Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szetcsuszott

    aktív tag

    válasz norbert1998 #140998 üzenetére

    Ez innentől hitvita, mint a kocsik esetében a 3F szabály. A japán autókat és elektronikát a 70-80-as években kiröhögték, egyet jelentett a gagyival, olcsóval. Még a 90-es évek soft chopperei is so-so, az 535-ös virgács és társai, azok már motorikusan legalább megbízhatóak, de bazáriak. Aztán hol tartanak most... Vagy a koreaiak egész 2007-ig az 1. Ceedig... Piaggio bontós szervizes volt kollégám szerint 75% Kínai a belük, csak nem mindegy melyik kínai cég milyen minőségben gyárt és milyen minőségellenőrzés mellett meg mennyiért. Pl a stihl gépek java full kínai gyártás. Horgász bitok, orsók java átcimkézett kínai lego, kivéve pár komoly gyártót, akik innoválnak még, de azok is kínában gyárttatják a termékpaletta zömét. Tudnak nagyon jó minőséget gyártani, ha megfizetik, ez már bizonyított tény. A Honda ma új motorra 2 év garit ad, a kínaiak hármat, a yamahát meg sem találtam, hogy mennyit. Amíg a kia nem adott 7 évet, addig az összes punnyadt japán meg európai gyártó 1 évet adott, a ceed után kezdett valami megmozdulni....Én el tudom engedni ezeket a dogmákat.

    Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G

Új hozzászólás Aktív témák