- iPhone topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rison77
senior tag
Vác és környékén tud valaki esetleg szakit/hozzáértőt aki szemrevételezni tud vásárlás előtt egy gépet?
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #148853 üzenetére
Mostmár ok, otthon persze nem volt se WD40, se semmi hasonló, így az egyik üres motorolajos dobozban volt 2 csepp olaj, azzal végül is kinyílt...
etnies
Remélem...🤞"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Rison77
senior tag
válasz dellfanboy #148855 üzenetére
Ő lenne a kiszemelt link
-
Rison77
senior tag
válasz Rison77 #148807 üzenetére
Pozitív csalódás a cipő ügy vége. Szerdán vittem be, ma hívtak, hogy bütykölt vele a szakértő meg kéne nézni. Bementem, felhúztam egyből beleállt a lábujjamba, hoztak egy bontatlant, felvettem mászkáltam benne 10 percet jobbra balra, tökéletes, tapintásra sem volt érezhető, de kicsit pofátlan voltam, hogy nem e lehetne más típusra cserélni, nem akarom visszahozni 3-4 alkalom után megint. Szó nélkül belementek, szóval happy end a vége.
-
User_2
tag
válasz Topiccsendőr #148853 üzenetére
elnézést, de ha a zár mechanikája be van rohadva -> fehér kicsapódás ült ki az alkatrészekre,
akkor nagy valószínűséggel a szellőzés mechanikája ugyanúgy járt, hiszen mitől lenne másképp, ha ugyanazok a hatások érték.
ugyanakkor nem feltétlen kell szétszedni, lehet elég, ha a nemcsak a kulcslyukon, hanem nyitott állapotban, alulról is kap némi kenést. -
Topiccsendőr
addikt
válasz User_2 #148858 üzenetére
Attol fugg milyen a kikepzese a tanksapkanak, van ahol teljesen mashol van a szellozofurat, de ennyi km utan a benzinszivattyu nem tudna benzint szivni, ha a szellozofurat eltomodott volna, illetve itt a zar nyitasaval volt a baj, nem a tanksapka nyitasaval.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Sys85
veterán
Mit csinál a férfiember ha nincs semmi gondja?
Csinál magának!
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Biqci
aktív tag
válasz Biqci #148854 üzenetére
Na szóval...
Ma mentem egy kisebb kanyart, kb 70km-t mert ennyire volt időm, meg szülinap van előtte full tank, de semmi gond. Bár nem voltam magasan, mélyen a hegyekben, de talán tényleg csak a zárbetét betapadása volt a gond, amit kis olajjal sikerült megoldani. Aztán majd meglátjuk...
Köszi mindenkinek a tippeket"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Sys85
veterán
válasz csongi #148864 üzenetére
Nem biztos hogy megint nekiugranék a mai ~3,5 órás szívás után, de most még a fáradtság beszél belőlem.
Egyedül elég vicces ezt a 10 kilós rendszert visszarakni.Lefelé még segített a gravitáció, de felfelé…
Szerintem legközelebb ha lekerül a rendszer akkor egy ilyen [link] megy fel a helyére valami komolyabb dobbal.
Persze ha addig le nem cserélem a kis darazsat.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
nrg.960
tag
válasz runner 125 #148820 üzenetére
27 vagyok, de én GS-re vágyom. Seggrakéták nem vonzanak.
Egy GS-t viszont felcuccolni, asszonypajtást felültetni és a vilagból kimenni. Nem papás dolog ez!Nem vagyok a szavak embere..
-
bacus
őstag
Ma Zsírkrétamen jóvoltából én is kipróbálhattam a BMW 1300 GS-t. Az első meglepetés akkor ért, mikor találkoztunk - mert számomra ez nem volt egyértelmű - Zsírkrétamen igazából egy fiatal, csinos, huszonéves Zsírkrétagirl, esetleg Zsirkrétawoman.
Na de a motorról:
A legjobban attól féltem, hogy a próba alatt annyira beleszeretek az újba, hogy nem bírok aludni, míg nem cserélem le a mostanit. Gyorsan ellövöm a poént - nem érzem a vágyat a cserére, sőt, azt gondoltam, hazafele lesz a legrosszabb, mikor visszaülök a sajátomra és majd nem győzöm szidni, hogy ennek milyen gagyi a váltója, féke, esetleg a teljesítménye, de hál istennek ennek az ellenkezője történt!Szóval a motort kitolva a garázsból, igenis érezhető a súlykülönbség, nem kicsit, hanem nagyon !! Persze az enyémen van dobozkonzol, két szerszámos, a hátsó dobozban 2 liter víz, meg minden más, bukócső, szóval van némi plusz kilóm, de hogy ez ennyire érezhető lesz, arra nem számítottam. A végén középállványra tenni pedig a motoros rásegítés miatt, kb mint amikor a kemping bicajt kitámasztom.
Tulajdonképpen ráülve rögtön otthon éreztem magam, bár a látvány rettenetes, azok az átlátszó plexi szélterelők a sötét kis pici, de motoros főplexivel, az egész tank alakja megváltozott, olyan "játék" motornak hatott, de a tartás, lábszög, a tükrök, amiben csak akkor látni hátra, mikor összehúzom magam, a kezelőszervek ismerősek voltak. Beindítás után szinte azonnal a "normál" 1100-1200 körüli alapjáratra állt be, igen halk dacára az aprókavics kipunak, és ez kb 5000-es fordulatig így marad, sehol a megszokott bömbölő üvöltés.. boxer jelleg.
A kuplung puhábban jár, alig kell erőt kifejteni, a váltó egyesbe rakva csattan, de lényegesen kisebbet, mint az 1200-as tesók, viszont kuplungot használva a csattanás még 5.be rakva is hallható, mind fel és leváltásnál. A gyorsváltó finomodott, de ez az enyémmel komparálva csak egyesből kettesbe, illetve kettesből hármasba jobb, utána én nem érzem a különbséget. Menet közben fel le váltogatva, erőszakosan próbálgatva is, tehát nagy gáz, majd közben visszaváltás, is sima, nem ránt akkorát, mint az enyém, felfelé meg tényleg jó.
A motor egyébként dynamic módban volt szinte végig, brutál jól megy, 5e fordulat felett már a hangja is jó, ott már hangosabb mint az egyéb zajok.. (sztem a váltó fogaskerekeit hallom.., ilyen zaj az enyémnél nincs.) Mindegy milyen fokozatban vagy, ha 2e fordulat felett vagy azonnal reagál a gázadásra és megindul, mint akit hátba vágtak.
A motor menüjében el lehet veszni, mindent is lehet állítani, megjegyzi, a futóművet kicsit keményítettem, mert közben kiderült, hogy Zs-men még a dynamic feszes állását is lágynak érzi.., majd holnap kiderül, hogy ez javított e neki. Abba is hagytam a nyomkodást, mert nagyon elvonja a figyelmet a vezetésről, szinte már észre se vettem az út szélén strichelő lányokat...
A fék remek, a hátsó határozottan fékez elől is, nekem ez elég idegen érzés volt, vezetéstechnikán nem is biztos, hogy előny, lehet pár technikásabb szűk fordulóban (pl Stelvio) sem az. Viszont nem tudtam produkálni, talán a távolságtartó adta információ alapján néha sokkal erősebben és hamarabb fogott az első fék, mint máskor. Amikor lemaradtam kicsit és próbálgattam, akkor nem tudtam ezt előidézni, de (sztem mikor előttem közel volt jármű) szinte hozzá sem értem és nagyot fékezett. Nekem ez szokatlan volt, ilyenkor egyáltalán nem éreztem, hogy jól adagolható lenne, kb mint autóknál a vészfék asszisztens..
Állva motorozva, a gyári lábtartó zavaróan kicsi, vágja a talpam, illetve nem találtam sokáig, hogy tudnék kényelmesen állni, mert a tank nem jó alakja miatt előre tudtam csúszni, ha meg hátrébb toltam a csípőm, máris támaszkodtam a kormányon és az sem volt kényelmes. Egy széles lábtartóval és a tankra ragasztott csúszásgátlóval talán orvosolható a probléma.
A távolságtartó tempomat egyértelmű főnyeremény !!, főleg állva motorozva. Az is tetszik, hogy a gyorsváltó nem deaktiválja. Iszonyatosan jó a motor egyenes futása is, tulajdonképpen tempómat és átülhettem a hátsó ülésre (telefonozni ), mert a motor lassít, gyorsít, megy egyenesen mint amit zsinóron húznak. A tempómat egyébként állóra fékezi a motor ha kell, majd kikapcsol, ez sok autóban idegesítő, hogy 30km/óra alatt kikapcsol, átadja a vezérlést, aztán leszarja, hogy belemész az előtted lévőbe.Az ülés, sztem egyértelműen rosszabb, nincs meg a hátsó támasz mint az enyémnél, legalább 2x olyan sűrűn kellett felállni a nyeregből, mert hamarabb megfájdult mint vártam.
A kormányzár csak egy irányba aktiválható, míg az enyémen mindkét irányban. A gyári doboz sztem kisebb lett, mondjuk én eddig sem voltam elégedett a gyárival, de ezt kár megvenni.
Visszaülve a motoromra, már beindításkor jött jó érzés, igen, sokkal jobban tetszik a hangja az enyémnek, ez ugyan nem ereszti le magát, de nekem leér a lábam, észre se vettem, hogy az újon van ilyen ! Az ülés puhábbnak tűnt, a motorom pedig Road üzemmódban is érzetre legalább annyira harapott mint az 1300-as. Nem azt éreztem, hogy rosszabbul megy, hanem azt (és ez nyilván a hang miatt), hogy sokkal jobban. Kb ugyan az a vezethetőség amint elindultam, a súlykülönbség azonnal eltűnik. A fék az enyémen is remek, de - kiszámíthatóbb, mindig ugyanott fog, mindig ugyan úgy. A hátsó nem fékezi az első kereket (fordítva igen sztem).
3e km volt az 1300 GS-ben, 89e az én motoromban, de ez nem érződik. Más kicsit a két motor, de nem mondanám határozottan jobbnak egyiket sem. Nyilván a sajátomhoz hozzá vagyok szokva, az mindig is tetszett, ami azt jelenti, hogy kinézetre - mivel az új ronda - hogy itt egyértelműen jobb a régi. Jobb a láthatósága, külön van az irányjelző és a hátső fék/helyzetjelző. Szóval egy ideig nem vágyom még 1300GS-re, de az tény, hogy ha az enyém kirohadna alólam, akkor nem kell márkát váltanom, simán megvenném az 1300-st.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz bacus #148867 üzenetére
Koszi a bemutatot. .
A te fizikai adottsagodhoz kell ekkora motor
Az a kipufogo lejebb van mint az elodjenel.
Sportosabb aszfaltosabb megjelenese van ennek.
Suly az suly. Az ures muanyag dobozt erzem mikor fent van.
En akkor ereztem a drasztikus valtozast, mikor a pegat lebontottam, a ket kerék váz blokk maradt bent. olyan erzes volt, hogy tamasztas nelkul is megall. Aztan jottek vissza az alkatreszek.
A segedvaz, ami magaban egy par kg vas. Maris feltolta a sulypontot. Aztan a tobbi.
Minden kg, felfele erezhetove valt.A tempomat erdekes dolog. Halas tud lenni, ha lefekez es nem bele gangol az ember az elotte levobe. Mas esetekbe meg nem tudom mennyire lehet zavaro. Biztos megszokhato. Autoba utalom.
Zsírkretamen
Grat a vashoz.
Hol is kezdtuk nem oly regen? 390 Duke?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Nem egy europai meres, de celszerű.
-
senior tag
-
Zoli bácsi
őstag
Küllőt tisztítottam. Bár 1 éves a motor, hobbi célra használt (ritkán megy) meglepődtem mi kosz lejött. Egy kiszuperált fogkefével mosószeres vízzel megsuvickoltam, leöblítettem. Ezután waxos polírpasztával (nincs itthon krómtisztító, de szerintem hasonló) kis ronggyal áttöröltem minden küllőt. Itt jött a meglepetés, fekete lett a rongy. Ezután egy tiszta ronggyal áttöröltem a küllőket, fényessé téve azokat, meg persze a felniket is.
Brutális a változás, csillognak a küllők, bár eddig sem látszott rajtuk kosz.
Na, véletlenül a rongyról került polírozószer a féktárcsára. Jobb híján ezt is áttöröltem. Kicsit aggódtam, nem-e lesz baj a fékezéssel, de gondoltam leég könnyen. Elmentem tankolni, óvatosan fékeztem....."Harap" a fék, egyértelműen jobban fog, mint amikor utóljára mentem vele.......
Aztán rájöttem, más is történt a féknél, rásült fékpor volt a féknyereg tetején, egy leheletnyi petróleumot fújtam rá, majd bő vízzel lemostam, ebből is mehetett a tárcsára, esetleg a betétekhez. Nem tudom mi okozta a változást.
A kérdés, érdemes motor mosásnál a féktárcsát is takarítani? Soha nem foglalkoztam ilyennel, sőt, szándékosan kihagytam, gondolván hogy öntisztító a dolog. De határozottan jobban fog a fék, és úgy tűnik ílyen is maradt, mentem városban pár kilómétert, használtam rendesen.
Másik kérdés, küllő takarításra van gyorsabb/jobb módszer? Bár azt hittem több tökölés lesz vele, egy jó óra alatt megvolt a két kerék. Évente egyszer akarom elvégezni amúgy. -
etnies
senior tag
válasz Zoli bácsi #148873 üzenetére
Féktárcsát féktárcsatisztítóval kell takarítani.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #148873 üzenetére
Valszeg mert a fektarcsara kerult polirozoszer, ami most a beteten van valamennyire, es a fektarcsa sima feluletet lekoptatta? Nem tudom, valoszinuleg a feluletet megvaltoztatta, amitol a surlodasi egyutthato megvaltozott.
Ezt en is erzekeltem enduronal, hogy homokos terep utan a fek jobban fogott, es a tarcsa bemattult, en arra kovetkeztetnek, hogy itt is hasonlo tortent.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #148875 üzenetére
Vagy kimosta a port a betet kis poluasi kozul?
Es erdesebb lett a felulet.
Vagy csak placebo?A polir paszta leginkabb viaszos alapanyag. Az inkabb rontana rajta sztem.
En most csereltem a beteteket. Hatul Szinter ebc, offroad, elol kevlar kevereku valami.
TRW street szinter betettem. Ez mar illeszkedik a felezesmhez. Tetszik .Nah jo kezdodik a sprint.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz csongi #148876 üzenetére
Placebo hatás kizárva, mert egyrészt abszolút nem is gondoltam rá hogy változik, másik meg hogy meglepődtem, olyan harapós lett a fék.
Viszont eszembe jutott még valami, és valószínű ez lesz a megfejtés. Eddig motoros kesztyűben motoroztam. Ma, mivel a városon belüli kúthoz mentem, nem húztam kesztyűt.Igen, tudom, kellene. Valószínű a fék nem változott semmit, de mivel közvetlenül éreztem a fékkart, határozottan harapósabbnak tűnt.
Ennyi történhetett, de mivel motorra pattanás előtt a féknél matattam, ott kerestem a változás okát.
Néha egyszerű dolgokat az ember képes túlagyalni. Na, de az vesse rám az első követ... -
Khaosz55
addikt
Gen2 MT09 Sp-hez használom a következő USB töltőt [link] . USB C telefont töltök vele. Maga a töltő jó mert miután leállítom a motort 3 óra elteltével nem merítí az akksit. Tehát direktbe az aksira van kötve. Viszont az a gondom hogy hiába van 3 amperes töltési erő ráírja én 1 amprenél többet nem tudok kisajtolni belőle applikáció szerint. A telefon 2-2.5 ampert is képes felvenni hálózati töltővel. Cseréltem kábelt, de így is 0.7-1 amper a max áram. A töltés gondolom függ attól is hogy milyen meleg a cella a telefonba.
Nincs ötletem hogy miért ilyen alacsony az USB töltési erő.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kés topik
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 24
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen