutinon, és vettek neki egy zx7r-t :C egy olyan embernek aki fékek nélkül küldi 240-nel poénból országúton a szakadt passat-ot. Ha ő nem változtat, nem fogom kihizni az utoljára vásárolt fekete szövet nadragomat, mire fel kell vegyem újra.

    [ Szerkesztve ]

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Oppenheimer #143042 üzenetére

    Jozan paraszti esszel pedig tovabb is lehet gondolni az egesz dolgot, mi mitol tortenik. Ne legyel mar ennyire arrogans.
    Leidiotazol egy embert, csak azert hogy bizonyitast nyerjen a te velemenyed.

    Teged is le lehet majd idiotazni, amikor tulpakolod a dobozaidat, es anelkul, hogy tudataban lennel, a hatarait fogod a motorodnak kozelebb hozni, ezzel elerni, amitol instabil lesz a motorod? Ha megbamulod egy no segget, es lefejeled az elotted levo auto hatso ablakat? Ha a seggedben megy 2 centire egy gyoker, es eldurran az agyad, majd odahuzol a motorodnak - abbol kiindulva, amiket irsz- eletedben eloszor, majd szembetalalalod magad egy befele szukulo kanyarral, amire nem szamitottal, ezt kiegyenesited, amire azt irjak: "kisodrodott"
    Te egy kbaszott terminator vagy, aki sosem vet hibat?
    Nem egy ember vagy, aki nem csak es kizarolag esszeruen tud cselekedni, emelle pedig egy szezonnal a hatad mogott nem biztos, hogy megvan az a mennyisegu informaciod, amibol egy osszetett velemenyt formalhass?

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Xero

    nagyúr

    válasz Oppenheimer #143042 üzenetére

    Egy vermesebb 1000-es (170-200+ le) mar negyed gazon emelgeti az elejet. Ha van egy uthiba akkor pedig siman feljon teljesen, aztan ha nem szokta meg emberunk es visszabassza elkezd csapkodni a kormany majd repul mint a gyozelmi zaszlo.

    Ekozben egy 600/650-es 4 hengerest kuplungot baszkodva kell felszedni hatso kerekre, ergo sokkal kisebb a lehetoseged, hogy megszivd.

    Nem azt akarom mondani, hogy mindenki 250/400-assal kezdte, Babetta es Pannonia utan nekem is 600-as 1000-es gixxerek jottek majd piszok sok kihagyas utan 650 es 100le, de ha valaki jonne, hogy egy mt09sp-vel vagy 890 duke r-el akar kezdeni, akkor nagyon gyorsan megmutatnam hogyan kell mindent is esobe kapcsolni aztan szepen pillanatragaszto minden gombra. Csak ugye igy mi ertelme.

    Egy mai 100-120 LE-s 2 hengeres kikapcsolt elektronikaval nagyon gyorsan meg tud lepni.

    szerk: Azt pedig meg halkabban teszem hozza, hogy amit a Te 1000-es geped hoz nyomatek/teljesitmenyben azt ma mar egy 650-es-800-as hoz, sot at is lepi. A mai nagyvasaknal tegyel oda egy 2-es szorzot. Nyilvan a tomeg marad es a fekek is lenyegesen jobbak, de ezt azert kezeld a helyen amikor az 1000-es motorokrol gondolkozol. Ez nem az az 1000-es. :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák