- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Mobil flották
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
Hirtelen fatális? Előzésnél hosszanti úthiba és még fatális hiba sem fog oda kelleni. Főleg nem feldobozolva.
Aztán mikor a rutin hiámyában a szitálást nem fogod meg lehet a fohászhoz nyúlni hátha abba marad, vagy mikor sikeresen szűkre veszed az alpokban a pozitív jobbost és leborul a szerelvény. Lehetne sorolni…
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
De milyen szakaszról beszélsz amúgy? A túráról? Ne rohogtes, hogy ehhez 1000-es motor kell 🤣
A 650-es is bőven elég arra, hogy bármilyen emelkedőn dombon völgyön az utast szinte csak a doboz tartsa fent mögöttem mondjuk 140-ig. Oké, ha te 190 magas vagy és 130 kiló tiszta izom, az asszony 185 magas és 100 kiló fogni való forma, akkor elhiszem, hogy kevés LEHET a 600 környéke és még erőd is van bánni a 260 kilós ezres géppel.Kicsit nekem az jön le, hogy a Dunning-Krueger görbe első csúcspontja körül lehetsz most, azért mondasz ilyeneket. Nincs ezzel semmi gond, eléred még a csúcsok közti mélypontot, normális, hogy kell hozzá akár 1-2 szezon is.
Abban igazad van, hogy a lusta ezres sor4 megbocsatobb, mint egy hegyezett 650 v2, neadjisten egy henger. De nem mindenki lusta ezrest hajt.
És akkor itt a lényeg:
Ettől még lehet kezdeni 600-700-1000 köbcentis motorokkal, mert a fenti csak a véleményem, nem pedig a nagybetűs szabály.Egyébként haver nője is most nyomja az A-t. Nulla előképzettség, 2 hónapja esik kel (szó szerint) a rutinon, és vettek neki egy zx7r-t egy olyan embernek aki fékek nélkül küldi 240-nel poénból országúton a szakadt passat-ot. Ha ő nem változtat, nem fogom kihizni az utoljára vásárolt fekete szövet nadragomat, mire fel kell vegyem újra.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
Jozan paraszti esszel pedig tovabb is lehet gondolni az egesz dolgot, mi mitol tortenik. Ne legyel mar ennyire arrogans.
Leidiotazol egy embert, csak azert hogy bizonyitast nyerjen a te velemenyed.Teged is le lehet majd idiotazni, amikor tulpakolod a dobozaidat, es anelkul, hogy tudataban lennel, a hatarait fogod a motorodnak kozelebb hozni, ezzel elerni, amitol instabil lesz a motorod? Ha megbamulod egy no segget, es lefejeled az elotted levo auto hatso ablakat? Ha a seggedben megy 2 centire egy gyoker, es eldurran az agyad, majd odahuzol a motorodnak - abbol kiindulva, amiket irsz- eletedben eloszor, majd szembetalalalod magad egy befele szukulo kanyarral, amire nem szamitottal, ezt kiegyenesited, amire azt irjak: "kisodrodott"
Te egy kbaszott terminator vagy, aki sosem vet hibat?
Nem egy ember vagy, aki nem csak es kizarolag esszeruen tud cselekedni, emelle pedig egy szezonnal a hatad mogott nem biztos, hogy megvan az a mennyisegu informaciod, amibol egy osszetett velemenyt formalhass?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
Egy vermesebb 1000-es (170-200+ le) mar negyed gazon emelgeti az elejet. Ha van egy uthiba akkor pedig siman feljon teljesen, aztan ha nem szokta meg emberunk es visszabassza elkezd csapkodni a kormany majd repul mint a gyozelmi zaszlo.
Ekozben egy 600/650-es 4 hengerest kuplungot baszkodva kell felszedni hatso kerekre, ergo sokkal kisebb a lehetoseged, hogy megszivd.
Nem azt akarom mondani, hogy mindenki 250/400-assal kezdte, Babetta es Pannonia utan nekem is 600-as 1000-es gixxerek jottek majd piszok sok kihagyas utan 650 es 100le, de ha valaki jonne, hogy egy mt09sp-vel vagy 890 duke r-el akar kezdeni, akkor nagyon gyorsan megmutatnam hogyan kell mindent is esobe kapcsolni aztan szepen pillanatragaszto minden gombra. Csak ugye igy mi ertelme.
Egy mai 100-120 LE-s 2 hengeres kikapcsolt elektronikaval nagyon gyorsan meg tud lepni.
szerk: Azt pedig meg halkabban teszem hozza, hogy amit a Te 1000-es geped hoz nyomatek/teljesitmenyben azt ma mar egy 650-es-800-as hoz, sot at is lepi. A mai nagyvasaknal tegyel oda egy 2-es szorzot. Nyilvan a tomeg marad es a fekek is lenyegesen jobbak, de ezt azert kezeld a helyen amikor az 1000-es motorokrol gondolkozol. Ez nem az az 1000-es.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs