- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139647 üzenetére
"Vagy ezek féltek a sajat motorjuktol?"
Nem árt amúgy félni tőle. Szerintem. Már ha az ember hosszú életű akar lenni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139650 üzenetére
Lehet. De a motorozás nem a racionális döntésekről szól. Megvesszük a nagy gépeket mert arra vágyunk, közben tudjuk hogy alapvetően kevesek vagyunk hozzá szerintem ez még mindig a kisebbik probléma.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz d@vee #139655 üzenetére
Igazából nem volt meg sokáig a ZiZi, négy évig talán. De a tisztelet végig megvolt. Ráadásul nekem az volt az első (és eddig sajna az utolsó) motorom.
Amióta eladtam csak a nyálam csorgatom, és csendesen sírok belül, ha látok valami jótPazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139670 üzenetére
A 80as évek végén ez a motor ultra brutál modern gép volt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139700 üzenetére
Már hangalapú és teljes motortilalmak is vannak, ez nem új dolog.
Mondjuk valahol érthető, hogy például egy alpesi hegyi faluban nem azt akarják hallgatni tavasztól őszig 0-24ben, ahogy a motorosok tolják fel-le. Nekem se tetszene szerintem.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139702 üzenetére
Azért motorból nagyságrendekkel több van mint Lambóból....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz vihartigris #139846 üzenetére
Jók ezek a légzsákos cuccok, rengeteget fejlődött a technológia.
Alpinestarsnak néztem a légzsákos mellényét, ahhoz kábel sem kell.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Van a tisztelt topiknak valami tapasztalata vagy infója arról, hogyan lehet motort duplex garázsban tárolni?
Egy duplex felső emelete a miénk, felső pozícióban pár fokot dől előre.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #140321 üzenetére
Nem. Tökmindegy szerintem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #140324 üzenetére
Szerintem ezt csak azok mondják akik:
- nem biztosak saját magukban, a saját itélőképességükben/önuralmukban és/vagy
- fogalmuk sincs arról hogy egy kis köbcentis "gyenge" motorral is bőven lehet olyan dinamikával közlekedni hogy ön- és közveszélyes legyen.Én tanyáztam aztán a ZiZivel, de az ötvennel, városban történt. Ami igazán veszélyes szitu volt azt még mindig mások okozták, jellemzően elsőbbség meg nem adása, vagy országúton szemben kielőzés.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #140358 üzenetére
Ha már jogosítvány: lányom most csinálja itt a B kategóriát, eddig 4.000 eurónál tartunk, és még kell vezetnie pár órát a vizsga előtt....
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #140509 üzenetére
Ezt a GS mániát soha nem értettem, meg úgy az egész endúró dolgot, de biztos bennem van a hiba.
De a jóisten tartsa meg a népeket a jó szokásukban és vegyenek minél több GSt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #140512 üzenetére
Bizony. Én jövő tavasszal valószínűleg benevezek egyre. Vagy egy R-re, attól függ mi lesz a céges kínálatban.
Esetleg egy F900R.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz etnies #140808 üzenetére
Én is sisakvásárlás előtt állok, rajta van a listán a GT Air 2 is.
De nekem első helyen a Schuberth S3 van. Igaz nekem az pont előny, ami neked hátrány, hogy a hangszórók, antennák meg a mikrofon már gyárilag integrálva vannak.
Fel fogom őket próbálni, de szerintem csak akkor lesz Shoei, ha a Schuberth valamiért nem passzolnak a fejemre.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz szetcsuszott #141002 üzenetére
Az hogy egy cég mennyi garanciát az nem műszaki kérdés, és semmiféle korrelációban nincs a garancia hossza a minőséggel és megbízhatósággal.
A hosszú garancia szimplán marketingeszköz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #141006 üzenetére
"Az aftersales repair hatalmas része egy gyártó profitjának, el se hinnétek, mekkora"
Semekkora. Ez egy népszerű konteó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz szetcsuszott #141008 üzenetére
"akkor mindenre örök élet +1 nap garancia lenne, ha szar ha nem."
Miért lenne? Nincs minden gyártó arra szorulva, hogy a szokásosnál több garanciával árulja a dolgait.
"az az első éven beleáll a földbe"
Az első 1-2 évben pont tökmindegy, mert annyit mindenki vállal. Másrészt egy dolog a vállalás, más dolog az érvényesítés. Ott van szerepe mindenféle apróbetűs záradéknak.
"amelyik megveti a lábát Európában vagy az USA-ban, az nagyon - nagyon komolyan átgondolja, mennyi garit ad és mire."
A törvényben előírt minimumot muszáj adni, azon nincs mit gondolkodni. Második faktor a piaci szituáció: ha egy adott piacon az összes versenyző X évet ad a kötelező minimumon felül, akkor az új belépőnek is meg kell adni hogy komolyan vegyék.
"komoly összefüggés van a minőség és a vállalt garancia között."
Egészen konkrétan nulla összefüggés van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Általános bukó kérdés:
Felnyitható vs. zárt sisak. Korábban zárt sisakot használtam, de most felmerült hogy az új felnyitható legyen. Tényleg annyival zajosabb a felnyitható?Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz runner 125 #141184 üzenetére
Jó ez a blokk, csak rossz a kaszni
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz runner 125 #141197 üzenetére
RS vagy R. Jövő tavasszal én is benevezek az egyikre. Nekem az RS kifejezetten tetszik, az endúró vonal meg nem jön be. Nade pont ez a jó, nem vagyunk egyformák
Mondjuk addig ki kéne találni hogy rakom be biztonsággal a duplex garázsba, de már van ötletem. Utcán nem parkolnék vele.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz runner 125 #141219 üzenetére
Szerintem tök jól néz ki Nekem amúgy is a sport-túra van beakadva, anno ZZR1100am volt.
Egy H2 SX-re ma is szívesen ráülnék.Ilyen Duplex a miénk, billen is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142567 üzenetére
"Minimum 100 as tempo kell, hogy a vizhofok 85 ° legyen, es ha erolteted nyari melegben, (150-200km/h) akkor menet kozben is 95° os lesz a viz, ami mar teljesitmenyvesztessel jar."
Hmmm, miért járna a 95 fokos víz teljesítményvesztéssel?
Amúgy az annyira nem is meleg. A 110-115 fok, na az már meleg.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142574 üzenetére
A 95 egy normál hőmérséklet.
"Ezert van hatalmas huto a versenymotorokon"
Nem, azért van hatalmas hűtő a versenymotorokon, mert baromi erősek, nagy a teljesítménysűrűség, ezért sokkal több a veszteség a hűtővízen keresztül, amivel kezdeni kell valamit.
"Minden 5° melegedes emlekeim szerint 2% teljesitmenyveszteseg."
Szerintem kevered a beszívott levegő hőmérsékletével.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142576 üzenetére
"hutovizen milyen vesztesegre gondolsz"
A belsőégésű motorok energiamérlegére. Bemegy a benzin a hengerbe és elég. A felszabaduló energia egyharmada kimegy a kipufogón, másik egyharmada meg a hűtővízbe (meg az olajban). A maradék egy része hajtja a motort.
Minél nagyobb a teljesítmény, annál több energia megy a hűtővízbe. Ezért kell a versenymotorra nagy hűtő.
Utcára azért nem kell akkora hűtő, mert a használati profil teljesen más, messze nem használják őket akkora átlagos terhelésen.
Én továbbra sem látom azt a fizikai összefüggést, ami szerint az alacsonyabb hűtővíz hőmérséklet nagyobb teljesítményt jelentene.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142579 üzenetére
"tapasztalati uton 45 fokig mentek le versenymotor fejlesztok, mindig teljesitmenynovekedessel jart"
Maximum indirekt hatása van. A maximális leadható teljesítménynek vannak mechanikus/termikus korlátai is. A dugattyúk, a hengerfej, a szelepek mind rendelkeznek maximális üzemi hőmérséklettel, ami felett károsodnak.
A hűtés hatékonysága ezt indirekt befolyásolja. Hatékony áramlással, hidegebb hűtővízzel jobban lehet hűteni, ezáltal jobban lehet terhelni az alkatrészekeket. De nem a hideg hűtővíz okozza a teljesítménynövekedést.Nyilván a gyakorlatban a hűtő nagysága és hatékonysága korlátozott, ezért kompromisszumokat kell kötni.
"nezz utana te is"
Köszi, de nem kell.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142583 üzenetére
"kevesebb detonacios hajlama lesz ha tul van hutve"
Hát, a kopogásos égés az megint külön téma, ráadásul baromi komplex.
"ez nem az amit fejben ki fogsz talalni"
Nem is kell.
"furcsallom, hogy ha ennyire beleallsz ebbe a temaba"
Annyira azért nem álltam bele. Leírtál valamit ami nem stimmel, kijavítottam, ennyi.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142585 üzenetére
" Ezt fejben kitalaltad, miert nem."
Fogalmazzunk úgy, hogy a tapasztalataim alapjan tudom hogy nem stimmel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142589 üzenetére
"Tulkepp kihoztuk arra, hogy ez vmilyen kozvetett ok miatt van. "
Nade nem hoztuk ki arra.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz bardi #142596 üzenetére
" Pláne nem ez az 5 fokonként 2% veszteség. "
Nem veletlenul mondtam hogy szerintem a beszivott levego homersekletevel keveri, ott tenyleg van ilyen osszefugges, bar azt meg nem mondom hogy pont ezekkel a szamokkal, es hogy linearis-e.
De az teny hogy minel melegebb a beszivott levego, annal alacsonyabb a potencialis maximalis teljesitmeny.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Windows 10
- Xbox Series X|S
- Nyomtató topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- BestBuy ruhás topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs