- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
Az újak láttán mindig elgondolkozom h jaj de jó lenne egy frissebb modell. Ráülök a kicsikémre, és azt mondom nem kell másik.
(#6) Integra: Én is vettem rá pálya idomot, meg + oldalidomot gyárit, de fel sem tettem. Vigyázok rá.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
az a baj ezekkel a színekkel, hogy 2 hétig fasza, aztán meg hamar rájössz, hogy túl feltűnő és valmai szolídabbat szeretnél és ha van egy kis esze az embernek, hamar lekapja róla a gyári idomzatot, nagggyon drága törni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
Bírom az ilyen balgaságokat. Miért törölték volna el?! Kizárt dolog, kamu.
mod.
Nem tudom hol laksz, de vidéken is max 20-23k a különbözeti vizsga.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
shiNIN
tag
Hogy mivan? Lehet, hogy eltörölték? Engem eleve az zavar, hogy szét van választva, mikor jobb helyeken nem, s a motort is ugyanúgy kell kezelni, ha kicsi, ha nagy, a sima A-s vizsgákhoz használt motorok után bezzeg fel szabad ülni egy vadállatra, ami viszont már sokkal másabb...
Sajna nekem kvázi muszáj volt korlátost csinálnom, de ezt már előadtam párszor. -
shiNIN
tag
Itt azt írják, hogy a 2 év Ak után, 21 éves kor alatt nem mehetsz különbözetire, utána már igen. Erről nem tudok semmit, de nem is annyira súlyos, mintha egyáltalán nem lenne különbözeti.
Hoppá, a Honda CB400-ról leér az alacsonyabbak lába is? Bezzeg ahova én jártam, ott csak magasabb, szétvert motorok voltak, úgyhogy inkább vettem sajátot. De nem baj
-
runner 125
nagyúr
Akkor ott rohadt sok. Én a Ritmo-nál csináltam Szombathelyen, 15.700 Ft a különbözeti.
Csak vizsgadíjat kell fizetni nekik.
Katt.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
Az Ég áldana már végre meg, olvass hivatalos forrásokat... Ha a DühösJózsiBá.hu oldalon azt olvasod, hogy 2012-ben mindenki megdöglik, már kezded is ásni a sírod?
Amit leírsz, nettó baromság, gondold már végig. A kategóriák megszerzéséhez szükséges életkorban 2 éves lépések vannak, tehát A1-et leteheted asszem 16 évesen, ha az megvan + 2 év --> mehetsz Ak különbözeti vizsgára; Ak + 2 év --> mehetsz A különbözetire.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
tomyoy
senior tag
A 3éve megvan rész felett elsiklottam bocs, simán mehetsz különbözetire.
Itt eleve rendszer lényegét nem értem mire jó az, hogy ha valaki most megcsinálja az A1et akkor 1 éven belül leteheti az A-t, de ha kifut az 1 évből akkor teljes áron csinálhatja az A-t csak, amíg el nem telik 2 év ugyanis akkor megint mehet különbözetire. vagy csak túlkomplikálom
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
.mf
veterán
Biztos nem hagyták meg a kategóriaváltó vizsgát? Szerintem kérdezd meg az NKH-t is biztos-ami-sicher, hátha csak valami kavar van, hogy most bejött ez az új, hátha ettől még nem törlődik a régi rendszer... De valahogy továbbra is nehezemre esik elhinni, hogy mostantól A1 vagy Ak-ról nem lenne átjárás A-ba, csak teljes vizsga árán.
---
Daywalker: hehe, én is néztem szombaton, hogy Intinél tényleg milyen miniatűr a csomagtartó. Nálam befér a 4.5-5kg-os lánc az öklömnyi lakatjával, az eü csomag (s nem az az ultravékony-kilapított fajta, mint Intinél), s a szerszámkészlet. A kukásmellény is beférne, a nagy láncspray mondjuk már nem. Ezért nem olyan hegyes a farokidomja még a miénknek
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
Nem is félek, mindenesetre jegyzek mindent, hogy mennyinél mit kellett cserélni, ilyesmi: mostanra kopott el pl. az ülés annyira, hogy azt mondjam, cserés, és a kormánycsapágy is kilehelte a lelkét. A féktárcsákkál istenuccse, nem tudom, mi a franc volt. Ez a mostani még jó (kop-kop). Mondjuk nem mentem vele 700km-t se, mióta elsején elhoztam Csepelről, annak is jó részét kellemes országúti körülmények között.
Ma viszont jól lecsutakoltam, így épp nem borítja sárpanír
-
runner 125
nagyúr
Ez egy ultranagy értelmetlen buziság.
Ha, valamelyik nagy okos meg tudja mondani, h ennek mi volt az oka, annak becsókolok. Idióta gyökerek. Erről is azok hoztak döntést, akik még biciklizni sem tudnak, csak pöffeszkedni a kormányzati ajudik hátsó ülésén.
Mondjuk én leszarnám. Egyszer állítottak meg eddig, akkor is a hangos dob miatt - Ausztriában. Jogsimat konkrétan el sem kérte.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
boogie84
veterán
Jó kép! Töltsd fel a bikepics-re, hátha tiéd lesz a nap képe!
Ma én is motoroztam megszakításokkal, de majdnem 4 órát.
Láthatjátok h fáradt vagyok! Meg különben is, ki nézi a kettővel előbbi hsz-t? Egyébként látjátok milyen megérzésem van, h mi lesz a nap képe??!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
yodamastah
őstag
" sportmotorba minek kell erőltetniük"
Akkor sorolom:
- V2 kigyorsitason jobban tapad mint a sor4
- V2 keskenyebb tud lenni,
- V2 felallito ereje sokkal kisebb, igy konnyebb dontogetniSOk szempontbol jobb versenypalyan a V2. Termeszetesen vannak hatranyai is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
szép dolog a vélemény.
ott van a kutya elásva, hogy minél több a hengered, annál nagyobb tud lenni a fordulat is adott köbcentihez. Fizikailag nem lehet kihozni akkora erőt V2 ből. Illetve erőt igen. de azt hamar el kell váltani, azaz csökkented a hátsó kerékre jutó nyomatékot. ennyi.
az NR 500 as is tulképp egy V8as úgy, hogy átverték a hengerszám szabályt. Illetve sorhatos 250est (RC166) is csinált a honda versenyre a 60as években, már akkor kihozták a 60 valamennyi lóerőt, négyütemről beszélünk. 249ccm, 240km/h feletti végseb, 18 000 fordulat. A fizika ilyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Minden a szabályokon múlik. A szabályok alapján a legkedvezőbb és leghatékonyabb dolgot fogják fejleszteni. Hiába zsákutca a V2. Sbk alapján nem az.
Gp az prototípus, semmi köze se utcához, se halandóhoz. Baszottdrága mulatság.
A japánok még mindig tudnak. Egyszerűen nem olyat gyártanak. Tudnának versenymotort gyártani utcára. Nem akarnak. Itt nem lemaradásról van szó. A piac totál átalakult már, 2008 óta. ők jobban tudják mi kell neked, mint te.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
Compressed suspension az annyit tesz hogy ossze van ulve a villa. Vagy valami okbol osszeut a fem resz, es akkor kiuti az eljeet, vagy csak tul sok suly van az elso kereken es becsuklik lapra dontve a kormany. De ennel a konyu csajnal nem iszem hogy ez tortent. MIndenesetre nagyon rosszul ul amotoron, tuldonti tok foloslegesen ebben az ulespozicioban. Valamint elegge billegve donti le a motort. Egyebkent nagyon rossz szogbol vannak ezek filmezve, nem latni jol azt se mennyire mennek lapon. Lehet egyenetlen az ut attol billegett, nem latni igazan jol, de meglehetosen osszevissza emelkednek es ki/be dolnek ezek a kanyarok.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Le van írva a leírásba, hogy ráment egy bukkanóra. Ha a lassításban megnézed, látszik is, hogy ugrik egyet a motor és utána esik el. Nyilván kivédhető, ha van rutinja és nem dönti túl feleslegesen.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
iszonyúan túllihegitek ezt a lánc kérdést.
szarrá ázik a motorod akkor szeritned mitől lucskos? esővíztől. az brigécol? vagy petróleum? na ugye...
ha ritka dzsuvás a bringám, odamegyek a kúthoz, lenyomom magasnyomásúval, hazamegyek vele, addigra kicsapja a vizet, befújom és kész, ennyi volt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Én vettem Bel-ray sprayt. Már jó pár alkalommal takarítottam vele a láncot és még mindig van belőle kb. a negyede. Tehát nem akkora kiadás az sem...persze a petróleum olcsóbb, ha extrém sokat takarítod. Egy szezon alatt (legyen ez mondjuk 6000 km) kb. 2, ha nagyon retekbe mentem akkor 3 alkalommal takarítom, ebből az egyik amikor kezdődik a szezon. 600-1000 km között fújom olajjal rendszeresen.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
de milyen mocskot akarsz leszedni? hova? minek? miért akarod azt új állapotúra? teljesen felesleges. hamarabb kopik szét az a lánc meg a fogaskerék szett, mint az, hogy annyit pöcsölj vele teljesen feleslegesen rahedli pénzt kidobva rá.. és végig biztonságos marad közben. ez egy motor és mocskos lesz, mert használod, ott pedig pláne bőven elég az amit mondtam. és fillérekbe kerül. de ha neked ez a mániád hogy a lánc új legyen, hajrá
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ok, csak mondom, hogy mindkét tisztítás szerint is ugyanúgy kopik el a lánc. hidd el, feleslegesen dobálsz ki rakás pénzt, időt és fáradtságot. 30k km-t meg ahogy it használjátok a motort, amúgy is röhögve kibír, talán még többet is aztán meg a fogaskerék szett kopik amúgy is el és akkor minden csere, mindegy milyen a láncod..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
az, hogy sokat pörögnek nem lenne baj, majdhogynem 50ccm es dugattyúk mozognak a hengerben, apró szelepek csuknak-nyitnak, nincsenek akkora tömegerők. A ZXR 250 ráadásul acélperselyes emlékeim szerint, még generálozni is lehet. Utolsó emlékem az, hogy a bontóban a használt dugattyúkat drágábban árulták, mint a gyári vadonatújat a kawán keresztül. Egy vicc az egész.
Nem a széthajtásról van szó, hanem inkább arról, hogy ide konténeres szarok érkeztek, amin már akkor olyan javításokat kellett volna csinálni, ami már akkor nem érte meg a japánnak. Itthon meg csak a kókány megy, meg elhitte mindenki, hogy a japán nem pénzből él, és azért van behányva egy konténerbe az egész, mert ott olyan nagy a jólét. Igazi csodavárós hozzáállás.Németországban volt szürkeimportja a zxr 400 asnak, egy olyat megcsípni érdemes, de normális 600e környékén van.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Varoz
őstag
Igen, karmantyúzni kell. De mi a kérdés?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Ja, hogy ja. Kicsit érdekes volt a megfogalmazás. Én azt hittem megállapítottad, de ezek szerint kérdezted.
Szóval igen, karmantyúzni kell.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
emre
veterán
Csak egy apróság mielőtt fékmunkahengert rendelnél.
Ez a főfékhenger.
mod:
Egyébként az apróban néznék körül, bontott után. például
Utángyártott javító valszeg esélytelen.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Varoz
őstag
Ezt a részét már nem tudom.
DonThomasinoEz teljesen tanuló függő.
Van akinek egy 50-s motort se adnék. De van akinek meg bármekkorát.
Van egy haverom például akinek nem való nagyobb motor, csak az 50-es. 2x volt nagyobb motorja, mind kettővel összetörte magát. A másodikkal elég rendesen, 2 hétig kómában volt. Pedig csak egy 250-es Banditról van szó.Ellenben én meg 600ccm-től felfelé gondolkozok majd ha motor vásárlásig jutok.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bittorrent topik
- Politika
- Gumi és felni topik
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen