- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Magisk
- Yettel topik
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz bardi #138302 üzenetére
En 2 eve szeptember 7-en iratkoztam be, kb 1 het alatt leporgettem az online oktatast, majd 1 hetre ra kaptam kresz idopontot. Szeptember 31 volt az elso rutin oram es pontosan 2 eve lett meg a rutinvizsga ugy hogy nem fertem be egybol, es csuszott egy hetet az is. November 3-an mar meg is volt a forgalmi vizsga is. Szoval ki lehet azert fogni.
Siman homersekletet neztek anno amugy, ha nem fagy akkor megy.
-
A Zéé
addikt
válasz bardi #138302 üzenetére
október vége után asszem azt nézik, hogy meddig van +5 fok felett a várható minimum hőmérséklet, és erről hetente adnak ki valami központi rendeletet, hogy meddig mehet még a vizsgáztatás.
Én tavaly október 28-án vizsgáztam, öcsém november 4-én, az ő kollégája meg egy hétre rá, és asszem így lett vége tavaly a szezonnak. Öcsém kollégájánál már ment az izgulás, hogy lesz-e még vizsga akkor.Just a simple Lineman...
-
norbert1998
veterán
válasz bardi #138389 üzenetére
Ellenben megvan a hátránya is. Egy erősebb motor nehezebb, és a nyomatékból se vesz le igazán a fojtás.
48 lóerős CBF500 az A2 csúcsa, teletöltve 189 kiló. 390-es Duke kicsit gyengébb, 149 kiló szárazon, legyen 170 teletöltve. 890 Duke 179 kiló szárazon, a tankja is biztosan nagyobb, 205-210 kiló biztosan van teletankolva. CB650F 209 kiló teletankolva. CBF-ekkel is el lehet menni 250 kilóig, ha a nagyobbakat nézed. Azért ezeket a tömegeket nagyon megérezni. Az előző motorom teletankolva 180 kiló volt. A mostani 220. Az a 40 kiló rengeteget számít, 25 % majdnem. -
Geresics
addikt
válasz bardi #138956 üzenetére
Idehaza HRSZ-el rendelkező, tiltó táblával, és sorompóval nem rendelkező földes utakon lehet terepezni. Egyesek szerint arra egy GSXR is jó. Nekem más a véleményem, de a vélemény olyan, mint a s@gglyuk - mindenkinek van, de csak kevesen kíváncsiak a máséra.
Itthon én azt szeretem, ha élvezetesen lehet még a legmocsadékabb földesutakon is menni, így én mindenképp a túraendurókat szeretem. Amikor külföldi túrára megyünk, akkor pedig szoktam utakat vadászni a dangerousroads.org oldalon, ott pedig már nem sok GSXR-el lehet találkozni általában.Ha Neked csak itthonra kell, akkor szinte bármi jó. Ha élvezni is szeretnéd, akkor érdemesebb az endurosabb modelleket nézni. Ha pedig kemény akarsz lenni, akkor jöhetnek az olyan modellek, mint a KTM-nél az Adventure-R pélányok.
Hogy ki mit tud kimotorozni, az meg egy teljesen más kérdés! A 250-es KLX-em ki tudom motorozni. A 660-as Pegaso-mat is ki tudtam motorozni a végére már terepen és aszfalton egyaránt. Egy 390 Adventure szintén kevés lenne nekem. De már egy 790 is olyan szint, amit soha az életbe nem fogok teljesen kihajtani, nemhogy egy 1290R - legyen az terep, vagy aszfalt. (A mostani 1190-em aszfalton kimotorozásához nekem kb. 300 év kell még! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz bardi #138958 üzenetére
Pár éve írtam egy cikket Terepen motorozásra vonatkozó jogi háttér! címmel, abban elég sokmindent megtalálsz. A cikk második felében a jogszabályokat megpróbálom köznyelvre átfogalmazni.
Kiindulópontnak a Google Maps egyébként jó barátod lesz, ott látod hol van a Duna-Ipoly Nemzeti Park határvonala, márpedig azon motorral ne menj át (ezt táblák, sorompók is jelzik).
Ha pedig földesutakat keresel, akkor érdemes elsajátítani az OpenStreetMap használatát! Elég hamar meg tudod különböztetni a földesutat majd a gyalogos útvonalaktól, a többi meg már felfedezés kérdése, ami még mindig a legjobb az egészben!
Ha pedig belföldi terepnyomvonal, akkor ott a TET is! Keress rá itt is bátran, megfogalmaztam épp nemrég pár kritikát vele kapcsolatban, de ez ne vegye el a kedved, és használd bátran!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
3800+
őstag
válasz bardi #139319 üzenetére
Hát ha a pár év robogózás és az egy szezon 125 ccm tapasztalatnak számít akkor igen. Bár nagyon más a nagymotor, nekem is fura volt mert azt hittem van azért rutinom, de a súlykülönbség miatt egész más.
A VFR elég súlyos kezdésnek és a V4 az szerintem is erős lenne, hamarabb okoz meglepetést alacsonyabb fordulaton plusz nem tudom ebben is benne van-e a változó szelepvezérlés mint a VFR800-ban, ami 6800-as fordulatnál teszi rá hirtelen a löketet. A GSX sor4 220 kg, kb mint az enyém, szerintem ha ésszel mész teljesen jó. Ezeket csak papírból mondtam, saját tapasztalatom egyiken sincs.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Laraxior
titán
válasz bardi #139319 üzenetére
Nekem az első motorom GSX750F volt, úgy, hogy előtte sosem ültem motoron.
Szerintem nagyon jó kezdőmotor, könnyű kezelni, nem igényel túl sok törődést, faék egyszerű."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
3800+
őstag
válasz bardi #139324 üzenetére
Minden megszokás és felfogás kérdése. Ha a VFR tetszik azt kell venni. Előbb vagy utóbb úgyis annál a típusnál kötsz ki amelyikre először vágytál. Én először úgy voltam vele elég lesz nekem a CBR125, 1 hónap után már csináltam a nagymotorost. CBR500R volt az első kiszemelt, aztán Z650 (de az meg nem Honda és nem is a sportosabb irány) aztán a mindig is nézegetett, de ár és teljesítmény miatt elvetett CBR650F lett. Nem bántam meg. Van olyan kollégám akinek a Civic, Prelude és VFR800 mellett még a fűnyírója is Honda…
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #139324 üzenetére
Es 3800+ nak is.
Mielott a hengerelrendezestol varnank teljesitmenybeli kulonbseget, vagy erositenenk ezt a tevhitet, hogy ha valaminek a hengerelrendezese V, az ugy viselkedik, mint egy v2- sor4 keverek: mondjuk alul tobb a nyomateka egy sornegyhez kepest, gondoljuk at, miert vannak hengerelrendezesek, mire talaltak azokat ki. Csupan a kiegyensulyozasra.Attol, hogy v4, nem lesz eros, vagy erosebb mint egy ugyanannyi hengerrel rendelkezo ugyanolyan loketterfogatu sor4.
A 750 esben nincs vtec, az a 800 masodik generaciojatol van.
A vtec autokban a karosanyag kibocsatas miatt volt, addig a motoroknal a jobb hengertoltottseg miatt. Parhuzamot vonnek a power szeleppel a 2 utemu motoroknal. Ugy latom a hire is ugyanaz a ket megoldasnak, azaz a tevhit ugyanaz: ha ez kinyit, akkor kapaszkodnod kell mindenbe, es egy eles valtas miatt iranyithatatlanul sok erod lesz.
Itt is ugyanaz van, mint a 2T power szelepnel. Ha ez nem volna, alul lenne gyengebb a motor, es nem ettol lesz felul erosebb.
Erezni a valtast, de nem egy turbo kezdi el fujni a motort.En inkabb a vfr 800 nal a hatalmas sulyban latom a hatranyat egy kezdo motorosnal. Mondjuk a 750 sem konnyu.
A blokkja jo, a futomuve nagyon puha, a fek pedig gyenge.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #139364 üzenetére
Megneztem az aktualis kiadas feature-jeit, pressure wave supercharging. Vegulis ezzel vmit lehetne kezdeni
Szerk:
A hasrautes szeru tervezeshez: Hanula baratja Havassy talalt ugy loerot veztengely tervezesnel, hogy a szoftver szerint nagyobb szelepnyitas nem hoz pluszt. Kiprobalta. Hozott.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140269 üzenetére
Kerdes az, hogy mivel motoroztal mar? Ha meg semmivel, akkor az is elvezetes tud lenni, azt nem mondanam, hogy dobogoko akkora nagy elmeny, mivel a bunko emberek a seggedben lesznek nagyon. Fel tud menni, ezek 2T minarelli am6 blokkok (vagy azoknak a masolata, erre pontosan nem emlekszem) siman 50 ccm vel, kinyitva kb 70-75 km/h a vegseb.
80ccm szettbol altalaban a legolcsobb kinai van ezeken, ahol eleg nagy turesek vannak, emelle, ha a kipuhoz nincs vmi jol beallitva, akkor eleg hamar rotty lesz a vege, mert detonalni fog, es bedagad a dugattyu a hengerbe.
Visszaemlekezve, amikor en a motorozast kezdtem, a cagiva cocis 50ccm egyaltalan nem tunt lomhanak, es elvezeteseket lehetett vele menni, de az leforogta a 12 000 et, teljesen mas vilag volt, mint egy hetkoznapi 2T 50 es. Es meg se ragadt sosem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140280 üzenetére
A cpi sztm minosegileg nem a legjobb, legalabbis a regi valtos olaszokhoz kepest, amik meg mara teljesen szet lettek hajtva es ganyolva, tehat nagy mozgaster nincs.
Ha rovid tavra egy viszonylag normalisat veszel, ami normalisan be van allitva, es nem szegenyedik el, normalisan van osszerakva a henger-dugo, akkor talan jo is lehet.
Gsf 650 hez kepest termeszetesen rettenetesen gyenge, de ha van egy 80as vagy afeletti vegseb, 50ccm hez kepest jo dinamikaval, akkor erdemes meggondolnod, legalabb tanulsz belole, veztech es szereles teren[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz bardi #140269 üzenetére
Persu valaszolt.
Van egy topik itt a ph-n. Jobban benne vannak a 2T eszkozokben, mint en. En is onnan csipegettem infokat.
Amit en tudok, hogy egy jo kinai es jol hangolt cucc is elmegy 10-12K km.
Ennel tobet mehet a japan, de aranytalanul emelkedik az ara a megteheto km-hez kepest.Szoval lehet dupla km-t fut, de 3x aron.
Kinai es kinai kozott is difi. A derbi egy elfogadhato kozeput, tudomasom szerint.
A kategoriahoz kepest itt koltseges az egesz. De a mai vilagban mi nem az?
Sztem jo kezdo, es szorakoztato jarmuvek. Persze esszel, mert ezen is ervenyesek a fizika szabalyai. -
-
bacus
őstag
válasz bardi #140311 üzenetére
Azért ez olyan, mint amikor azt mondják, hogy mássz fel a kötélen, szerintem az emberek többsége ezen is elbukna, egészen addig amíg nem raknak alá valamit amitől azonnal megtáltosodik, mondjuk 3 éhes krokodilt
Az ABS pont azért jó, mert vészhelyzetben - amikor a 99% nem képes másra csak eszetlenül nyomni a féket blokkolásig - nem hagyja blokkolni a kereket.
Egy jól tapadó gumival száraz időben, akadály nélkül azt mondani, hogy na akkor nyomd tövig a fékpedált - lehet nem megy, de ha eléugrik egy őz, onnan már mást se tud csinálni csak taposni azt a pedált.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz bardi #140304 üzenetére
Voltam tavaly előtt a HUMDA vezetéstechnikai treningjen. Az autós verzión. Az oktató tisztán elmondta, hogy a vonalnál 50-rol satu fék. Fura érzés lehet egyeseknek, de teljes erőből tipord meg a féket. Akár van abs, akár nem. Csak csináld.
És ahogy mondod, a csoport fele simán 2.5-szeres fék távot vett még ennek ellenére IS!
És én úgy gondolom, hogy aki egy tréningre elmegy, azért talán a tudatosabb fajta sofőr lehet...
Rántó padon úgy pörögtek az emberek, mintha nem lenne holnap, hiába volt sok autóban mindenféle okos elektronika.Nekem sem a fék, sem a vizes gyanta, sem a ranto nem okozott egyszer sem problémát, pedig csak abs volt az akkori automban, semmi más. 😎
rotfhb
Amikor valami melegebb, mint a környezete, arra nem csapódik le pára. A hideg dolgokra teszi ezt.Somatom
Alap képzésén is lesz vészfék, szlalom, egy kézzel, állva motorozás, vész kikerülés.Bacus
Azért én úgy gondolom, hogy ha egy autón nem tudja a jobbágy annyira nyomni a pedált, hogy blokkoljon a kerék, tapadási körülményről függetlenül, akkor ott vagy a kormány és az ülés között van a gond, vagy a fékkel, de egyik súlyosabb, mint a másik! -
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140693 üzenetére
Nincs olyan, hogy hulye kerdes, kedves elvtars urak.
Alkatreszt szerezni egy csak es kizarolag osztrak piacra gyartott 500 ashoz nehez, de megegyezik az fzr600 al, kiveve a loketterfogatot, ezert mar csak az neheziti az alkatresz beszerzeset, hogy 30 eves, es mar eleve nem gyartanak hozza semmit. ehhez meg nem kinaban gyartottak alkatreszeket. ami esetleg elerheto, az az eros japan jen es a yamaha szokasos sztratoszferikus arszabasa miatt draga.
Utangyartott alkatreszek, mint lanc-lanckerek, fektarcsa, fekbetet, tomitesek mindig lesznek. Fektarcsa hagyomanyos modon van felcsavarozva.
Azert van 1 darab belole, mert osztrak import, a csendorseg tobbszor kozhírré tétette, hogy az import motoroknal a km csak tajekoztato jellegu, illetve az eladasi arban benne van egy hazahozatal, tehat ha ilyen olcso, ott resen kell lenni.
Karburator biztos ossze volt rohadva legalabb 1x.Vfr750-csendorseg tulajdonaban van egy ilyen, velemenyesen ajanlhato. ez is oreg motor, benzinszivattyu beeges, fesszabbalyzo, generator bajok ilyenkor elojohetnek. Vezlancfeszito csak azert nem, mert fogaskerekes, de az is osszeszarna magat ilyen idosen.
Elso motornak csak a sulya miatt nem javallott, gyenge fek, meggyengebb futomu alacsony temponal elegseges lehet, de eleg billegális nagy sebessegnel, 170 es hatso gumi pedig valamellyest korlatozhatja a gumitipusokat. Turagumi ilyen meretben biztosan lesz.
A tobbi eleg kommersz, alkatresz hasznaltan biztos lesz, ujonnan nem biztos, de alapszabaly, ha van, az mindig draga.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140709 üzenetére
A blokkja jo az rc36-36/2 nek (a generator-szabadonfuto kivetelevel) es ugyanaz a gyujtassorrendje van, mint a crossplane sor4 nek, de alapvetoen nem mondanam egy jo motornak, a korabban emlitett tulajdonsagai miatt, es tul nehez.
Valoszinuleg egy kezdo motoros nem veszi eszre ezeket, es nem zavarja, mivel nincs osszehasonlitasi alap hozza.
Tehat jo is lehet elsore.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140727 üzenetére
A mukodest annyiban befolyasolja, hogy a crossplane fotengelyelekelessel magas fordulaton joval kisebb nyomatekcsucsok alakulnak ki, mint egy screamer motornal. Roviden.
Es nagyon jo hangja lesz tole a motornak. A vfr nek ugyanolyan hangja van v4 letere, mint a sor4 crossplane motornak. Vagy epp forditva, sor4 letere v4 hangja van a yamahanak.Nem is a felallitas miatt baj a nagy tomeg, hanem a vezethetosegben erezni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz bardi #141248 üzenetére
Nagyon nem volt vicces. Kanyarfoto mellett trafi lott lefele, majd kovetkezo kanyarban szedegettek ki a nepet, lent pedig 2 motoros rendor akik mentek fel-ala. En is par kor utan meguntam a bohockodast, megvartam egy haveromat es elhuztunk inkabb Kospallagra ertelmesebben gurulgatni kicsit.
Ahol nem volt rendor, azert keszultek kozepesen ertelmes kepek is.
-
neutron23
csendes tag
válasz bardi #142059 üzenetére
Slim fitet vettél vagy a sima klasszikus farmer szabásút? Én pl. pont az ilyenek miatt nem akarnék feszülőset venni, hiába elasztikus. Nem tudom milyen protektor van a tiédben, de lehet hogy valami puha térdvédőre kellene benne cserélni, ami felveszi a térded dormáját, de ütésre keményedő. Level 2-es cucc.
-
Sys85
veterán
-
Somatom
veterán
válasz bardi #142508 üzenetére
Így van és mint tudjuk, okos enged. Lehetne baleset, útra dőlt fa, vagy bármi egyéb, ami sokkal hosszabb várakozásra kényszerít. Ha Józsi bácsi arra téved a traktorral, mögötte araszol három kamion, az is tovább tart fel, mint egy elvonuló motoros csapat. Félrehúzódok/megállok, elengedem őket, ennyi. Tök fölösleges ezen puffogni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #142564 üzenetére
A nagyteljesitmenyu vizhutesu motorok mar igenylik. Manapsag 215-234 loerot hoznak ki 1100-1200 kobcentibol. Alapjaraton ehhez mar lekapcsolnak hengereket is, hogy ne melegitsenek feleslegesen.
Hogy az elmelegedes mit jelent, konkretan milyen hofokot azt nem tudom, de hocserelovel az olaj sokkal melegebb. 10 evvel ezelotti japan nagyteljesitmenyu motorokon figyelheto meg, h nagyon sporoltak a hutovel, egy 1000ccm es motoron akkora hutot lathattal, mint egy 90 es evek 400 as sor4 en. Aminek raadasul kulon olajhutoje is volt, nem hocsereloje, pl a zxr400.
Ezek az 1000 sor4 ek nagyon melegednek utcan, plane ha araszolsz. Minimum 100 as tempo kell, hogy a vizhofok 85 ° legyen, es ha erolteted nyari melegben, (150-200km/h) akkor menet kozben is 95° os lesz a viz, ami mar teljesitmenyvesztessel jar.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz bardi #142596 üzenetére
" Pláne nem ez az 5 fokonként 2% veszteség. "
Nem veletlenul mondtam hogy szerintem a beszivott levego homersekletevel keveri, ott tenyleg van ilyen osszefugges, bar azt meg nem mondom hogy pont ezekkel a szamokkal, es hogy linearis-e.
De az teny hogy minel melegebb a beszivott levego, annal alacsonyabb a potencialis maximalis teljesitmeny.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #142596 üzenetére
Az ertek nem biztos, ezt irtam korabban. A tendencia a lenyeg.
Az ecu mi alapjan veszi vissza a teljesitmenyt egy 10-15 evvel ezelotti motorban? Vagy egy karbis 2Tben? euro5 os motorban a missfire miatt nyul barmihez, hibajelzessel egyetemben azt is csak a katalizator vedelmeben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
-
csongi
veterán
válasz bardi #142981 üzenetére
Nem egyszeru az biztos.
Attol fugg, milyen motorban gondolkodsz?
1Misi alatt is vannak szep gyari allapotu motorok.
Illetve mi szamit gyari allpotnak neked?Vannak olyan kiegeszitok amikkel nem foglalkoznak a muszaki allomason.
A kipufogora harapnak.
Leginkabb a mar korabban elkeszult fotokat nezegetik, es ahhoz hasonlitjak. .
Itt az F650 be befuztek a yamaha elso futomuvet. Siman atment.Pttypang
A kormanyveg suly? Elkeozelheto, de ilyet meg nem halottam.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz bardi #142989 üzenetére
Sajnos ennyire tobb az idiota.
Kezdesnek venni kell egy 130Le motort. Ugy is kinovi az ember.
En is gyerekkent 42 cipot vettem, mert ugy is kinottem a 37-et. .
Ez nem szemelyes, nem rolad szol !!Erre a tobbsegre nem kell hallgatni. Ennek a tobbsegnek a fejebe fektetnek sok energiat, hogy feny gyuljon bele. .
Igy nehez lesz , mindegy, hogy 1 vagy 5 milio vagy 300 000 ezer.
Ezt nem innen kell megkozeleteni.
Tura sport akkor jo, ha kenyelmes. Ha kenyelmetlen, akkor csak sportos marad, a turakat ki iktattod szepen.Nekem is a soros motorok jonnek be. De ha szorit, nyom gembergek rajta nem kell.
Regio fuggo. Itt tura enduro. Olcsobb egyhengeres. Ez kenyelmes. A motorblokk jelleget megszoktam.Elso motornak 100Ló? Jo lesz. .
Nem csak Le van, hanem tomeg is.
En nem javaslok ekkora le-t. Totalisan felesleges.
Majd latod, es eldontod.Turasport egy millla kornyeke. Sor 4.
CBF600, Bandit 600, 1200. Frazer 600, 1000.Sor2, de ez mar turasabb.
TDM.
Tenere, de egy millaba gyari.. feher hollo.Tura enduro, egyhengeres allatjai, BMW, Aprilia, Yamaha, Suzuki.
V2 meg Nt650V, a tobbi milla felett. Ez aszfalt tura.
A tobbi milla felett.Valasztek van.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #142989 üzenetére
750 rc36/2 jo valasztas, arban, loeroben, nem egy hulyegyerek motor, nem dobjak le azonnal a kipufogot. A magyarorszagi valasztek 99% ban kintrol behozott motor, ezt tartsd szem elott. Km ora allast ne is nezd.
800 as csak ugy fer bele, ha te magad hozod be nemetorszagbol, vagy nem vmi neppertol veszed, hanem privat organizalod.
CBR nel a pc31, cipokanallal a pc35 ferne bele, az mar azert nagyon oreg minden tekintetben. VFR is, de legalabb v4, fogaskerekes, annak megvan a bája.
600 thundercat ugyanaz mint a cbr tulkepp.
Zx6R sztm legjobb lenne ezek kozul, de az az igazi hulyegyerek motor volt mar regen is, es akkoriban szupersport volt. Zzr600- igazi takolt szarok manapsag. Gsxf szamomra annyira karaktertelen, hogy nem ismerem egyaltalan.Nekem ezek kozul- ugy hogy en sportmotor bzi vagyok, es a hondat annyira nem szeretem- a vfr tunik a legjobb valasztasnak. A hatalmas csapda, hogy mindegyik oreg motor, es semelyik nem magyarorszagon elsore forgalombahelyezett, igy a km biztos nem stimmel. Minel kesobb kerult az orszagba, annal konnyebb dolgod lesz vele, de vmi hozzaerto nelkul nagyon be lehet ezekkel furdeni.
A turaendurohoz- ezekhez a turaendurokhoz- semmi szukseg olyan terepre, ahol eleve nem mehetsz. Ezek nagy, nehez, gyenge motorok, homokos- foldutra elmesz, mar boven eleg nekik. Viszont teljesen mas a ket motorfajta.
Ezek a regi turaendurok keveshengeres motorok, nagyobb rugouttal, mint a sportmotorok. Alul tobb erejuk van, nem kell porgeti oket, hogy az osszes nyomatek a rendelkezesre alljon, viszont keves loero. A sor4 ek pedig tobb loerosek, de alul semmi erejuk nincs. Erdekes modon kezdoknek a tobb loeros tunik jobbnak, amennyiben nem forgatja ki nyomatekcsucsig.
A turaendurok himbilimbi az osszes, fekezel elol osszemegy minden, gyorsitasz, hatul tortenik ugyanez. Fek meg a regi fekekhez kepest is gyenge. Magasan van a sulypont, teljesen mas motorozasi elmeny.Melyik 1-2 motortipusra gondolsz ami olcsobb?
En a fokozatossag elvet tamogatom, de nem loero alapjan, mivel az atbasz. A loero magaban nem arulja el, hogy viselkedik a motor, es mennyire jo kezdesnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz bardi #143006 üzenetére
Amint látom, érzelmek irányítanak.
Amiket leírtál, pont a vegyél nagyobbat irányba fog terelni.
Majd akkor érted meg, mikor a segged szétülted, a vállad lerohad, a csípőd sajog, a fejed zúg. Ezek ezzel együtt járó dolgok, csak az nem lesz mindegy mennyi idő alatt regenerálódsz.
Nem véletlen lett akkora domancia túra motorok iránt. Nézz utána.
184cm-el nyomorogni fogsz egy 600 sport motoron. Nem 5 perc alatt fogod megítélni vagy megélni.
Mindegy lesz miért cserélsz motort. Azért mert kimotoroztad, vagy mert nem boldogulsz vele.
Én még olyan motorossal nem találkoztam, aki megvette az erőset, és nem cserélte le, mert hozzá nőtt, és neki elég.
Olyannal már igen, akinek volt egy rakat vasa, és az aktuálist megtartja. De ők már bekarcolták az 50+.Szóval 20-30 évesen azért venni egy 20 éves motorból nagyot, mert hozzá nővők...
Nem is értem, és semmi értelme amit mondanak.De meg kell élni, és ha marad a szerelem, akkor célba értél.
Igen ez megosztó ez a téma.
Ebben a két hsz-ben nagy a háttér tartalom, csak ki kell tudni bontani.
#143007
#142998
Mindenki a saját útját kell bejárnia. -
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #143006 üzenetére
Ez a vfr azert olcso, mert gyari allapottol messze van. Nem eredeti tukor. Kapaszkodo lefujva. Ujra volt fujva az egesz motor. Mit kell ahhoz kapnia egy motornak, hogy leer a kapaszkodo es a tukor is? az a vmi mas motorhoz valo, rahebrakolt, otthon felxszel rovidre vagott leo vince dob, nagyon hangos ranezesre. Karbit biztos nem fuvokazta hozza, csak rarakta, hogy orditson a motor, mert jo a hangja.
Ez nekem mar nagyon paraszt. Ez egy 500€ kategoria motor.A thundercat azzal a lidl-ben vasarolt kinai digitalis idojarasallomassal a muszerfalon? Mi van az emberekkel?
Ezek nagyon alja motorok. Es draganak tartom az allapothoz kepest.
A red baronos original fenyezessel szimpi, de nem ennyiert. kar hogy a fenyszoro bukta muszakinEnnel vannak normalisabb motorok szerintem, de ez elkeserito.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz bardi #143013 üzenetére
Egy valtokar fekkar cserelheto, allithato. Nem mindegy mivel kezeled. Csizma sport cipo, enduro csizma, stb.
Ezek es a tobbivel lehet finomitani. Magadhoz allitod ezekkel az apro de fontos dolgokkal.
Erzelem, mert a kulso fontos. .
De nincs azzal baj. Szeressen ranezni az ember.
Gondold at hol es merre akarsz menni. A sport motorok prolivilegiuma leginkabb az alfoldi szakaszok. Matra vagy ilyen szakaszokon szenvedni fogsz. Egy 250kg motorral meg foleg.fattyu:
A te statisztikad sokat nem nyom a latba. .
A videok alapjan az orangyalod vigyaz rad, de ez kozuton keveseknek adatik meg. .
Nem kotozkodes. Neked eddig szerencsed volt, ami egy fontos faktor.
Mondjuk abbol a szemszogbol a tied a jobb. Ezt vagy telibe tuleli az ember, vagy menni kell. Koztes rokkant allapot nalad sztem minimalis esellyel jatszik. .Mosquito:
Lattam ezeket a mutatvanyokat.Ezeket a tipusu kaptatokat en nem szeretem. A Matrat sem.
Jobban vonz es elvezem az orsegi lankas belathatobb utakat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest