Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz Oppenheimer #143042 üzenetére

    De milyen szakaszról beszélsz amúgy? A túráról? Ne rohogtes, hogy ehhez 1000-es motor kell 🤣
    A 650-es is bőven elég arra, hogy bármilyen emelkedőn dombon völgyön az utast szinte csak a doboz tartsa fent mögöttem mondjuk 140-ig. Oké, ha te 190 magas vagy és 130 kiló tiszta izom, az asszony 185 magas és 100 kiló fogni való forma, akkor elhiszem, hogy kevés LEHET a 600 környéke és még erőd is van bánni a 260 kilós ezres géppel.

    Kicsit nekem az jön le, hogy a Dunning-Krueger görbe első csúcspontja körül lehetsz most, azért mondasz ilyeneket. Nincs ezzel semmi gond, eléred még a csúcsok közti mélypontot, normális, hogy kell hozzá akár 1-2 szezon is.

    Abban igazad van, hogy a lusta ezres sor4 megbocsatobb, mint egy hegyezett 650 v2, neadjisten egy henger. De nem mindenki lusta ezrest hajt.

    És akkor itt a lényeg:
    Ettől még lehet kezdeni 600-700-1000 köbcentis motorokkal, mert a fenti csak a véleményem, nem pedig a nagybetűs szabály.

    Egyébként haver nője is most nyomja az A-t. Nulla előképzettség, 2 hónapja esik kel (szó szerint) a rutinon, és vettek neki egy zx7r-t :C egy olyan embernek aki fékek nélkül küldi 240-nel poénból országúton a szakadt passat-ot. Ha ő nem változtat, nem fogom kihizni az utoljára vásárolt fekete szövet nadragomat, mire fel kell vegyem újra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák