- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #118998 üzenetére
ha csak az lenne
Mindenfele melo lesz. Esztergalyozas, blokk szetszereles, szamolgatas. Futomu valtoztatas, felni csere, fekrendszer csere. Vettem egy Moriwaki rendszert, azt is at kene faragni baloldali kipufogossa, nagyobb huto is van mar, vezetekelest teljesen meg kell valtoztatni, szivem szerint a generatort is lecserelnem konnyebbre, amugy is gyarilag sem a legjobb. Benzinpumpan is modositani kene, hogy birja a strapat, de meglatjuk ezekbol mit lehet kereten belul tartani. Ez 1-2 eves melo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
A Honda is beszáll a BMW, a KTM, és a Touratech mellé az éves terep-rendezvények megtartásába? Igény az van rá, az biztos! :)
https://youtu.be/GLsip3CiCqI*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
jacis
nagyúr
Szerintetek egy 2015-ö motor ami 2016 óta áll károsodhatott a 4 év állás miatt? Lehet valami zűr vele?
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Steven
addikt
válasz jacis #119005 üzenetére
Egy dl1000 vettünk havernak, az 4-5 évig állt. A tank szarrá volt rohadva és a benzin pumpa nem tudta át szívni a a benzint a rozsda miatt. kb 6-7rpm felett már bajai voltak.
Tank tisztítás utána jó lett... fogjuk rá, hogy jó lett tank még mindig rozsdás... azóta is úgy használjaValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
jacis
nagyúr
válasz dellfanboy #119006 üzenetére
Balatonboglári Fullgas. Nem tudom hogy elmúlt években hol tárolhatták. Nincs semmi kifakulva, megkopva, oxidálódva. Inkább blokk ami kérdés. Kívülről nincs gond szerintem.
Steven : Ez egy BMW S1000R aminek alutankja van. Persze ettől még lehet a benzin taknyos benne.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
tag
válasz jacis #119008 üzenetére
Az egy jól kiélezett masina.
Ha annyival olcsóbban adják, hogy egy teljes körű tömítéscsere belefér, akkor lehet, hogy nem rossz biznisz.Egyszer vettem egy ilyen "elveszett gyöngyszemet" (5 évet állt, ducati monster) hát annak az összes tömítését végül cseréni kellett, valamint üzemanyag pumpa, üzemanyag csövek, teló felújítás, némi elektronika... Nem volt pluszos a végén
"there are more jacks then one at the fair..."
-
-
martonx
veterán
A2-es jogsihoz milyen motort javasoltok 1.5M-ig? Ismerős most keresgél, én meg már olyan rég voltam benne ebben a kategóriában
Én a Honda CB500F-et mondtam neki látatlanban, hogy azzal biztos nem fog csalódni. Milyen értelmes alternatívák vannak még?Én kérek elnézést!
-
Geresics
addikt
válasz jacis #119010 üzenetére
Remélem Pesti Zolival beszéltél, mert ő mindent is tud az ottani BMW-kről, és el is szokta mondani, nekem legalábbis elmondott mindent egy vezérléshibás F650GS-ről anno...
Többször beszélgettem vele, pl. Ő mondott sok érdwkes dolgot anno, mikor a KTM és a BMW között vacilláltam...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
No, felkerültek a CBF500-ra a Michelin Pilot Road 4-ek, illetve szét lett kapva az első és a hátsó féknyereg, ki lett pucolva, be lett zsírozva, hátra új AP racing betét, mindkét körben fékfolyadék csere, úgyhogy végre teljesen hibátlan a fékrendszer Markolatgumiból is kapott újat, ez meg is oldotta a "tempomatos" gázkar kérdést
-
nagyúr
válasz dellfanboy #119017 üzenetére
Azért előtte érdemes bele-bele olvasni a facebookos duke390 csoportba, vannak ott érdekes problémák.
(fék nyikorgás, kieső blokk tartó csavar, random leálló motorok ...)
[ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
válasz Geresics #119014 üzenetére
Igen Vele. Elég normális nyitott fickó volt. Holnap találkozunk Vele személyesen is. Két egyforma van náluk ebből a típusból. Mind a kettőt megnézem és próbálom majd.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #119021 üzenetére
A hangsúly a mégen van.
-
palfitom
félisten
válasz martonx #119013 üzenetére
Pl. Honda NC700S / NC700X.
1,5M alatt kaphatók manuális váltóval, akár 35kW-os (A2) teljesítménnyel is.
Nagyon barátságos, jóindulatú futómű, kellően erős, takarékos és tartós motorral.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz dellfanboy #119021 üzenetére
En nem vagyok duke ellenes, sot kifejezetten tetszik, en is szemeztem vele. Csupan megjegyzem, hogy vannak magyar tulajok erdekesnek mondhato hibakkal.
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #119018 üzenetére
Erről én is tudnék mesélni. Pont most gondolkozom rajta, hogy eladom. Lassan feladom a küzdelmet.3x voltam KTM szervizben, minden alkalommal azt mondták ,hogy most már jó. Ott hagytam 50 000-et. Legutolsó alkalommal már szinte ki utáltak, és közölték, hogy nem tudják mi baja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119026 üzenetére
Ja, több tulaj panaszkodott rá, hogy az első fék vonyit, mint allat. Nekem autónal volt olyan anno, en is utaltam hogy a fel utca utanam fordul
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #119027 üzenetére
Eszi, vagyis valahova eltűnik 3-400 kilométerenként a tágulási tartályból kb.0,8-1 deci. Először légtelenítették, azt mondták minden ok. Másodjára ki kellett cserélni a radiátor sapkát plusz elszállt egy víz cső is állítólag. Azt mondták, hogy minden rendben vele, tartja a nyomást. 1,5 hétig volt ott a motor mert tesztelni fogják, hogy lássák a hibát. Az olajban nincs, kipufogót nem mossa (már vissza raktam a gyárit, hátha az a baja), nem füstöl nincs leállás, pöcre indul mindig. De a legidegesítőbb az, hogy amikor elkezdtem a KTM-be hordani ezzel a problémával kb 1 hete járt le a garija. Ezért minden fizetős. 15 ezer/óra.
Az első fék nekem is nyikorog, de az kit érdekel, legalább nem kell túráztatni a kocsik között. Hallják ha jössz.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz Vityaa #119029 üzenetére
1 héttel gar után? nem verted kia B+-ot? Gar után 1-2 hóval is ki lehet bulizni még az ilyet, simán. Csak fel kell vetni, hogy friss motornál azért egy iylen probléma elég nagy ellenszelet tud okozni eladásokban, csak röppenjen fel 1-2 online vélemény és teszt.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Vityaa
tag
válasz Tamás9x #119030 üzenetére
Nem, őszintén azt gondoltam, hogy megcsinálták. Aztán teltek a hetek és ugyan olyan szar volt. Vagyis még most is az. De ahogy te is mondod ennél komolyabban kellene hozzá állniuk. Még mindig gondolkozom rajta, hogy beszélek velük a gari miatt. Igazából februárban járt le, de a vírus miatt a KTM meghosszabbította kb. május végéig. Én kb. 6-hó eleje felé kezdtem el ide hordani.
-
Tamás9x
őstag
Bukósisakokban van itt szaki? ezek a napellenző shieldek mennyire rázzák szét az ember fejét menet közben, vagy kergetik az őrületbe? Azt láttam, hogy szinte majdnem mindegyiknél levehető, de ha nem épp komfortos hosszú úton akkor.. nem feltétlenül éri meg a felárat. Nem nagyon tudom merre induljak el
Első körben egy Norvég kiruccanás terveznék, ahol le lehetne tesztelni a felszerelést.Vityaa: Azért bepróbálkoznék. mert nem egy azonnali hiba, fesszab, vagy ECU- ami azonnal orvosolható.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
veze
őstag
válasz Topiccsendőr #119026 üzenetére
nekem csak akkor csikorog, ha már vas a vason megy
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Vityaa #119029 üzenetére
Nem tartom egy motor hibajanak azt, hogy a szerelok nem tudjak megcsinalni. Az a szerelok hibaja.
Akkor mar csak a hengerfejtomitescsere jatszik, mint utolso megoldas. Mivel nem tudnak vele mit csinalni, biztos nem egy gyakori hiba, eloszor ok is a sapkara gyanakodtak, ahelyett, hogy azonnal hfejet mondtak volna. Innen sejtheto, hogy ilyen nem nagyon szokott lenni.
Namost a gari idejevel en akkor most azonnal mennek egy ugyvedhez, vagy fogyasztovedelemhez, vagy barmihez, aki tanacsot tud adni neked. A forumos litaniak nem fogjak megoldani az esetedet, de egy fogyvedelem annal inkabb. Osszegyujtenem a szamlakat, hogy mi lett cserelve, teljesen feleslegesen, tenyleg utanajarnek a dolognak egy szakertovel, aztan kopogtatnek az ajtojukon, hogy akkor hogyan csinaljuk. Az, hogy egy forumon irogatod, hogy felgyujtod, abbol nem lesz megoldas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #119032 üzenetére
és (#119036) norbert1998
Erre a kérdésre nincs válasz, azért nem írt senki. Motor és motor között hatalmas különbség van, de még egy motor 2 plexivel is tud másképp levegőt kavarni, sőt, egy motor, ugyan azon plexivel is, ha pár centivel másabb a pilóta, vagy csak más a tartása. Pl. anno az R1200GS-nél 120-nál vettem észre, hogy nem hajtottam le a plexim, mert előtte Pegaso-val mentem, ami pont a sisakomnál csinálta a légörvényt, és konstans szélzajban voltam (pláne, hogy siettem) még a régi Acerbis Active sisakommal. De most az 1190-nél is egész napokat tudok úgy menni, hogy nem hajtom le a Shark plexijét, csak a bogarak zavarnak...
Shild/shilt, napellenző, mudguard, bézbó-sisak, rostély, akármi.
Amibe bele tud kapni a menetszél, abba belekap. Az, hogy hogy hordod meghatározza, hogy mennyire kap bele. Lehajtva? Feltolva? Ülve? Kiállva a nyeregből? Mind-mind számít. Én szinte csak ilyen sisakban motorozom, és tökre vállalható, mert jó a Shark rése, de Balatonkerülésre pl. levettem. Az O'Neal Series3 már sokkal érzékenyebb szélre, de azt meg terepezésre használom, nem túrára.
Oldalszélre is mind érzékenyebb, mint a sima sisak, és külön figyelmet igényel nagy tempónál a hirtelen oldalra nézés, mert 100 felett, pláne autópálya tempónál azért meglepő tud lenni!
Szemből sütő nap esetén nagyon áldásos egyébként, pláne, ha poros már a plexi és/vagy a napszemüveg!(Bocsi, ha kicsit össze-vissza lett, közben esti hacacáré van a kölkökkel...)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #119035 üzenetére
A Norton Commander csoportban biztos nincs hajtórúdkönyökléses story.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
Ma ez nézett velem farkas szemet a villaból kihúzva. Igen hetek óta halogatom mindig majd jövő hétvégén és már elvégzett műveletként kezeltem de csak letudtam ma az egészet.(villaolaj, szimering)
Mod.: Mmint részben száradnak a szárak, selyem feketék lettek sokkal harmonikusabb lesz így a moci reggel meg megy össze az egész sűrűbb olajjal új szimering, porvédő, persely, krómszár felállásban.Az olaj szagától csak a szimering volt félelmetesebb:
Haynes alapján szedtem szét a villákat meglepően könnyű volt kicsit gázabb műveletre készültem.A perselyek rendesen kivannak már időszerű volt.
Leömlőt is lecsiszoltam (kép után még) lealapoztam, holnap kap hőállót remélem a 650 fokig jó elég lesz rá.
Satupadra ki kell még találjunk valami olajalló fcán takarítható bevonatotna régi mára már összefurkált fa helyet. Bármi ötlet? Csiszolt alu lapon agyaltunk de annyira ronda lenne, hogy nem igaz.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #119034 üzenetére
Nyilván a szerelők hibája. Főleg, hogy az első alkalom után sem adhatták volna ki a motor azzal a kijelentéssel, hogy rendben van. A harmadik alkalommal csak annyit mondtak, hogy töltögessem utána. Mindegy megy lassan 15 ezres szervizre ott úgy is kell szelepet állítani, akkor lesz hengerfej tömítés csere is. Ha csak addig nem próbálom meg gariba intézni.
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Micsurin #119039 üzenetére
nálam a satupad egy részén 50x100 cm, 10mm vastag sík vaslemez( lap) van MÉH , vagyis hulladéktelepen szedtem össze, lángvágóval volt levágva , síkjára leflexeltem a szélét, az élét csak épp nagyjából lesímitottam. Lehet püfölni nem árt neki, annyi olaj mindig jut rá hogy nem is rozsdásodik. Furás nálan nem probléma , ( hogy nem lehet belefúrni) mert nem ezen fúrok hanem egy békebeli kb 70-80 kilós asztali furógépen
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Vityaa #119041 üzenetére
Na itt van a baj.
Ha valami olyanert fizettel, ami teljesen felesleges volt, akkor azt igy siman annyiban hagyod?
Nem mindegy hova irod le ezt a sztorit, a fogyasztovedelemnek, vagy egy forumba?Ennek marpedig a vegere jarnek, mert nem tehetnek meg akarmit az emberrel. Ha ezt vegigvinned, egy apro csavart huzol meg a rendszerben, de legalabb egyre kevesebb emberrel mernek megcsinalni ezt, lenne valami kovetkezmeny. Ha annyiban hagyod, onnantol mar egy kicsit a te hibad is lesz ez a sztori, nem csak a szereloke. Nem aldozathibaztatok, de ha ezt most igy hagyod, raadasul ugyanoda visszavisszed, hogy megnagyobb szervizt csinaljanak megtobb penzert, az nekem fura.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119044 üzenetére
Középen színeződött de a szélein nem színeződés van a felülete érzésre is más.
Alsót nem mérni kellett volna? Mert vékonyabb jóval tizedekkel az anyaga mint az újnak.
Nem volt egy nagy összeg még ha felesleges is volt a csere, inkább teszek újat az új szárra mint ezeket operáljam át.
Belsejét nem néztem, teljesen jogos. Igazából már szétszedés előtt megvettem mindent, hogy kéz alatt legyenek ha kellenek.Az a szimering mégis, hogy kerülhetett ilyen állapotba? A bejutott víz okozza az olaj bűzét?
Nem, nem széthúzás közbe deformálódott el btw.csongi ez gyárilag is fekete volt nem hiszem szép lenne polírozva. Elütne a delke színétől ha már elüt inkább fekete legyen.
veze köszi akkor mégismarad az alu vagy valamilyen lemez lap tippre.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119046 üzenetére
Akkor buktam 15 rúgot. Nem halálos de legalább koppra újra van összerakva.
Reggel összerakom remélem nem ér kellemetlen meglepi a Haynest követve.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119048 üzenetére
Nem az első és nem az utolsó. Még bennem a reflex a Hyo után, hogy ha kell valami akkor az min 1 hónap.
Azon vagyok fennakadva, hogy én nem vettem észre csak a kiverődéseket a villán én csak a felületi rozsdát láttam a jobboson de jóval a használati tartomány fölött gondoltam majd esztétikai alapon alkalmasint...
Apum látta a baloson a hullámokra emlékeztető kiverődéseket de nem szólt mondván túl jó volt ez alapnak ahhoz, hogy otthagyjam mondván nem hibátlan.Ez az első nem esztétikai javítás gyak.
Már csak az a retkes szívató bowden szórakoztat (kormány cserey mehetett volna 1mm-rel beljebb a furat) szerintem leveszem és kap oldalra kihúzós megoldást.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #119037 üzenetére
Köszönöm
Még készül a nálam már szokásos b@sz0 excel a tulajdonságok, árak, értékelések és vélemények alapján, most ugye épp sisakokról. automatikus színezéssel, kategóriákra bontással és ki értékeléssel
Utána jövök majd a leginkább esélyes darabokkal nyaggatni titeket úgyis
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen