- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
A jelenlegi Pilot Power 2CT gumimban már van 15.000 km, van még profilja, de kicsit kockás és tervben van egy külföldi túra. Lehet cserélek előtte… amik tetszenek a Diablo Rosso III és az Angel GT II. De igazából ezzel a michelinnel sem volt bajom se pályán se sehol, mondjuk nem is vagyok egy nagyon határokon közlekedő. Egyszer mondjuk full egyenesben fehér aszfalton 1esben eltekertem a hátsót, de szerintem csak hideg volt. Inkább szempont a tartósság. Az említett gumik vajon jobban kopnak a Pilot Power 2CT-hez képest?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142597 üzenetére
Tehat lepadoztal egy motort meleg vizzel, es lepadoztad ugyanazt a motort hidegebb vizzel, es nem ez jott ki?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #142596 üzenetére
Az ertek nem biztos, ezt irtam korabban. A tendencia a lenyeg.
Az ecu mi alapjan veszi vissza a teljesitmenyt egy 10-15 evvel ezelotti motorban? Vagy egy karbis 2Tben? euro5 os motorban a missfire miatt nyul barmihez, hibajelzessel egyetemben azt is csak a katalizator vedelmeben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142602 üzenetére
Gondolod a lepadlózás az egy egzakt tudományos mérési módszer?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142604 üzenetére
Annal tudomanyosabb, mint amikor ez megtortenik, majd azt modod, hogy ez igy nem igaz.
De ertem. Bestivott levegot fel tudod ugyanugy melegitesni stb.
De amikor a koridok is ezt tamasztjak ala, akkor ezt kiveheted a kepbol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KrAt
veterán
válasz Shadowbull #142604 üzenetére
PADozás
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142605 üzenetére
Valami történik valamiért. Te meg interpretálod valahogy. De ezek nem feltétlenül fedik egymást, azt remélem te is sejted.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142607 üzenetére
Te pedig ugyanezt csinalod ennek az ellenkezojerol, tehat akkor kozepen megallhatunk es elengedhetjuk szerintem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142608 üzenetére
"Te pedig ugyanezt csinalod ennek az ellenkezojerol"
Nem igazán. De tölem tényleg elengedhetjük.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142610 üzenetére
Akkor haromra engedjuk el.
Egy ketto....
HaaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
-
veterán
-
hroberto
veterán
válasz 3800+ #142601 üzenetére
15 000?! Ezt, hogy csináltad? Nekem 3000 ezret bírt anno a Pilot Power 2CT.
A két gumi amit nézel nem egy kategória. A Rosso 3 sportgumi, az Angel GT 2 meg túrasport.
Angel GT-m volt, többet bírt mint a Pilot Power 2CT. Szóval a GT 2 biztosan többet fog elmenni mint a 2CT.
Viszont ha pályázol is, oda meg nem való a túrasport gumi. A Rosso 3 szerintem sokkal jobb mint a 2 CT, nagyjából hasonló a futásteljesítményük is.
A 2CT egy több mint 10 éves fejlesztésű gumi, szóval azért már sokkal jobb gumik vannak a piacon.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #142589 üzenetére
Nekem csak annyi jutott eszembe ezzel kapcsolatban, hogy ha tényleg valós lenne az amit írsz, akkor valószínűleg nem 90+ fokon nyitnának a termosztátok, és nem közel 100 fokon kapcsolnának a hűtóventilátorok.
Minden bizonnyal a gyártók tudják, hogy ha alacsonyabb hőfokon jobb lenne a motorok hatásfoka, nagyobb lenne a teljesítményük, akkor az egész hűtési rendszer alacsonyabb hőfokon üzemelne. Biztosan meg tudnák oldani ha lenne értelme.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #142615 üzenetére
Koszonom, hogy azt feltetelezed, hogy azt az energiat, amit itt bszok el, arra forditom, hogy csak ugy passziobol meggyozzek vadidegen embereket egy olyan dologrol, amit tulkepp en talaltam ki, gombanyalogatas kozben.
A versenymotorokban altalaban egyaltalan nincs termosztat, de mielott talal vki 1 olyan tipust amiben van. Azt irom, altalaban nincs. a kulonleges utcai modellek termosztatjai alacsonyabb hofokon nyitnak, pl SP szeriak.
Nezd meg, egy versenymotor hany fokos vizzel megy.Szeria sor4 eken ~ 70 fokon nyitnak, 85 fokon teljesen nyitva vannak mar.
Vasarolhatsz tobb markahoz gyari kit-es termosztatot, ami szeinten alacsonyabb hofokon nyit.
Valoszinuleg nagyobb sokk az alkatreszeknek, karosanyag kibocsajtas szempontjabol is rosszabb lenne? Gyertyakopdoses lenne, ha nem utned rendesen, mint egy versenymotort? Nem tudom. Van par otletem, ugy mint neked ami most eszedbe jutott. Kompresszorral is jobb a hatasfok, megsem az van minden motoron.
Idokozben a jegyzeteimben megtalaltam hogy a 2T nel mit ir ezzel a jelenseggel kapcsolatban az aprilia mernoke, fel siker. Hulye mar 50% megsem vagyok. de 4T hez meg nem. Remelem lesz ra idom vmikor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
Holgyek/Urak, tavgyogyitast kernek
Multkor a taknyos, esos idoben 2-3 hetig allt a motor. TERMESZETESEN rajta felejtettem a telefontoltot, a radugott telefonnal. Ennek megfeleloen aztan mikor elovettem volna a bringat, nem indult az onindito teker, de a feszultseg nagyon leesik inditozas kozben. Bebikazva sikerult elinditani, mentem vele 60 km-t, ennek vegere 14 volt fole ment a 'fedelzeti' muszer szerint a feszultseg. De mikor megalltam es megint inditottam volna, megint doglodott, sikerult beinditani vegul de eppenhogy.
Gondoltam nullara szivtam az akksit, vettem masikat, beleraktam - indul poccre. Ket nappal kesobb az uj akksival megint nem indul... Arra jottem ra most hetvegen hogyha a kamera biztositekat kiveszem, akkor indul, ha visszarakom akkor nem. Ugyhogy kivettem a biztositekot penteken, a moci indul, hurra. Ma reggel inditanam, megint ugyanaz, feszultseg leesik, nem indul...
Lehet hogy a nagyon lemeritett akksi a mociban tett valamit tonkre, vagy mas baja lehet?
-
LógaGéza
addikt
válasz Oppenheimer #142613 üzenetére
Nekem menetesszár + zárt anya lesz a megoldás - így még a méret is változtatható, és néz is ki valahogy. Ha elkopik meg elég az anyát cserélni - bár szerintem nem fog.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
doc
nagyúr
-
-
macilaci78
nagyúr
Ezt látttok? Egy soroksári iskola szünetelteti a motoros oktatást az áldatlan állapotokra hivatkozva. Az apropója a múlt heti halálos motoros baleset.
Bár nem láttam konkrétan leírva sehol, de tippem szerint a taxis a záróvonalon húzta be a verdát a busszsávba és ezzel lökte meg az ott közlekedő motorost.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
palfitom
félisten
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Tényleg elég szomorú a helyzet az utakon, és nem úgy tűnik, hogy javulna.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
veterán
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Mindig számítok az autósok figyelmetlenségére, buszsávban is ezért megyek mindig rendkívül körültekintően. Sosem maradok autók holt terében, mindig feltűnő helyre próbálok kerülni az autókhoz képest, ha meg nem megy, lejjebb váltok eggyel hogy mindenképp halljanak.
Sajnos annyira sok az inkompetens sofőr, hogy tényleg mindig a legrosszabbra kell számítani és készülni. Különben bármelyik pillanatban eltarolhatnak.
A nettó rosszindulatúakról meg ne is beszéljünk. Van egy csomó idióta aki megsértődik ha megelőzöd. Ezek is célszerű minél inkább kerülni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
bmxbandita
tag
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Nagyon jó ilyeneket olvasni úgy, hogy holnap kezdem az A-s gyakorlatot
Jelenleg is sokat közlekedek robogóval így nem lesznek "újak a veszélyek" (a városi közlekedésben legalábbis), de néha (de egyre gyakrabban) komolyan az az érzésem van, hogy Indiában élünk.
Pár hete pl. megtanultam, hogy körforgalomban jobbról érkezőkre is számítanom kell...
Napi szintű dolog munkába menet, hogy, lámpánál balra kanyarodó sávban ha zöldre vált akkor 3-4 autót még tuti meg kell várnom amíg áthaladnak keresztbe a kereszteződésen. Sőt, volt olyan aki még be is satuzott előttem, hogy mit mutogatok... ááá semmit végülis csak totál piroson hajtottál be.
Az ország mentális állapota tükröződik vissza a közutakon is, sajnos. -
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Sztem azzal lehetne javítani a helyzeten, ha Németországhoz hasonlóan, egy piros lámpáért, záróvonalért, stb. nem csak pénzbírság lenne, hanem 2 hét - 2 hónapra a jogsit is berántanák. Azt nagyobb visszatartó erőnek érzem, mint pusztán a pénzbírságot. Mindazonáltal azt tapasztalom, hogy naponta átlagosan most sem akarnak gyakrabban elgázolni, mint a 90 évek végén, amikor futárkodtam.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
palfitom
félisten
válasz bmxbandita #142630 üzenetére
Igen, sajnos.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
veterán
válasz bmxbandita #142630 üzenetére
Nekem az egyik oktato azt mondta, balra nezzek hatra a korforgalomban behajtas elott es kihajtas elott, a masik meg azt, hogy jobbra nezzek hatra behajtas elott es kihajtas elott. Felvaltva szoltak, hogy rossz iranyba nezelodok. A vege az lett, hogy mindenhova nezelodok, mielott barhova hajtok vagy megyek Mar parszor jol jott sajnos/szerencsere, pedig csak 4500 km van a motoros jogsimban.
Everybody lies.
-
macilaci78
nagyúr
válasz bmxbandita #142630 üzenetére
Nekem pár hete lett meg az A jogsi, szintén pár év fővárosi robogós tapasztalattal. Már a 2. rutinórán megmondtam az oktatónak, hogy a forgalomtól nem félek, közlekedni már megtanultam. A motor kezelése az, ami új.
De igen, palfitom-mal értek egyet, nem javul a helyzet, sőt! Azt érzem, hogy a "régen minden jobb vót!" helyett a "tegnap még nem így csináltuk" van soron. Egyre inkább felgyorsult a züllés.
Somatom: Azért a 25 évvel ezelőtti futárt lehet, több inger érte akkor egy átlagos munkanapon, mint most egy munkába igyekvő motorost.
Pttypang: én is mindenhova is nézek, tüökröket is használom. Az életösztön...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142634 üzenetére
Amikor itthon vagyok, akkor szabin vagyok, tehát nem munkába járok. Úgy csinálom, hogy összerendezem az elintéznivalókat és megyek egy város kört, több címmel. Nagyjából akkor is ez volt, amikor futárkodtam. Egy-egy ilyen körön kb. 2-3 támadást hárítok és erre írtam, hogy nem több, mint régen.
Összességében az inger persze kevesebb, de ez azért is van, mert most nem kell olyan időjárási körülmények között is motoroznom, mint akkor.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tamás9x
őstag
válasz bmxbandita #142630 üzenetére
Nem lesz semmi gond, ha van robogos gyakorlatod.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
veterán
válasz macilaci78 #142634 üzenetére
Nem elég nézni mindenhova. Az elgázolt motoros is nézhette a taxit, de nem tehetett semmit mikor az hirtelen ráhúzta a kormányt. Ezért írtam hogy nem elég nézelődni, aktívan helyezni kell magadat a forgalomban és törekedni arra hogy 0-ra redukáld a sebezhető pillanatokat.
Tükröket használni nem hiszem hogy túl kirívó érdem lenne.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Apophis
őstag
válasz Somatom #142631 üzenetére
Nem elég. Rengetegen vezetnek jogosítvány nélkül is. Simán meg lehetne oldani, a járőröző rendőrök (autós/motoros) bármilyen nagyobb szabálysértés (veszélyesen agresszív vezetés, piroslámpa, buszsáv, büntetőfék, leszorítás) esetén levillogják a delikvents, jogsi-forgalmi elvesz, lehet távozni ahogy tetszik (ha nincs jogsi, irány a fogda). A kocsit a rendőrségi telephelyről lehet elvinni X idő (hetek-hónapok) múlva a vontatási költség és pénzbüntetés ellenében. Addig közlekedik a paraszt gyalog vagy busszal. Csak ehhez aktív munka kellene, nem trafipaxok kihelyezése.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #142637 üzenetére
Motorosként nem az, de az autópályán autósként mégiscsak kuriózumnak számít...
Amit elsőként megtanultam Budapesten robogón, hogy ha több sáv kanyarodik, akkor ne legyek kanyarodó jármű mellett.
A sorok közt előre gurulva nem csak az indexeket figyelem, hanem a kormányzott kerekek állását is...
Volt olyan, hogy az Andrássyn húzta rám egy autós (nem taxis) a buszsávra a kormányt, mert majd 4 sarok múlva fog jobbra kanyarodni.
Kereszteződésekbe mindig benézek, ha elsőbbségem is van, ha tudom, hogy a keresztirányú forgalomnak tilos.Volt olyan forgalmi órám, hogy a 2×50 percben végig én mentem elöl, nem volt helycsere. Bevallom, elfáradtam. Folyamatosan figyelni a saját dolgomra, hogy minden szabályosan menjen, illetve engem se toljon le egy sietős okos. Mellette folyamatosan a mögöttes forgalmat is figyelni, hogy a másik tanuló, illetve az oktató tud-e követni. Nem-e beragadtak egy körforgalomba, vagy egy kereszteződésbe.
Viszont testileg nem fáradtam el, még a nem teljesen kompromisszummentes üléspozíció is sokkal időtállóbb, mint a robogóé.Somatom: igen, alkalmi motorosként megválogathatom azokat a körülményeket, amikor megyek. Egy motoros futár szélben, esőben, hóban, fagyban is megy. Vagy nem keres...
Apophis: nem tudom, a jármű hónapokra történő lefoglalását hogyan kezelik. Értem én a szemléletet, hogy állagromlás ide, vagy oda, így járt az elkövető, de azért az állagmegóvás mégiscsak megilleti szerintem.
Például álltában túlmerülő, megdöglő akkunál ki fog pingvinezni? Vagy a tárolás előtt legalább lehúzzák az akkusarut?[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Somatom
veterán
válasz Apophis #142638 üzenetére
Igazad van, de ehhez előbb a jogi alapokat kell megteremteni. Pl. piros lámpa = egy hónap jogsi. Még egy fontos dolog. Egynyomon haladó jármű melletti elhaladáskor a minimális oldaltávolság. A németeknél egy ilyenért úgy berántják a jogsit, mint a huzat.
Eredmény: a 40 tonnás kamionnal úgy tartok a bringástól, rollerestől, mint a tűztől. Inkább araszolok mögötte kilómétereken keresztül, minthogy egy kérdéses előzésbe belemenjek. A bringás odakint szent állat. Abban teljesen igazad van, hogy ehhez az a tudat is kell társuljon, hogy bárhol, bármikor kiszúrhatja egy rendőr és ha kiszúrja, akkor könyörtelenül intézkedni is fog.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
Én azért az oktató reakcióját nem értem. Ő nem oktat többet, mert egy barátja balesetben meghalt. Nekem ez fura, mit ér el vele? Kevesebb lesz a motoros? Mi lett a taxissal? Kapott ejnye bejnyét, de tovább taxizhat egy ilyen hiba után?
Ugyanakkor a forgalomban is látni kell a pályán.. mint ahogy a fociban is, nem elég technikás játékosnak lenni, ha nem "látsz a pályán", rosszul helyezkedsz, akkor egy technikás de nem eredményes játékos leszel stb.
Ez nem megy azonnal. 4500 km egy jogsiban vagy csak 1-2 év rutin ez kevés. Közben lehet hogy tud lapon fordulni, egykerekezni, jobban kezeli a motort mint egy rutinos öreg, csak épp az levezetett 250e km-t motoron, meg még 700e km-t autóban, a kamionos km-eit meg már ne is emlegessük hozzá. A családom minden tagja kiválóan vezet, de még mindig van, amikor én több mp-el hamarabb látom mi fog történni, ez kanyarodik, az sávot vált, ott egy veszélyeforrás, az lelép a járdáról, ilyenek.Mikor 18 évesen akartam motoros jogosítványt, akkor az volt a módja, hogy a rutin vizsga után ideiglenes jogosítványt adtak, forgalmi oktatás nem volt, hanem kb fél év után lehetett visszamenni időpontra forgalmi vizsgára. Addig nem vihettél utast illetve más egyéb megkötés is volt talán.
Én ezt hiányolom jobban, ezt a 2. körös vizsgát. Amikor az autós és a motoros bizonyos idő elteltével megmutatja, hogy valóban alkalmas a közlekedésre. Milyen dolog, hogy a nők fele, de talán a férfiaknak is egy jó nagy része képtelen tolatni, parkolni, y-ban megfordulni, fél a vezetéstől vagy épp túl bevállalós, és még lehetne sorolni, nyilván a motorosoknál is a valós helyzetben való megfordulás, parkolás, a sávon belüli helyezkedés, előre sorolás, a holt terek kerülése, ilyesmi. Itt nem azt kellene nézni, hogy hopp, most 45-el ment, ajjaj, mindjárt 50, ezt ne kockáztassuk a vizsgán, jajj a gyalogos 2m-re megközelítette a zebrát, satu, inkább várjunk még 2 percet amíg reagál vmi fb postra, aztán eldönti átmegy e előttünk.., ezek helyett azt kellene vizsgálni, hogy magabiztos, fel tudja venni a forgalom ritmusát, egyáltalán, hogy életszerű helyzetekben, hogy vezet, eljut A-ból B-be navigációval olyan helyre ahol még nem járt, stb. Ide mindenki saját autóval kell jöjjön, amit megszokott, semmi pótpedál, ilyenek. Amíg ezen a vizsgán nem megy át, egyedül nem vezethet, utast nem szállíthat, csak rutinos sofőrrel az anyós ülésben vezethet, amin valaki "bele tud szólni", mire nem figyel, stb. (tehát nem a anyósra gondolok, aki mindent jobban tud)
Nem is tudom melyik szigeten van ilyen rendszer, ahol 14 éves kortól szülői felügyelet mellett vezethet alsóbb rendű utakon, majd 16 évesen már egyedül is, DE még mindig csak alsóbb rendű utakon, korlátozott sebességgel, stb, majd 18 évesen - 4 év rutinnal - megy vizsgázni...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #142635 üzenetére
Én ezt még mindig nem értem. Volt pár magyar yt videós, akinek kifejezetten a csatornája ezt mutogatta (volt aki bringázott), hogy hányan és hogy akarják kinyírni. Te is azt mondod 2-3 támadás egy ilyen körön.. Nekem ez extrém sok. Persze van néha 1-1 aki benéz valamit, de én egy videónyit akarnék összeszedni, akkor lehet hónapokig kellene gyűjtögetnem.., 10e km felett megyek egy évben és ennek a fele azért Bp.
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy az autósok többsége pl előre enged, nem jön a nyakamra, figyel ránk, amikor pedig mégis hibázik az a motoros hibája is..
- full fekete öltözék, bukó, még a motor is
- balra kanyarodás, nem néz hátra, hirtelen / minden ilyen lehetőségre számítani kell, nem előzünk, ha elkezd behúzódni
- kereszteződésnél nagyobb lendülettel betolja a kocsi orrát. / nem lehet jobbra lehúzódva menni, hiába úgy tanítják, ez marhaság, sávon belül oda kell menni ahol neked jobb, ha bal szélen ott, ha jobb szélen ott, és lehet akár rövid időn belül is mozogni, legfeljebb azt hiszik részeg vagy, na és !! legalább jobban figyel rád.
- lámpánál indulásnál nem lehet kilőni, szerintem már mindenki volt úgy, hogy ezen még átmegyek, erre is számítani lehet mástól is
- holt térből ki kell kerülni.
- inkább lassabban mint egy hajszálnyival is gyorsabban.Ezek a legfontosabbak, de biztos van még, ki lehet egészíteni, viszont ha már csak ezeket betartja valaki, sztem már 95% lefedte, hogy elüssék.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
3800+
őstag
válasz hroberto #142614 üzenetére
Én az utolsó 5000-et raktam bele, illetve akitől vettem elmondása szerint ő sem volt egy nyelezős típus és talán igazat is mondott. Tetszik a Pilot Power 2CT emiatt is, meg a könnyűsége miatt is, de közben meg ott van bennem hogy szeretek kipróbálni új dolgokat. Pályán amúgy ritkán megyek és akkor is csak akadály vagyok A Rosso III-ra úgy néztem hogy utcai felhasználásra is ajánlja a gyártó, lehet teszek vele egy próbát. Az Angel GT II még a víz elvezetése miatt szimpatikus, csak az már árban is combosabb.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #142562 üzenetére
Köszönöm! Elkezdtem a kar leszedésével kezdve szetszedni felülről. Egy fél centit tudtam még kitekerni a nyomórúdon, ami a dugattyut tolja. Azóta mentem egy 50 kmt, és jónak tűnik, 6-ban sem csúszik el alul megterhelve, ahogy gyors váltásokkor sem.
-
Somatom
veterán
válasz bacus #142642 üzenetére
Nem azokat a szitukat számoltam, amikben mentenem kellett a testi épségemet, hanem azokat is, amikben konkrétan az én előrelátásomon múlt, hogy nem kellett mentenem a testi épségemet. Te is írtál pár ilyen tiikus story -t. Nagyon ritka esetben alakult így szándékosan, többnyie csak figyelmetlenségből. De, a végeredmény szempontjából ez mellékes. Abban egyetértünk, hogy az autósok többsége partner. Főleg a tavaszi, első meglepetések után.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Somatom #142645 üzenetére
Ja, az más, ha azt is számolom, akkor végtelen, hiszen minden megelőzött helyzet, ami ki sem alakult a te előre látásodon is múlik.
Én csak a kialakult helyzeteket tudom számolni, ami minden fortélyom ellenére mégis kialakul. Ebből nagyon kevés van, de tény, hogy van, lehet a fenti motoros vs. taxis is ilyen volt.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #142646 üzenetére
Azokra a szitukra gondolok, amikben haladnál, ahogy addig, de megérzed, hogy az jönni fog és a motoros rutinod üvölti, hogy hogyan fog jönni. Korrigálsz, még mielőtt mozdulna és látod, hogy pontosan az történik, amire számítottál és ha nem korrigáltál volna volna, akkor most minimum mentened kéne a szitut.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
d@vee
őstag
válasz bacus #142642 üzenetére
Azért még így is gáz ami megy nálunk közlekedés közben. Jól írták a fentebb linkelt cikkben, kb. minden nap látni olyat, aki úgy megy ahogy akar és nem úgy, ahogy szabályos és a forgalommal ritmusos.
Ma jöttem vissza BP-re, M3 bevezetőn előtt dugó, messziről látszott hol állnak/kell megállnunk, erre a paraszt még 5 sávváltással beelőzőtt vagy 10 kocsit index nélküli duda kombóva.
Ugyanez valamelyik du/este felé, kemény Fordos fene tudja utcában jobbra balra szalomozva 80-al előzte a sort, majd index nélkül lekanyarodott kicsit arrébb elég kemény sebességgel.
Olyan 6 éve van meg a B jogsim, idén év elején költöztem fel a fővárosba. Nem tudom milyen volt régen, de azalatt a 2-3 kör alatt amíg elkocsikáztam a költözős cuccokkal, elég kényelmetlenül éreztem magam vezetés közben. Egyszerűen túl sok az autó, brutisan sokan nem tudnak vezetni, indexet nem használják, dudálnak mint a marha már a sárgánál is, zöldnél már habzik a szájuk hiába egy másodperc sem telt még el, betolják a kocsi orrát ha befér ha nem, ha nem fékezel meg te vagy a béna mert belemész. Parkolást meg hagyjuk, leírni nem tudnám mennyi érdekességet láttam azóta.
Őszintén megmondom kicsival még elmegy, de motorral nem mernék csúcsidőben bennt karikázni.Ja
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #142641 üzenetére
Gondolom, úgy van vele, hogy egy ideig nem szívesen ad fegyvert az úgyútöltelékek kezébe.
Azt kell tényként elfogadni, hogy a jogosítvány nem ad sem tudást, sem tapasztalatot, csak jogot a megszerzésükhöz. Friss jogsival én sem érzem azt, hogy tudok motorozni. Tudok közlekedni, de azt nem a motoros jogsinak köszönhetem, hanem több évtizednyi másik kategóriának.
balra kanyarodás, nem néz hátra, hirtelen / minden ilyen lehetőségre számítani kell, nem előzünk, ha elkezd behúzódni - Sajnos az útminőség nagyon sok helyen indukálja azt, hogy a sofőr nem a sáv jobb szélén megy, hanem középen.
Például országúton simán mennek a felezővonalon, vagy azon kicsit átlógva is.
Vagy a nemrégiben felújított Mogyoródi úton, főleg a Róna utca és Nagy Lajos király útja közti szakaszon nagyon sokan nem tudják, milyen széles az autójuk és meddig tart a saját sávjuk.Somatom: a kerékpáros, egynyomon haladó melletti oldaltartás... Van olyan egyirányú utca, ahol tábla engedi a kerékpárosnak a forgalommal szembeni behajtást, fel is van festve az embléma. A sárga szaggatott vonalat már nem merték felfesteni, mert kiderült volna, hogy fedésben lenne a két kerékpáros irány. Amilyen tehetségesen parkolnak és vezetnek egyesek, még egy Matizzal is van, aki megizzad, mire végigér azon az utcán, miközben a futár a Masterral lendületből 30-cal megy a harmincas övezetben ugyanott.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest