- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
jó ez a wd40, mindenre való, aztán meg rájön az ember hogy semmire sem jó igazából, ha épp nincs más akkor elmegy persze...stifi: amivel tanultam motorozni kawával az is csörgött zörgött mint a rosseb, mégis mindig pöccre indult, nem úgy mint a többi tanulós motor.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt hagyjuk má' abba, még ha vicc is, mert agyfaszt kapok.
pláne hogy egy laikus társaságban szóról szóra ezek hangzanak el, csak még komolyan is gondolják.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Prof01
veterán
válasz Integra #5750 üzenetére
Nem rossz, de a 1199 sokkal durvább. Láttam itt a balatonboglári Full-Gas-nál, háát... Kegyetlen szép gép!
Mondjuk a V2 hangját soha nem szerettem. Olyan, mint egy traktor. Túra mocinál jó is, mert kell a nyomaték, de sportmotorba minek kell erőltetniük? Vagy ha már V motor, akkor miért nem V4-est raktak bele, mint a Desmosedici-be... ?Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
yodamastah
őstag
" sportmotorba minek kell erőltetniük"
Akkor sorolom:
- V2 kigyorsitason jobban tapad mint a sor4
- V2 keskenyebb tud lenni,
- V2 felallito ereje sokkal kisebb, igy konnyebb dontogetniSOk szempontbol jobb versenypalyan a V2. Termeszetesen vannak hatranyai is.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #5759 üzenetére
mondom én hogy V5 kell még mindig
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
Srácok, nem kell valakinek egy gyönyörű 4 éves 650-es Abs-es Bandit?
-
Prof01
veterán
válasz yodamastah #5759 üzenetére
Aha, ezekről nem tudtam.
Bár azt nem tartom korrektnek, hogy ezeket az 1200eseket a soros 1000 ezresekkel említik egy lapon. Ha tényleg olyan jó a V2, akkor próbáljanak meg ugyanakkora ccm-ből gazdálkodni... sztem nem lenne esélyük.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
szép dolog a vélemény.
ott van a kutya elásva, hogy minél több a hengered, annál nagyobb tud lenni a fordulat is adott köbcentihez. Fizikailag nem lehet kihozni akkora erőt V2 ből. Illetve erőt igen. de azt hamar el kell váltani, azaz csökkented a hátsó kerékre jutó nyomatékot. ennyi.
az NR 500 as is tulképp egy V8as úgy, hogy átverték a hengerszám szabályt. Illetve sorhatos 250est (RC166) is csinált a honda versenyre a 60as években, már akkor kihozták a 60 valamennyi lóerőt, négyütemről beszélünk. 249ccm, 240km/h feletti végseb, 18 000 fordulat. A fizika ilyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #5768 üzenetére
Hát ez az, hogy fizikailag lehetetlen és értelmetlen, akkor minek tovább fejleszteni? Hagyományőrzésből?
MotoGp-ben is a több henger vált be. Ha jól tudom a Ducati és Honda V4-et, Yamaha Sor4-et használ... Utcaiakba is ezeket kéne tenni!RC166 egy bámulatos gép! Tudnak a japánok az biztos! Kár, hogy mostanában eléggé lemaradtak. Nem dobnak ki semmi versenyképes gépet... A BMW S1000RR lenyom mindenkit. Még a Kawa próbálkozása a ZX-10R-rel se lett olyan, mint sokan várták.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
Minden a szabályokon múlik. A szabályok alapján a legkedvezőbb és leghatékonyabb dolgot fogják fejleszteni. Hiába zsákutca a V2. Sbk alapján nem az.
Gp az prototípus, semmi köze se utcához, se halandóhoz. Baszottdrága mulatság.
A japánok még mindig tudnak. Egyszerűen nem olyat gyártanak. Tudnának versenymotort gyártani utcára. Nem akarnak. Itt nem lemaradásról van szó. A piac totál átalakult már, 2008 óta. ők jobban tudják mi kell neked, mint te.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ujskodas
tag
Helló!
CBR600F-nél felfelé váltásnál kell kuplungolni? - mármint, kötelező, vagy károsodás nélkül lehet nélküle is?Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #5771 üzenetére
Való igaz, az SBK-ban nagyot fog durrantani a 1199, ha idén nem is (azt hiszem csak Superstockban indul), de akkor majd jövőre!
Akkor rosszul tudják, mert ha lenne most annyi keretem, biztos, hogy nem japánt vennék.
(Nem az ár miatt, mert a japán se olcsóbb már. R1-es már 4,5 milla körül jár.)
Arról nem is beszélve, hogy nagyon rondák lettek. Pont ahogy mondod, 2008 után! CBR1000RR se olyan penge kinézetű, mint a 04-07 közöttiek, R1-nek is eltűntek a szép vonalai (2009 utániak). 600asok nem változnak semmit. Ott az R6R 2006ban nagy durranás volt, 2008ban finomítottak rajta, több nyomaték, 2010ben megint kicsi, de kevesebb lóerő, (az a kipufogó egyre hosszabb már ), de kinézet ugyanaz, és eltelt a semmivel 6 év. A többi gyártónál is ez van A CBR600RR mit változott 2007 óta? Kapott azt hiszem 2009ben abs-t és annyi... Szóval nem tudom mit csinálnak ezek a japánok, de nekem nem jön be...[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #5773 üzenetére
simán lehet felfelé is, és lefelé is ha ügyes vagy. mondjuk 1->2-be a hosszabb út miatt én kihagynám, meg úgy általában nem viccből van ott a kuplung, lefelé ráadásul tényleg oda kell figyelni hogy ne erőszakoskodj a technikával. de a kérdésedre a válasz: lehet.
én nagyon néha szoktam csak, ha nagyon gyorsan kell bármilyen szitut megoldani azt kb 140-ig kettesben váltás nélkül is meg lehet csinálni, akkor meg minek bántsam szegényt még a kuplung nélküli váltással is...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
válasz ujskodas #5777 üzenetére
Persze lehet, de olyan gyorsan egy profi se tud kuplunggal, mint nélküle (itt tized/századmásodpercekről beszélünk). De nem csak a gyorsaság miatt használják a kuplung nélküli váltást, hanem mert intenzív használat mellett pár pályanap után elkopnának teljesen a lamellák.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
#25954560
törölt tag
tavaszi elso inditas
najo nem. de megdobbento -
Archer
őstag
Nem járok magánrendelésre Integrához csak nekem a Honda tűnik a legésszerűbb választásnak. A Honda szerviz itt van tőlem 20 percre Tapolcán, motoros havernak is 600RR-je van, tudok tőle kérdezni ha valami van (meg most is Hondám van, a kis tesó CBR, runner meg páran még nagyon legyengézik de elég kényelmesen elkrúzolgatok vele itt a Balaton környéki utakon).
doc: ami Petőfinek az Alföld az nekem a Balaton
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
boogie84
veterán
válasz ujskodas #5773 üzenetére
Ez nem csak cbr600f-re igaz. Úgy tudom felfelé váltásnál csak a gázkart kell visszavenni. Ennek ellenére nem próbáltam, már régebben is bennem volt ez a téma, pár napja gondoltam rá megint h megkérdezem itt a fórumon h okosodjak kicsit.
Lehetséges néha 5 6 ban csak hozzáérek a váltóhoz és már benn is van.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #5783 üzenetére
en nagyritkan szoktam, mikor kicsit megcsip a hulyebogar es allatkodok
rendesen kihuzatom a mocit (bar a pirosig meg igy sem szoktam elforgatni), labban a valtokart enyhen felfele tolom, gazt kicsit visszaengedem, a valto beugrik az eggyel magasabb fokozatba, es lehet megint huzni a gazt
ez az egesz csak egy pillanat, sokkal gyorsabb mint kuplungolni, bar nem hiszem hogy a valtonak nagyon jot tesz, szoval tenyleg csak ritkan csinalom (es nyilvan semmi koze motormarkakhoz meg tipusokhoz) -
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5788 üzenetére
a gyorsváltó ha jól tudom millisecundumokra elveszi a gyújtást (vagy a gázt?), amikor a lábaddal áttolod a fokozatot, így segítve a kuplung nélküli váltást.
emberi test, emberi reakcióidővel és emberi ügyességgel az "elengedem a gázt, váltok, visszahúzom a gázt" műveletet a gyorsváltóhoz képest kb nulla hatékonysággal tudja elvégezni, én ezért nem is csinálom sűrűn..
ahogy doc kolléga mondja, a lábaddal a holtjátékot a váltón kifeszíted, a gázt elengeded és magától átugrik a fokozatba, ez lefelé is hasonlóan megy.
ehhez képest a gyorsváltóval a gázt sem kell elengedned, áthúzod a fokozatot és az elektronika megoldja a többit. az ára kb 100k.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #5791 üzenetére
most csak hasraütöttem az árat illetően, ennyiért láttam itt-ott beszerelve, programozva..
ha már gyorsváltani akar az ember, azért illik egy ilyet beapplikálni a "paraszt" manuális módszer helyettNincs időm kedvesnek lenni!
-
nope00
tag
Sziasztok, Honda MBX-50-hez tudtok szervizkönyvet?
-
Daywalker
addikt
Hinnye, megcsinálták a féket! Karmantyúk, porvédők és munkahenger cserélve, Ferodo 5.1 folyadék bele, új fék- és kuplungkarok...valami kegyetlen jó lett. Ok, nem lett egy radiális ducati-brembo páros belőle, de van normális nyomáspont, nem nyúlik, elég csak finoman hozzáérni és máris keményen lassít. Plusz az új Metzeler papucsok....rágondolok az ívre és már fordul is. Most már tényleg meg kéne nézni, hogy mit tud pályán
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5794 üzenetére
tegnap adtam le én is éves nagy átvizsgálásra és műszakiztatásra, várom, hogy mikor kapom vissza -- s hogy lesz-e még jó idő pályázni, amíg itthon vagyok... kb. egy hónap múlva megyek ki Németországba, s onnantól kezdve szerteszét az EMEA régióban külföldön fogok dolgozni, a motoromtól távol :/Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #5796 üzenetére
Úgy legyen
Csak a jövő heti előrejelzés a lehűléssel és esővel kicsit elszomorított (már tegnap reggel is éreztem, hogy erősen lehült a levegő, az előző napok után kicsit dideregtem a motoron).Sőt, a felmondási időm végefelé úgy tűnik, hogy kiadják a tavalyi és idei még ki nem adott szabikat, úgyhogy április közepén még hétköznap is fogok tudni menni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen