- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
fericske
addikt
válasz lapalapa #103999 üzenetére
Persze, hogy nem.
Az akusztikus hangszerek saját hangját a fizikai jellemzőik összessége alakítja ki.
Egy hegedű sosem fog úgy szólni mint egy harsona vagy üstdob, a teljesen más fizikai felépítésük miatt.
Nem tudom, hova tud fejlődni a technika, de nem tartom valószínűnek, hogy egy Müpa élmény meg tudjon jellenni egy lakásban, bármi visszajátszó eszközön.Egy általánosan ismert kónuszos, tölcséres hangszóró alapvetően egyik hangszerre sem hasonlít, mégis képes mindegyik hangjának imitálására, akár többnek is egy időben, és van, hogy meghökkentően magas szinten, élethűen.
S ez szerintem tiszteletre méltó teljesítmény.
Akár a fülkagylónkban elfér egy Ennio Morricone koncert, olyan hangminőségben ami magával ragadó érzést is generálhat, és az ágyból sem kell kikelnünk, nem kell sorban állnunk, kényelmetlen széken ülnünk, idegen szagokat szívnunk.Az élőkoncertek hasznossága vitathatatlan audiofilek számára.
Az agy ott tudja megtanulni, betanulni a hangszerek hangját, egy koncert hangját, és azt hozzá tudja tenni az imitált hangszerhangok beazonosításához, ezáltal tudja növelni még a zenei élményt a zene visszajátszásakor. -
Ba cy lus
őstag
válasz Ba cy lus #104000 üzenetére
Másrészt kevered a tetszést a hangminőséggel. Utóbbi valójában 100%-osan objektív, csak mérni igazán jól nem tudjuk (ami nem azt jelenti, hogy lehetetlen, legfeljebb a tudásunk, eszközök nem állnak rendelkezésre), fülre megítélni pedig mindig lesz benne szubjektív tényező is. Ha a hangminőség nem hangzáshűséget jelent, akkor nem hangminőségről, legfeljebb tetszésről beszélhetünk. Ezért nem tud az élő zene nem referencia lenni, ha hangminőséget emlegetünk.
[ Szerkesztve ]
-
emiki6
veterán
válasz Ba cy lus #104000 üzenetére
Ne akadj ki, nem személyedet támadtam.
Nem te vagy a sznob, hanem az etalonod. Rémusz kijelentése meg annyira sznob, hogy nem is reagáltam rá. (Nem érdekelnek megfizethetetlen technológiák, már a szultán sem, úri hóbort.)Az meg hogy te szeretnél hangverseny hangú fejhallgatót, az te hibád, téves hozzáállás a home audio-hoz. Szerintem. Nova, aki a fülhallgatók megszállottja, azthiszem egyetértene velem e tekintetben.
A digitális akusztikuszene reprodukció amúgy tekinthető elektroakusztikus zenekeltésnek is és akkor függetlenné válik a forrástól, mert nem háránynak fogjuk fel az információvesztést és a több eszközön áthaladást, hanem modulációnak. Innentől kezdve pedig a hangminőség nem abszolút, ugyanis bár van elvesztett, de hozzáadott érték is.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
lapalapa
senior tag
válasz fericske #104001 üzenetére
Csak audiofileknek?
Akkor ez azt jelenti, hogy a valóságot csak egy kis csoport akarja hallani, látni?
Mi ad nagyobb élményt, természet fotókat nézegetni, vagy kimenni és megnézni élőben?
Közben azt állítani, hogy a fotó jobb mint az igazi, egy kicsit a valóságtól elszakadt gondolkodásra vall, és akkor elég finom fogalmaztam.Ha nincs minőségi forrásod, akkor mosóbenzinnel járatod a Ferrarit..
-
fericske
addikt
válasz lapalapa #104004 üzenetére
Igen, alapvetően nekik.
Kik is ők?
Azok akik annak vallják magukat.
Akik az egyre jobb, egyre élethűbb hangminőséget hajszolják.
Ezt azok csinálják, ahol az agy már tudja mit keres, mihez párosítson egy hangeffektet.
Ha netalán arra gondoltál, az audiofilség nem pénztárca kérdése. Az csak korlátot szab a lehetőségeinek.
Nem tudom mekkora az a csoport aki keresi a lehetőségeket a jobb felé. -
RetepNyaraB
veterán
válasz emiki6 #103996 üzenetére
Mármint konkrétan nem összevethető, a drasztikus hangzáskép különbség miatt.
Most hagyjuk ki az eleve erősített zenét, mert ott más problémák mellett kell dolgozni és hangzásban közelebb állhat a végtermék az eredetihez. Akusztikus zenében, pláne sok hangszer\énekhang esetén viszont alapelv, hogy a jó hangmérnök "újrateremti" a zenét, miközben rögzíti a produkciót. A rengeteg mikrofon által felvett információt muszáj újrakeverni, hiszen a természetes akusztikai tulajdonságok elvesznek (ld. egy reneszánsz lant felvétele úgy szól, mintha valami fantasztikus hangszer zengene-búgna, aztán élőben három méterről már nem hallod, basszusról pl. szó sincs - de hasonló a helyzet mondjuk egy barokk fuvola, de igazából bármilyen nem rézfúvós hangszer esetében). Ennek a munkának során keletkezhet rendkívül élvezetes és a maga nemében remekül szóló produkció, amit aztán lehet kifordult szemekkel elemezni a 27 millióson. Közvetlen köze azonban az élő előadás hangminőségéhez nem feltétlenül lesz, ez így van. Márpedig mivel rögzített zene, az etalon az élő előadás lesz, tetszik nem tetszik. Ez egyáltalában nem tud vita tárgya lenni és itt szó sincs sznobizmusról.
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Ear001
addikt
válasz RetepNyaraB #104006 üzenetére
Sajnos alapelv lett, hogy a hangmérnök újrateremt. Nagyon hosszasan tudjak magyarázni miért, de arra nincs válaszuk, hogy mondjuk az ötvenes évek három mikrofonnal felvett nagyzenekari felvételei miért is referenciák, és vágyott minőségüek mind a mai napig.
-
RetepNyaraB
veterán
válasz Ear001 #104007 üzenetére
Ez is igaz. Nem tudom a magyarázatot. Elkezdtük hajtani a biteket, meg egyéb technikai adatokat - miközben egy öreg klasszikus csövest is milyen jó hallgatni, pedig kb. egy paramétere sem játszik egy félvezetőssel egy ligában 🤷
Van egy CBS felvételem Isaac Stern Bétóven Lajos hegedűversenyéről. Nem tudom mikori, de régi. Majd megkeresem az infót. Koncertfelvétel, hallhatóan zajos és eszelősen szól. Akkora levegő van benne, ami bármin átjön.
Ettől még fenntartom tanaim az élő zenéről :)"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Remus389
veterán
válasz bitrograde #103992 üzenetére
Az élőzenével ellentétben a studiozenét teljesen ideális és nyugodt körülmények között vehetik fel egy hangszigetelt helyen, többször elpróbálhatják, ha nem sikerül elsőre. Össze is vághatják, utólag ezt-azt módosíthatnak rajta.
A hangszerek pedig ideális távolságban vannak a mikrofonoktól, segít a zenészeknek a hangmérnök.
Élőzene esetén te mint hallgató, jellemzően nem ott vagy ahol a legjobban szólhat.
Tehát ezért jellemzően a studiózene jobban szól, annak ellenére hogy egy reprodukciós eszközön keresztül hallgatod, amelyen veszteségek természetesen jelentkezhetnek, persze minél minőségibb amin hallgatod annál kisebbek a veszteségek, torzulások.Elhiszem ettől még, hogy ha minden úgy van, akkor az élőzene meghaladhatja a saját albumukon felvett zenét és te jó helyen vagy, de ez azért inkább ritkább mintsem gyakoribb.
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
emiki6
veterán
válasz RetepNyaraB #104006 üzenetére
Márpedig mivel rögzített zene, az etalon az élő előadás lesz, tetszik nem tetszik.
Nem tetszik, nem értek egyet. Ez egy olyan "dogma", ami ellen tiltakozom.
Vagy mondjuk úgy, attól függ mi a cél. Ha a reprodukció, akkor oké, igazad van, de ha az "újrateremtés", akkor már szerintem nem.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Ear001
addikt
válasz Remus389 #104009 üzenetére
Az első érved általában nem igaz. A második igen, miszerint hangokból montázsolnak kiadványt, ami miatt a legtöbb felvételen nincs ív, koncepció, csak hangonkénti tökéletesség. A harmadik megint nem igaz.
Valamint azt mondod, hogy a rettentő veszteséggel tömörített felvétel jobb, mint az eredeti.
-
Remus389
veterán
válasz Ear001 #104012 üzenetére
Nagyon határozottan jelentetted ki hogy nincs igazam, fejtsd ki bővebben hogy miért nincs igazam, kijelentéseket tenni könnyű.
Például az miért nem igaz, hogy egy stúdió ideális hely, és a többi.
Amúgy szerintem a zenészek se állítják azt, hogy élőben ők jobbak mint amit az albumokon felvettek. Amit az albumukon felvettek, abba beleadtak apait-anyait, a koncert pedig az inkább buli.
[ Szerkesztve ]
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
Ba cy lus
őstag
-
-
Remus389
veterán
válasz Ba cy lus #104015 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, te a müpás koncertélményeidről beszélsz, ott lehet hogy úgy van, én pedig általánosságban.
A stúdiófelvételek egy jó minőségű reprodukciós eszközről lejátszva jellemzően jobb hangminőséget adnak, mint elmenni egy élő koncertre. Szerintem a legtöbb ember ezzel egyetért, ideértve magukat a zenészeket is.
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
-NoVa-
őstag
válasz lapalapa #104004 üzenetére
Na, belenyúltál
A fotó jobb, mint az igazi. Meg kevesebb is. A fotó egy leképezése, nem annak, amit látsz, annak, amit a fotós láttatni szeretne. Hangsúlyoz, vág, keretez, túloz, vagy elhanyagol, elmos, fókuszál, vagy épp tűpontosan visszaadva ábrázol, mikor mi a fontos, és az unalmas hétköznapiból képes művészetet kreálni. Stomp - Kitchen megvan? Na itt az analógia, mi a zene, mi a hang, mi a reprodukció, kell-e mindenképp, vagy lehet színezni. Aztán ja, akadnak jó közelítésű élethű binaural felvételek, meg van jó zene, és akad közös halmaz is.
Túlgondolkozás helyett megyek a fülem után, forrasztok, reszelek, fúrok, nyomtatok, aztán lehet hallgatni, most van mindhárom modellemből kész próbadarab:
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz lapalapa #104019 üzenetére
A másik topikban is hasonló irányba terelődött a csevej. Az én álláspontom eléggé "anti-HiFista" [link]
#104018-NoVa-: Nyugtass meg, hogy amit a fényképen látok "fülpárnaként", annak az anyaga nem smirgliből van.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ear001
addikt
válasz Remus389 #104014 üzenetére
Teljesen életszerű egy zenésznek mindentől elszigetelve egy visszhangmentes, fura akusztikájú helyen játszania játszania, ne adja ég fejhallgatóval kapva a többiek játékát. A többszöri elpróbálásra a ami stúdióárak mellet nincs lehetőség, gyakran a felvétel az első, amikor a zenekar tagjai játsszák a művet. Ezért is kell hangonként összerakni, mert nincs meg a lehetősége annak, hogy olyan összegyakorolt és bejátszott előadásokat vegyenek fel, mint az 50-60-as években.
Nincs olyan, hogy ideális mikrofontávolság. Számomra ez jó pár méter és lehetőleg csak két mikrofont jelent, a modern felvételi technikáknál meg egy akusztikus gitárra is felraknak 3 mikrofont, és majd összekeverik. A közelmikrofonozás megteremtette a lehetőséget, hogy zenejátszásra alkalmatlan helyeken történjen zenei felvétel. A hangmérnök és zenei rendező pedig megkapta a hatalmat, hogy a saját elképzelései szerinti, többé-kevésbé természetellenes megszólalást kreáljon, amit a stúdióberendezések tovább erősítenek.
Az írásodból az derül ki nekem, hogy nagyon nem vagy képbe a felvételi módszerekkel és eljárásokkal, mert akkor nem írnál ilyet: "Élőzene esetén te mint hallgató, jellemzően nem ott vagy ahol a legjobban szólhat." Lehet, hogy nem ideális a hallgatási pozíció, de a legtöbb stúdiófelvételnél nincs is hallgatási pozíció, hiszen a legtöbbször nincs is előadás egy térben és időben amit felvennének, az csak az editáló asztalon lesz egész.
-
Ba cy lus
őstag
válasz Remus389 #104017 üzenetére
Dehogyis. A felvétel minden törekvés ellenére egy mosott sz@r a valósághoz képest. A dinamikáról már nem is beszélve. Egy felvételről soha nem jön úgy át a zenekar egysége, tökéletes összhangja sem. De igazából egy darab zongorát nem tudnak jól felvenni, akkor miről is beszélünk?
-
Digitalis
senior tag
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
bitrograde
senior tag
válasz Remus389 #104014 üzenetére
A zene (az előadóművészet általában) nem stúdióba való. Pontosabban van egy olyan irányú alakulástörténete, ami először a szerves társadalmi gyakorlatokból először a koncertterembe, majd a stúdióba száműzte a zenélést. Szerinted ezzel megteremtődtek az ideális feltételei a zene készítésének. Lásd még: a film mindig jobb, mint a darab, amiből készült. Sokunk szerint ez nem így van. Oda az élő kapcsolat zene és közönsége között, elveszik az előadás-jelleg, és a rögzítés pedig technikai újra alkotásba torkollik, ami sokkal többet vesz el, mint amennyit hozzáad. Az ellentábor azt gondolja, hogy egy felvétellel jó lenne azt hallani, amit az ember az akusztikai sweet spotból hall az előadás helyszínén. Legyen az bárkinek bárhol is. A felvételek reprodukciójának ráadásul nem is a lehallgató lánc a leggyengébb pontja, hanem a felvétel maga, mely nem csupán megszünteti a közvetlen kapcsolatot előadás és hallgatója között, hanem már a felvétel maga, a saját technikai korlátaival, melyet a felvételek készítői az utóbbi időben ráadásul nem is kiküszöbölni akarnak, hanem saját munkájukat, a technikát az alkotói folyamat részének tekintik. Szerintem, többük szerint: ez szereptévesztés.
Járjál koncertre, hallgass élőzenét! -
stellaz
addikt
válasz -NoVa- #104018 üzenetére
Annyiban vitatkoznék, hogy a zene élből művészeti előadás. A fotós analógia kb olyan, mint a Mona Lisa fotója. Nem feltétlenül jó, ha a fotós nem a valóságot, hanem annak egy önkényes értelemezését mutatja be, nem parafrázisként, hanem Mona Lisaként.
Szerk: eskü nem láttam Digitalis bejegyzését
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Digitalis #104025 üzenetére
Ez nyomásgyakorlás, befolyásolás (
mint a kormánypropaganda....)!Mi az, hogy "original" LP?! Szerencsére az élő zenében nincs sercegés, követési szöghiba és belsőbarázda-torzítás....
Akkor már inkább legyen Remix!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-NoVa-
őstag
válasz Ear001 #104023 üzenetére
Ők 3 szobányira rakják a mikrofont klasszikus hangszerekhez, de jól is szól az eredmény.
-
Remus389
veterán
válasz bitrograde #104026 üzenetére
A zene (az előadóművészet általában) nem stúdióba való. Pontosabban van egy olyan irányú alakulástörténete, ami először a szerves társadalmi gyakorlatokból először a koncertterembe, majd a stúdióba száműzte a zenélést. Szerinted ezzel megteremtődtek az ideális feltételei a zene készítésének.
Szerintem oda is való, ha egyszer így tud eljutni a tömegekhez, ha 1872-ben élsz, akkor néhány helyi zenekaron kívül mást nem hallasz.
Ha egy előadó kiad egy lemezt, amit studióban vett fel, még nem tiltja meg hogy koncertezzen. Így több ember jön el a koncertjére, mert megismerik.Lásd még: a film mindig jobb, mint a darab, amiből készült. Sokunk szerint ez nem így van.
Járj színházba (lehetőleg távcsővel), filmnézés helyett. Bizonyos műfajokat igen nehéz színházban előadni, pl akció, sci-fi.Oda az élő kapcsolat zene és közönsége között, elveszik az előadás-jelleg, és a rögzítés pedig technikai újra alkotásba torkollik, ami sokkal többet vesz el, mint amennyit hozzáad.
Ez is vitatható, lehet egy előadónak rossz napja, vagy rekedt vagy valami. A videoklippeken keresztül pedig még (sokkal) jobban is ki tudja fejezni magát, mint egy koncerten.A felvételek reprodukciójának ráadásul nem is a lehallgató lánc a leggyengébb pontja, hanem a felvétel maga, mely nem csupán megszünteti a közvetlen kapcsolatot előadás és hallgatója között, hanem már a felvétel maga, a saját technikai korlátaival, melyet a felvételek készítői az utóbbi időben ráadásul nem is kiküszöbölni akarnak, hanem saját munkájukat, a technikát az alkotói folyamat részének tekintik. Szerintem, többük szerint: ez szereptévesztés.
Lehet hogy vannak bizonyos technikai korlátai a mikrofon-nak, cserébe viszont tiszta zenét kapsz, nincs melletted egy alak aki kiabál, nem zavar be hogy épp a fejed felett leszálláshoz készül a Boeing, vagy a város háttérzaja.Járjál koncertre, hallgass élőzenét!
Nem elvetendő, de emellett szükség van a studio-zenére is, anélkül nem lehet sikeres egy zenész, hisz nem tudja megismertetni a zenéjét az emberekkel.Jó értem én, te látni szeretnéd ahogy csinálja a zenét, kell neked az emberi oldala.
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
Ear001
addikt
válasz Remus389 #104030 üzenetére
Miért, a mikrofont kikerüli a Boeing, meg a metró, a városi forgalom zaja? Meg a köhögés?
Az Olasz Intézetben, ahol rengeteg magyar felvétel készült, legfeljebb öt percet tudtak egyszerre rögzíteni, mert utána túl hangos volt a madárcsicsergés. Akkor valaki jó nagyot ráütött az erre a célra bekészített üstdobra, mire kicsit elrebbentek a madarak, és lehetett megint felvenni. Egy csomó ott készült felvételen hallani is a csipogást! -
bitrograde
senior tag
válasz Remus389 #104030 üzenetére
Szerintem értelmezési problémáid vannak. Itt senki nem érvelt a felvételek léte ellen. Azt róttuk fel többen, hogy azt tekintsük etalonnak, és hogy a felvételkészítést a művészi folyamat részének. Éppen az szól a felvétel mint "tiszta zene" érved ellen, hogy a felvételek nagy része még csak meg sem próbálja transzparensen visszaadni az előadást. Ami persze maga is egyszerre több és kevesebb, mint a zene maga, de ez egy másik történet.
A madárcsicsergéssel, köhögéssel, stb., meg semmi baj. Ahogyan a rossz előadásokkal sem. A fentebb emlegetett PFZ-koncerten az első számnál még olyan "hideg" volt a zenekar, hogy akár haza is lehetett volna menni. Aztán lett belőle egy fergeteges koncert. Van olyan felvétel, ami ezt (is) tudja, de jellemzően nem ez a törekvés. Blah-blah-blah.
Azért az érdekelne, hogy melyik volt életed legnagyobb koncertélménye? Már ha volt ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
Látom van egy kis szünet, itt szeretném megragadni az alkalmat, és megköszönném a segítő hozzászólásokat fejhallgató vásárlásom okán.
Denon D5200 lett.
Szuper hangja van!
-
osonte
senior tag
válasz emiki6 #103932 üzenetére
Jelentem simán meghajtja a Topping DX3 Pro+ a Hifiman Edition XS-t, kb -30 -as hangerőn beszólja az egész szobát (7x4.5m) és lefele emelkedik a hangerő, tehát a 0 a maximum. Olyan -28 alá már nem is tudom vinni, az már nekem nagyon hangos. A hangjáról nem írok, de nagyon jó! Annyi hogy amióta kicsomagoltam negyed órát hallgattam, mert nem tudom a feleségem fejéről levenni. Eddig azt állította, hogy neki minden egyformán szól, ez az első audio cucc amire azt mondja, hogy így még nem hallotta a kedvenc számait... Először nehezen emésztette az árát, most azt hiszem zöld utam lett.
-
emiki6
veterán
válasz osonte #104037 üzenetére
Gratula!
Ma hozzám is került egy kölcsönbe, egy jólelkű fórumtársnak hála, remélem mihamarabb, minél több időm lesz
tesztelnihallgatni!Ha még a zasszonynak is bejön akkor tényleg jó.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
daqwsq
csendes újonc
Sziasztok!
1.) Hol szeretnéd használni a fejhallgatót?
Kollégiumi szoba, szóval fontos a zajszigetelés. Viszont nem akarom, hogy nagyon a kényelem rovására menjen. Velúr párnást előnyben részesítem.
2.) Milyen célra szeretnéd elsősorban használni?
Zenehallgatás, elsősorban heavy metalt és alműfajait.
3.) Mennyi a fejhallgatóra szánt maximális összeg?
60 ezer Ft alatt.
4.) Új vagy használt?
Elsősorban új.
5.) Circumaural vagy supraaural?
Circumaural.
6.) Zárt vagy nyitott?
Értelemszerűen zárt.
7.) Milyen hangzást vársz a fejhallgatótól, mi az, ami zavar?
Igazából 1 valami zavar, az a szúró magas. A lényeg, hogy legyen részletgazdag
8.) Honnan vásárolnál?
Elsősorban hazai webshopból.
9.) Milyen forrással rendelkezel (miről hallgatnád)?
FiiO E10k-TC.Amiket megfontolóra vettem:
HyperX Cloud 2(jár hozzá velúr párna), DT 770 Pro 80(velúr párnás).
Amivel rendelkezem és nem szeretnék még 1-t: DT 240 Pro, szépen szól és jól szigetel, csak éppen fél óránál tovább nem tudom hordani.Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
osonte
senior tag
válasz bbuffy #104038 üzenetére
Köszönöm.
Nem, ez már így is túl van minden tervezett határon, egy kedves fórumtárs miatt juthattam el idáig, amúgy soha nem lett volna ilyen drága fejhallgatóm. Már így is több mint fele a zenecucc értéke, mint a kocsink ára.
Egy kép róla, az előbb elfelejtettem: link .emiki6: Köszi. Ma már lehet nem hallgatom... nem jut vissza hozzám.
[ Szerkesztve ]
-
-NoVa-
őstag
-
osonte
senior tag
válasz all6atos #104045 üzenetére
Ez a szám amit szerintem mélyvíz, nehéz élvezettel hallgatni, bakelit lemezen és elektrosztatikus hangfalon megvolt az élményfaktor. Máson még nem hallottam olyan jól, még a planár sem tudja azt a szintet, annyi ha nagyon rossz a rendszer, akkor döglött a béka benne , ha már jobb, akkor élő: [link] . A csúcs amikor már élvezed is a zenét, már ha annak lehet nevezni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutató Beyerdynamic DT880 Bass Mod
- Hír Eszement zajszűrő koncepció a Panasonictól
- Hír Üvegborítású high-end fejhallgató a Sennheisertől
- Hír Hamarosan érkezik a kézzel készített high-end fejhallgató Japánból
- Hír Abszolút prémium high end fejhallgatót villantott a Grado
- Blogbejegyzés Gyémántokkal "kipitykézett" Focal fejhallgató 30 millióért
- Hír Korrektnek tűnő fejhallgatóval jelentkezik az Onkyo
- Hír Fa fejhallgatóval próbálkozik a JVC
- Futás, futópályák
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lejtőre került a streaming
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Fűnyíró topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Külpolitika
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest