- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magisk
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
gp A Bungie alig két hét múlva végre elhozza nekünk a játék következő nagy kiegészítőjét.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4350 üzenetére
Nem értelek félre, ez olyan mint amikor nekem a Hayabusáról ódákat zengtek hogy egy állat meg annyira félelmetesen megy és hasonlóak.
És egyszer eljött a nap amikor mehettem a nagy busával, totális csalódás volt ahhoz képest amit ajnároztak róla.A V2re visszatérve, nekem az FZS1000Fazer után nagy a motorfék rajta.
Az viszont biztos ha igazán nagy motorféket szeret valaki és keveset akarja használni a fékeket akkor nagy cm3 egyhengerest kell venni.
Semmi nem hasonlítható azokhoz ilyen téren.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
KubanitoS
veterán
válasz Gaboman #4340 üzenetére
Pont ezért kérdeztem. Nem a "huligánkodás" a lényeg, egy olyan motort szeretnék, amely ugyan erős, de egy kis gáztól még nem szabadul el a pokol (ezt valamelyik sztívön szegál örökbecsű remekműből idéztem ) és nem kell attól tartanom, hogy egy rossz mozdulat és már repülök is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #4333 üzenetére
50ezer az semmi a 600f-nek
tartósteszt videó, a user a többi videójában is írja hogy tartja karban a gépet..az enyémben most lesz 48k, szelephézag állítás, gyertyacsere a kötelező ilyenkor + kopó alkatrészek ha szükséges (láncfeszítő, lánc+lánkerék, légszűrő nem rég lett cserélve, szóval ezek most kimaradnak)
24k-val vettem, akkor volt rajta ugyanilyen "nagyszerviz", egyébként olajcere és mész vele
ha karban volt tartva és a kötelező dolgokat tényleg kicserélték (a gyerta pl kurva drága, a szelephézag meg munkaidőigényes, szokták skippelni), akkor a kilóméter nem sok...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
az enyém 110, sosem akart még kerékre állni, igaz nem vagyok idegbeteg hogy cibáljam a gázt de nem is mondanám magam lassúnak.. sportosan vezetek autót és motort is, 100 lóerő körül bármelyik sor4 kezes marad még magas fordulaton is..
szerk: a V2 már más téma... általában krúzolni is lehet velük alacsony fordulaton, olyan mint egy dízel autó nem kell állandóan váltogatni..mondjuk nekem pont azért van dízel autóm és sor4-es motorom, hogy tudjak váltogatás nélkül autózni és sok váltogatással motorozni, hülyegyerek játéka a váltókar
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
válasz Gaboman #4351 üzenetére
Jaja, nekem a 650 egyhengeren majdnem mindig zavaróan erős a motorfék, csak meredek lejtőn látom értelmét használni, lankásabbakon nem lehet vele menni, hamar lehúz rángatós tartományba, ahelyett, hogy találna valami jó egyensúlyi pont. Néha segít, hogy ötödikben lenyomom a piros kapcsolót, akkor nem rángat 2000 alatt se... még egy darabig. De mindig az se megoldás. Emlékszem, mikor próbáltam az Alpokban motorfékkel lejönni a Gaberlről, és csak így tudtam kivitelezni. Vagy ha nem kanyarog, akkor hagyhatom gyorsulni egy kicsit. Csak ne felejtsem el visszakapcsolni a motort, mielőtt megint fékezni akarok vele, mert elég cudar tud lenni, ha szigorúan álló motorra teszem rá a kuplungot
-
Topiccsendőr
addikt
Tegyük hozzá, hogy a használat is kardinális szempont a gondozás mellett.
Ha pl végfordulaton 6. ban az M5 ösön lement vele 250 el az euroringre minden héten, akkor mint minden motornak, a Hondának is sok a 100e km .
és ez nem ugyanaz a terhelés amikor le se forgatják sosem, meg lemennek 130al 500 kilómétereket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
most nem akarok szokásokba beleugatni, de nekem úgy tűnik, hogy te ott akarod használni a motort, ahol nem lehet. ha rángat valahol, akkor ne váltsd fel, hogy annyira alacsony legyen a fordulat, mert nem jó neki. Nem kell ott használni, ahol nem jól működik, ennyi az egész. szerintem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4356 üzenetére
nyilván így van
én vigyázok a cuccaimra, a motoromat is megbecsülöm, de azért ez akkor is egy sportmotor, nyugodtan lehet vele menni... csak amikor mondják a szervizben a számokat, nem kell azt mondani hogy "jó az még, majd kicseréljük a következő alkalommal"..én is belefutottam abba a hibába, hogy nem cseréltem ki a láncom amikor azt mondták lóg.. lóg a faszt, jó az még! mentem vele még 1000 kilómétert, és akkor láttam, hogy tényleg lóg, be is szartam, elvittem kicserélni.. az arc úgy ahogy odavittem leemelte (!) a láncot a lánckerékről, és megkérdezte: te ezzel jártál?
amikor megkérdeztem, hogy a gyertyát tényleg ki kell-e cserélni 48ezernél, mert kurva drága, akkor úgy néztek rám, mint egy barbárra, simán elhittem, hogy ezzel sem szabad szarakodni meg spórolni, kapja meg ami neki jár, ha megtartod azért, ha eladod azért hogy a köv tulaj is élvezhesseNincs időm kedvesnek lenni!
-
KubanitoS
veterán
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4360 üzenetére
cbr 600f4i 2003.04 havi, 110 lóerő igen, ennyi a gyári (vagy 109?)
8000 felett kezd el durván húzni, ilyenkor egyesben mész úgy 60-70-nel, tiltáson 100-110 körül (nagyon rég motoroztam már, nem emlékszem pontosan)
50-60 körül pedig elvan hatodikban, nem rángat (mondjuk nem is nagyon reagál a gázra, de el lehet vele krúzolni..)tök átlagosan használom, 2 szezon alatt még nem bokrosodott meg egyszer sem, de szerintem eza fogalom csak a usertől függ, sokan használják idom nélkül streetfighternek a típust, még többen pályáznak és van aki csak munkába jár vele.. nem kell félni a motoroktól és akkor egy ezres sem fog kiugrani alólad
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KubanitoS
veterán
Köszi a válaszod, én erről a gépről beszélek, ez 78 lovas.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #4352 üzenetére
A cbf 600 az amit te keresel.
Nekem eddig egyetlen egyszer volt hogy kis emelkedőnek felfele, utassal, 1-be csutkázásnál MINTHA kicsit elemelkedett volna az első kerék a földtől, vagy csak nem mindig ért hozzá a tökéletes magyar utakon. Amúgy sohasem vágja neked ki 1 kerékre. (Kuplungjátszadozás nélkül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
SzalaiG
addikt
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
Tökéletesen kezdőbarát.
Hozzászólásaid alapján neked egy ilyen motor való.
Két személlyel is kényelmes és biztonságos, könnyen irányítható és alacsony fenntartási költségű tartós jószág. A tartalékai hosszabb távra is elegendőek.
ABS-es verziót keress, mert az jobb felszereltségű! -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Nem akarom ott használni, de ha lejjebb váltok, még erősebb lesz a motorfék (mármint a lejtőn, sebesség stabilizálásához, másra meg nem használom): ezért írtam, hogy többnyire zavaró, még arra se jó, amire használni szeretném...
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Motorféket mindig úgy kell használni hogy ne zuhanj bele abba a fordulatba ami már rángat, 1 hengernél ez általában 3000 alatt van.Visszaváltasz egy fokozatot hogy azon tartományon felül maradjon a fordulatszám.Én kimondottan imádtam rajta a nagy motorféket.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
KubanitoS
veterán
válasz SzalaiG #4364 üzenetére
Köszi a válaszod (és neked is Feree13)! Kicsit megnyugtattatok, most már bátrabban bele merek majd vágni a dologba. Igazából egyre inkább a cbf 600 SA felé billen a mérleg nyelve a csopperrel szemben, főleg azért, mert ahogyan olvastam a csopperekben nem igazán van tartalék, pláne, ha 100 km/h fölött megy az ember. Ideálisnak tűnik ez a cbf 600.
Szabad kérdeznem mire gondoltál, amikor azt írtad az ABS-es változat jobb felszereltségű? Mégis miben nyújthat többet (az ABS-en kívül) felszereltségben egy "mezei" cbf 600-hoz képest?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
alvaro
senior tag
válasz Gaboman #4366 üzenetére
Na ezért mondom, hogy zavaróan erős, mert ha még forog is, csak a legdurvább lejtőkön használható.
Ha van egy erős lejtőm kanyarokkal, akkor ötödikben csak túl gyorsan mehetnék rajta, alacsonyabb fokozatokban meg a motorfék erősen arra törekszik, hogy a sebesség tartása helyett megállítson a lejtőn.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz NINJA_V #4357 üzenetére
Először a második kérdésre válaszolnék: nem megyek vele 2 ezres fordulaton, mert utálja, csattográngat (egyesben egyébként még megy annyit) - az elsőre pedig eztán adódik a válasz: azért állítom le, hogy ne rángasson
Remélem, az előző hozzászólásomból már világos, hogy mire megy ki az egész: próbáltam nem a fékbetét koptatni vonalvezetéséhez képest túl gyors lejtőn, miközben az ostoba gáz-fék-gáz-fék (motorfék is fék) ciklusba se akartam beleesni. Maradna az, hogy megtaláljam a megfelelő fokozat az egyenletes motorfékhez, de sajnos a megfejtés az, hogy nincs olyan, mert a motorfék túl erős.
-
NINJA_V
tag
Szerintem egyszereuen csak rossz sebessegi fokozat megvalasztasrol van szo. El sem tudom kepzelni, hogy egy eles szerpentines raadasul lejtos szakaszon elforduljak 5ben.Meg autoval sem, nem, hogy motorral.
Igen a motorfek arra torekszik, hogy lassitson, es ezt illik is kihasznalni lejtos szakaszon, nem leallitani a motor, annal rosszabb nincs. Megallitani ugysem fog, max nem gyorsulsz annyira, de most erted lejton lassulni??
Kanyarban meg illik valami fordulaton elfordulni, mind1 hogy folyatott gaz vagy lejton becsukott...Two Strokes and Four Jokes
-
alvaro
senior tag
válasz NINJA_V #4371 üzenetére
Úgy látom, tényleg nem érted. Egy csomó lejtőn nincs jó sebességfokozat - igen, lassul motorféktől. Nem kicsit.
Az illem pedig baromira nem érdekel, szuper érzés szabadon bevágódni egy kanyarba, se fordulat, se gáz, csak én és Sir Isaac Newton. Nem kell annyira félni tőle, jól szituált úriember.
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #4368 üzenetére
sajna nem tudom mi a reális ár, én a sajátomat sem a szokott módon vettem.. tudtam, hogy X összeget szánok rá, megnéztem 100 hirdetést, kiválasztottam egyet, beszéltem a tulajjal, szimpatikus volt, megnéztem élőben, még szimpatikusabb volt, elhozta nekem egy szervizbe átvizsgálni, kiderült hogy a motor makulátlan, és akkor kezdtünk el beszélni az árról.
fix áron kínálta, nem tudtam belőle alkudni, de látta hogy be vagyok zsongva a motorra, ezért megegyeztünk hogy kifizetem neki amennyit kérutólag derült ki, hogy a hasonló évjáratú gépek 10-20%-kal olcsóbban vannak hirdetve, de utólag belegondolva simán megérte nekem ezt a pluszt a hibátlan állapot.
pont ilyen évjárat és színkombináció az enyém, ezt 1 milláért is elhoznám most is gondolkodás nélkül (persze szervizes átvizsgálás után)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
érdemes már a hirdetésből is levonni következtetést, a megfogalmazás, hogy "természetesen" adja hozzá a sportdobot és a gyárit is, hogy a kép garázs előtt készült, nincs benne helyesírási hiba, ismeri a típust jól.. feltehetőleg igényes a tulaj, jó eséllyel ez a gép pöpec állapotban van
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
atom87
aktív tag
Üdv!
Nincs valakinek elfekvőben egy hibátlan CF308A típusú üzemanyag szivattyú reléje??
Kawasaki z1000
-
dangerzone
addikt
Sziasztok.
Adott egy 95-ös, jó állapotú Derbi Senda R Krosszmotor. Papíron 50 ccm-s, de 70-es blokk van benne. Ugye 2 ütemű.
Szerintetek mennyire normális az, hogy nagy fordulatszámon elkezd húzni mint állat,nagyon gyorsul, viszont alacsonyon sokkal gyengébb, alig van nyomatéka. Konkrétan, ha nem pörgetem, szépen váltogatok felfele, 60-nál nem is tudok vele menni többel. Viszont ha rendesen kihúzatom, és csak magas fordulatszámon váltok, akkor 110-et is megy. -
geree@bl
aktív tag
Sziasztok!
Mugen textil kabát vs RushM bőrkabát között kellene választanom.... javaslatok, hogy melyik a jobb?
Illetve KBC XP-3 bukóval valakinek van tapasztalata?Köszönöm előre is
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
TayRol
veterán
válasz geree@bl #4383 üzenetére
nem tudom milyen motorra kell de en a bőrruházat mellé teszek egy szavazatot.
a bukosisak a tulajdonsagai alapjan nem lehet rossz (nincs tapasztalatom), olyan 40-45e ft körül meg jó vétel is lehet.
szerk:
40 alatt jo vétel, a gs500-hoz meg már siman mehet a bőrruha.[ Szerkesztve ]
-
geree@bl
aktív tag
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #4385 üzenetére
emlékszem, még én is hezitáltam, hogy milyen ruhát vegyek először, volt egy magas szárú motoros cipőm meg egy cordura kabátom + sisak, és azt hittem készen állok a motorozásra
azóta eltelt pár év, van 2 sisakom, 2 cordura kabátom, 1 bőrruhám, 2féle aláöltözőm, egy cordura gatyám, egy protektoros farmerem, és tervezem egy újabb farmer vételét, illetve szükségem van 1 nyári kabátra is mert 40 fokban egyik öltözékem sem megfelelő..
én spec jobban szeretem a textilkabátot, igaz hogy a bőr jobban illeszkedik és jobban is véd, de városban poroszkálni/túrázni/elázni jobb a textil, jobban is szellőzik és melegben/hidegben is jobb benne a hőérzet
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
geree@bl
aktív tag
Főleg túrázni szeretnék ill városban mászkálni... akkor oda jobb a textil... ez nehéz lesz
Egyelőre csak a kezdeti cuccok kellenek... valszeg nekem is ez lesz, hogy felhalmozok pár cuccot majd, de most csak az alap.
[ Szerkesztve ]
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Gaboman
nagyúr
válasz dangerzone #4382 üzenetére
70cm3 2 ütemű motorról beszélünk, alul nem is lesz nyomatéka olyan mint egy Simson, felső tartományba mutatja ki a foga fehérjét.
Teljesen normális ahogy viselkedik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
.mf
veterán
válasz geree@bl #4383 üzenetére
Mivel kabátot elsősorban védelem miatt húz az ember, és a bőr sokkal jobban véd, mint a kordura, így én bőrt mondok.
Tavalyi nagyobbik esésemnél a bőrkabát tartotta helyén a vállam. Kordurával nagyon valószínű, hogy teljesen kificamodott volna, na meg az is, hogy szétszakad, így még egy kis felületi sérülést is begyűjtöttem volna (míg a kabátomon csak itt-ott kisebb kopás, és a vállamon semmilyen külsérelmi nyom, csak be volt dagadva).Lehet, hogy spártai vagyok és messze a tűréshatárom, de eddig még csak egyszer volt nagyon zavaró a bőrkabát, amikor egy melegrekordos napon beragadtam egy 1+1 sávos mellékúton 4-5 km-es dugóba, és fél órát vagy lépésben mentem, vagy toltam, vagy félreálltam, mert már annyira fenn volt a vízhő.
Ha megfelelően szellőzik a kabát, és nem full fekete, akkor sztem még a legnagyobb nyári melegben is ki lehet bírni már kb 30-40-es tempótól kezdve, 60-70-től pedig már nem is zavar.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz geree@bl #4390 üzenetére
Azért így is megrándult, valószínűleg ki is ugrott a helyéről, de a bőrruha egyből visszaugrasztotta. Ilyen eséstől viszont a kordura szétszakadt volna, így hagyta volna a vállamat teljesen kificamodni.
Más: máshol hallottam egy-két odavetett félmondatot, hogy karbis motorokhoz lehet kapni olyan fúvókákat, amikkel csökkenteni lehet a fogyasztást (cserébe a teljesítményt is). Azóta nem találtam több infót róla, itt esetleg hallott róla valaki? Milyen arányban csökkenti a kettőt?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
KubanitoS
veterán
Szerintetek normális viselkedés az, ha egy GSXR 600-as motorral 30 fokban csak lépésben (60-70 körül) tud haladni az ember, akkor a vízhőfok felmegy 100 celsius fok fölé? Egyik ismerősöm szerint teljesen normális, mert a sportgépeket nagy sebességre találták ki, én viszont úgy gondolom, hogy ez nem normális, vagy a vízhűtéssel vannak komoly problémák. Abból indulok ki, hogy autóval is lehet bármennyivel menni, nem szabad a vízhőfoknak 90-ről emelkedni, mert akkor ott már probléma lehet. Vélemény?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Topiccsendőr
addikt
4T állandó nyomáskülönbségű karbik esetén a membrános tolózárat is át kell alakítani, hogy ne tudj teljes gázt adni, különben puffogás lesz a vége vagy detonálás. Nem olyan egyszerű, hogy kicseréled a fúvókákat. A hengertöltöttséget kell lerontani, mivel a benzin csak egy bizonyos hígitásban gyulladásképes. A sztöchiometrikus keverési arányt nem borítjatod csak úgy fel. A féklegegő fúvókákkal meg nem is tudom mit kéne csinálni.
Én nem nyúlnék bele, letörném a kezét annak aki ilyet csinál. Inkább vegyen egy olcsón fenntartható motort, mint hogy át kelljen szabni a karbit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #4392 üzenetére
Nagy melegben 70km/h alatt valoban 100fok fole mehet. 30fok felett varosban nekem a 600 es a 750is mindig 100 fok korul van. De tulnyomas van a rendszerben, 100 fokon nem forr fel a hutofolyadek. 105 korul a venti beindul es nem engedi feljebb. Meg 35-36 fokban sem fog a dugoban felforrni a vized. Persze az idealis az kb 85 lenne, de ez a motor valoban nem arra van hogy 40el gurulj a kocsik kozt.
Ha megis felforr a vized (pl kinyomja a tulfolyon) akkor valami baj van.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #4396 üzenetére
Nekem "pisilit" mar be a motorom egy huzosabb tura alkalmabol. Az olyan nagy gond?
-
KubanitoS
veterán
válasz yodamastah #4396 üzenetére
Nekem jelenleg nincs motorom, ezért is érdeklődtem a cbf 600-zal kapcsolatosan, ha emlékszel. A GSXR az egyik ismerősömé.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
Ha nagy melegben megallsz es hirtelen leall a viz keringetese es a hutes, akkor kinyomhatja ugyis hogy nincs semmi gond. De az is lehet nem tokeletes mar a biztonsagi szelep a sapkan, es kisebb nyomasnal mar nyit. Vagy lehet kicsit tul volt totltve. Nem kell egybol a legrosszabra gondolni De Persut kerdezzetek inkabb, o a motorszerelo
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #4399 üzenetére
jaja, megalltam es utana egy kicsit kiadott magabol. de a kötelező szervizeken mindig megnezem es utanatoltok. de akkor ez no para.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen