- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
forcefield balaclava
elég sok motoros boltban kapni már a márkát. ez a legjobb....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
sajnos azt nem tudok mondani, pesti kölök vagyok
menj el a hivatalos kereskedésekbe, a honda szinte minden kereskedésben tart forcefield-et, szerintem a yamaha is, talán a kawa és a szuzi is. meglepődnék ha nem találnál egyikben.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boxer001
veterán
válasz geree@bl #1283 üzenetére
Az meg hogy lehet? Ahol én néztem ott 87-re jön ki eü nélkül Vagy van ahol kötelezően többet kell vezetni
Daywalker
Hát remélem nem lesz nagyon elhúzva a téma, mert nekem ilyen faxságokhoz nincs türelmem. Vagy kezdjem el korábban a tanfolyamot esetleg...
Még pár ilyen sztorit írtok és mire oda kerülök, hogy tanfolyam, addigra vérben forgó szemmel kezdek bele.[ Szerkesztve ]
-
titko
tag
válasz geree@bl #2630 üzenetére
Persze!
Előre leszögezem semmi anyagi előnyöm nincs őket ajánlani, egyszerűen csak olcsóbban tankolhatsz az AGIP kutaknál.
Első lépésként regisztrálni kell az oldalon, amit linkeltem. Kb 2-3 hét múlva megkapod az ingyenes kártyát, amit ha tankoláskor a pénztárosnak átadsz, levonásra kerül a literenként 8 Ft. A honlapon meg nyomon követheted mennyit spóroltál. (Én a 2 járműnél már elég tetemeset )
Havonta kb 1-2 hírlevél érkezik, ezek spec ajánlatok azoktól a cégektől amelyek csatlakoznak a klubhoz, de ezek is többé kevésbé autózáshoz kapcsolódnak (pl gumi, olaj hol olcsó stb.)[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz geree@bl #2734 üzenetére
Vagy erőlteti és megy 40 órát akár. Gondolom, a motorozás is olyan, mint a rajzolás, nem kell hozzá tehetség, max. kicsit több gyakorlat kell és lesznek nagyon magas szintek, amiket sose fog elérni
Mi se annyi órát nyomtunk semmiből, mint az előírt minimum...
De amúgy nem kívánok állást foglalni a kérdésben, hogy mi lenne jó és szép és helyes a 125-ös kérdésben. Tudja a fene. Amiatt annyira nem aggódom, hogy tömegesen halnak majd meg csak emiatt, elvégre eddig is rengetegen ültek motorra akár jogsi nélkül...Ma kicsit kibuktam az időjárásra, az előrejelzést már meg se nézem, úgyse hiszem el még feltételesen se, itt keményen fagy a ködben nonstop, Alvaro még hazamotorozott (ha ezt a fagyban óvatoskodást annak nevezzük), de holnap busszal megy (3:40-kor kell kelnie, finoman szólva nem lelkes). Vasárnap lesz Mikulás motorozás Fehérvárott, de fogalmunk sem lehet, milyen idő lesz hozzá...
-
runner 125
nagyúr
válasz geree@bl #2737 üzenetére
Dehogynem, ne viccelj. 6 hónapig simán használható biztonságosan egy robesz, csak városban meg még tovább.
Azért szerintem nem mind1, ha pl. valaki autóval jár Bp. agglomerációjából nap, mint nap, vagy egy frankó 125-össel harmad annyi fogyasztással, - s, gyakorlatilag ha a dugókat is beleszámoljuk - fele annyi idő alatt.
Ráadásul nem kell rá parkolójegy."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz geree@bl #2748 üzenetére
40.000 körüli aláírás született az ügyben, nem véletlen.
Viszont jól írod, lusták az emberek, noh és nincs mindenkinek ~ 1,5-2 hónapja, h megcsináljon külön egy jogsit. Meg lehet csinálni mindent 1 hónap alatt 81.000-ért, (A1-ről beszélünk továbbra is), vagy normál tempóban 14 hét alatt 58.200ft-ért.
Infó.Ezekhez mérten megváltás a pár órás különbözeti vizsga 20k-ért.
250-et bezárólag már kapni nagyon jót, épp' most küldtem párat privátban Manitou-nak, ő is ilyen projekten dolgozik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz geree@bl #2757 üzenetére
bammg szélsőséges példa volt. De látom bele kell menni mégjobban, mert az ázsiaiak is hülyék, hogy a sok csóringer inkább vesz egy 125 öst és azzal közlekedik, ahelyett, hogy autót vásárolna.
elmondom, mi volt futár ismerősömnek az YBR 125 ön 120 000 km alatt szervizköltség az olajon és légszűrőn kívül: utánahúzott a láncon. Még az olajszűrőjét se kell cserélni, mert nem filteres van ezeknek.
Egy féktárcsát nem cserélt, vezérláncot sem, semmit! Nem b.szták meg műszakin, mert a magyar utak agyonvágták a futóművet.
És akkor kérlek, hogy mielőtt te figyelmeztetsz bárkit is hogy számolja össze, számold már először össze te is, mert az nem sikerült.
Veszel egy új autót. tegyük fel 100 000 km ig oké (nagyonjó esetben!). utána lovélocsolás. Nem az a kérdés, hogy lesz-e vagy sem, hanem hogy mikor. Vagy ha azt akarod, hogy ne költs rá semmit, megint venned kell egy újat. az meg megint csak sok pénz bazz.
Nem is értem minek magyarázkodom komolyan. Ha van egy autód akkor át kéne látnod, márcsak az olajcsere miatti költségekből is. Vagy gumi. vagy bármi. fajlagosan drágább az autó. pont.
Vagy nem közlekedsz vele annyit, hogy neked kéne robogó. De a városokban mindenképp jobban jön ki az ember.
Idős orvos házaspárnak telekrejárásra nemjó. Arra ott van a kombájn.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz geree@bl #2753 üzenetére
Én nem csak a pénzt venném itt figyelembe.
Elsősorban azoknak lehet ez haszon akik nagyvárosban, vagy annak közelében élnek. A 25 km-es körzet szerintem stimmel, de ha én motorral járnék be 25 km-ről Budapest belvárosába dolgozni, akkor én az időt emelném ki mint elsődleges szempont.
Napi 1 órával többet tölthetnék otthon, és sajnos egy nap csak 24 van. értik? -
TayRol
veterán
válasz geree@bl #4383 üzenetére
nem tudom milyen motorra kell de en a bőrruházat mellé teszek egy szavazatot.
a bukosisak a tulajdonsagai alapjan nem lehet rossz (nincs tapasztalatom), olyan 40-45e ft körül meg jó vétel is lehet.
szerk:
40 alatt jo vétel, a gs500-hoz meg már siman mehet a bőrruha.[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #4385 üzenetére
emlékszem, még én is hezitáltam, hogy milyen ruhát vegyek először, volt egy magas szárú motoros cipőm meg egy cordura kabátom + sisak, és azt hittem készen állok a motorozásra
azóta eltelt pár év, van 2 sisakom, 2 cordura kabátom, 1 bőrruhám, 2féle aláöltözőm, egy cordura gatyám, egy protektoros farmerem, és tervezem egy újabb farmer vételét, illetve szükségem van 1 nyári kabátra is mert 40 fokban egyik öltözékem sem megfelelő..
én spec jobban szeretem a textilkabátot, igaz hogy a bőr jobban illeszkedik és jobban is véd, de városban poroszkálni/túrázni/elázni jobb a textil, jobban is szellőzik és melegben/hidegben is jobb benne a hőérzet
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
válasz geree@bl #4383 üzenetére
Mivel kabátot elsősorban védelem miatt húz az ember, és a bőr sokkal jobban véd, mint a kordura, így én bőrt mondok.
Tavalyi nagyobbik esésemnél a bőrkabát tartotta helyén a vállam. Kordurával nagyon valószínű, hogy teljesen kificamodott volna, na meg az is, hogy szétszakad, így még egy kis felületi sérülést is begyűjtöttem volna (míg a kabátomon csak itt-ott kisebb kopás, és a vállamon semmilyen külsérelmi nyom, csak be volt dagadva).Lehet, hogy spártai vagyok és messze a tűréshatárom, de eddig még csak egyszer volt nagyon zavaró a bőrkabát, amikor egy melegrekordos napon beragadtam egy 1+1 sávos mellékúton 4-5 km-es dugóba, és fél órát vagy lépésben mentem, vagy toltam, vagy félreálltam, mert már annyira fenn volt a vízhő.
Ha megfelelően szellőzik a kabát, és nem full fekete, akkor sztem még a legnagyobb nyári melegben is ki lehet bírni már kb 30-40-es tempótól kezdve, 60-70-től pedig már nem is zavar.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz geree@bl #4390 üzenetére
Azért így is megrándult, valószínűleg ki is ugrott a helyéről, de a bőrruha egyből visszaugrasztotta. Ilyen eséstől viszont a kordura szétszakadt volna, így hagyta volna a vállamat teljesen kificamodni.
Más: máshol hallottam egy-két odavetett félmondatot, hogy karbis motorokhoz lehet kapni olyan fúvókákat, amikkel csökkenteni lehet a fogyasztást (cserébe a teljesítményt is). Azóta nem találtam több infót róla, itt esetleg hallott róla valaki? Milyen arányban csökkenti a kettőt?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #4580 üzenetére
melyik városban laksz?
én azt tanácsolom neked, hogy márkaszervizbe vidd el, 1 óra munkadíjért bárhol csinálnak neked állapotfelmérést, még papírt is adnak róla!annyi a trükk, hogy az eladónak ne mondd meg előre, hova akarod vinni, ne hagyd hogy befolyásoljon a szervizválasztásban, és ha szervizkönyves, ne oda vidd ahova általában szokták...
én egy kicsit paranoiás vagyok mondjuk, de szerintem így őszinte véleményt kapsz a motorról, a "hozzáértő" haverok jó, ha vannak, de nem feltétlenül bíznám rájuk a vásárlást... (kivéve persze ha motorszerelő az ismerős, de egy márkaszerviz rutinjával ő sem biztos, hogy elbír)nekem azt mondták, hogy így ennyiért vegyem meg a motort, mert patent állapotban van, és emiatt alkudni se tudtam, de így volt fair nekem is meg az eladónak is.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #6858 üzenetére
ha a motorra vagy kíváncsi, ilyenen tanultunk sokan, szerintem jó motor.
ha konkrétan erre az eladóra és a motor történetére vagy kíváncsi, akkor sajnos nem ismerem, de a hirdetésből az alábbiakat vonom le következtetésként:
a km nagyon kevés - gyanús
ha szervizkönyves meg számlákkal tudja igazolni a javítást, és tényleg keveset használta - pozitív
nem tusolja el a sérülést - pozitív
a dobon azok a karcok szerintem nem egy fekvéstől vannak, olyan mintha fektetve tárolta volna (lol) - gyanús
szerintem korának (és ne kilóméternek) megfelelő állapotúnak látszik, mindenképp megér egy hívást és találkozót!
talán még annyi félő van benne, hogy 10 éves a gép, és ha csak 6ezrenként cserélt benne olajat, a kilóméter meg valós, akkor nem kizárt hogy akár 6 évig is állt benne egy kör olaj, ezt ugye évente szokás cserélni.. ennél baromira oda kell figyelni, hogy hány papírja van az időszakos javításokról, mert könnyen rá lehet költeni egy kisebb összeget a karbantartásra vásárlás után, vagy ha el volt hanyagolva akkor kopott lehet belülről...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #6862 üzenetére
épp kérdezni akartam, hogy nem 2 hengeres-e ez a gép, a teljesítményt nem vágom.
simán lehet hogy nem ért hozzá és csak beírt valamit, ez ugyanúgy lehet igénytelenség a használóra, de jóhiszeműség is, ha hozzá nem értőként szervizbe hordta mindig akkor ugyanúgy lehet jó vétel..én mind a két motoromat úgy vettem, hogy a tulaj személye meggyőzött - nem nyúlhatok mellé. így is lett, ezért próbáltam írni neked pár dolgot ami eszembejutott, nyugodtan hívd fel hogy kiderüljön mi a helyzet a géppel. csak őszinte embertől vásárolj, ha bármit eltitkol állj tovább, mert ki tudja mi van még.. ha komolyan érdekel mielőtt kifizeted szerelő lássa a motort, 1 óra munkadíjért bárhol komplett átvizsgálást kapsz!
szerintem sehogy sem szabad füstölnie, se melegen ,se hidegen, se gázadásra.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz geree@bl #6862 üzenetére
Ha jön a kék füst fordulaton, az kompresszióbaj, azt kimutatja a kompressziómérő is, de ez leszarható, acélhüvelyes motor, olcsón fúrható, dugó bele stb.
Ha motorfékre jön, az szelepszárszimering. Nem tétel az se.
De azt kideríteni, hogy mi mennyire van elkopva, azt csakis szétszedés után lehet, mielőtt valami okos fülre megmondja neked.
Nem azt mondom, hogy vedd meg simán, ha kékezik, csak ilyenkor nem motor ->kuka, mint egy kopásállóréteggel kezelt sornégy sport.
Amit nem látsz az a főtengelycsapágy, vezérműtengely, csapágy, az zsebbenyúlósabb, illetve vannak szériák amik vezláncfeszítőbajosak voltak, és szerettek elugrálni.
A k1,2,3 asokon állítólag nincs ilyen baj, de a feszítő rugója az évek során el tud puhulni, ezeket meg kéne vizsgálni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz geree@bl #6876 üzenetére
"illetve a villa teljesen újra lett cserélve, elmondása szerint szintén a sok állás miatt kellett."
marhaság
Csak akkor kell cserélni ha megcsukták, és elgörbült, vagy felverődött a króm rajta. De mivel újabb a motor, az utolsó lehetőség kizárva, mert 10 éves gépen a króm még nem kezd rozsdásodni.
mod:
látom már nem nekem tűnt fel egyedül.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz geree@bl #6882 üzenetére
Egy első teló csere min 100k kaliberű tétel (bontóban 50-70k), ha csak a rugók vannak akkor 50-60k. Szimering 5-10k, ennek az anyag költség 5k körül van. Nem hiszem hogy ennyit áldozott volna valaki erre a motorra indokolatlanul.
Márpedig ha nem görbe vagy felverődött a csere nem indokolt.
De majd meglátod.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
doc
nagyúr
válasz geree@bl #6882 üzenetére
a ranezessel torteno "atvizsgalas", foleg ha olyan vegzi, akinek nincs komoly tapasztalata a motorokkal illetve az adott tipussal, csak felsiker
ha biztosra akarsz menni, akkor komoly szandek eseten vidd el egy motorszervizbe, ahol parezer forintert alaposan atnezik
ha nagyon gaz a moci, akkor az elado mar ennek az emlitesetol is huzni fogja a szajaten anno autonal csinaltam ezt, a szerelo alaposan atnezte az autot, adott egy listat hogy milyen alkatreszeket kell majd a kozeljovoben cserelni (ez be is jott idovel)
a motort is csak azert nem vittem el ilyen allapotfelmeresre, mert klubon beluli, ismert eloeletu motor volt, igy nem volt nagy a rizikofaktor
-
yodamastah
őstag
válasz geree@bl #6876 üzenetére
Ujra lett cserelve = telibe vertek vele valamit es elgorbult. Mas indok erre nincs. Egy 10 eves telon maax szimmeringet meg olajat + aprosagokat kell cserelni, es utana tokeletes. Foleg egy atom alap turamotoron, ahol a villa meg akkor is hasznalhato lenne ha 10 evig mindennap hasznaltak volna. Nem wsbk ez, ahol par uzemora utan mar szet is kapjak a futomuvet es megy bele az uj olaj
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #6886 üzenetére
fotóról semmiképp.
itt egyenesfutásról meg illesztési hibákról beszélünk, ami egy összehajtott motor javítása után nem látható, de érzékelhető használat közben.. ha esetleg halott volt a motor és újjávarázsolták, én biztos nem venném meg, van még pár hirdetés!
persze nem akarom a hirdető bizniszét rontani, mert nem ismerem, de a villacsere tényleg ijesztő.. drága mulatság, ha nem tört/hajlott el minek lett kompletten kicserélve?...dumálj vele!
más: olvassátok el a cikket, a lényeg: 2013. januárjáig használhatunk olyan EÜ-dobozt, amelynek a szavatossági idejét a csomagot lezáró szalagon feltüntetett dátum jelzi, ha a lezáró szalag sértetlen. (ilyet fogok nyomtatni hehe)
a cikkben pedig oldalkocsis motorkerékpárról van szó a rendelet szerint, sima motorról nem. mondjuk nem is férne be egy motorba sem ennyi szar amit előírnak... nem tudom van-e külön motorokra vonatkozó szabályozás, de van 1 olyan érzésem, hogy nincs, most sajna nincs időm megnézni mert lépek motorozni, papírok nélkül (mivel otthonhagytam mindent)Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen