- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz 3800+ #136957 üzenetére
Jelen. 2017-es CBR500R-em van. Ha nem huzod elvan 3.5 liter alatt, ha teped 4.5 korul eszik. En nagyon szeretem, sportos kinézet, de kenyelmes, megbízható motor. Az enyemben mar 48.000km van, kopo alkatrészeken kivul semmit nem kellett cserelni. En is fokent munkaba jarasra hasznalom, de idonkent becsuszik egy egy hosszabb tura is es arra is teljesen alkalmas. Tavaly Zakopaneban voltunk, iden Transalpina a cél.
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz 3800+ #137546 üzenetére
Ez nyilván vezetés függő. Nálam 5,2-5,3 a fogyasztása, de én elég papásan vezetek. De volt, hogy egy óra alatt megtettem a Szeged - Gyula távot utassal, akkor 5,8 volt. És volt, hogy túra bmw-sen közlekedtem egy motoros kolléga miatt, akkor visszaesett 4,7-re.
Én kérek elnézést!
-
dellfanboy
őstag
válasz 3800+ #137552 üzenetére
en kezdokent biztos nem vennek 2022-ben sor4-es600 gepet. annyi konnyebben kezelheto masina/alternativa van a piacon.
#137549
martonx
latom szeretsz veszelyesen elni. ezt a szeged gyula tavot terepen tetted meg 1ora alatt? mert aszfalton nem ertem elvileg 116km terkep szerint 1ora alatt?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz 3800+ #137546 üzenetére
CBR500R-el van tapasztalatom, tavaly vettem egy 2017-est, ~10e km-t raktam bele. Mentem már együtt nagyobb vasakkal, ha akarnak elhagynak (főképp autópályán), de normális tempóban lehet együtt menni azért. Ingázásra használom amúgy a legtöbbet, de évente becsúszik azért pár hosszabb túra is (Balaton körül, külföld stb.). Fogyasztás 3,5-4,5 között 80-al papa tempóban 3 alá is benyal, de azt ki bírja?
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz 3800+ #137552 üzenetére
Na várj, én eleve 100kg vagyok, és a 4,7-es átlag az 5,8-ról esett le 100km alatt (azaz a valódi fogyasztás ekkor mélyen 4,7 alatt kellett, hogy legyen, talán akár 4 alatt is), szóval szerintem, ha valaki nagyon a garasbaszásra megy rá / annyira papásan motorozik, 4l körül hiszem, hogy ki tudja hozni.
@dellfanboy: Aszfalton. Országúton 120-130, lakott területen 70-80. Ha ismered a 47-es útnak azt a részét, vasárnap délután azért nem egy öngyilkosság a kihalt úton, alvó falvakon átvágni (és lehet, hogy 1 óra 2 perc volt egészen pontosan a menetidő, háztól-házig). Normál esetben ennél valamivel lassabban közlekedek, de ezúttal sietni is kellett. Sor4 600-asnál szvsz nem sok kezelhetőbb, kezdő barátabb nagymotor létezik.
[ Szerkesztve ]
Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
-
Biqci
aktív tag
válasz 3800+ #137644 üzenetére
A fiamnak van Z650, bár le van folytva 48Le-re, meglehetősen szedi így is a lábait. Nekem nagyon meglepő volt egy 600-as sornégy után, hogy megindul alacsonyabb fordulaton is. Most egy sorhárom után már nem annyira meglepő...
Mit értesz azon, hogy silány összeszerelés? Mert szerintem nem az. Igaz a Street Triple-nek elegánsabbak a részletei, de szerintem nem silány. Igaz alig van a motorban 4k km, de eddig hibátlan, főleg kezdő vagy ujrakezdőként tökéletes. Van benne ABS amit természetes, de van csúszókuplung is, bár ekkora teljesítménynél annyira nem releváns, de van. A hangja kicsit érdekes a sorkettő miatt a számomra, de meg lehet szokni. Én csak ajánlani tudom...Szerk. Ami viszont nagyon fontos, hogy pillekönnyű a gép, de ha magas vagy, lehet, hogy az ülés pozíció túl alacsony lesz. Én kb. 168cm magas vagyok, de szinte telitalppal leér mind a két lábam. Ha viszont magas vagy...
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
d@vee
őstag
válasz 3800+ #137644 üzenetére
Amúgy full felesleges volt itt megkérdezni, melyiket vedd. Leírták páran mindkettő mellett az érveket, ellenérveket, nagyrészt az 500-ast ajánlották első nagyobbnak, de minden írásodban csakazértis a 650-es mellett kardoskodsz.
Hát vedd azt ha az tetszik és kész. Ne más megerősítésére várj, láthatóan úgyis hiába tépték a billentyűt.
Nem más fog rajta ülni, hanem te. Na meg nem is más fog rosszabb esetben repülni vele
Troll off.[ Szerkesztve ]
Ja
-
lazatt
csendes tag
válasz 3800+ #137644 üzenetére
Már akartam írni, hogy a Honda 500-as 4x Le és a 650 100+ Le között még akad egy kategória ha nem feltétel a Honda márka.
A Kawasaki Z650, Yamaha MT-07, Triumph Trident, ezek mind kb. 65-90 Le között van.
Én 0 nagymotoros tapasztalattal (gimis koromban simsonoztam majd következett 10 év kihagyás) vettem Kawasaki Versys 650-et, amiben a blokk szinte a z650-ével megegyező.
A versys néhány lerővel gyengébb, de szerintem fogyasztásban nem lehet nagy különbség.
Átlagos tempóban autópálya nélkül kb. 4,5 liter. Az én idei átlagom eddig 5.2 l/100km de én egyltalán nem prbálok spórlni vele, odafigyeléssel szerintem 4 is lehetne.
Ha telitalppal leér mindkét lábad a motorról szerintem nyugodtan vehetsz A2-nél nagyobb kategóriás motort. -
Biqci
aktív tag
válasz 3800+ #137651 üzenetére
Nem tudom, nem láttam és a fiú sem panaszkodik laza elemekre. De az index búra az biztos, hogy stabil...
A fogyija most asszem 4,2... Ezzel jár melóba is, feleannyi az üzemanyag költség mint a kocsijának..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz 3800+ #137673 üzenetére
Megéri egyet megnézni. Ha a modelfrissített újabbat nézel, abban már korrekt lcd műszerfal van, nem olyan pálcikás mint a régebbi
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
duni84
aktív tag
válasz 3800+ #137686 üzenetére
nekem (ha jól emlékszem) 7 éve volt az A korlátlanra bővítés, akkor kijöttem a sikeres KRESZ vizsgáról és sétáltunk is át időpontot foglalni rutin vizsgára a szemközti ablakhoz. rutin vizsga után besétáltunk a pályáról a sikeres vizgsalappal és kértük is a forgalmi vizsgához az időpontot. így is majdnem 1 hónap volt lezongorázni a KRESZ vizsgától. az oktató és én is elég rugalmasak voltunk, de ezek voltak a legkorábbi időpontok vizsgákra. utána még kereken 30 nap volt, mire elkészült az új jogsim: addig csak belföldön vezethettem. gondolom azért kérdés a 3 hét, hogy egy hazautazás alatt letudható-e. a helyes válasz a kérdésre az, hogy az iskolát kell megkérdezni, de szerintem senki nem meri rámondani, hogy ennyi idő alatt meglesznek a vizsgák. és nem azért, mert te lennél ügyetlen.
tehát pont így voltnekem is, mint ahogy #137693 Oppenheimer írta.
#137702 goofy85: nem lehet, hogy a helyi nkh telepen vizsgáztatnak motorokat csak 2 hetente? (mert ugye csak az vizsgáztathat, akinek van jogsija az adott kategóriában és lehet, hogy nem az összes vizsgáztatónak van). nálunk megyeszékhelyen is megvolt, hogy motorra (bármelyik kategória, még a b125 is) csak hétfőn és pénteken lehetett időpontot kapni. aztán valamelyik helyi iskola fű alatt biankóra megkérnek előre X mennyiségű üres helyet, nehogy másik suli miatt beteljen, ők meg ne tudják kipörgetni a tanulóikat, aztán majd jelentkeznek rá aznap reggel papíron, amikor kiderül, hogy melyik tanulót tudják hozni.[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
norbert1998
veterán
válasz 3800+ #138100 üzenetére
Sajnos muszáj volt, cimbora baárnőjének az iPhone-ja csinálta a fotókat, undorítóan fakók voltak. Mióta megvan a Xiaomi 12 azóta minden az mondjuk De itt még ha szabad szemmel a táj előtt álltál meg nézted a telefont, akkor is veszett élettelen volt a kép.
Sajnos nem vagyok Snapseed mágus, ennyit tudtam kihozni belőle. Talán ami a legjobban leesik a képről, az a kabátom kékje, első körben. Azt ecsetelhettem volna fakítással, hogy jobb legyen az összhang.A lentiek közül csak a sűtő az iPhone, többi Xiaomi. Mindhárom kép szerkesztetlen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 3800+ #138314 üzenetére
Ne foss, én az utolsó 5 forgalmi alkalomra és a vizsgára saját motorral mentem, meg voltunk mocizni barátnőmmel is a városban (Bp) mielőtt meglett a jogsim. Szabályosan közlekedő és rendesen felöltözött motorost nagyon ritkán állítanak meg. Ha mégis, akkor 30k, nabumm, túléled.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz 3800+ #138317 üzenetére
Mindig másfelé néz az oktató. Nálunk is volt ilyen. Én ennyire nem nyomtam fullba, a Stromit leraktam a rutinpályán, és a 125-össel jártam oda. Viszont lábon vittem oda a Stromit, és vizsga után úgy is vittem haza. A jogsi azután több, mint másfél hónap volt, mert valami nagyon csúnyán összeakadt az ügyfélkapumban az orvosi alkalmasságival kapcsolatban. Abban a másfél hónapban nem mentem külföldre.
-
nagyúr
-
A Zéé
addikt
válasz 3800+ #138317 üzenetére
nem vagy egyedül a szopással, én a b125-öt pont a covid kezdete előtt kezdtem el, majdnem napra pontosan fél év volt...
Saját motorral vizsga: amikor meglett, annyit kért az oktató, hogy a telepről azért úgy toljam ki a motort, elvégre is rendőr a főfogalkozása annak, aki vizsgáztatott...
Just a simple Lineman...
-
duni84
aktív tag
válasz 3800+ #138372 üzenetére
az is tanulságos, amit írtál, meg az is, hogy a tövében letört fékkarral is haza lehet jönni, ha haza kell. mondjuk annál fixen tudod, hogy nem fogod használni, mert a mutatóujjad is lecsúszik a csonkról, így eleve úgy számolsz a fékutakkal, de lehet ugyanígy számolni egy kérdőjeles fékcsőnél is. nem beszólogatásból írom, hanem ha minden oké, ez nem feltétlenül deal breaker (és nem is drága mulatság)
#metszéspontok
-
bardi
aktív tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139197 üzenetére
Nem volt itt semmi izgalom. Nem kell lenyugtatni senkit.
Azert van, mert a karbis cbr 125 ost is uzemmelegen kell beallitani, mint minden karbis motort. majd hidegben szivatoval kell hasznalni addig, amig uzemmeleg nem lesz, mint minden karburatoros motort, es nehany szivatoval rendelkezo befecskendezost is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139203 üzenetére
A keverekkepzes az a karburator. Mindenkepp elbaszodott, mivel akkor is allitottal rajta, amikor nem kellett volna.
Ez a ket allasa van a szivatonak? Nulla es full?
Nem tudsz jatszani a szivatoval egy koztes allapotban, ahol mem porog tulzottan, es nem szivja meg magat?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139205 üzenetére
De az alapjarati csavarral is elallitod a karbit. Az nem alapjarat beallitas. Csak az alapjarati fordulatszamot allitottad ezzel.
Aztan becsuktad a fojtoszelepet, hogy az alapjarati rendszer ne mukodjon, es csak a dusito rendszerrel menjen a motor. De ennek igy nincs ertelme, mert a kettonek egyutt kell mukodnie.
Pont forditva kellett volna, a dusito rendszert kellett volna bezarnod. Nem az alapjaratit. Ha tul sok neki, akkor tul sok volt a szivato. Nem az alapjarati.A sima kihuzosnal mukodnie kellene teljesen kihuzott allapotban.
Be kell allitanod az alapjarati keverekcsavart es az alapjarati csavart egyutt. Nem tudom mennyire van elallitva barmi rajta, de probald meg a gyari beallitasokat visszaallitani. Ha az sem mukodik, akkor uszoszint ellenorzes, satobbi.
Vagy egyszeruen tul sokaig hagyod a szivatot rajta.
Inditsd be szivatoval, majd rovid idon belul elzarod, mielott tuldusitana. Ehhez allitsd be normalisan be az alapjaratot uzemmelegen, vagy allitsd vissza a gyari beallitasokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #139316 üzenetére
Volt ez előtt motoros tapasztalatod? Én még csak nézelődök, és valami megmagyarázhatatlan okból a VFR750 meg GSX 750 F tetszik nagyon, de elsőre lehet kicsit sokak lennének. Autónál a kinézet nem érdekel igazán, legyen jó futómű, motor, váltó, meg könnyű, viszont mondjuk az idomos SV650 hiába lenne akár jó, annyira ortopéd kinézete van számomra, hogy nem igazán kerül szóba
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #139321 üzenetére
Igen, a VFR nagyon nehéz, csak az autóm is Honda, ami miatt van egy kis Honda buzériám, meg a fogaskerekes vezérléses motorja nagyon tetszik. Azt hiszem ebben nincsen VTEC, TypeR tapasztalat alapján motorra kezdésnek az nagyon nem is kéne.
Laraxior: Köszönöm, nagy hibákról én sem olvastam azzal a motorral kapcsolatban. GS 500-ason meg GSF 650-en ültem eddig oktatás alatt, és a 184 centivel a nagyobbik valahogy sokkal kényelmesebb. Súlyra, méretre hasonló lehet, mint a 750-es.
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139369 üzenetére
Sose marka alapjan vasarolj, hanem adatlap alapjan. Egy gyartonak tobbfele termeke van. termekei kozott minosegbeli kulonbsegek vannak. Magaval a markaval nem vasarolsz minoseget. Hasonlitsd ossze, melyik mennyibe kerul, milyen a nedves forraspontjuk, donts aszerint, melyik a jo ertek-ar arany, neked mire van szukseged.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz 3800+ #139589 üzenetére
Miért használnak az emberek magasabb melegoldali viszkozitást az ajánlottnál? Tartanak tőle, hogy üzemi hőmérsékleten a gyár által kiszámolt/tervezett viszkozitással az olajfilmréteg megszakad?
(egyébként Autónál se teljesen tiszta nekem, hogy miért öntenek 10w60-at egy 1.6-ba szívóba.)[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
válasz 3800+ #139589 üzenetére
Mindegy. felesleges a 40-es olaj. Ha olcsóbb tedd azt.
Autóknál a nyanvadt turbó melegíti túl az olajat.
És abnormális olajcsere periódusokat képesek bevállalni, csak hogy meglegyen az euro norma. Garanciális évet, km kibírják az előírt periódusokkal, de érdemben többet nem is kell.
A plusz 10W a meleg oldalon nem lesz hálátlan a nyári trotty kánikulában.
Itt burkolt motor tér van, klímával sok szarral. Egy tengerparti 40 fokos szeles levegő nem ugyan az mint az alföldi állott aszfalt olvasztós meleg. Ezzel nem ártanak.
Persze feleslegesen nem kell túltolni a verseny szintig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen