Hirdetés
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
vfr1200x sportmotor cikk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5001 üzenetére
hümm, mostanában a hondánál szinte minden gép erre a fényszóróformára épül..
hát mit mondjak, a kétlámpás sunyi fej sokkal, de sokkal jobban tetszik, a vfr1200, a vfr1200x, a cbr125, a cbr600f elég elcseszett formavilággal rendelkezik..
sokkal szebbek a régebbi gépek (vfr800, régi 600f)de legalább a fireblade megmaradt nagyon szépnek
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
szvsz ez relativ. a vfr-ek dögösek, a kisebb motorokon valóban tud suta lenni, de szerintem az új cbf600 is nagyon pofás motor és hamarabb gondolnám meg a kipuff cserét mint a fejidomot a blade gyönyörű, az eddigi legszebb. kiváncsi vagyok mi lesz az ezres v4-es szupergépből, de lehet, hogy a válság meg fukushima azt a projektet is elvitte már rég...
mf: fater tehene is 274kg. menet közben meg nem mondod, hogy annyi, hihetetlen könnyen fordul.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
motor szezonra felkészitve. olaj, olajszuro, levegoszuro, hatso fekbetet (ebc lett) ill. teljes atvizsgalas. mindennel egyutt 28e penz, szoval nemvészes.
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5004 üzenetére
persze ízlésen nem vitatkozunk, mindenkinek ami tetszik, de nekem ez nem
Djuree: teljes átvizsgálás általában egy kb 1 órás állapotfelmérést jelent (legalábbis munkadíjban 1 óra, általában azért hamarabb megvan), ilyenkor átnézik a gépet kb olyan szinten, mintha vizsgára menne. állapotfelmérő lapot is adnak hozzá.
nem egy nagy durranás, de legalább nem kell külön fizetned érte, és nekik is jó mert biztos találnak 1 kiégett izzót vagy elkopott fékbetétet, amire javasolják a cserét, de nem hiszem, hogy átverés lenne.max akkor ha csak szóban mondják, hogy megcsinálták, komolyabb helyeken azért adnak egy lapot mellé.. (nálam így derült ki, hogy a megvásárolni kívánt motoron nem működik a duda.. a tulaj sem tudott róla)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
TayRol
veterán
Gurultam egy 50km-t, hidegebb van mint tegnap. Legalabbis érzetre.
Ja, MOL 10w40 olaj elso km-ek a motullal szemben: eddig kb. ugyan az. Meglatjuk mi lesz hosszu tavon. -
boogie84
veterán
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
neeeeeem, gyönyörű a 12-es élőben, must have, persze szigorúan csupasz fehérben, én menekülök minden repsol meg egyéb fényezéstől
az meg lehet hogy gyönyörű az mv -szerintem is-, de az tutkó hogy a japó nem rohad le az út szélén. az mv-ről ezt nem merem állítani látod, én is egy nap dukira ülök, pedig tudom, hogy lefog rohadni... de lesz mellé egy jó kis honda...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
Számomra ez az a kell kategória.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #5027 üzenetére
Nem a fizikai méretekről van szó, hanem a külsőről. Sokkal karakteresebb volt a régi, nekem az újnak túlságosan nyomott az orra és a farokidom is olyan semmilyen. Mondjuk kár erről vitatkozni, mert ízlések és...
Mondjuk nekem nem tetszenek a nagyon apró gépek, amiknél ülve meg lehet nézni az első fényszórót, de kezelhetőségben tényleg összehasonlíthatatlanok a régi buszokkal."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Daywalker #5029 üzenetére
Erre van egy nagyon jó tapasztalatom. Cimbim 600f4i-jére ráültem a vfr-ről. Komolyan, láttam a plexi elejét, kicsit nyújtottam a nyakam, akkor a fejidom elejét-lámpát is Mondom mi faxom... Vissza a vifferre, és mintha megnyúlt volna a tér, fél méterrel előrébb a műszerfal, mint a cbr-en a plexi eleje (kis túlzással).
iszonyat milyen különbségek vannak motorok között, amik 1-2 centi eltérést mutatnak csak papíron...
a motorok eladása nem aggaszt, az már inkább, hogy a hétvégi motorozás abból fog állni, hogy feltolom a dombra, majd ujjongva legurulok az aljáig, mert nem lesz benzin(re pénzem)
bár fogadok akár most is, hogy a kva NR akkor sem lesz olcsóbb
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ez engem tuti nem fog érinteni idén
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
.mf
veterán
válasz Integra #5004 üzenetére
Értem én, hogy gőzgép, de mi--
Naszóval a tehén az egy utcai powercruiser naked. Doc vifferje is egy sporttúra. Ez viszont névleg túraenduro, tehát nem csak aszfaltra, hanem lágy, puha talajra is. Oda viszont sztem - hangsúlyozom szvsz - sem a nagy tömeg, sem a v4 nem az igazi. Egy jóval könnyebb motor, valami egyszerűbb, nyomatékosabb 2-hengeres erőforrással. Belegondolva, ez egy közepes méretű (4-500cm3) cross motor tömegének a duplája...
Értem én, hogy kifejlesztettek egy jó kis v4 motort, amit most próbálnak több helyre is ellőni, de miért nem inkább sportmotort építenek köré, miért túraendurot?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5024 üzenetére
Én is... az utóbbi néhány mintha falnak ment volna... néztem is a TT-s filmben, a profilképekben a bubis plexivel, olyan meredek az orra, rohadtul nem áramvonalas, olyan, mintha a 80-90-es évekből szalajtották volna... pedig az előző generáció milyen jól nézett ki...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
emlékeim szerint van egy vfr1000 projekt ami a blade felé van pozícionálva/vagy azt leváltandó. de ezt csak akkor tudjuk meg, ha kihozzák. valszeg ez a most ismert blade utolsó modellfrissítése, aztán jön a következő generáció teljesen új alapokról. amit az s1000rr meg a panigale miatt valószínűsítek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
latyak17
tag
Nos szerintetek jól nézne ki a DT 50-emen?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5023 üzenetére
Hát ezt így azért erős kijelenteni. Hondából is kifoghatsz fesszabályzósat, vagy elfolyik az állórészed, vagy pont a te 600 rr ed szereti a hengerfaláról lehámlani a kopóálló réteget néhány 1000 km után. Van ott is sansz mindenre. De tény, hogy többet kell költeni a prémiummárkára. Alkatrészek áraiban is megmutatkozik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mert nem sportra lett kifejlesztve a blokk. Arra ott a sornégy blokk. Nem lehet egy blokkot mindenféle kompromisszum nélkül megcsinálni egy adott felhasználásra. Akkor az lenne, hogy mindent a versenyblokk butitott változatából állítanának elő. A motorépítés nem ilyen egyszerű.
V5 utcára... az rettentő drága mindenkinek. Gyárnak, felhasználónak egyaránt. Egy elcseszett prémiumkategóriát lehetne max csinálni belőle, mint az NR, vagy a Desmosedici.
Olyan áron, amin röhögve veszel több darab nem presztízs, gyorsabb motort. Ez annyira vicces szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NINJA_V
tag
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5041 üzenetére
panigale utcára nem ugyanez a kategória? ok, talán egy szinntel lejjebb, de amúgy igen, ugyanaz a történet. ezek presztizs dolgok. ilyenek is kellenek szerintem. nem lehet mindig mindent csak racionálisan megélni, kell a fantázia, kell a kis plusz. a honda is megtehetné, csak nem teszi. sajnos. meg is látszik a mostani autó és motor palettáján sajnos.. az egyik legnevesebb sportgép gyártóból kommersz 4kerekű gyártó lett.. hadd ne soroljam mert eret vágok magamon... ezek azok az ördögi masinériák amik igenis újabb ötleteket szülnek és komoly fejlődést inditanak az útjukra. büdzsé is volt.. ha ez a kurva dorna nem baszta volna szét a 800cc-s szabállyal a motogp fejlődését, akkor ma valszeg sokkal stabilabb, kiegyensúlyozottabb versenyeket láthatnánk mert megvoltak a kiforrott vasak, amiket lehetett volna reszelgetni tovább.. az, hogy megint lesznek 1 literes gépek ez annak a beismerése, hogy kudarcot vallottak. megint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest