- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iPhone topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz rottenbull #145513 üzenetére
Hát amit egyelőre tudok: nagyobb tank, 2 henger, alacsonyabb ülés, fűzött kerék-gyárilag jobb gumi számomra, jobban felszerelt (értem ezalatt a bukócsövet, dobozokat, biztos lesz olyan modell amihez alapból adják), és esélyesen árban is kevesebb lesz, gombbal kapcsolható abs, kézzel állítható plexi, gps mount, usb, 21-es első kerék....
Amiben esélyesen roszabb: futómű (kyb vs wp, bár a cf-nél nagyobb a rugóút, ugyan úgy állítható de talán nem kézzel), fék (a cf-nél nem tudni ki gyártja, de a hátsó tárcsa nagyobb, meg elvileg 4 dugattyús az első), +5-10 kiló, meg egy hangyafasznyival gyengébb.
Szerintem sokkal több pozitív tulajdonsága van, ha árban alá lőnek, nekem instant buy lesz. (csak szabaduljak meg ettől a temetőtől, persze ha egyáltalán sikerül megjavítaniuk)[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz rottenbull #145516 üzenetére
Ebben azért nem volt sok offroad előny A fűzött kerék meg a gombbos abs. Az összes többi inkább túra előny. A nagyjából azonos fogyasztás de 3 literrel nagyobb tank túránál hasznos, dobozok szintén túránál előny, stb.
Én is 1 henger párti vagyok, még a nagyobb (500-700km) túráknál sem fáraszt meg nem zavar a rezonancia engem, de meg kell hagynom, ha kifejezetten túra gépet keresnék most, biztos nem vennék már 1 hengerest. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145518 üzenetére
Ez a lefulladas tipikus euro5 problema, illetve az extrak manapsag ilyenek, hogy aktivalni kell penzert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz rottenbull #145518 üzenetére
A legtöbb nagyobb köbcentis túraendurónak 21-es kereke van.
Az a baj az Adv szélvédőjével, hogy nem állítható. Vettem hozzá túra plexit, de nekem pont rossz magaságú, így fent maradt a gyári. Ha veszek rá egy kis szélterelőt azzal be tudtam volna lőni a megfelelő magasságot, de az megint X összeg. Itt meg belerakták, nem nagy ördöngősség.
Gondolom te akkor az SW-t vetted. Na nekem a sima van, arra a küllős kerék pluszba 300 rugó, a bukócső 50-100 között, a haspáncél emlékeim szerint szintén 50 körül. Az alap modell emlékeim szerint 2.6M, az SW 2.9M. Ha az SW-re csak a bukócsövet, az állitható plexit meg a dobozokat megveszed pluszban simán 3.5M körül találod magad. A 450 MT biztosan nem fog ennyibe kerülni.
Néztem, a 450 NK-et, az a 390 Duke-al van pariban, annak 2.1M az ára. Esélytelen, hogy a 450 MT-nek a felszerelt változata 3M felett legyen.
Szerintem meg pont jó ez az utólag engedélyezés, ha összejön rá a keret akkor nem kell a motorhoz nyúlni, fél óra és bekalibrálva megkapod.
Ha már itt tartunk, a CF hátránya még, hogy abba nincs gyorsváltó (vagyis csak nem láttam mint opciót), ez lehet valakinek negativum.Amúgy meg örülj neki hogy csak hidegen fullad le Az enyém időjárástól függetlenül megáll ha nincs kedve menni, de nem leszek ilyen negativ, legalább nem robbant fel.
-
senior tag
válasz rottenbull #145531 üzenetére
Mondjál már egy tuti megoldást, ami működik Majd ha végre visszakapom a motorom, szivesen alkalmaznám
Amúgy van valami ebben az euro 5 dologban, a husky még euro 4-es, az nem fullad le.
KTM-nél rég óta így van, a 2020-ban vett motoromnál is már csak elektronikus volt. Bármikor le tudod kérdeztetni, és ha venni akarsz egy használt motort és a gazdája is beleegyezik, akkor másét is lekérdezheted. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145531 üzenetére
Melegen nem kellene lefulladnia. Hidegben nehezen indulnak az euro5 motorok, mindegyik markanal vannak ilyen problemak. Japan-europai.
Tehat csak hidegen johet elo, melegen nem. Utkozben plane nem.
Nincs osszefuggesben azzal, hogy indiai, itt a befecskendezessel lehet valami (eleve a fejlesztesnel), ami fuggetlen attol, hogy hol rakjak bele, melyik feltorekvo orszagban.Milyen megoldasok vannak egyebkent erre?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145534 üzenetére
Aham, ahogy latom ezek a megoldasok babonák.
A lampanal melegen leallas az befecs terkep, update-tel ezt pl annal a markanal orvosoltak, ahol en dolgozok. A tipus megjelenese utan fel evvel. Tobbek kozott emiatt is erdemes szervizbe vinni a modern motorokat.
A feher bevonat a gyertyan zsir szokott lenni, hogy ne rohadjon ossze a gumival, mert annak trafokabel csere a vege egy gyertyacserenel, ha nincs bezsirozva, es az draga.
A pillangoszelep nem kap annyi olajparat, ami akkora lerakodast produkalna, hogy emiatt lealljon a motor, ott a hiba biztosan megmaradt, mert nem ezzel van kapcsolatban, hanem a map szar ilyen hibaknal, nem mechanikus baja van a motornak.
A kuplungkapcsolo hibat dob azonnal, amit ki lehet olvasni, amennyiben nem mukodik jol, illetve lampanal alapjaratnal nincs szerepe.
A lancnak sztm semmi koze nincs a leallasokhoz, hiszen a fojtoszelep es befecskendezes okozza, nem a hajtas.
A hideginditasnal valoban tobbszor le kell kapcsolni a gyujtast, vagy a kill switch-et, ha nagyon nem akarja, de a motor sok mindent nem csinal ezido alatt, csak tul keves benzint ad hideg allapotban.
Az, hogy nehany relé kattog miutan lekapcsoltad a gyujtast, annak megint nincs koze a befecskendezett benzin mennyisegehez. 3 bar azonnal megvan, nem kell varni ra. Abban a pillanatban, amikor a gyujtast raadod, megvan a 3 bar.Legszuro tisztitotol sem valtozik a kitoltesi tenyezo.
Ezekre csak azert kell reagalnom, mert felrevezetoek.
Pontosan nem tudom, mi a problema, de biztos vagyok abban, hogy a mappal van baj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz rottenbull #145538 üzenetére
Azert 30 fok felett egy nyitottabb az igazi aldas.
errol sztem a stefano favarro-t kene megkezdezned.
motocross sisak hangos lesz, meg a legellenalasa se olyan franko bizonyos motoron/testalkat melett +100 felett szivas is lehet vele az elet utcan,forgalomban
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
crocy
tag
válasz rottenbull #145540 üzenetére
balesetezett nyilt sisakban aztan kisebb lett az arca.
-
crocy
tag
válasz rottenbull #145542 üzenetére
kerdes mennyit vagy hajlando felaldozni a biztonsagbol a kenyelem erdekeben.
vannak felnyithato sisakok is. de ezek altalaban nehezebbek ill. zart allasban sem nyujtanak annyi vedelemet mint a teljesen zart. ez lehet egy opcio. nyiltat en biztos nem vennek. -
HoaryFox
őstag
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Amit én csinálok:
- akksi ki vagy csepptöltőn hagyva (ha van áramforrás, nekem nincs)
- tankot 100-as benzinnel tele + benzinadalék
- karbit leenged (már injektoros az enyém így erre nincs szükség)
- lánctisztítás, lánckenés
- alapos takarítás
- gumikból leengedek olyan 0,5 bar-t
- ponyva
- opcionális: gázbowdenek, forgó dolgok kenése (pl. lábtartók)[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
pakfong
tag
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Lecseréled az olajat, hogy ne a használt savas olaj legyen a blokkban.
Lemosod a motort aztán megszárítod, hogy ne legyen retkes, meg ne rohadjon, meg vízköves se legyen.
Átkened a láncot, hogy az se rohadjon (ha kardános, azt inkább ne kend be).
Fék-, kuplungkar, támasztónál is érdemes beolajozni.
Százassal tele tankolod.
Gumikat felfújod előírtra.
Akksit kiveszed, csepptöltőre rakod.
Első-, hátsó emelőre rakod a motort, hogy a gumik ne egy ponton kapják a terhelést fél éven át.
Letakarod, hogy a garázsba beköltözött fecskék ne a motort sz*rják össze.Tavasszal az első út előtt átnézel mindent, hogy lehetőleg ne a mentősök rohanjanak érted 5 perc múlva.
Részemről az akksit kivettem, a szobámban pihen. Meg letakartam a motort. Viszont én télen is megjáratom.
#bardi
Téli tárolás alatt ne indítgasd a motort, ha nem gurulsz vele. Többet árt, mint használ.[ Szerkesztve ]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Lekotottem az akkut, es 100 as benzin van benne. Ennel tobb nem kell egy injektoros motornak.
Karbis motoromnal a benzinbe 2T olajat raktam
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Semmit nem csinálok 100-as benzinnel teletankolason kívül, de lehet én vagyok a rossz példa.
Én kérek elnézést!
-
vlevi
nagyúr
válasz rottenbull #145626 üzenetére
Én is voltam olyan, motorosrendőrök által tartott képzésen, ahol elmagyarázták a jobbratartási szabályt.
Elvileg kellene, de... Az úttest jobb szélén van a legtöbb úthiba, beszakadt padka, ésatöbbi. Az összes szemetet, sarat, mindent oda hord a szél, oda folyik le. A sáv közepén pedig gyakran aknafedél, és hasonló nyalánkságok találhatóak, szóval akkor szép dolog a jobbratartás, de inkább maradjunk a belül, ahol közlekedésre alkalmas az úttest. -
vihartigris
őstag
válasz rottenbull #145633 üzenetére
"biciklire is kellene rendszám es kötelező kresz vizsga"
Meg az elektromos rollerekre, és egyéb a közlekedésben részt vevő "járművekre" ami gyorsabban megy mint egy gyalogló ember (legyen 5 km/h).bármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #145636 üzenetére
Alsó tagozatban tanítani kellene a közlekedést. Először csak azt, hogyan kell gyalogosként viselkedni a járdán, mi fordulhat elő még ott, gyalogátkelőhelyen, mi is az a gyalogátkelőhely és miért nem kell bármi mást lehetőségként tekinteni.
Utána hogyan kell közlekedni kerékpárral, rollerrel, gördeszkával, elméletben, illetve mi várható el a közlekedés többi résztvevőjétől.
Évi 1-2 tesióra, osztályfőnöki óra elég lenne rá.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gaboman
nagyúr
válasz rottenbull #145696 üzenetére
Nem hiszem hogy nekem kell bemutatni a Supermotokat, mivel a legtöbb motorom Supermoto ès enduro volt.Ès a legtöbb nagy cm3 vas.Szóval itt a tömegre èrtettem, mert számomra a 170 kg az már inkább a könnyebb naked kategória mint supermoto.A mostani is 137 kg feltankolva ès simán 250 kilométer is megtehető vele.Ezek számomra már bàlnàk, dizájnra hasonlóak de valójában messze vannak az SM-től.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz rottenbull #145701 üzenetére
Teljesen megértem a te àllàspontodat is, nekem egyszerűen nem fèr bele egy ilyen nehéz motor abba amit egy SMben keresek.Ahogy ìrtam is voltak a múltban is olyan komoly utcai SM motorok 30 kilóval könnyebbek voltak.Olyan gépek amivel ha akartál utcán vagy akár komoly terepen is tudtál motorozni.Szàmonra ezt jelenti ez a kategória.De mindenki màs, mindenkinek elfogadom az àllàspontjàt.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #145760 üzenetére
Már hogyne lenne, méghozzá 3 fázisú. De ha tönkre megy, akkor az tönkre van menve .
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145760 üzenetére
A hszben irtam, amire most valaszoltal:
a fesszab egyeniranyit, es 14.4V felett a generator altal termelt aramot visszakuldi a generatorra
(Ami hulyen van megfogalmazva, mert minden aram atmegy a generatoron mindig, mivel az hajtja az elektronokat. Inkabb az lenne a helyesebb megfogalmazas, hogy rovidrezarja)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
palfitom
félisten
válasz rottenbull #145824 üzenetére
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Steven
addikt
válasz rottenbull #145824 üzenetére
Itt kb 1500-3000 ember van (attól függ ki hogy van HO ba) ... ilyenkor szerintem már csak én szoktam motorral bejárni
Amúgy meg mindenki 9 re jár ez kb 650 kor volt. Én szeretek korán érkezni ,hogy le lépjek hamar.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #145850 üzenetére
Nekem ILO -s volt és lesz is a telefon, amíg az EU tiltja a hívás rögzítést..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
őstag
válasz rottenbull #145904 üzenetére
mit lehet magyarorszagon elvezni 2023-ban?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
norbert1998
veterán
válasz rottenbull #145979 üzenetére
Kíváncsi leszek, milyen lesz élőben
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146010 üzenetére
Itt megint egy olyan téves elkepzelesen megy a vita, hogy egy 125 os robogoval nem vagy kepes elmenni 2 szemellyel A-bol B be kenyelmesen.
Ez szamomra olyan, mint amikor azt mondjak emberek, hogy egyhengeres motorral nem lehet felmenni autopalyara.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz rottenbull #146077 üzenetére
Teso, figyu.
A motorozas errol szol
[kép] [kép]Ne akard mar bekapcsolni a motorozasgatlokat...
Nekem special mocskosul nem hianyzik semmifele bugos radaros fos, szivok epp eleget a mindenfele uj "vezetestamogato" technikaval munka kozben.
Nekem a motoron ne csilingeljen, bimbammoljon, rezegjen, villogjon, se ne sipoljon semmi.
Beinditom, berregjen a blokk, es csumi.
Ket dolog villoghat, a "nemsokara tolni fogod", es az iranyjelzo.
Mas nem kell, es nem is hianyzik.Mod:
Meeeeg talaaan az abs-re azt mondom, hogy oke. Legyen, mert... mittudomen.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
A Zéé
addikt
válasz rottenbull #146077 üzenetére
Nekem nem hiányzik semmi Tech gadget a motorba. Bár nekem a motorozás arról szól, hogy élvezem az utat, nézem a tájat és csak ezzel foglalkozom. Nem érdekel ki hív telefonon, nem szól podcast a fülembe, nem hallgatok rádiót, és nem nézem folyton, hogy merre járok a térképen. Ha valami kell megállok, és ott a teló a zsebben. Néha valami buta navi jól jönne, de ennyi.
Ha csak a sima hely változtatás lenne a cél, lehet, hogy hiányoznának ezek, de amit én értek motorozás alatt, ahhoz nem.
Bár engem már az is zavar sokszor, hogy egy új autó műszerfala bonyolultabb, mint a Gran Turismo 7 HUD-je...Just a simple Lineman...
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146077 üzenetére
Amit erdemes beletenni benne van jelenleg. Sot tul van tolva.
Led tv a kijelzon, 200 menupontos allitassal. Es ezek az aszfalt tura de a terep tura motoroknal is benne vannak. Mikozben egy ertelmes telefon tukrozes nem megy. Nem is fog, mert a fejlesztesi fazisokkal lehet csere vagyat eltetni.
A BMW rendszere elhitetti veled, hogy kb mindent is tudsz.
Erre van kereslet, at motorozni palyan auropat 180al. Es a kavicsoson meg lehet tura fotokat kesziteni. Ez ebbe az iranyba megy, ehhez jonnek az extrak, amit a gyartok igyekeznek kiszolgalni. A felgyorsult vilag es rendelkezesre allo idobe igy lehet belesajtolni.
Most mar a kanyar ABS az ur, a gyorsavalto, a kiporgesgatlo, a 3 fajta felfuggesztes, motor terkep. A szelvedelmek nagyot fejlodtek. A borulasi pontok egyre jobban vannak tervezve. Defekt turo fuzott felni...stb.
Fejlodes van boven. Ha ennel tobb kell, akkor ott egy cabrio. .
Elalvas gatlo meg savtarto elektronikat ne akarj a motorba ez nem errol szol.
Az autokba levo szaroknak a 70% az onvezeto rendszerenek elokapuja, es infogyujtes, finomitas.
Ezt a 70% ot ( bocsanat mindenkitol) de vezetni lusta, de nyomkodni csillogni tudok felhasznalok eltetik.
Mikor a szortuszoket meg a miteszereket meg lehet szamolni a fejen, ejszaka ugy vilagit a kijelzo, es esze nincs, hogy miert nem lat.. a motorozas eletveszelyes. Grrr... Egy kis kategorias autoba kell a led tv. 10% hasznalja vagy erti ami ott van.
A 50 millas autokat vezetok nem tudjak a telefont parositani.
Kormanyfutessel szerelt GLE Mercibe telikesztyube vezet a versenyzo.
Technikailag fejlodunk, de tudasra meg visszafele. Egyre eldobosabb lett minden.
A vezetes mint olyan megszunik, ha elerjuk azt. Onnan meg mindegy.. Legyen luxus szoba kenyelme a szallito kapszula.
Nah de motoron? -
Shadowbull
addikt
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Radaros tempomatok már vannak motorokon. Légzsákos mellények is vannak. HUD szemüveg is van.
Szerintem amit technológiailag meg lehet oldani, azt megoldják.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
zgospel
őstag
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Mi a faszt olvastam?
Neked nem motor való. Az igények alapján te nem motorozol (igazából a tököm sem tudja mit csinálsz). Goldwing való neked, vagy inkább egy trike.Amiket leírtál, azokat tudja a Waze egy bármilyen netkapcsolattal rendelkező telefonon, meg a Dainese Smart jacket. A többi agymenésre nehéz mit mondani, lehet meg kéne tanulnod motorozni rendesen, kimenni pár szerpentinre, és akkor nem a képernyő buzulásával lennél elfoglalva a nagyon technikás autópályán, hanem élveznéd is a dolgot.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146093 üzenetére
Linkelj már ilyet, nem akarok venni, mert alapvetően ezek mégis inkább a PTT, azaz gombnyomkodással működnek rendesen, a VOX aktiválás a zaj miatt előbb utóbb (sztem) nem működik.
Ennek mindenképp van anyagi előnye, de csak megint egy újabb eszköz, aminek meg kell találni a helyét a motoron (kormányon), meg tölteni kell, stb. A sisakon, főleg ha a gyári kommunikációt veszed, akkor egy pici eszköz, ami nincs útban, beviszed a szállásra, de menet közben is 1h alatt feltöltesz.A km-eket átívelés, tulajdonképpen jó, de azért felesleges, amit idén több túrán is teszteltünk több eszközzel is, az kiválóan tette a dolgát. Mind Sena mesh alapú eszköz volt 2-3 eszköz, talán idén lesz lehetőségem 5+ csoportot is tesztelni. Ha ott is jól működik, akkor én nem vágyom többre, nagyobb hatótávra.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Mindenkinek mas igenyei vannak, ezen nem erdemes idegeskedni. Kerlek ugy olvasd, hogy engem nem zavar, ha vki mashogy motorozik, es nem kovetelem meg tole, hogy ugy viselkedjen, mint en. csak leirom az en szempontjaimat. ha mar sokan leirtak, es nem talaltam meg magam abban.
Vegulis de, az olyan dolgok zavarnak, mint a tukorben a targyak mas meretuek, amit nehany fullkreten igenyeinek koszonhetek, es szamomra van meg par ilyen, amit ezeknek az embereknek a feluletessegebol es inkompetenciajabol eredeztethetunk, ami akkor engem zavar megis.
Rajottem, az en igenyeimet sosem fogja egyetlen gyarto sem kielegiteni, ezert nekem sajat magamnak kell epitenem olyan motort, ami nekem megfelel.
szamomra teljesen mindegy a dashboard merete, ugysem nezem kanyarodas kozben. A motorozassal vagyok elfoglalva. nekem inkabb az lenne az igenyem, hogy csinaljanak olcsobb bashboard-ot, de abban legyen valtovillam, normalis baszottnagy led-del, ami napsutesben is latszik.
Elso-hatso kamera - Szetnezek a fejemmel, oldalra is, es visszapillantot is tudom hasznalni, amik nem fogyasztanak aramot.
Az extra 5 loerot es -3kg sulycsokkentest egyre kevesebben lepik meg, holott nekem ezek a legfontosabbak. En motorozok a motorral. amikor ezeket erezni lehet, nem a kiegeszitokkel vagyok elfoglalva altalaban, nem a muszerfallal, igy ezeket en szemely szerint tobbre ertekelem. Es szerintem olyan turaenduro, ami 25e€, az ne legyen 235 kg teletankolva. Fekudjenek ra a sulyra szepen a gyartok, ennyi penzert.
A hud sisakban nekem is hianyzik, az jo lenne, mert a kormanyra en semmit nem vagyok hajlando rakni.
Nekem van egy kormany fobiam, tehat se telefont, se gps- t nem akarok semmilyen kormanyra rakni, (ehhez kepest napi szinten ilyen szarokat rakok fel ) ezt mar reg meg kellett volna oldani szines muszerfallal, amire nekem semmi szuksegem. Nekem egy nagy quarzszegmenses muszerfal kell, amin a fordulatszam van nagyonnagyban, a tobbi felesleg.
A ride by wire a legtobb motornal szamomra egy szar.
Ha nincs race- vagy sport profil, (jopar nakeden) akkor eltompitja feleslegesen a gazreakciot, annyira, hogy a valtashoz az utemet tonkrevagja, ha nincs rajta quickshifter, es te akarsz lenduletesen valtani, akkor megszokast igenyel a keslekedes. Ez nekem egyenerteku a tukorfelirattal. Amit a fakezueknek koszonhetekAz en igenyem, hogy olcson uzemeltetheto motort akarok, alacsony euro normaval, legalisan, jo futomuvel, jo fekkel, alacsony sullyal. Olyan fenyszoroval, amivel este latni lehet, de nem 3000€, ha tonkremegy. nem kell a fenyszoro vezerlojet update-elnem, nem akarok semmihez nyulni. A loero tulajdonkepp teljesen mindegy. Az alkatreszek ara magaval hozza a bovdenes gazt, a 4 halogen izzot.
Erre a legalkalmasabb, ha vesz az ember egy 20 eves valszeg europai motort kis literteljesitmennyel, es olyan ruhat csinal ra, ami neki tetszik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146107 üzenetére
Nem ismerek airsoftost, de van baofeng rádióm, 7 éves, nem mai, ez natívan nem tudja a bluetooth-t, de lehet hozzá kapni kiegészítőt, de így már +2 kütyü amit tölteni kell.
Ráadásul a pmr csatornákat használhatod csak, ami mostmár 16 ch, de nekem elég nem jó tapasztalataim vannak vele. Zajos, bárki belebeszélhet (beszél is), nem tudja azt amit egy jó intercom.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146106 üzenetére
En azt hiszem, ezeket a dolgokat mind meg tudod oldani sajat magad, bar valoban tobb dolgod van ezzel vezetes kozben, nem lehet csak ugy bambulni. De a motorozas sztm nem a kenyelemrol szol. Vagy eleve egy jarmu vezetese. Ezt termeszetesen az emberek tobbsege nem igy gondolja - tulajdonkepp bele sem gondol- hanem megkoveteli a legnagyobb kenyelmet, a legkisebb energiabefektetest. ezert van tele az autopalya belso savja, es a kulso ezert ures, ezert röntgenezik a kodzarofeny az arcodba, stb. Ezert vagjak le a kanyart, es jonnek at a te savodba. Ezert marad fenn a refi.
hirtelen fekezesnel belenezel a tukorbe osztonbol, hogy mindenki felfogta-e a helyzetet. Ezeket meg tudod oldani tapasztalattal, sajat erobol, ai nelkul.
Illetve nem tudom elkepzelni a szitut, hogy eleg ido van-e a figyelmeztetesre, es a reakcioidovel szamolva barmit hoz-e a konyhara.Ezek kvazi kenyelmi felszerelesek. Ha ennyi dologgal az ember nem tud megbirkozni, nem tud fokuszalni, vagy leginkabb nem akar, mert tul nagy energiabefektetes, akkor hol huzzuk meg a hatart, mennyire kelljen egy embernek a komfort zonajabol kilepni egy regebben hetkoznapi muveletnel?
Hogy rendesen mukodjon a kresz. Tobbek kozt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146092 üzenetére
"ami segit, hogy a szemem le se vegyem az utrol."
Ne vedd le. .
Minel tobb mellekes input van annal tobnet nezel mashova.
Led Tv meg jo a nappaliba.
Ket analog ora, es mennyel. A tobbi VPS.
En csak allo motornal engednem nyomkodni a menut.
Tul van tolva, autoknal is.
Vezzessen az ember, aztan ha megallt majd nyomkod.
Valoban trike, quad, vagy cirkalo kell neked. . -
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146117 üzenetére
Ulesfutes van, markolatfutes is.
Azok a ruhak azert dragak, mert legzsakos ruhak, es eleg jol teszik a dolgukat. Hatalmasat fejlodott a motorosruhazat ilyen szempontbol, ahogy egyre tobb adat all rendelkezesre.Ha megakadalyoz egy balesetet vmi, az vitan felul jo.
De egy radaros tempomat nem ebben segit. Erre fel is hivjak a figyelmedet a motor eladasanal, hogy ez nem biztonsagi, hanem kenyelmi felszereles. Ezt nem a biztonsag miatt fejlesztettek ki.
Egyszeruen azok az emberek miatt kell, akik nem kepesek odafigyelni a vezetesre rendesen, es nem tudjak normalisan hasznalni az autopalyat. Ezek az emberek miatt nem tudsz egy normalis tempomatot 20 masodpercig hasznalni. Ezert kell radaros.Szemely szerint nekem nem eri meg az a plusz koltseg, hogy azt a rettenetesen kis energiabefektetesemet megsporolja egy radaros tempomat, hogy a gazon tartom a kezem, es neha kisse gyorsitanom, vagy lassitanom kell. Autopalyan motorral menni eleve nem elmeny, es en pazarlasnak tartom, mivel a motort szabadidos tevekenysegekhez hasznalom. Neha nagyobb turakra mas orszagokba, akkor is leginkabb kerulom az autopalyat.
En nem pontosan ertem, milyen technikai ujitast igenyelsz egy olyan targyon, ami kikapcsolodasra van leginkabb (ha epp nem munkaeszkoz) es azzal kapcsolodsz ki, hogy a koncentracioddal flow allapotba kerulsz.
A hud valoban jo lenne gps el, de ezen kivul, barmi, ami atveszi az iranyitast toled, azt kontraproduktivnak tartom. Szabadidos tevekenyseg szempontjabol.
Ha munkaeszkoz lenne, akkor meg talan ertenem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146118 üzenetére
Alin kerestem rá a kulcsszavakra, nekem nem volt találat csak a régi rádiókra, illetve a bt adapterekre. A rendőrségi rádiókat nem tudod rajta hallgatni, azok már mind digitálisok, bejön a freki, csak épp zajnak tűnik. Pár taxi -t hallgathatsz, de nem ajánlott beszélni az ilyen frekiken, mert bemérnek.
Mesh-hez is van átjátszó (vettem*), meg minden mesh képes intercom az. Egyébként ha 300m -nél messzebb kerülünk, az már lassan nem együtt motorozás, csak egy irányba motorozás .
Azért preferálom egyébként, mert ez egyre elterjedtebb, a pmr rádiók meg egyre inkább nem azok. 10 éve sok motorosnak volt, az UBE (utvonal biztosítóknál aktív használatban volt), de ma már zelloznak vagy olyasmi, mert 3 éve nem voltam útvonalat biztosítani velük, a zello appot csak kipróbáltam, de az is PTT volt, nem akartam semmilyen plusz gombot se a kesztyűbe se a kormányra, se sehova.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146117 üzenetére
Nem mondtam, hogy nalad gond van.
A kenyelmi rendszereket ne keverjuk a biztonsagi rendszerrel.
Hud nem biztonsagi. Neked lehet, nekem nem. Hiaba vetit barmit is a siakra, kozelre szemuveg kell de tavolra nem. Nekem pont zavaro lenne. Nem olyan egyszeru annak a nezese sem. Neked lehet, de a helikopter pilotak sem veletlen toltottek sok sok orat a hasznalataval es kepzesevel.
Ami biztonsagi rendszer az mindenkinek az. ABS,.... stb.
Kerdest tettel fel, feldobtal egy temat. Erre reagaltam. Ennyi.
Megjartam a holdat oda vissza a kozutakon. Lattam eleget a segito rendszerekkel mukodo jarmuvek vezetoitol. A kenyelmi rendszerek egy reszet a biztonsagi rendszerek szultek. Amig az emberi tenyezo benne van, erdemi valtozas nem igazan lesz.
Minel tobb segito rendszerre tamaszkodsz annal kiszolgaltatobb leszel.
Ez amit irtam. A BMW elhiteti veled, hogy mindent is tudsz, pedig nem.
Egy segito rendszer nem mukodik rendesen akkor is megvan a baj.
Motoron tulelo vagy, egy preda. Villog minden fele segito rendszer a sisakba, csak nem tanulja meg a motoros elforditani a fejet. Kampec.
Ez motor nem auto. Itt le kell szallni mozogni kell. A bebambulas eletveszelyes. A motorozas kulonosen veszelyes esnmagas kockazatu kozlekedesi mod besorolasu.
A tulzott biztonsagerzes szuli a hibak egy reszet. Es a fizika itt kemenyen buntet. Vannak dolgok amik engem is bosszantanak.
Eletkepes telefon tukrozes nem megy. Nem kellene szorakozni a mavigacios dolgokkal. Persze akkor is lesz akinek celeszkoz lesz a megfelelo.Mint irtam, a rendszerek tul vanak komplikalva. Motor mod, meg felfuggesztes terkep. Elektronika ami eltunteti az utat a motor alol.
Jo dolgok ezek, mert technikai fejlesztes. Csak nem mindenhol van leteleme.Nem veszek miliokert ruhakat, azt a tempot amit en megyek, az olcsobb ruha is kivedi. Amit nem, ott meg mar mindegy.
A legzsakos rendszert meg nem tudom megfizteni. Legfeljebb a kinait, ami tobbet er ha van mintha nincs. De arra alapozni, hogy legzsakosnruha megved,megint on es koszveszelyes gondolat.Szoval tehetsz kolthetsz barmennyit. Ha nem leszel esznel akkor mindegy. Egyik segito rendszer sem oldja meg a problemat.
Nem veletlen akkora a harc a magas baleset szam ellen az unioba.
Pedig kint sokkal fiatalabb a jarmu park. Hamis vedettseg illuziot kelt a legtobb segito rendszer, es toresteszt. -
Shadowbull
addikt
válasz rottenbull #146104 üzenetére
Ezt nem próbáltam még, de biztos jó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146126 üzenetére
A multistrada v4 en csak holtterfigyelo van, mint az autok visszapillantojaban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146129 üzenetére
Emlekeim szerint a gyartok ezeket csomagkent tudjak megvenni mondjuk a boschtol meg mas fejlesztoktol.
Ha szarnak ra, az legfokepp azert lehet, mert nem lehet eladni annyiert, amennyiben van az egesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146128 üzenetére
Ne bax már..., itt egy rádió sem tudja a bluetoothot ! Nekem az UV-5R van, még az FM rádió vevő nélküli. LOL, mert a rádió az sokat hoz ám egy ilyen értékén.
Mindben (na jó a játékokban lehet nincs) van zseblámpa, régen is, illetve mindegyik (az enyém is) tudja a VOX funkciót.Nem akarok venni, se hamisítványt, se eredeti kínait !
Ne ajánlgass már olyat ami nem jó motorozáskor, ráadásnak nem fognak venni 2x annyiért batár kütyüket a haverok, amihez kell még egy intercom, egy bt illesztő is, ezeket mind töltögetni, sokkal egyszerűbb egy kütyüt venni, ami akár olcsóbb is, de mindenképpen sokkal kevesebb hiba lehetőség!
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #146128 üzenetére
A vox nekem nem vált be, airsoftozás közben. A mikrofon gyakran dörzsölődött a ruhán és ennek a hangja állandóan adott.
Egy sisakon a menetzaj is félő, hogy bekapcsolja.Viszont van PTT, egy bazi nagy adás gomb. Megfelelően hosszú vezetékkel ezt teheted akárhova. Lehet ez kormánykapcsoló jack dugóval, kapcsolhatod térddel, vagy gyári állapotában teszed a ruhára, sisakra és kapcsolod kézzel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146129 üzenetére
De lattam, es ki is kapcsoltam amit csak lehet.
Tavolsagtarto tempomat. 6km eleg volt, hogy 70-90 kozotti sebesseg valtasoktol hanyingerem legyen .
Automata fenyszorot nem lehetett, de kib.asznam a picsaba, erthetetlen villogasaval. Undorito mikor mogottem jon es kapcsolgatja a rendszer.
Savtarto automatika. Siman belerangat a katyuba, a szent felezovonal megsrtesenek elkerulese vegett,
Veszfek aszisztens. Beleall a fekbe, vinnyog, agyament modon. Elozest segito rendszer. En az elozo jarmube ulve latom az elozott jarmu tukrenek a piros fenyet. Es latom, hogy belekezd az elotte halado jarmu elozesebe. Persze nekem menteni kellett.
Valamit te nem ertesz. Mindegy mit van benne. A vezeto dont.
Ez az atmenet. Ha onvezeto lesz a teljes rendszer akkor lehet jobb.
A tobbit leirtam korabban.
Tolem csillgszoro is lehet benne.
Ami lehet ertelmes, a nappali menetfeny utolagos felszerelesenek engedelyezese. A regebbi vasak lampaihoz jo lenne.
A lathatosagi szinu sisakok arat nem felfele tolni. A lathatosagi reszek nagyobb megjelenese a ruhaban, felarazas mentesen.
A szabalyok modositasa a lampakban hasznalatos izokkal kapcsolatban.
De a legolcsobb es az alapok alapja, hogy hogyan kozlekedunk es viszonyulunk a masikhoz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146182 üzenetére
20% ? Az azt jelentene, hogy evi ~500 halalos balesetbol 100 lenne motoros. Ez biztos nem ennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz rottenbull #146191 üzenetére
Bocs a duplazasert, mar nem tudtam szerkeszteni.
[link]
Az EU-ban 15% volt 2018-ban. Mondjuk itt mindenhol kotelezo a bukosisak, meg a motor allomanyban is jelentos kulonbseg van.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen