- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iPhone topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
rottenbull
senior tag
Udv, a BMW Aravis Air dzsekivel es nadraggal van itt valakinek tapasztalata? Behuznam jovo nyarra, de jo lenne kicsit tobbet tudni rola mint a gyari reklam.
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145510 üzenetére
Erre kivancsi leszek, hogy valojaban miben is lesz majd jobb mint a KTM.
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145515 üzenetére
Ok, szoval te inkabb off roadra koncentralva latod az elonyeit. Nekem nagyon bejott az egy henger a 390-en. Meg ugy az egesz merete, kezelhetosege. Mondjuk az off road az nekem max a rossz utfelulet.
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145517 üzenetére
Azert a 21-es elso kereknek sincs tul sok elonye aszfalton.
Abban egyetek, hogy a 390-hez kellett venni ezt azt. Meg egy kicsit nagyobb tank is fasza lenne. mondjuk ha kibirna 600km koruli tavokat. |Meg olyan szelvedot sem talaltam, ami kitakarna. Nekem szerencsem volt, mert bukocsovel, alu motor takaroval es kullos kerekekkel vettem. Az sem tetszik, hogy ugy aruljak az elektromos extrakat, hogy minden be van epitve, csak aktivalni kell. Meg az sem, hogy lefullad hidegen. Ez az elso motorom, szoval azt elmondhatom, hogy ennel faszabb gepem sosem volt. -
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145519 üzenetére
Ezt az extrak dolgot el is engedtem igazabol, nincs mit tenni.
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145521 üzenetére
Nem SW, hasznaltan vettem ezekkel felszerelve. otszazegyneheny kilometerrel szinte uj volt. Azota vettem hozza egy normalis labtartot, kormany magasitast meg egy jol atgondolt szelvedot, amibe belert a kezvedo mielott teljesen elfordulna a kormany igy ez hasznalhatatlan.
Van quickshifter, meg vettem egy szett gumit ra, mert inkabb aszfalton hasznalom. Mindenestol is olcsobb, mint az alap 390 a szalonbol. Mondjuk tenyleg jo aron vettem.
Nekem nincs bajom a CF-ekkel sem, csak nem lattam az elonyeit igazan. Nyilvan ez a sajat igenyeimhez merten ertendo. En nemreg kiprobaltam egy Benelli 500-as turamotort is, az is fasza volt. Meg azert van meg nehany, amin rajta a szemem. Eleg jol alakul a kis tura kategoria mostansag. -
rottenbull
senior tag
Az mondjuk nem tul megnyugtato, hogy a 390-es lefulladasra egy csomo "tuti" megoldas van a neten. Igazabol sok oka lehet. Marmint ha melegen is lefullad.
Itt azert kicsit kijon az indiai minoseg. Nem tudom mekkora halmazt erinthet a dolog, van sok video es bejegyzes is errol.
Az hogy van a tobbi gyartonal, hogy a szervizkonyv az digitalis? Mennyire elterjedt ez? Mert a 390-hez semmit nem adtak. A szervizben vezetik digitalisan a kotelezo es soron kivuli csereket, javitasokat es ennyi. Tulzottan nem zavar, de fura. Meg nem a legolcsobb ugye. -
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145533 üzenetére
Nekem nem csinalja, csak neha hidegen. Viszont vannak paran, akiknel siman leall melegen alapjaraton. Lampanal, valtaskor, akarhol.
Volt aki a gyertyan talalt valami fura feher porozus bevonatot a ahogy lehuzta a kabelt.
Volt akinek ki kellett tisztitani a pillango szelep kornyeket. Ezt 20k-nal csinalja a szerviz, de ugy latszik sokkal korabban kell.
Sokaknal a clutch switch volt hibas. A lancot 300km utan fesziteni kell, vagy legalabb is ellenorizni, ha lazabb, akkor tobb a leallas menet kozben.
A quickshiftert kikapcsolva szinten kevesebb bajuk volt.
Sokaknak megoldott az utan, hogy a kill switch belovese utan vartak kb 45 masodpercet az inditassal. Egy arc csinalt is errol videot, hogy ezt mar evek ota igy csinalja a 390-es eseteben, mindegy milyen motorban van. Az tuti, hogy a moci csinal valamit ugy 40mp kornyeken, mert felvette a hangot amit hallani. Ezutan beinditja, var amig 3bar megvan es azutan nincs gond. Gondolom nem ezt erdemes venni rablasokhoz.
Volt akinek befujtak a szervizben valami legszuro tisztito folyadekot es jo lett a motor.
Ha meg csak lefele valtaskor fulladt le, azoknak segitett ha kitisztitottak vagy kicsereltek a kuplung karban levo muanyag kapcsolot.
Ezutan kb meguntam a musort, de biztos van meg tovabb. -
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145532 üzenetére
De ez igy mondjuk lenullazza, hogy en csereljek legszurot, olajat, stb.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145536 üzenetére
Az is benne van, hogy ezek ilyen ezoterikus megoldasok.
-
rottenbull
senior tag
Gondolom vannak itt akik tobb sisakot tartanak. Gondolkodtam, hogy jo lenne valami motocross szeru nyarra, akar szemuveggel, meg egy zart, hosszabb autopalyara vagy ha hidegebb van. Ki hogy oldja ezt meg. Azert 30 fok felett egy nyitottabb az igazi aldas.
-
rottenbull
senior tag
válasz dellfanboy #145539 üzenetére
"errol sztem a stefano favarro-t kene megkezdezned"
ezt hogy erted?
-
rottenbull
senior tag
Akkor, nehany kort lefutva eljutottunk oda, hogy vannak eltero igenyek, amikhez van megfelelo megoldas is
Nekem pl most igenyem tamadt egy 890 smt-re.
Valojaban tudom, hogy nem szabadna, de mar azon agyalok kozben, hogy irok par kereskedonek mennyiert szamitana be az adventuret 😂 -
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145551 üzenetére
Ugyanaz a ketto. Azert kapsz benne jobban levegot es azert nem liheged teli mert jobban szellozik. Rendeltem ma egyet, proba utan. Akkora szellozok vannak rajta elol es hatul, hogy teljesen klimasnak fog tunni a zart utan. Meg hangosnak, bar nem tervezem autopalyan hasznalni, de tuti nem ebben fogok podcastot hallgatni.
-
rottenbull
senior tag
Udv, aki elpakolja télre a motort az mit csinal vele? Mit erdemes a hibernálás elott elvégezni es mit utána majd tavasszal?
-
rottenbull
senior tag
Koszi mindenkinek. A kerti bodeban tudom tarolni ami szaraz de nem szigetelt vagy futott. Fel sem tudom emelni, sem emelom sem helyem nincs. A tobbit meg tudom csinalni. Olajcserenel inkabb az elso hasznalat elotti megoldas fele hajlok.
-
rottenbull
senior tag
válasz vihartigris #145607 üzenetére
En valszeg lecserelem a 390 Adventuret jovo szezon vegen, viszont elotte akarok egy nagyobb utat vele. Atvagok europan nyugatrol keletre Mo-ig, majd le delre a balkanra es vissza. Szanok ra 3 hetet nyaron. Hiaba vettem meg, terepre nem vittem eddig igazan. Most vagy tetszeni fog es marad, vagy nem jon be es hagyom a dual sportot valami aszfaltra orientaltabb gepert.
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145621 üzenetére
Az okmanyirodatol kell masolatot kerni ilyenkor a regi papirrol. De ha beiktattak az uj jogsit akkor csak az letezik a friss datummal onnantol. Amugy az osszes kepzesi hely jelenti az allam iranyaba, hogy xy jogsit szerzett, szoval volt nyoma az okmanyirodaban, ahogy azzal szembesultetek is. En egyszer probaltam a jogsimat ujra cserelni kulfoldrol, amikor az uj plasztik kartyat bevezettek. Gyakorlatilag bemondasra adtak kategoriakat anno.
-
rottenbull
senior tag
En kulfoldon motorozok, es nekem fura par dolog, amiket irtok. Eddig 2 treningen vettem reszt, mindketto profi, somat latott hivatasos oktatokkal. Szoval a sebesseghatarrol annyit kell tudnunk, hogy ha betartjuk es egyutt mozgunk a forgalommal vagy neadj isten lassaban az veszelyes. Nekunk azt mondjak hogy kicsivel legyunk gyorsabbak, igy nem leszunk holt terben. Nem arrol van szo, hogy cikazni kell a kocsik kozott persze.
A masik a zarovonal. Vagy azon allok es gurulok a lampanal, dugoban, hataratkelok elott, stb vagy az ut szelen. Ha az ut szelen biciklis sav van akkor azon. Barhol, csak nem a kocsi fektavjan a savban. Ezt oktatjak mert ez a biztonsagos. Sokszor kilometereket csorgok zarovonalon meg forgalomtol elzart feluleten a dugokban. Ezert is vettem motort. A rendor itt nem szol hanem felrehuzodik az utbol. Persze ha normalisan megyek, nem tukortol tukorig. Szep dolog az auto sav, de varosi forgalomban az a legveszelyesebb hely. -
rottenbull
senior tag
válasz hroberto #145632 üzenetére
Az tény, hogy a biciklire is kellene rendszám es kötelező kresz vizsga vagy legalabb tréning . Sokat segítene a helyzeten.
Ettől függetlenül ugy érzem, hogy sok minden fel van fújva velük kapcsolatban is. Én a gyerekkoromat BMX-en töltöttem mint közellenség, pedig egy baleset közeli helyzetem nem volt utcán. Mégis ment a basztatás. Egyik csoport sem jobb vagy rosszabb a masiknál, kivéve a gyalogost. Az mindenkinél rosszabb. -
rottenbull
senior tag
válasz vihartigris #145634 üzenetére
Abszolut igy van. Aminek motorja van es kozlekednek vele kozteruleten, arra kellene rendszam es a hasznalata valamilyen treninghez, vizsgahoz kellene hogy kotodjon.
Nem is ertem, hogy van ezekre kiskapu. A biciklizest sem ertem, hogy nem tanitjak iskolaban, also tagozatos gyerekeknek. Alapveto lenne, ha az eletben nem ul biciklire tobbet akkor is ad egy alapveto tudast, ami hasznos amint kilep az utcara. Szerintem a kresz is lehetne tantargy. Sokkal kevesebbet szopnank az eletben. -
rottenbull
senior tag
válasz Gaboman #145693 üzenetére
Nem igazan ertem ezt a kijelentest a vegen. Eleg mas vezetni a naked vasakat.
Az rendben, hogy raktak eled valamit, amivel nem tudsz mit kezdeni, de azert ne kelljen mar masik kategoriaba rakni, hogy megertsd. Mi a gond a nagy motoros supermoto vasakkal? Nem mindenkinek csak hetvegere kell, van aki olyat szeretne amivel sok helyre elmehet relative kenyelmesen es gyorsan ugy, hogy kozben tok konnyu vezetni, pont mint a supermotot. A naked erre nem jo, vagyis igen, de tok mashogy. -
rottenbull
senior tag
válasz Gaboman #145698 üzenetére
Ott latom a gondot, hogy te ezt izig verig supermotonak kezeled. Mondjuk nem tiszta az sem, hogy mi alapjan kategorizalunk sok motort, mert a legtobb az valamilyen hibrid , ha sarkosan nezzuk a kategoriakat.
Ha suly alapjan nezed, es ez nem fer bele nalad, siman ertheto. De ez megallja a helyet minden kategoriaban, marmint a kijelentes. Ezen kivul azert van par masik szempont is.
Ezt a felfogast latom az SMT kapcsan is sokaknal. Mi ez, mitol SM, stb. Ez gondolom attol fugg, hogy honnan nezed.
Naked felol nezve a 698 nagyon is SM. -
rottenbull
senior tag
Ma delutan super duke bemutato
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145759 üzenetére
Nincs ezekben veletlenul egyeniranyito feszszabalyzo? Szerintem ennek lenne a dolga, hogy kordaban tartsa a maximumot ugy 12-14V korul.
-
rottenbull
senior tag
En estem is, nem is egyszer. Meg dobtam is a vasat, fogom is meg az tuti. Kell ra bukocso meg ezek a vedo gombak es ennyi. Nem kell felni az esestol. A nem merem donteni sokkal veszelyesebb szitu mint a bmeg tuldontottem.
Legalabb is en igy latom. Hozza kell szokni, hogy a motorral lehet esni es meg kell tanulni eldobni a gepet, ha baj van, meg felallitani ujra. -
rottenbull
senior tag
Van itt valaki MT 07-el? Ma kiprobaltam egy picit es elegge megtetszett. Erdekelne, ha van valakinek tapasztalata.
-
rottenbull
senior tag
válasz bacus #145887 üzenetére
En kb szeptemberben kezdek ajandekokat venni. Azt is csak a ket fiamnak meg a feleségemnek, kb black friday utan mar nem veszek ajandekot. Mindenki más sms-t kap. Jelenleg lazulok es azon agyalok milyen mocit vegyek jovore, meg idonkent random learazott cuccokat rendelek online. A heten behuztam egy uj csizmat, de lehet jon meg egy szemuveg is, mert most olcso az a szin ami tetszik. Meg ilyenkor kicsit iszogatok is délutánonként , ugyse gurulok ki sehova sem.
-
rottenbull
senior tag
Amugy az egyik legjobb dolog abban, hogy kulfoldon elek az az, hogy nincs kotelezoen elvart csaladlatogatas. Arra is raszoktunk, hogy amikor Mo-ra megyunk ket evente nyaron, nem is szolunk senkinek. Turistakent, berelt lakasban vagy hotelben megszallunk es elvezzuk az idonket.
-
rottenbull
senior tag
válasz dellfanboy #145905 üzenetére
Sok mindent. Fasza hely Mo, ha turistaként vagy ott.
-
rottenbull
senior tag
válasz norbert1998 #145977 üzenetére
Az a lanc bakker.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146009 üzenetére
Ez igaz, meg az is, hogy ez penz kerdese. Akit nem zavar a 30-40 euronyi kulonbseg naponta az vigye a jobbat mert tuti nem banja meg. En bereltem mar olcsobb robogokat, dragabbakat is, de nekem egy kis autonal egyik sem volt jobb nyaralaskor. Foleg also balkanon, ahol a gyalogosok is jobban latszanak a motorosoknal.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146011 üzenetére
Nem gond. Aki szerint nem lehet, az akkor sem fog felmenni vele, ha lehet. En a balcsira lementem tobbszor Simsonnal Szolnokrol anno, majdnem gyerekkent, azt sem lehetett pedig, meg Trabival Portugaliaba. Nem az szab hatart, hogy ki mit mond.
Ennek ellenere biztos jobb lett volna egy MZ a szimo helyett, csak penzem nem volt ra, meg egy Corolla is kenyelmesebb lett volna a trabinal ha megtehetem.
Mindennel lehet barmit, csak ha van keret jobbra akkor talan nem erdemes. -
rottenbull
senior tag
válasz dellfanboy #146039 üzenetére
Ezzel egyet kell ertsek. Ezekrol a szarakodasokrol a teruleti vezetoknek, meg mindenkinek azok felett gozuk sincs. Szinte az osszes megall a kisbiroknal a szervizekben, helyben. Fel kell robbantani az ugyet, hogy hallja mindenki. Minel tobb panasz jut el a vezetokhoz, annal nagyobb a valoszinusege, hogy el is veszik a marka kepviseleti jogokat az ilyen szervizektol.
-
rottenbull
senior tag
A CES mar a visszapillantoban sem latszik, es őszintén szólva eleg csalódott vagyok a motoros tech echte hianyzasaval. Ok, ertem en, hogy az AI meg a budi lehuzójában is megéri, de a motoros tech sehova sem megy kb sehonnan mar evek ota. Az autok mar mittudom en hányadik iterációján vannak túl a megszámlálhatatlanon is túl lévő, tőbbnyire atombiztosan működő tech cuccoknak, a motorosokat idén is elkerülte a szerencse. Sehol sem latni a jobbnál jobb infotainment cuccokat, amikkel le lehetne valtani az erosen korlatozott meretu, kinézetű es persze tudásu gyari megoldasokat. Sehol a radarokkal tamogatott visor HuD es AR. A radarokkal tamogatott safety gear, meg ugy egyaltalan minden. Bár valami kósza igeret feltünt, hogy mindegyik bt com mukodni fog az osszes tobbivel fullosan, bár az is lehet, hogy ezt csak álmodtam.
Nem tudom ki hogy van ezzel, de engem bosszant, hogy ha a motorozas jovoje szoba jon, akkor mindig valami elektromos biciklit mutogatnak, holott egy csomo cucc van más jármüvekben alapként adva, ami hianyzik a motorokhoz. Legalább is nekem. -
rottenbull
senior tag
Erdekes hozzaszolasok, van itt mindket oldalrol.
Van par dolog ami engem felidegesit igy leirok nehanyat, ugy is vasarnap delutan van, lehet vitatkozni.
Elhitetik, hogy a minimalis kepernyo, dashboard az jo. 5 inches lcd 10k plusz euros vasakon. Nem, nem az, legalabb is nem mindenkinek. Minel nagyobb annal jobb, sokkal kevesebb idot kell a szemnek rajta toltenie, ha valamit meg akar tudni. Arrol nem is beszelve, hogy engedjek mar meg, hogy en dontsem el mi kerul ki ra. Van mar nehany megoldas, de meg mindig nagyon gyenge labakon all ez. Azert latni, hogy jonnek mar egy ideje olyan extra kepernyok, amik ezt tok jol megugorjak, elso es hatso kameraval osszekothetoek, folyamatosan monitorozza a forgalmat, jelez, ha para van, stb. Mutatja az idot!
Itt amugy erdemes lenne azon is elgondolkodni, hogy egy rendes rendszerhez komolyan atgondolt szoftver kell. Lehet ra kellene fekudni igy 2024-ben, mert az extra 5 loero meg a 3 kilo sulycsokkenes mar egyre kevesebb nyalat valaszt ki.
Futott ules, kormany, elektromos szelvedo allitas kb minimum lenne egy szint felett, nem extra, mar ha van. Jo lenne, ha a legtobb vashoz lenne fullos csomag, gyarilag beepitve.
Head up Display a sisakokba. Gondolom ez sem kell mindenkinek, nekem johet. Amiota olyan kocsim van, hogy van benne, alig nezek ra a tobbi muszerre. Van aki azert tol ki 1000 plusz eurot a sisakra, mert valami 800 eves japan lakk van rajta, amit osallatok csontjabol foznek es valogatott szuzlanyok lehellik a sisakra. Nekem jo lenne egy kis technika, ami segit, hogy a szemem le se vegyem az utrol.
Infotainment rendszer, ami hibatlanul mukodik legalabb a nagyobb comm gyartok cuccaival. Nem akarom a telefont a kormanyra tenni, de elovenni sem. Szinkronizaljon ahogy aramot kap a motor es onnantol felejtsem el a telefont. Gyarilag, frissitesekkel tamogatva. Ezt amugy tudja nehany cucc, de a gyari megoldasok legtobbszor sokkoloak, mar ha vannak. Szolhatna mar a rendszer, hogy valahol baleset vagy akarmi van azon az uton, amin rendszeresen megyek haza, es felkinalna azonnal par uj utvonalat, meg ilyenek.
Radar elore meg hatra, visszajelzessel a kornyezetrol. Gondolom nem kell megmagyarazni, hogy ez mennyire hasznos. Ezt is tudja par gyarto, meg nehany kulsos ceg is, megis ritka. Eletet menthet.
Nekem johetne mar AR is a sisakba.
Azt is jo lenne latni, ha a ruha gyartok kicsit nekifekudnenek, hogy a ruha, vagy az alatta viselt vedok, mondjuk kommunikaljanak a motor radarjaival, es ha valaki mar a seggunkben van hatulrol a pirosnal 50-el, akkor mondjuk elofeszitsenek a hatvedon, a sisak mondjuk pici legzsakokakat aktivaljon, a terd es egyebb vedok szinten rakeszuljenek. Ez a passziv szivacs meg zsele jo volt a 2000-s evekben. Manapsag kb arra jo, hogy dragabb legyen vele a felszereles. Jelenleg a nagyobb cegek kitolnak valami fantasztikus tech hangzasu nevet ugyanarra az anyagra, amit mindig is hasznaltak, es evekig kutatjak, hogy 3ml viz helyett mar csak 2.75ml viz jon at a ragasztott varrason. Bumm 1500 euro a dzseki. Semmit sem nyujt erte a logon kivul.
A motorozas nem valtozna ezekkel. Aki tudja mire jok ezek es igenyli, annak legyen gyari lehetosege, aki felmeztelen vereti bowdenes gazzal egykereken, annak is legyen.
Szoval amik nekem hianyoznak azok ilyen "konnyitesek az elethez" a tobbi tetszik ami van. Csipem a ride by wiret es ami vele jott, csak keves ez meg es lassan haladnak vele.
Ugy nez ki, hogy az elektromos gepek majd pont ilyesmikkel tudnak piacot nyerni, ahogy az autoknal is tortenik. -
rottenbull
senior tag
válasz bacus #146089 üzenetére
A kommra annyit, hogy sok kinai CB radio BT-vel siman kapcsolodik a sisak kommhoz es kilometereken ativelve lehet beszelgetni 100 euro koruli osszegert. Van bennuk hangra indulo kommunikacio, szoval ahogy elkezdesz beszelni megy is a hang. Az elmult nyaron mar csomo turazonal lattam ezeket a kormanyon.
-
rottenbull
senior tag
válasz Shadowbull #146095 üzenetére
Azert a jelen hud megoldasok kb a judge dredd filmekre emlekeztetnek. A tobbi van, csak nem mukodik egyutt mint rendszer, mert nincs nagy gyari hatter.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146101 üzenetére
A kamera nem azert kellene nekem sem, hogy ne kelljen szetnezni, hanem hogy figyelmeztessen ha valaki nem talalja a fekpedalt pl. Amugy a tukor is jo pont, eleg agymenes a multbol. De a lenyeg az az, hogy legyen ilyesmi, ha lehet akkor gyari megoldasban. Ne csak ez legyen, de legyen ez is. Sokszor elgondolkozok, hogy mennyire is van az rendben, hogy alig latni a sebesseget a modern kijelzon a merete meg retrosaga miatt ott ahol ez szamit mondjuk. Ha ki tudnam rakni tenyernyi szamokkal, akkor nemis kellene igazabol ranezzek mert latnam. Sokszor nem erdekel, meg erzesre is vagom nagyjabol de ahol mérnek ott szamit.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 3
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Spórolós topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Xbox Series X|S
- Ukrajnai háború
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen