Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz bacus #122586 üzenetére
Mindent meg lehet kulturáltan is beszélni, bunkó stílus nélkül.
Tapasztalatból mondom hogy bekötött biztonsági övből is kiszedhető valaki a vezetőülésből, a hajánál, fülénél, nyakánál fogva. Kicsit macerás, mert a combjánál erősen elakad, de kitartónak kell lenni. Valószínűleg az öreggel még nem történt ilyesmi.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122582 üzenetére
17 eve van B-m es vezettem is ugy 500e+-t. Volt beszolas, de leginkabb azert, hogy latszik, hogy sokat kozlekedtem autoval.
Amennyire en tapasztaltam, ha birod a kritikat a poenra pedig csipobol vissza tudsz csipkelodni akkor siman partnernek tart. A gond akkor van ha balfek valaki es meg okoskodik is utana, azt letamadja. Ezert mondtam hogy mimozak keruljek.Motor kezelesben nagyon kezdoknek mutogatott ora utan gaz-fek-kuplung kezelest, sracoknak akik nem talaltak ( az amugy valoban fos CG-n) az ureset probalta mutogatni hogyan erzi meg labbal, motoron pozicio, kanyarodas, megallas is volt tema naluk.
Amennyire en tapasztaltam amit autoban elmond, ugyan azt az emberek kepebe is vagja. Ez van akinek jo van akinek nem. Nem tapasztaltam, hogy lett volna szuro. Ha valakire ramondta, hogy balfasz, arra a szemeben is megmondta, hogy balfasz.
A Karasna kemeny 2.7km-re van tolem(legvonalban kerek 1km), szoval hetszentseg, hogy nem fogok trelerezni. Plusz vonohoroghoz kolcson auto kellene.
#122586bacus: Na pont ez az. Sokszor kihangsulyozta, hogy itt tehetetlen, a szavan kivul nincs mas, max hatulrol tudja vedeni a seggedet. Meselt kiscsajt aki a beton tereolnek ment neki, felrepult majd gerinc protektorral erkezett a kiallo vasra. Lattuk is a motort, nem volt szep, blokk is ketteszakadt. Velunk egyutt tanulo srac nagymotorra elso oran felszaguldott a jardara. Ott sem tudott mit tenni, csak par oran keresztul 125-oson tartotta. Meg is lett az eredmenye, a vege fele mar egesz ugyes volt 600-ason is.
Plusz vedd szamitasba (sokat emlegette...), hogy tuzolto volt es latott sok elkerulheto baleset eredmenyet motorossal.Ha alaptalanul lenne taplo azt mondom menjen a p*csaba. Viszont mivel altalaban joggal szol be, es valoban veszelyes uzem, igy inkabb ez mint a potos alvaza.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #122582 üzenetére
Null kilométeresen náluk kezdtem 7 évvel ezelőtt azóta is köszönöm szépen jól vagyok. Felcseszett néha? Ritkán, de inkább jót röhögtem a dolgon pedig én aztán kaptam savat A1-nél rendesen tőle mikor kiderült műszaki szakközepes vagyok és a továbbiakban is IT vonalon tanulnék tovább. [...] 2 évvel később is felismert akkor már egy rossz szava nem volt sőt..., ill de nem tetszett neki a tempó és a mélység ahogy bójáztam. "Sajátoddal lehet ezzel nem" - "Jól van lajosbá akkor 2 perc, csak átülök"
Rutin pályán pedig elszokta mondani ha szarul ülsz vagy váltasz etc de ne vezetéstechnikai tréninget várjunk már el tőle.
Van egy stílusa de bőven a jobb oktatók közé sorolható főleg hozzáállásban, máshol felárasan gyorsított vagy dupla órás megnevezés alatt mész annyit hetente mint nála alapból.Szétfikáz ja, nem egy két kereszteződés maradt meg nekem más hibáján kacagva pont az emlékezetes hiba és figurázás miatt. Az autóban ülős részből én speciel többet tanultam az útvonalakról mint kint a motoron ülve.
Xero a pálya mögötti bozótos a favorit oda szeretnek még a népek bevágtázni.
csongi Nem hiszem, az esetek 99%-ban amikor keményen beszól akkor ott tényleg volt valami ami miatt kaptad az ívet. És ha lemegy a szar az ember agyáról és végig gondolja rá is szokott jönni, hogy miről volt szó. Volt sértődés első alkalmak egyikén nálunk is még A1-en mikor közölte az ~50 kilos 155 magas csajjal, hogy gondolja át, hogy mit szeretne miután 5x borult rá a motor nyolcas tolásnál mert nem tudta megtartani enyhén maga felé döntve.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122594 üzenetére
Mondjuk eleg takony idoben motoroztam most is, de igen ugy vagyok vele, hogy ugyis taknyos ido lesz, plusz a gumi is uj lesz, szoval tripla fektav es donteni max 5 fokot gazt meg ugysem huzom meg igazan 1000km+-ig.
Valahol szerencsenek tartom a helyzetemet az uj motorral. A muszaki verem ugyis torekedni fog a tokeletes osszekopasra, szoval 1000km-en keresztul nem bantom. Kozben pedig trening esetleg nem sajat motorral, majd sajattal is. Aztan par ezer friss km-el mar nem olom meg magamat talan. Koptattam mar le bort, nem akarom ujra elkezdeni.
-
Steven
addikt
válasz bacus #122591 üzenetére
Nem hiszem , hogy ezen múlik sajnos az élethez szerencse kell lsd napi hírek.....
Azt ,hogy nem látsz furcsa dolgokat vagy nem akarnak megölni az csak egyet jelent , hogy nem Bp-n laksz és még el is kerülöd .
Azon szoktam elgondolkodni ,hogy emberek fent akadnak "bpautosok" videóin ... aki itt lakik azt tudja , hogy ez mindennapos .... kb nincs itt semmi látni való mindenki mennyen a dolgára.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz bacus #122597 üzenetére
Hát elhiszem neked .. ellenben furcsa , ha Bp-n laksz és nem látsz furcsa dolgokat napi szinten.
Valószínű a korunkból álló különbségéből kifolyólag nekem nem ennyire hosszú a pálya utam ellenben engem még nem törtek össze és még senkit nem törtem össze. Motorozni kb 24 éve motorozom (ha beleszámoljuk a jogsi nélküli éveket is ) kocsi meg 17 éve van jogsim .
Most gyorsan lekopogom....De vissza térve az eredeti témához.... tartom magam ahhoz , hogy bizonyos szituk a szerencsén múlnak.
Egy példa erre :
[link]Xero:
Kipufogóban sem hiszek.... sv1000s -n két nyitott dob volt annyira üvöltött ,hogy gurulva is bekapcsoltak a riasztók az autóban...
Hogy egy vicces példát ki ragadjak:
Nah most mentem a főúton mellettem papa mama... kurzolok 50 el erre látom húzza rám a kormányt nem hall nem lát (Bacust megnyugtassam kék motor fehér kabát).
Ráhúztam kicsit a gáz végre mama észre vett, erre izomból ütötte papa vállát azt mentek vissza a sávjukba nyilván vicces egyben félelmetes is... mint mondtam bármi lehet.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122602 üzenetére
Oreg is vagyok mar, plusz reges-regen masfelszer ilyen eros gepen is mentem jo parszor illegalban. A ruhamat is egy K5-el koptattam le palyan. Ezen felul tenyleg ugy vagyok vele, hogy nem gyilkolaszom, szepen osszeszokunk. Raadasnak testek alapjan alul eleg doglott, jo kis 4 hengereshez meltoan a blokk, szoval talan meguszom.
Esesem volt boven. Ahogy fentebb mar irtam palyan eldobas gsxr-en, eldoles garazsban fiatalon, pannoniaval/babettaval pedig boven volt helyben eldoles gyerekkent. Ettol fuggetlenul kertem ra bukogombat just in case.
Szerintem en 1-2 evig max nagyon tavolrol fogom tapogatni a motor hatarait.
-
csongi
veterán
-
vlevi
nagyúr
válasz bacus #122647 üzenetére
Errről a hangos kipuf dologról nekem az a véleményem, hogy nem a kipufnak kellene hangosnak lennie. Arra, hogy balesetveszély esetén felhívd magadra a figyelmet, van egy másik berendezés a motoron. A duda. Az lehet hangos.
De csak azért feltenni egy nyitott csövet a motorra, mert az jó lesz, mert meghallanak, azzal nem értek egyet.
Biztos van a nyitott cső pártiak között is olyan, amikor néhanapján jól jönne, ha nem ordítana a gépük, de mivel mindíg ordít, ezt nem tudják megtenni.
pl. reggel 6-kor a társasházból elindulni marha jó lehet, ha az egész lakópark felébred...
Aki pedig ezt elintézi azzal, hogy leszarom más mit gondol, azokról inkább nincs véleményem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122647 üzenetére
A zajmeres azert nem megoldhato, mert a homologozacios ertek nem egyelo azzal, ahol hasznalod. Hiaba 98 dB az erteked 5000 fordulaton, ha 14 000 ig forog a motorod peldaul. Vagy 16 000 ig.
Aztan az autoknal az elhaladasi zajt a 4 kerek nagyban noveli, valoszinuleg ezert lehetnek ennyire hangosak a motorok, mert kisebb a gordulesi zajuk. Ez sem egyszeru.Aggalyos tovabba az is, hogy tegyuk fel - felmillas buntit kapna egy motoros, de az egesz jarmupark 50%at azonnal meg lehetne huzni, ami az autoknal van, vagy az is pl hogy teljesen illegalis zajszennyezest evtizedeken keresztul a repter legifolyoso alatt levo keruletek megannyi tiltakozasa es pere ellenere lehet csinalni. mondjuk en mar megszoktam a 16 ban, hogy nem lehet beszelgetni kint az udvaron. Hat jah. Nincsenek videok a pilotakrol, ahogy bekokozva buliznak, illetve egy van, de az is csak videoklipp a foo fighterstol. Aztan nincs idegesito osszevagas csinalva az arte-n az aldozat mernok fickorol, aki telen koltozott az ut melle (megjegyzem itt ket mustang es egy challanger vonatozott fel-ala 30x a 6 fokban, a v8 sem madarcsicserges) sem ahogy a titkarnojet kurogatja, vagy mobbingolja a gyakornokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #122653 üzenetére
Átlagos 250-est de még 500-ast is ha haladni akarsz nem 60% körül forgatsz.
De szerintem még 600-ast sem...bezzeg a maszk viselés betartására van... Hagyd már... ezen beszarok. Egy nap alatt 200 ember büntettek meg múlthétvégén? Ugyan már kevés, ennyit egy tescoban 1 óra alatt fogtak volna.
Egyébként azok akik most picsognak a motorok miatt itthon is azok akkor is picsognának miatta ha ~20%-al lejjebb lennének a hangszintek. Mert a motorok most rosszak a motorosok meg notórius szabályszegők ennyi, pont mint, hogy minden tyúning ottó veszélyes mert gyors hangos meg ketté szakad stb.
A kinti szabályozás meg megint más főleg az említett útvonalakon...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #122653 üzenetére
Ezt jól kimatekoztad. Szerinted a minimálisnál van egy picit nagyobb esélye, hogy csak valami fele ennyire bonyolultat is bevezessenek? Magyarországon? Ahol azt nem lehet elérni, hogy ne csak 20-30%-os sebesség túllépésnél járjon bünti? Hogy záros határidőn belül eltüntessék a seb.korlátozó táblákat, ahelyett hogy mérnének? Ahol a büntetőfékező patkányok nincsenek helyszínen kiherélve? Ahelyett... Lehet sokáig folytatni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #122661 üzenetére
Akarhatsz te bármit mikor annyi járőr van szolgálatban és annyira egészséges természetesen papírin minden évben az állomány feltöltöttsége, hogy az elmúlt 40 évben nem voltak ennyire kevesen. Nem lesz aki betartassa a szabályokat...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #122661 üzenetére
Igazad van, de én arra gondoltam, hogy rengeteg fontos dolog van, amivel nem foglalkoznak. Tehát "nem akarás" mert nem érdek. Nem lehet vele villogni, a népet meggyőzni és amikor kell, szavazatokat szerezni (erre van helyette a krumpli)
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122661 üzenetére
Autopalyan biztosan menne az atlagsebesseg meres, mashol pl vmi szerpentinen eleg erdekes lenne, de jo otlet stadionepites helyett, hogy erezzek a torodest az emberek. Legfeljebb a kovetkezo kapuig egy cigi is belefer.
Termeszetesen nem akaras van. Akar igy a halal kozlekedni. Hogy 130 autopalyan, de inkabb az se?
Erre nem kell nagymotor.
A gond az, hogy te megint sajat magadbol indulsz ki, leegyszerusitve mindent, mintha az lenne a jo mindenkinek, ahogy te motorozol, es amit te akarsz, ehhez pedig egy nem annyira nagy latokorrel szabalyt is hoznal- szoval meg azt is fel kell hozni egy vitaban, hogy nem mindegyik motor egyforma...
En nem azert vettem motort, hogy ugy kozlekedjek vele, mint te. Arra ott a nyalcsorgatos rakos venember hibridautom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122666 üzenetére
Az osszes ebben a temaban alkotott hszed szelsoseges velemenyt tukroz. Igazabol legyen megkurva mindenki, aki szabalyt szeg azonnal es legyen jobban figyelve mindenki. Ez sztm nagyon gaz irany. Neked ez tetszene, nekem nem.
Ez a - inkabb 130-al se menjunk autopalyan - az elozoekben megtevesztett, elnezest. Felreertettem. Meg az 50%-os gaz is.
A maszkkal kapcsolatos, homalyosan kisse covidszkeptikus iranyvonal pedig csak olaj a tuzre, de ezt lehet belelatom, de fura megjegyzes lett a vegere amit en sem ertek.Ejha, eleg hamar eljutottunk az amugy annyira nem hatekony, edukalo jellegu megdoglest szoba hozo mondatig, es a temetes is tenyleg frappans a vegen, pedig te sem ismersz engem, es mentsegemre legyen szolva, esetek nagyonnagy tobsegeben teljesen legalisan "szaguldozok"
Szemely szerint leszakadtam a temarol. Nincs baj. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122669 üzenetére
Nem akarok offolni es trollkodni, de ha egy maszkban nem kapsz levegot annak ket oka lehet:
1. Psziches okok.
2. Egyebkent is iszonyuan gyenge a tudod es mar reges regen orvosi segitsegre lenne szukseged.Remelem az 1-es pont.
En vigan vegig sielek eleg massziv maszkban napi 8 orat is akar, marpedig ott kicsit tobb oxigen kell mint a boltban setahoz. Valamint a 3-4000m-es magassag sem segit az ugyon.Egy szivsebesz vegigtol 18-20 orat is talpon maszkban. Megis elnek. Csak nem kell ra odafigyelni es kesz. Fejben dol el.
-
Shin Chen
tag
válasz bacus #122679 üzenetére
Voltam egy Yamaha márkaszervizében általános átvizsgálásra.
Fékolaj lett cserélve, meg a légszűrő ki lett takarítva, egyébként azt mondta rendben van.
Mármint úgy hallja nincs szelephézag hangja és a teleszkóp olajat/szimmeringet szerinte felesleges cserélni addig amíg nem folyik.
Pedig erre külön megkértem. Nem tudtam mit mondani, a Tenere teleszkópján gumibugyi van, így még ha folyna is, nem venném egyből észre, ahogy elnéztem ő hozzá sem nyúlt...
Jól érzem, hogy másik műhely után kéne néznem?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Somatom
veterán
válasz bacus #122686 üzenetére
Emlékszem, a CBX -en is nemes feladat volt. 24 szelep és ki kellett hozzá billenteni a blokkot a nyeregvázból. Szerencsére felső lapkás volt, így a négy vezérműtengelyt nem kellett kiszerelni. Azóta hidrotőkés motorjaim voltak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GTVili
tag
válasz bacus #122694 üzenetére
Én automatikusan lapozok tovább, ha okmányok nélküli a járgány....nem is értem,hogy ki veszi meg ezeket, és minek...? Max alkatrésznek, vagy szobadísznek....
Én csak hébe-hóba megyek motorral melózni, mert van céges kocsi...
Ezt inkább kiváncsiságból vettem. Meg amúgy is imádok szerelni.... nyáron csináltam egy PK50-et egy ismerősnek, pár éve egy YBR-t raktam össze kosárból....előtte egy Star-t.
A saját motoromhoz meg amúgy sem találni szerelőt....kénytelen vagyok magam kendácsolni... -
Somatom
veterán
válasz bacus #122690 üzenetére
Az a baj, hogy a Ducati vezérlése az átlag szerelőknek is technikai csoda. Nem szeleprugó nyomja vissza a szelepet, hanem fölfelé is bütyök tolja. Egyik előnye, hogy nincs rugóellenállás, ujjal lehet pörgetni a vezérlést. A másik, hogy nincs szeleplebegés, vagyis amikor a rugó nem tudja elég gyorsan zárni a szelepet. Mivel záró irányba is kényszerítve van a szelep (ezért nevezik kényszervezérlésnek), ezért a nyitás és zárás "bármilyen" fordulaton lehetséges. Viszont beállítani .....
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pakfong
tag
válasz bacus #122768 üzenetére
Én is mindig ezt mondom, télen is nyugodtan lehet gurulni, amíg át nem melegszik a rendszer. Évek óta nincs hetekig megmaradó hó. Csak hát ugye ehhez be kell öltözni, téli motoros felszerelés és stb.
Az egyhelyben járatást én nem igazán szoktam javasolni. Többet árt, mint használ szerintem.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Geresics
addikt
válasz bacus #122779 üzenetére
nekem még az fordult meg a fejemben, hogy fúratok bele egy fordított menetet, és egy fordított menetű csavarral szedem ki, de kizárt dolognak érzem, hogy a lengőkar levétele nélkül ezt meg udná bárki is csinálni, ezért is kérdezek inkább.
A környezet melegítése jó ötlet, de nem tudom, hogy az alumínium lengőkar, és a feltételezésem szerint benne lévő menetes hüvely, amibe a csavart kell betekerni, azok hogy viszonyulnának ehhez?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122789 üzenetére
Nem szeretnek mellyebben belemenni, de egyaltalan nem ertek egyet sem a valasztott olajjal, sem a szempontokkal :D
Az olaj szine nem mutatja az olaj minoseget. csupan markat irni api osztaly es jaso szabvany nelkul sajnos hasznalhatatlan informacio. De igazabol a bol be be kozlekedesnel tokmindegy mit rak bele az ember. Szoval jo valasztas :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #122794 üzenetére
Nem a linkelt olajra ertettem, hanem amihez hasonlitottad.
Siman motul-t irtal. Van par motul olaj a markan belul.
De amugy barhol, ahol az ember olvas velemenyt olajakrol, csak markakat irnak, holott egy markanak nem csak egy olaja van. Semmi ertelme csak markat irni.Es mindig a kapcsolasi erzetre panaszkodnak, nem arra, hogy az olaj nem kente az alkatreszeket. Ez pedig altalaban adalekolas a kuplunghoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz bacus #122796 üzenetére
"Mint amikor elmondod az ügyfelednek, hogy neki 16 Giga RAM több mint elég, majd felbővíti 32-re és azt mondja, hogy gyorsabb."
Ha 1x16 gigás modul volt bent, majd lett belőle 2x16 akkor a dual channel miatt gyorsabb lett. Akár jól is érezhette az ügyfél. Az 1x16-ot 2x8-ra cserélve is megjött volna a hatás.
szerk: kivéve ha eleve dual modulról volt szó persze."Ha ma bemész egy motor szervizbe a fele ismeri a nevét, a másik fele nála tanult"
Ilyenkor miért nem írtok neveket, titok? A múltkor a márkaszerviz neve volt titok, ahol fülre ellenőriztek szelephézagot. Nem értem[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Laraxior
titán
válasz bacus #122811 üzenetére
Nekem sem szokott nagyon lemenni, tankolok időben, most meg nem akartam teletankolni, már nem akarom idén elővenni. Bár fene tudja mi a jó neki, ha telire van tankolva, vagy ha épphogy hagy benne az ember, hogy majd ha előveszem akkor frisset tegyek bele.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #122947 üzenetére
Miért lenne feltétlenül kevés?
É pl nyáron is 2.1 körülre fújom a 140/70-es S22-öt, előtte a RoadSmart2-öt(150/60) meg 2.2-re fújtam különben tempósabb menetelésnél pl héregen érezhetően túl kemény lett ahogy melegedett.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hugi0
őstag
válasz bacus #122947 üzenetére
Elol is es hatul is ereszteni kellene 0.1-et.
- megy meg lejjeb az a bizonyos higanyszal, akkor mar tokeletes lesz.Diablo Rosso II (tavaj is jo volt telen, most is jo lesz).
Megrendeltem a Heidenau K66 ot, de mire megjott, 10-el tobb lett volna a gumi es 3-al a szereles.
Otthagytam oket a (3.14)csaba.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
zgospel
őstag
válasz bacus #122991 üzenetére
"kár 380e forint"
Itt attól is függ, hogy ki állapítja meg a kár összegét, főleg egy biztosítási ügyintézésnél. Mert pl ha sérül a tank fényezése, vagy mondjuk karcos lett a hengerfej, akkor a szervizben annak a szakszerű javítása általában nem a fényezés, hanem a csere, még akkor is ha egyébként elég aprónak tűnőek a sérülések.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mini-ITX
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Jakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Androidos fejegységek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest