Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bardi

    aktív tag

    válasz csongi #142990 üzenetére

    Sejtettem, hogy ilyesmi reakció lesz erre, de nem csoda, eléggé ellentétes a két vélemény.
    20-25 évesen bármivel kinyírtam volna magam, akkoriban a pénz hiánya mellett ez is egy ellenérv volt, hogy ne kezdjek bele.
    Egy munkatársam kezdésnek robogót ajánlott, egy másik meg 900as diversiont :)

    Redbaronban ráültem pár motorra, némelyik meglepett.
    Africa twinen a hátsó fék nagyon fura helyen volt, kényelmetlenül kellett nyújtani hozzá előre a lábam. A transalp hasonló, de egy fokkal jobb.
    600 srad nagyon fekvős, és a lábam 20 centivel hosszabb, mint ami ahhoz a lábtartóhoz kéne. Ezt mondjuk pont nem vennék, csak ha már ott volt...
    VFR800 csak az újabb volt, az viszonylag kényelmes volt, már amennyire ezt 5 perc alatt el lehet dönteni, a kormány nem volt túl keskeny, lábam jó helyen volt.
    VFR750 csak egy emelt túrakormányos volt, valami aliexpresses fék meg kuplung karral (utóbbi napok beszélgetése alapján nem hiszem, hogy átmenne egy műszakin :D) , a lábak jó helyen voltak, de gyári kormányos sajnos nem volt. Kb egyenes háttal tudtam ülni rajta. Ezen a kettőn a tank kicsit keskeny volt amúgy.
    YZF600 talán a legkényelmesebb volt, kormány is, láb pozíció, hátsó fék. Tank szélessége is pont jó.
    Volt egy zx9r, 900ast nem vennék, de azért ráültem. A kormány nem volt rossz, de a hátsó fékhez ki kellett fordítani a lábfejem.

    Topiccsendőr :
    Pont a VFR, itt van ez pl, tudom a friss műszaki sem garancia mindenre, képről meg nem lehet megállapítani, hogy jó e. Hahun ennyiért csak facelift előtti van, ami nehezebb. Volt egy csibesárga 800as is pár napja, de azt úgy látom gyorsan megvették. Aztán lehet csak más választék van fent, és más márkánál nem látszódna ez az árkülönbség.
    CBR-ből csak F2 F3 férne bele ennyiért, de azok gondolnám jobban széthajtott motorok, mint a vfr. Amúgy ez még, ami a közelemben van, ha a leírás igaz, még akár jó deal is lehet, hogy az elemek sérültek rajta, az engem nem zavar, ha a váz ép. Red baronban ennyiért volt kirakva.

    Amúgy igaz csak rutinpályán, de ott mentem 2 hengeres 500-assal, meg a 4 hengeres 650-essel, hiába erősebb az utóbbi, számomra sokkal kezelhetőbbnek tűnt, a gázra finomabban reagált, a motorfék se volt annyira agresszív, ezért húzok a 4 henger felé inkább.

    '92 Honda VFR 750

Új hozzászólás Aktív témák