- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz bigdady #135999 üzenetére
most B kat jogsival mekkora a legnagyobb kisbusz amit elvezethetsz 7 v 9 szemelyes? ahhoz kepest egy par szaz kilos motor dija irrealisan sok de mivel marginalis mindenki, de legfokebb az aak leszarja
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #136001 üzenetére
B -vel 9, de az autós matrica nem igazodik ehhez. Ha jól tudom, akkor csak 7 személyesig szgk. matrica.
Szerk.: Jól emlékeztem. Hét személy fölött az szgk. is D2 kategória.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz FeZ... #136003 üzenetére
Amit linkeltem, abban világosan ott van. A busz kivételével mindegyikre 46850Ft az éves díj. Nevetséges árképzés. Az utánfutót egyáltalán nem értem, hogy azt tulképp mire értik. Annak külön rendszáma, forgalmija van. De, a hétszemélyes személyautómmal a D1 kategória díjáért húzhatok egy 2 tonnás, autószállító trélert, míg egy D2 kategóriájú kisbusz plusz 46850Ft -ért húzhat egy 500Kg össztömegű utánfutót. Vajon melyik jelent nagyobb útterhelést?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
HALADÓ tréning – ez a CSÚCS!
Eddig ez a legnehezebb, de minden percét imádtam!
A videó a csúcsot jelentő Haladó tréningen készült!
#MotorosVandor
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
-
martonx
veterán
válasz norbert1998 #136007 üzenetére
Nekem pont ugyanez a bajom szegediként. Annyira meg nem mozgatnak meg a tréningek, hogy miattuk hajnalban felkeljek, motorozzak 2 órát, majd egész nap motorozzak, végül még motorozzak 2 órát, mire hazaérek (és még én fizessek mindezért).
Én kérek elnézést!
-
Geresics
addikt
válasz martonx #136008 üzenetére
🤣🤣🤣
Nem mindenkinek való ez a motorozás. Egy csomó távot meg kell tenni, klíma sincs, és még tankolni is kell, azt el ne felejtsd!
Kb. olyan ez, mikor facebookon hisztizett valaki, hogy drága a 100-as benzin, de nem fog lóhugyot tankolni a szeretett motorjába... 🤣
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136007 üzenetére
Kifogást mi is mindig könnyebben találunk, minthogy tegyünk valamit a cél érdekében, nyugi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Nagy a baj, leadtam egy pár kilót és az egy dolog, hogy a ruhák egy kicsit nagyobbak lettek, de a sisak is kissé lötyög a fejemen. Na nem annyira vészes, de olyan 140-150 felett már eléggé cibálja a szél, nem olyan fix mint ezelőtt volt. Nincs még 4 éves sem a bukó és nem igazán vennék még újat, mert amúgy elégedett vagyok vele. Szerintetek lehet valamit csinálni, azon kívül, hogy visszahízok?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz Biqci #136013 üzenetére
Nyilván a legolcsóbb megoldás, hogy elkezdesz Mekizni!
A 2. legjobb megoldás, hogy bemész egy olyan boltba, akik komolyan foglalkoznak azzal a sisakmárkával, amit Te használsz. Ott lehet, hogy tudnak rendelni Neked új szivacsozást hozzá!
...de a sajtburger olcsóbb, a BigMac pedig még finomabb is!
u.i.: a legolcsóbb persze, ha nem mész gyorsabban 90-nél! Akkor nemcsak a sisak lesz stabil, de a fogyasztás is csökken! 🤣🤣🤣
u.i.2.: remélem érted a viccet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #136014 üzenetére
Ja, a maszkra gondoltam én is, de főleg most, hogy jön a kánikula, nem tudom mennyire kibirható, mert ma is a sisakban is rendesen meleg volt, amit lesz.rok, mert ez ezzel jár, de plusz még egy réteg...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Geresics #136015 üzenetére
Boahhh, inkább döner, hamár zabálni kell, azzal egységnyi pézért legalább jól lehet lakni...
HJC sisakom van, de ez jó ötlet. Bemegyek majd holnap a Louisba, úgyis nézni kell motoros farmert is és rákérdezek, mit tudnak ajánlani...
90-nél nem gyorsabban? Megoldhatatlan, inkább visszahízokA viccet pedig persze hogy értem. Nem vagyok Kádár János...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #136007 üzenetére
Látva mekkora az igény lassan én is elkezdhetnék tréningeket tartani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
V.Stryker
nagyúr
Ma már a második motorosnak annyi. Egyik Veresegyházon került autó alá, a másikat most Dabason élesztik épp újra. Legyetek óvatosak.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #136024 üzenetére
Most egyelőre nincs és nem is lesz az itteni Lidl-ben, így megnézem a Louis-ban, vagy a Polo-ban, úgyis egymás mellett vannak
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
fattyu
veterán
el kell adnom az összes motort és venni egy cafe racert.
az utolsó 5 alkalom mind asszonnyal a kedvenc cukrászdáig és haza
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Biqci
aktív tag
válasz yodamastah #136027 üzenetére
Köszi, ez jó is lenne, de nekem HJC van, így ez most nem játszik. De elrakom, mert ki tudja mit hoz a jövő...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz yodamastah #136035 üzenetére
Na akkor ezt alaposabban szemügyre veszem. Igazából az arcpárnázás ami lazább lett, koponyából csak nem fogytam... Így az oldalsó párnázást megnézem, talán lehet valamit kezdeni vele
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
martonx
veterán
válasz Geresics #136011 üzenetére
Ezért is kezdtem azzal, hogy ha mindenképpen ezt akarnám, akkor nyilván biztosan meg lehetne oldani. A krónikus időhiány viszont tényleg nem barátja a motorozásnak, ezért is van, hogy alig motorozok idő híján, akkor is leginkább csak munkába menet, és még akkor is a gyerekeket előbb széthordom autóval, utána csak azért hazamegyek, hogy átüljek motorra / biciklire, és legalább addig motorozzak míg beérek dolgozni.
Ami paradoxon, mert minél gyakorlatlanabb vagyok, annál inkább kellene a tréning, viszont időt a tréningre + oda-vissza sok órás útra nem tudok szánni (oké, akkor mondjuk úgy, hogy nem mindenáron szándékozok, hangsúlyozva, hogy a mindenáron esetemben abszolút nem pénz, hanem idő probléma). Tudom nem jó ez így.
Minél inkább kikerülne a képletből az oda-vissza út, annál nagyobb lenne az esélye, hogy meg tudnám szervezni azt a pár órát, amikor el tudnék szakadni a családtól.Én kérek elnézést!
-
norbert1998
veterán
Naa, nézegettem a képzéseket. Geresics, mivel te sokon voltál... És mivel úgy látom, hogy a különböző "brandek" szintjei megkövetelik az előző szintjüket, ezért az gondolom nem járja, hogy Hungaroring Alap, majd BMW középszint, igaz? Na, akkor az árak tekintetében melyik vonalon indulnál el te? A BMW-s sokkal drágábbnak tűnik. Legalábbis az alap tréningjük mindenféleképpen.
Ráadásul most valahol nem is találom a Hungaroring Dirt képzést, utalványt tudok venni, de jelentkezni nem tudok.
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #136038 üzenetére
Én a helyedben abból az irányból közelíteném a kérdést, hogy mit akarsz megtanulni, mi a cél?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136038 üzenetére
én mindenképp azt javaslom, hogy ha elkezdtél egy sulit, legyen az BMW, Honda, vagy épp Hungaroring, és az ottani oktatási struktóra egyezik a kijelölt céloddal, akkor ne válts!
A Hungaroring Dirt azért jó, mert nem függvénye semminek, ugyan úgy, ahogy a Honda Földpályás tréning sem! (Előbbi kezdőbbeknek, utóbbi haladóbbaknak javasolt inkább, de mindkettőnél figyelnek az aktuális szintednek megfelelően)
Én a BMW-t most kivégeztem (a haladót még meg fogom ismételni), jövőre viszont megyek másikhoz. Valószínűleg a Honda lesz, de még semmi sem fix.
Ez mellett, ha időm engedi, akkor pár külön kalandot is bevállalok, és tervben még pl. Dodor tréningje is, mert szar hallomásból, meg a videóiból véleményt formálni (olyankor oda is szoktam írni, hogy mit mire alapozva mondok). 2 éve (mióta elindult) tervezem, hogy elmegyek a salakmotoros tréningre is, mert az 1000%, hogy király, de még nem jutottam oda. Most kezdik felkapni mások is, láttam már pár videót is róla, de haverom bejelentette, hogy a szar térde azt nem bírná, és nem jön... Szóval valamikor megyek oda majd egyedül...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
-
vlevi
nagyúr
válasz Somatom #136042 üzenetére
Ha csak hirtelen belemarkolsz a fékbe, akkor, ha nincs ABS, az első kerék nagyon hamar megcsúszik. Sokkal nagyobbat lehet fékezni, ha folyamatosan húzod be a féket, mert akkor összeül a teló, szétlapul az első gumi, így nagyobb felületen érintkezik a talajjal.
Ha van ABS, akkor az első kerék nem fog megcsúszni, de beavatkozik az ABS, elveszi a fékerőt.
Ennyi a fotelfizika
A gyakorlatban, ha pályanapon, vagy tréningen vagy kinn, akkor pontosan tudod, hol kell fékezni, van rá idő felkészülni, tehát van lehetőség a blokkolás határainak kitapasztalására.
A való életben viszont bármikor jöhet egy húbammeg szituáció, amikor kifordulnak eléd, vagy friss tehénszar van az úton, ilyen esetekben nem tudsz jobbat fékezni, mint az ABS.De a vészfékezésnél (ahogy a videóban mackó is mondja) nagyon fontos, hogy előre nézz. Nem hittem volna, de, amikor a legutóbbi, hasonló tréningen a vészfék közben hagytam magam előre dőlni, és ezzel együtt magam elé néztem, akkor rögtön imbolyogni kezdett a gép. A következő próbánál már odafigyeltem, hogy akármi történik, messzire, előre nézzek, és a motor atomstabil maradt, egészen a fékezés végéig.
Megint más dolog a terephasználat, az off-road felhasználásra (is) tervezett motorokon kikapcsolható az ABS (leginkább csak a hátsó). Mert annak a megcsúszása még kezelhető, sőt, terepen néha szükséges is, mert a laza talajon a bütykös hátsó gumi jobban fékez, ha csúszik, mintha a homokban az ABS kattogna.
De az első kerék megcsúszása ott sem "kívánatos"[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #136040 üzenetére
És Zgospel:
Mi lenne a cél? Megtanulni motorozni
Némi könnyű tereppel (Somatom szerint Harley-knak középfokú ), némi tempózással. Amire a Strom jó.Végülis a Hungaroring és a BMW között vacilálok, és rendesen tervezek végigmenni a létrán, amit adnak, az alaptól a haladóig. Szépen, ahogy érzem. Hondát én hanyagolnám most.
-
zgospel
őstag
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #136041 üzenetére
Nem versenyezni akarok tanulni. A közhiedelemmel ellentétben nem is azt tanít közúton.
Az más kérdés, hogy a külföldi túráin már megy a versenyzés, de abból néha van is baj!Ha lett volna 2 éve vagy tavaly TB24, akkor mentem volna Chrobákhoz, de idén nem fér bele az időbe sajnos...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136046 üzenetére
A hungaroringi képzés felépítéséről konkrétan semmit sem tudok, így arról nem tudok semmit mondani sem sajnos. A Honda és a BMW viszont piszok jól fel van építve, és nem véletlenül van több fokozat, amik sokak tévképzeteivel ellentétben nem azért vannak így széttagolva, hogy több lóvét le tudjanak gombolni!
Ha igazán alapos akarsz lenni, akkor több különböző tréningre is mész! Én is anno ilyen ingyenessel kezdtem, aztán voltam olyanon is, amit rendőrmotoros tartott, és most meg a a BMW. A fő dolgok ugye ugyan azok, de azért mindenhol vannak eltérések, és nem csak a feladatokban, hanem a technikákban is. A jó oktató ráadásul figyelembe veszi azt is, hogy milyen motorral vagy!
A BMW nálam nagyon bizonyított, de pl. ott is van több oktató, és bizony van köztük olyan, akihez akkor sem mennék, ha ők fizetnének, mások meg pont fordítva vannak vele, mert nekik az a stílus jön be, amit az az oktató képvisel...
Szerencsére nem vagyunk egyformák, és szerencsére mindenki kereshet magának valót!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gumi és felni topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Autós topik
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest