- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MG5 menetpróba
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
Hát, figyelj, én a kettő közül a Honda-t venném.
Egyébként tényleg nem rossz az MT, bár a két tenyérnyi plexi és a két 10 literes ridikül miatt erős jelző ráakasztani a Tourer-t.
A BMW szerintem sem túl szép, kicsit olyan stunt motor feeling - összetört RR átalakítva egy ebay-es fejidommal naked-re. Szóval formára az MT sokkal inkább átgondolt (még ha elsőre oldalról kicsit Buell-es is), megtervezett naked bike érzetet kelt.Viszont a technikai paraméterekben biztosan a BMW a nyerőbb. Nehéz kérdés, nyilván ki kell próbálni mindkettőt.
Mást nem néztél a piacon a kategóriában? Az új Triumph-okat is sokan dícsérik, vagy pl. Aprilia Tuono, az megint elég ínyenc vas, sok sok gyári méregdrága és profi megoldással.
mod.
Akár a BMW, akár az MT mellé rakod, formában erősen übereli szvsz mindkettőt:[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
szia,
Az MT-10 gyorsváltója az idei évtől már én úgy tudom hogy alapáras. Van egy ismerősöm aki MT-10-zel jár és a hosszabb kiruccanásokkal kapcsolatban egyetlen baja van, az pedig a fogyasztás. Na nem a forintoskodás miatt, hanem azért mert 150 km-enként benzinkútra kell vadásznia, nekem ez kicsit macerásnak tűnik. 17 literes a tankja és neki 10 literes fogyasztást produkál. A BMW ezt megoldja 6-ból.Az MT-n egyenesebben ülsz, a BMW-n sportosabb a testtartás, plusz amit mondasz: a BMW ugyanannyiért jóval több extrát ad mint a Yamaha, sőt, a Yamahánál egy csomó dolog nem is elérhető gyárilag, például nincs kanyar-ABS, vagy gyorsváltó lefelé.
De ha már az MT-10ből a Tourert nézed, akkor a BMW-nek van az S1000 XR változata is, amiben benne van minden extra csak túrásabb a kinézete és kényelmesebb valamivel.
Én is Yamaha buzi vagyok de habozás nélkül a BMW-t venném a kettő közül. Azonban ott van még az Aprilia Tuono RF is, ha még nem nézted azt is érdemes számításba venni szerintem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
-
HSM
félisten
válasz [-HERO-] #96755 üzenetére
Ha tényleg ennyire torkos azért az elég kellemetlen, nem mindegy, hogy egy 500km-es túrán egyszer kell megállni tankolni, vagy háromszor.
Én legalábbis nagyon nem szeretem a macerát vele. Én az sv650-emen is el tudnék képzelni a 17L-esnél picit nagyobb tankot, pedig csak 4-6L-t eszik 100km-en jobbkéz és forgalom függvényében.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz [-HERO-] #96770 üzenetére
MT09 Tracer nem tetszik arról a vonalról? Annak lényegesen jobb a tank/étvágy mutatója, és bár nem R1 blokk kategória, de nagyon szokták dícsérni a háromhengeresét. Plusz hogy említetted a BMW-t, onnan az S1000XR is talán szóba jöhetne a 20L-es tankjával.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
Azt vedd meg, amelyik jobban tetszik, szóval a te esetedben a Yamaha.
Én a CB-t és a Tuono-t is így vettem, mert tudtam, hogy ha nem ezeket választottam volna és megláttam volna őket az első piros lámpánál szemben, megőrültem volna.
Anno sokat szemeztem a BMW-vel én is, de gyorsan kerestem közös képeket a kiszemelt motorokról és azok már képről is meggyőztek, élőben meg pláne. Pl: -
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #96789 üzenetére
Igen, v4 hangja van ugyanugy, es nagyon finom cucc, bar nekem az elozo generacios blokkom van, de mindig meglepodok, mennyire pontosan lehet gazt adni meg nyomatekcsucsnal is. sornegyhez kepest alul raz, ugy 3000 ig, de utana minden tokeletes lesz. Nalam ez a blokk az etalon a sornegyek kozott.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
StoneBridge
senior tag
válasz [-HERO-] #96782 üzenetére
Próbáltam mindkettőt tavaly. Én második éve a kis MT-n (MT-07) ültem akkor, nagyon vártam a nagytesót a bejelentés pillanatától. Aztán nekem a próbautat követően csalódás lett, túl nagy dög lett, kényelmetlenül nagy gép volt nekem. Gyorsváltó valóban nem volt túl precíz (alul legalábbis). Élőben vannak elnagyolt és gagyi részletei (szvsz).
Az S1000R viszont nagyon bejött. Gyorsváltó patent. Élőben szerintem kiadja a forma.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
HSM
félisten
válasz [-HERO-] #96833 üzenetére
Nem szabad ezt elsietni, gondolom nem 1-2 évre vennéd... Ismerem az érzést, amikor megmozdul a fejben a vezérhangya, de fontos nem elsietni a dolgot, megfontolt döntést hozni, hogy tartós legyen az öröm.
Az MT09 ár/érték arányban szerintem nagyon jó, viszont érdemes odafigyelni a futóművére, azzal nem mindenki volt elégedett a motor erejéhez képest.
Az MT10 meg ugye a legek lege, csak hát ennek több téren is megvan az ára...
Amit még érdemes lehet, bújni a típus-fórumokat, hátha találsz releváns tapasztalatokat tulajoktól, amik segíthetnek a döntésben. -
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96833 üzenetére
Az MT-09 nálam is képben van, de inkább az SP változat.
A márkaszervizzel beszélgettem bő 1 órát a motorról, nagyon dícsérik, főleg a blokkot. Azonban felhoztak pár negatívumot is a saját tapasztalatuk meg az ügyfeleik visszajelzései alapján:
- a gyorsváltója krúzolásnál, lassú tempónál nem túl jó, darabos. Nyelezve sima.
- az ABS-re azt mondták hogy zavaró, mert működés közben kattog a fékkar. A 10-esen észrevétlenül és simán működik, nem kattog, nem pumpál, ha a lámpa nem villogna észre se vennéd hogy beavatkozott. Szerintem a 09-en itt (is) spóroltak és valami régebbi butább abs modult kaphatott.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96846 üzenetére
Az MT-10 SP futóműve félaktív, vagyis elektronika állítja folyamatosan. Az állítólag nagyon jó cucc, azt dícsérték a márkaszervizben Az S1000R-be is kapható valamelyik csomag részeként.
A 09 SP az nem elektronikus, azt kézzel kell állítani de mindene állítható. Ráadásul csak hátul Öhlins, elöl KYB azt hiszem, míg a 10-esben az egész Öhlins.Na igen, a rendszámtartó borzalmas, meg az indexek is Szerencsére kapható hozzá fender eliminator kit, illetve E jeles Akrapovic kipufogó. Azok sokat dobnak rajta
"ettől függetlenül szerintem nem érnek annyit amennyit kérnek értük, főleg az Mt10."
Az MT-10 szerintem is drága a vetélytársakhoz képest, de ezek az itthoni árak, például Németországban átszámítva pár százezerrel olcsóbb (a fizetéseket is figyelembe véve meg pláne )https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz [-HERO-] #97039 üzenetére
elég fura mostanában az autópiac is Pécsett. Épp le akarom váltani az autóm, és elmentem a vásártérre megnézni 5-6 előre kisezemelt Verso-t (jövőre tervezzük a 3. kölköt). Mindegyik autónál látványosan néztem azt az egy bizonyos verdát, mindnél rápróbáltam hátha nyitva van, mindnél legalább 5-6 percet néztem, és mindnél folyamatosan kerestem a szemkontaktust az eladókkal. Konkrétan ücsörögtek padokon és beszélgettek egymással, egy sem jött oda! Ezek eladók? Vagy annyi barom van, akivel nem kell beszélni, csak jön, fizet, és megy?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz [-HERO-] #97039 üzenetére
Elmondom, hogyan nézett ki ez a kawasakinál.
Írtam a hivatalos importőrnek, hogy melyik érdekelne, és én anniversary editiont szeretnék.Nekik már nem volt és kerestek nekem egy olyan üzletet, ahol még volt belőle (az utolsó az orszégban), de nem is az importőr üzlete.
Ott mindenben segítettek, és ingyen hozták fel pestre, valamint ajándékba kaptam az első éves biztosítást is.Ennél kevesebb dolgom és ennél korrektebb tájékoztatás fizikálisan lett volna lehetetlen.
Még utólag is megkérdezték, hogy minden jó-e vele, szeretem-e.btw real motor győr az üzlet, és az ivanics az importőr (bár itt teljesen más intézi a különböző márkákat, szóval ha simán lehet, hogy az ivanics yamaha az tök szar, de az ivanics kawasaki, az nagyon rendben van.
-
zgospel
őstag
-
#43680768
törölt tag
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
Szia, remélem még nem vettél semmit, nagyon úgy látszik jön az új TDM
https://www.yamahamotorsports.com/sport-touring/models/tracer-900-gt
Nekem TDM 900A-m van és egy álom, nem is akarom a következő években lecserélni.
Évi 10-19e megyek vele, de ha ez tényleg az amire gondolok akkor meglesz majd évek múlva, mire. -
-Mosquito-
őstag
válasz [-HERO-] #97619 üzenetére
Új motorra még rájön a kinti Áfa is. Vagy 1évesnek vagy azt hiszem 6-8000Km kell lennie,hogy ne új gépnek mondják. Jah' kb 1000Km Hegyeshalom a Magyar határig + a szállítás.. Pl a Motorangel Bp.- Besztercebánya táv 70eFt lett volna.
runner:
Szállás,Tgk bérlés ktg?
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #97619 üzenetére
Itt azt írják hogy nem ÁFA különbözetet fizetsz, hanem kettős áfát, magánszemélyként.
Autóról van szó, de gondolom motorokra ugyanaz érvényes.USA-ban még olcsóbbak a motorok, sokkal kevesebb rajtuk az adó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
vlevi
nagyúr
válasz [-HERO-] #99474 üzenetére
Hatalmas köszönet az infóért!Tényleg megateszt volt.
Ez csak a motorok fele volt, a másik csoport éppen gurult valamerre:
VideóTegnap "véletlenül" pont Kecskeméten jártam, és sikerült kipróbálnom két motort.
Az egyik a Tracer 900GT (új, 2018-as verzió) volt, a másik az 1000-es V-Strom.
kb 20 perces körök voltak, egy kis autópálya, és pár, Kecskemét környéki útszakasz.
Nagyon vártam a Tracer-t, és furcsa volt rajta ülni. 183 centi vagyok, de olyan érzésem volt, hogy nem férek el rajta, valahogy elsőre minden rossz helyen volt. Ez talán érthető is, mert a mostani, 650-es V-Strom nagyjából a legnagyobb túraendúrók közé tartozik, már ami a méreteit illeti. Szóval, a Traceren sokkal előrébb ültem, ráadásul szerintem az ülés is előre lejt, a kormány keskenyebb, és szinte tök egyenes. Szokatlan volt rajta az üléspozíció, ezért nem is nagyon tudtam élvezni azt az időt, amit rajta töltöttem. Nekem túlságosan előre van tolva rajta az üléspozíció, próbáltam az ülés végére ülni, de az első motorfékre azonnal csúsztam rá a tankra. Furcsa, mert, amikor ki van állítva valahol, és csak ráülsz, akkor nem tűnik fel. Igen, a motorja az tényleg ott van a szeren, de a szokatlan testhelyzet miatt valahogy ez se adta úgy magát nekem.
GT változat volt, amin van gyorsváltó, de nekem ez a gyorsváltó dolog se adta magát annyira. Oké, nem nyeleztük le szerpentinen, ahol talán számítana a gyorsabb váltás, de nekem akkor se kéne. Legalábbis ez a gyorsváltó nem. Normál közlekedés közben, alacsonyabb fordulaton váltás közben eléggé érezhetően ránt a motor, de, ami furcsa volt, csak akkor váltott a gyorsváltó felfelé, ha húztam a gázt. Sokszor emiatt fel se tudtam vele váltani. Ezért inkább hagytam a fenébe, és kuplungoltam.
Ezzel szemben az 1000-es V-Strom. Sokkal inkább otthon éreztem rajta magam. Lehet, ez azért van, mert tizenvalahány éve a kistesóján ülök? Valamit nagyon jól csináltak rajta, mert érzésre sokkal finomabban jár, mint a mostani. Egyáltalán nem éreztem, hogy másfélszer akkora dugattyúk mozognak alattam. Csak amikor odacsavartam a gázt, de akkor nagyon És persze, mivel ezen jobban otthon éreztem magam, ezért jobban ki is mertem ezt próbálni. Alacsony (értsd 3ezer alatt) sem vettem észre, hogy olyan nagyon szar lenne, jó, mondjuk nem erőltetném vele ezt a fordulatot, városban tényleg nem érdemes vele a 4-est sem használni. Cserébe viszont az autópálya tempót megoldja kb 5000-es fordulatszámmal.
Szóval, ha most lenne motorcsere, akkor nagyon is elgondolkodnék rajta, hogy megkockáztassam, hogy megszokom a tracert, vagy nem, és évekig kényelmetlenül ülök rajta, vagy pedig V-Strom 1000-st vegyek-e? Szerencsére nem kell döntenem, mert egy ideig még marad a szürkeszamár.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz [-HERO-] #101055 üzenetére
Gratulálok a motorhoz!
Semmi akadálya, hogy bekerülj az összefoglalóba!
A felhasználóneved megvan. A motor egy MT-09/10 - ehhez írjak még valamit? Megadod a várost is, ahonnan gurulsz? A kép legyen gondolom ez - ha később bármikor cserélni szeretnéd, csak szólj, és intézzük![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz [-HERO-] #101062 üzenetére
Bent is vagy!
"És ez még nem minden, de inkább nem idegelem magam tovább rajta." - nyomj el három szúúúszááá-t, és ne kímélj minket!
"Azon viszont meglepődtem mennyit keresnek egy ilyen sisak+beszélő kombón" - mennyit? Engem érdekelne!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
julius75
aktív tag
válasz [-HERO-] #101064 üzenetére
Tudom nem vígasztal, de mással sem különb a szegedi csapat. Én is ott akartam venni a Tracer GT- t, de szerencsére időben kapcsoltam.... Ismerek még valakit, aki már több új motort vett náluk, és most a legutolsónál is átbaszták.... Jobb kerülni őket.... Tatabányára vagy Kéthelyre kell menni, ha valaki esetleg újban gondolkodna.
Használd egészséggel! -
canniball
nagyúr
válasz [-HERO-] #101055 üzenetére
Nagyon csecse, gratula!
A fogyasztással meg ne törődj! Egyrészt (igaz nem bejáratós tempóban de) az enyém is közel ennyit megeszik (pedig az hol van ettől a csodától), másrészt akármennyit is kér megéri, nemde?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz [-HERO-] #101055 üzenetére
Nagyon csecse, gratula!
A fogyasztással meg ne törődj! Egyrészt (igaz nem bejáratós tempóban de) az enyém is közel ennyit megeszik (pedig az hol van ettől a csodától), másrészt akármennyit is kér megéri, nemde?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mm89
őstag
válasz [-HERO-] #101093 üzenetére
Tracerrel mentem én is tavaly. Naked után nekem elég melglepő volt, hogy mentem a yamahás srác után, aki tdm-mel jött, nem sajnálta ő sem, én sem a fordulatot, nem is igazán figyeltem a sebességre, meg nagy plexi is volt rajta, aztán amikor az órára néztem és 180-at mutatott Semmi szelet nem éreztem szinte, naked után nekem nagyon fura volt.
Jó az a három hengeres blokk. Azt akartam a kawa után, de már letettem róla. Majd egyszer.
Mi a szentírás egyébként bejáratás címen? 1000 km ig max 5000 rpm?ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
julius75
aktív tag
válasz [-HERO-] #101088 üzenetére
Hol jöttem rá? Természetesen a pénzügyi résznél. Mikor kaptam egy listát a végső összegről, és szerepelt benne 35ezer.....ez például az összeszerelés költsége volt. Tehát a két oldalsó doboz felszerelése, ami ugye nem plusz extra, hanem tartozék.
De baj van ott sok mindennel, a stílussal is többek közt. Rajtuk kívül 3 yamaha szalont ismertem meg az elmúlt egy évben, ebből kettőben motort is vettem. Egészen biztos, hogy eszembe sem fog jutni bármiért is hozzájuk menni.Én nem érzem, hogy bármi gond lenne a Tracer futóművel, két oldaldoboz, 50 literes hátsó doboz, kétszeméllyel, már a gyári súlyhatár felett, de eddig tök rendben van......
-
Formaster
addikt
válasz [-HERO-] #101205 üzenetére
Nem, a Schubert sisakok olyan 450-650 euro körül mozognak. Az Advanced pedig 233€ ebayen.
Ódákat zengenek a Schubert sisakokról csemdesség és szellőzés terén, ezért néztem ezt. Viszont nálunk van egy óriási bolt, tele csomó márkával és rendesek, mert kivihetek kipróbálni bármit, ami megtetszik. Viszont ahhoz kéne a motor, amihez már szintén kéne valami sisak, addig elhozni sem tudom
A Shoei-ta csajszi is nagyon ajánlotta, illetve AGV volt még elképesztő jó áron, nagyon kényelmes kivitelben. Volt még 1 amerikai márka, most nem ugrik be a neve, de a Schubert feléért, karbonból, 950gramm súlyal, állat dizájn mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EA Sports WRC '23
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ausztria - élmények, tapasztalatok
- Macska topik
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen