- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kimmuriel
aktív tag
Sziasztok! Gondoltam írok egy kicsit ide a fórumra, ugyanis nagyon a bögyömben van most a Pannon... A történet úgy kezdődik, hogy egy szép napon (tegnap) végre ismét mobilvásárlásra adtam a fejem, és el is mentem a helyi Pannon bótba. Namármost, én a Pannon arculatváltása óta nemigen vettem új mobilt. Kinéztem a nekem tetsző készüléket, viszont úgy voltam vele, hogy meg akartam tartani a számomat, nem akartam újabb kártyás csomagot új számmal. Ennek megfelelően érdeklődtem az ügyintéző csajnál, hogy van-e valami módja annak, hogy nem kérem a készülékhez egyébként járó számot, hanem helyette 3600 Ft-os feltöltést kérek a meglévő egyenlegemre. Aztán bedobtam neki, hogy esetleg kedvezményes áron vennék a hűségprogram keretében (ami most Bónusz Program néven fut) új mobilt. Jól van, előbb megnézi, hogy jogosult vagyok-e rá. Magamban mosolyogtam: ''Viccelsz? 6 éve Pannonos vagyok, és egyszer sem vettem igénybe ezt a kedvezményt!'' No, aztán lelankadt a vigyor a pofámról, amikoris kiderült, hogy én, mint 6 éve Pannonos, nem is létezem az ő nyilvántartásukban. Merthogy túl régen vettem a mobilom, és még nincs az új rendszerben regisztrálva. És ezt most itt helyben meg kéne ejteni, szóval tisztázni kéne a telefonszámom tulajdonjogait. Jól van, legyen. Papírokat elő. Gyorsan kiderült, hogy ennek az átfutási ideje cirka 72 óra, tehát legfeljebb csak 3 nap múlva mehetek haza új mobillal, addig ne is álmodjak róla! Végülis csak egy kattintás a számítógépen, és hát annak kell ám a 72 óra, na mind1, gondoltam lenyelem ezt valahogy. Szóval visszatérve a hadműveletre, az ügyintéző csajszi kérte a jelenlegi SIM-kártyámat. Kéznél volt persze, hisz még benne van a jelenlegi mobilomban, meg sejtettem is, hogy kelleni fog persze. Szóval SIM-kártya. Akkufedelet le, hogy kivegyem. És ekkor ért a második nagy meglepetés! Hát, megmondom őszintén, nem kicsit sápadt le a fejem! Mióta megvan a mobilom, azóta egyszer sem szedtem szét, de most ott a helyszínen kellett szembesülnöm avval, hogy mennyire átb*sztak! Az akkufedél alatt ugyanis egy kommersz-szar-szemét kínai csodaakkumulátor fogadott a gyári Siemens helyett! Olyan szinten durván nézki, hogy a Siemens felirat épp csak rá van ragasztva, és az egész egy olyan ragasztószalag alapon van, ami nem hogy kicsit föl van hólyagosodva, hanem úgy néz ki, mintha csak egy szigetelőszalaggal lenne áttekerve! A mobilt ugyanezen a helyen vettem anno, és csak most tűnt fel, hogy kidézsmálták belőle a gyári aksit! Az még hagyján hogy kínai szar, de még a kapacitása sem a gyárilag előírt! Olyan is hallottam már (igaz Tré-Mobilnál...), hogy valakinek a Samsung x660-asába a gyári 800 mA-es aksi helyett tettek egy szar 350 mA-eset...
Bocs hogy ilyen hosszan tárgyalom mindezt, de egyszerűen muszáj valamilyen formában hangot adnom mély felháborodásomnak!
Szóval ezek után az a kérdésem, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Mert már nyilván senki nem hiszi el ott, hogy nem én cseréltem ki az aksit, szóval ez az eset már felejtős. De ha most majd a 3 napos cécó lejárta után ha végre megint visszatolom oda a pofámat, hogy vegyek egy új mobilt, akkor ezentúl úgy kell eljárnom, hogy mielőtt fölállok a székből és naív humánként hazamegyek boldogan az új mobilommal, előtte még ki kell csavarnom az ügyintéző kezéből a mobilt és személyesen meggyőződni arról, hogy nem vernek át az aksival? És ha megint így járok, akkor mi van? Szólok hogy ejnye, és... ? Legyintenek, hogy bocsi, de csak ilyenünk van, csak ilyennel szállítják! Én meg nézzem tétlenül, és el kell fogadnom ami van? Vagy csak én vagyok ilyen alulmaradott paraszt, aki azt hiszi, hogy egy ÚJ telefonhoz jár a GYÁRI aksi? De most tényleg... Ez az a pont, amikor el kell kezdeni fenyegetőzni a fogyasztóvédelemmel?! Vagy mi?! Egyáltalán, nem úgy van hogy kötelesek a gyártó által megadott tartozékokkal adni egy újonnan vett telefont? Legközelebb már aksitöltő se lesz benne?!
Ja, és még nincs vége! A következő bravúr a Bónusz Program! Egy Samsung SGH-X160-as Praktikummal vagy djuice-szal 12990 Ft, Bónusz Programmal 10990 FT! (Most nem kell a duma, hogy ebből még lejön a havi költésemnek megfelelő kedvezmény is, nekem az úgyis 0 Ft, én alig töltöm az egyenlegem.) Nos, ha valakinek nem esne le, Praktikumosnál az összegből lebeszélhetsz 2700 Ft-ot, djuice-nál 3600 Ft-ot, DE a Bónusz Programnál még köteles vagy legalább egy 3600 Ft-os feltöltést csinálni! Szal Bónusz Programmal ez a telefon: 10990 Ft + 3600 Ft = 14590 Ft! És még a telefonszámod is megmarad! Dejó! Juhééé! Na ennyit a Bónusz Programról, meg a tetű nagy akciókról... -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Kimmuriel #1701 üzenetére
A régi aksi ügyét felejtsd el.
Minek ez a vacakolás a bónusz programmal meg a feltöltéssel? Vedd meg egyszerűen praktikummal vagy djuice-szal, és add el a hozzá járó sim kártyát a lebeszélhetőség feléért pl, az új telóba meg tedd bele a régi kártyádat és jónapot. Az ilyen bolt meg nyaljon be. Én be se mennék hozzájuk többet. -
EkSYS
senior tag
Sziasztok !
Tegnap illetve ma történt egy sajnálatos eset (bár ezt mindenki döntse el saját maga) a korábbi vesztelnél.
- Bemegyünk egyik üzletükbe (Győr, Árkád), - mert a céges telefonjaink már náluk vannak -(sajna) hogy ajándékba vegyünk egy No..a-át.
- Meg is vettük, bár a kiszolgáló hölgyike tudása olyan szintü volt hogy gyakorlatilag bárkit megkérdezek az utcán többet tud nála, mindegy ő csak elad. Semmilyen technikai kérdésünkre nem tudta a választ (pl. milyen felbontású fényképező van benne stb.), de még arra sem hogy mekkora memóriakártyát adnak hozzá alapból a csomagban - ez mondjuk azért elvárható lenne a veszteltől hogy legalább ennyi infoval ellássa a biorobotjait. Nem ment. Végül is nem esett nehezünkre fellapozni az orrunk előtt lévő prospektust.
- Telefon kifizet, hazavisz, próba. Nézzük mit tud, áh fotózni is, Nagyszerű. Csak épp a gombja (oldalán) volt eltörve, így nem ment. Na mindegy, másnap (ma) vissza, cseréljék ki.
- Nagy naivan visszamentünk oda ahol vettük, gondoltuk még 24 órán belül ez elég nyilvánvaló lesz, reméltük kicserélik.
- Bemegyünk, elmondjuk a sztorit, gyakorlatilag meg sem hallgat hanem finom szólva elzavar, hogy ők csak itt árulnak és a csere csak bent a szervízben van, a belvárosban.
- Ez ok, de hogy a készüléket sem cserélik ki az azért durva.
Kérdem én hogy lehet egy ilyen szolgáltatónak akár egy ügyfele is?
''Nyugaton'' egy ilyen szolgáltató soha nem élne meg azt csak itt M.O-n lehet megtenni.
Kiudvarolják a lóvét, utánna meg ha gondod van akkor le vagy sz....
Köszönjünk néked vesztel !!! Ez az igazi ügyfél barát marketing politika? Miért fizetetik azt sok mendezsert?
Igyekszem én is majd hasonló hozzáállásban ajánlani a vesztelt.
Szóval nekem ez fájt! Szemét dolog ez.Eki - az eredeti
-
MODERÁTOR
-
Ferenc.v
tag
válasz Viktor0610 #1704 üzenetére
Oda is leírta (bemásolta)...
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
Ezt én sem értem, miért ide került. De ha már itt van, nem az üzletben teszik az akkut a telefon mellé, hanem a gyártó csomagolja oda. A gyári akkukat is több országban gyártják, semmi garancia, hogy éppen abban az országban készült, ahol a telefon.
Másik dolog, nem hiszem, hogy az évek alatt egyszer sem kellett kivenned a simet, vagy az akkut, hogy nem vetted hamarabb észre.
Ami a gombtörést illeti, törésre sehol sincs garancia. Mivel bizonyítod, hogy átvételkor már törött volt? Utólag hiába mondod, az már az eladó belátásán múlik, hogy mit fog tenni, ha visszaviszed. Persze nyílván ott az üzletben nem lehet teljesen tüzetesen tövéről hegyére átnézni a készüléket vásárlás előtt, de úgy gondolom, az eladó nem zárkózott volna el előle, hogy a kezedbe vedd és átnézd.
Azt meg ne várd el egyik eladótól se, hogy a szinte hetente kijövő új típusokról minden technikai információt kapásból elmondjon. Ha fejből nem tudja, akkor viszont nézzen utéána a dokumentációban. Én is így szoktam, ha valamit nem tudok. (nem telefont árulok) De sosem mondom a vevőnek, hogy ott a leírás, nézze meg. Ha kérdez valamit, akkor a tudásom legjavával próbálok válaszolni. Nem szégyen beismerni, ha az ember valamit nem tud, mert nem tudhat mindent, főleg egy ilyen gyorsan változó technikai eszközök esetében, de akkor vegye a fáradtságot, hogy utána néz.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Kimmuriel
aktív tag
Pannon szaküzlet, vagy viszonteladó?
Nemtom minek minősül a Bravotel Pannon...
Sosem értettem, a Partner/Bónusz programban vett telefon feltöltése miatt miért kell sírni? Nem kidobott pénz, előbb-utóbb úgyis felhasználásra kerül. Éppen a trükközők miatt van ez, gondolom.
És hogy mért kell sírni a Bónusz Program miatt? Engem nem a kötelező feltöltés zavar!!! De egy kicsit számolj már utána, ha veszek egy Samu X160-at Bónusz Programmal és rá kell töltenem még 3600 Ft-ot, akkor drágábban jövök ki, mintha mindenfajta hűségprogram nélkül tök új kártyás csomagban megvenném, ami MELLESLEG már tartalmazza a 3600 Ft lebeszélhetőséget! Csak akkor ugye változik a telószámom is... Úgyhogy marad az a megoldás, hogy megveszem djuice-szal, ledumálom róla a 3600 Ft-ot aztán hagyom kirohadni a kártyát és puff!, vissza a régi SIM-et... Csak ugye pont ezt a szarakodást akartam elkerülni, de úgy látszik nem lehet. Utálom avval zaklatni az ismerőseimet, hogy bocsi most két hónapig más a számom, aztán két hónap múlva meg szabadkozni, hogy visszaálltam a régi számomra, mostmár ismét azon vagyok elérhető. Gyakorlatilag az egész összeget a jónép tájékoztatására költhetem...
Nem tudom mért olyan rohadt nagy feladat nekik ugyanazért az összegért nem új SIM-et adni, hanem 3600 Ft-ot tölteni az egyenlegemre... Még jól is járnának vele, hiszen egy SIM-kártya 3600 Ft lebeszélhetőséggel 5900 Ft, így én ha csak ebből a feltöltést kérem, akkor marad nekik 5900-3600=2300 Ft-juk, plusz marad egy SIM-kártyájuk, amit másnak el tudnak adni!
De ha már itt van, nem az üzletben teszik az akkut a telefon mellé, hanem a gyártó csomagolja oda.
De helyben rakják bele a SIM-et és utána az aksit, én NEM FELBONTATLANUL kapom a készüléket! És hogy nem hiszed, hogy nem vettem ki azóta az aksit... Hiszed, nem hsized, így van és kész! Egyébként meg mért nem lehet elhinni? Mért cserélnék SIM-et, ha egyszer nem független a telefon?
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
válasz Kimmuriel #1709 üzenetére
A Bravotel az Partner üzlet.
Tök egyszerű a képlet, miért alakították úgy a Bónusz programot, h. feltöltősként ne érje meg igénybevenni.
Mivel, ha megveszed egy új SIM-kártyával, az plusz egy (feltöltőkártyás) előfizetés a szolgáltatónak, ez pedig jól mutat a statisztikában.Samsung Galaxy A54
-
Landsmann
addikt
válasz Kimmuriel #1709 üzenetére
Mondjuk azért kellett volna kivenni az akkut, mert esetleg lefagy. Én még nem találkoztam olyan telefonnal, ami valami miatt ne fagyott volna le, még normál használat közben is. Jó, mindegy, mondjuk nem vetted ki.
Az viszont már gáz, szerintem, hogy nem bontatlan készüléket kaptál. Én akárhányat vettem, mindig mindegyiket előttem bontották fel, nem volt előre megbontva a csomagolása. Így már lehet, hogy a kislyányok trükköztek, és valóban nem az eredeti akkut kaptad hozzá.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Kimmuriel
aktív tag
Mindegy mostmár, úgysem tudok evvel a helyzettel mit kezdeni, csak fölöslegesen bosszantom magam... Persze ettől még szemét dolog volt! De mostmár tudom mire figyeljek, és legközelebb nem megyek el úgy készüléket venni, hogy előtte utána ne nézzek neten, hogy a gyártó szerint milyen tartozékok járnak hozzá. Ott helyben pedig szétkapom az orruk előtt a tellát, és leellenőrzöm, hogy az utolsó koszfoltig minden gyári legyen rajta!
Tök egyszerű a képlet, miért alakították úgy a Bónusz programot, h. feltöltősként ne érje meg igénybevenni.
Mivel, ha megveszed egy új SIM-kártyával, az plusz egy (feltöltőkártyás) előfizetés a szolgáltatónak, ez pedig jól mutat a statisztikában.
Ja hogy megint naív voltam...
Végülis 6 éve vagyok Pannonos, mért nyújtana nekem bámit is a hűségprogramjuk? Ja hogy én nem költök telefonálásra havonta egy zsír új mobiltelefon árának megfelelő összeget? Ja bocs. Én nekik rossz biznic vagyok. Bocs. Szar ügyfélnek nem jár kedvezmény. Tehát én nem számítok. -
Kimmuriel
aktív tag
Két kérdésem lenne:
1. PannOnline-on elvileg hol kéne megjelenni, hogy jogosult vagyok-e a Bónusz Program igénybevételére vagy sem? Egyáltalán, ha nem vagyok rá jogosult, akkor az is ki van írva? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy tényleg kell az a 3 nap átfutási időnek... Azt hittem ez maximumnak értendő, de úgy látszik mégsem...
2. Viktor, nem tudod esetleg, hogy az elkövetkezendő napokban/hetekben várható-e valamilyen akció a Pannonnál? Szeretném a Samu X160 árát 10k alatt látni... -
Integra
titán
válasz Viktor0610 #1700 üzenetére
akkor most az enyém perc alapú mégis és nem másodperc alapú?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MODERÁTOR
Integra:
Mivel Pannon csomagban vagy, természetesen percalapú.
Kimmuriel:
1. Megnézhető a kedvezmény a PannOnline-on. Belépés után a PannOnline-on kattints, majd ''Egyenleginformáció és -feltöltés''.
2. Sajnos, az akciókat én is csak pár nappal a bevezetésük előtt ismerem meg.Samsung Galaxy A54
-
Kimmuriel
aktív tag
Nekem semmi nincs kiírva a PannOnline-on... Ha nem vagyok jogosult a kedvezményre, annak is ki kéne lenni írva? Létezik, hogy nem kapok úgy, hogy 6 éve Pannonos vagyok és soha nem vettem még igénybe eddig hűségért járó kedvezményt?
-
MODERÁTOR
válasz Kimmuriel #1716 üzenetére
Hívd a 1220-at, majd a reklámszöveg után, mikor a menüpontokat sorolja, nyomd meg az 1-es majd a 0-ás gombokat, aztán az ügyintézőtől kérdezz rá, mi lett a kedvezményeddel.
Egyébként a tulajdonjog tisztázásnak van egy ilyen mellékhatása, h. néha ''eltűnik'' a Bónusz kedvezményed... Semmi gond, egy felülbírálattal visszeszerezhető -ezt tudtommal a 1220-on kérésre elindítják.Samsung Galaxy A54
-
Kimmuriel
aktív tag
Köszönöm Viktor, akkor megpróbálok ennek utánajárni! Holnap valószínűleg úgyis megyek mobilt venni, akkor majd megpróbálom megérdeklődni személyesen, és ha kell akkor kérek felülbírálást. Ahhoz fog kelleni még valamilyen papír azon kívül (meg a személyin kívül) amit múltkor a tulajdonjog tisztázásakor kaptam? Gondolok itt a legelső Pannonos szerződésemre, amit 6 évvel ezelőtt kötöttem és esetleg igazolná a jogosultságomat...
Újabb kérdés. A garanciába beleszámít a szoftverfrissítés is? Tehát ha beviszem a telefonom és még garis, akkor raknak rá ingyen új szoftot? Jó, mondjuk ez is olyan, hogy egyszerűbb ha az ember a szolgáltató megkerülésével rögtön a gyártó cég hivatalos márkaképviseletéhez megy, mert ott lényegesen gyorsabban elkészülnek vele, de egyébként ha garis akkor a gyártó ingyen teszi rá az új szoftot? Vagy ilyenkor fizetni kell érte? -
MODERÁTOR
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Kimmuriel #1713 üzenetére
Izé... biztos hogy megéri ez a szarakodás szegény X160-at? Miért nem jó az a megoldás amit én írtam, hogy megveszed simmel, aztán a simet meg eladod mondjuk 2000-ért. Nem kell neked lebeszélni, meg felhívni mindenkit, hogy 2 hónapig most ez a számom... azért valljuk be ez az ötleted elég droid megoldás lenne. Csak eléggé erőltetve, és minimum olyan 6-8 sör után tudnám komolyan fontolóra venni.
Ha valami 70-80e ft-os telefonra volna kérdés egy 30-40% kedvezmény a bónusz programban (6 év után még ezt is kevésnek tartanám!!! nem igaz hogy ennyi idő után nem tudnak hozzád vágni egy ingyen, legalább középkategóriás telefont - ennyi idő alatt én megjártam mind a 3 szolgáltatót előfizetésesen és feltöltőkártyásan éppen, ennyit a hűségről ).
Szóval szerintem ne alacsonyítsd le magad addig, hogy puncsolsz a pannonnak egy sz...ros kedvezményért. Végső soron meg van egy olyan megoldásod is, hogy te magad lebeszéled azt a 3600 ft-os összeget, az új kártya van benne a telódban, és amíg az van benne, addig a régi számodra érkező hívásokat átirányítod az újra. Nem? -
Kimmuriel
aktív tag
Amit utóbb írtál, pontosan azt tervezem! A Bónusz Programot meg hagyom a pinyóba, majd újabb 6 év múlva talán elsütöm, addigra hátha ''kicsit'' több lesz a kedvezményem! Egyszer úgyis rászánom magam, hogy vegyek egy jobb mobilt, de pillanatnyilag nem látom értelmét, ugyanis nincs a piacon jelenleg olyan telefon, ami megérne nekem egy nagyobb összeget a szolgáltatásaiért cserébe... Nem vágyom ugyanis egy multimédiás übercsodára, aminek van 3,2 megapixeles kamerája, játssza az mp3-at és van rajt' kék protkó is, de csak úgy mellesleg kétnaponta töltőre kell dugni... Köszönöm nem! Inkább abban reménykedek, hogy egyszer az európai piacra is kezdenek beszállingózni a japán telefonok... 2008-ra lehet hogy Európában is lesz például Panasonic P900iv, aminek a készenléti ideje állítólag 400 óra körül van, amit persze egyáltalán nem hiszek el, de ha csak a negyede igaz, akkor már nyerő! 2008-ra pedig egy ilyen 2 megapixeles teló szart se fog érni, mert addigra talán a jobbak 10 megapixel körül lesznek, szal még abban is reménykedhetek, hogy occsó lesz! Na akkor jöhet a Bónusz Program! LOL!!!
Egyébként a hívásátirányítás az kizárólag a beszélgetésekre vonatkozik, tehát az SMS-t nem lehet átirányítani, ugye? -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
Kimmuriel
aktív tag
válasz Viktor0610 #1723 üzenetére
Ez lett volna a következő kérdésem! Na, akkor inkább megtanulok gyorsan két mobillal élni, 1-2 hónap alatt szerintem úgyis ledumálom a 3600 Ft-ot (azt hiszem evvel nem lesz gond ), és hagyom kipusztulni az új SIM-et...
Tényleg, ha a SIM-kártyát eladom, akkor ugye arról a Pannont is értesíteni kell? Nem örülnék, ha az új tulaj továbbra is az én kontómra kontárkodna...
Lejárt SIM-et már nem lehet újra használni, ugye? Vagy legalábbis ha lehet, akkor kell érte pengetni, nem? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Kimmuriel #1725 üzenetére
''Tényleg, ha a SIM-kártyát eladom, akkor ugye arról a Pannont is értesíteni kell?''
Nemá...
A te kontódra meg nem nagyon lehet kontárkodni. Legfeljebb csináljatok egy papírt, hogy x ürge megvette tőled, vagy te odaadtad neki, aztán jónapot. Ezt is csak azért, hogy ha egyszer majd át akar váltani az illető előfizetésesre, vagy számot akar hordozni, akkor ne legyen gond. -
Landsmann
addikt
válasz Kimmuriel #1725 üzenetére
Eladni nem adhatod el, mert nem a tiéd, hanem a szolgáltatóé. Csak a használati joigról mondhatsz le. Egyébként az új használó nevére ingyen átírják. Lemondó nyilartkozat kell a régi használótól, ami tartalmazza mindkét fél adatait, valamint két tanú is aláírta. De ha mindketten ott vagytok, akkor nem kell ilyen dokument, csak a személyes irataitok és akkor ott helyben átírják. Viszont arról ne is álmodj, hogy a vásárlástól számított 1 éven belül megtedd, mert azt csak akkor teszik meg, ha kedvezményes készülékvásárlási hátralékot kifizeted. (most nem tudom pontosan mennyi, talán 20 vagy 50 ezer Forint. Tulajdonképpen felmondod a szerzpődést, amit kártyásként sem tehetsz meg büntetlenül 1 éven belül.)
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
nRu3
addikt
válasz Kimmuriel #1725 üzenetére
Gondolj bele valakinek oda adod az a SIM-edet ami a te nevedhez tartozik, az emberke csinál valami büncselekményt arrol a SIM-röl és kit vesznek elő? téged és utána bizonyithatod hogy másnak adtad
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
tildy
nagyúr
válasz Viktor0610 #1724 üzenetére
Szia Viktor!
Úgy néz ki elhagyódott egyik pannonos kártyám, legalábbis nem találom sehol .Voltam olyan hülye, és kivettem a clges telóból, mert abba tesztkártya ment, el is raktam jó helyre, de msot nicns ott. Mennyi egy új kártya aktiválása arra a számra ?"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
lugosi
MODERÁTOR
Gondolj bele valakinek oda adod az a SIM-edet ami a te nevedhez tartozik, az emberke csinál valami büncselekményt arrol a SIM-röl és kit vesznek elő? téged és utána bizonyithatod hogy másnak adtad
Izé... milyen bűncselekményt lehet elkövetni egy simkártyáról?
(Mellesleg meg bizonyítani a bűnösséget kell, és nem az ártatlanságot, csak hogy kötözködjek kicsit.) -
Bagira01
veterán
Egy sráctól hallottam hogy lehet előfizetéses sim-kártyákat venni 5k-ért és min egy hónapig jó aztán letiltják és marha nagy számlákat csinál rá aztán eldobja(nem a pannon boltba ). Lehetséges ilyen?
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
nRu3
addikt
válasz Bagira01 #1734 üzenetére
lehetséges, ez régeben volt divat, csövesekre megveték az előfizetést és aztán csinálni a számlát ezerel, csak egy a gond hogy a szolgáltató fordulhat a rendörséghez hogy a hivotak alapján beazonositsa az elkövetöt, amit a police egy ideig behiv 1-2 embert kihalgatásra és az ügyet lezárja. Illetve a szolgáltató figyeli ahol hirtelen magas számla menne azokat probálja felügyelni , csak hogy mitt is tesz az pasz.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
MODERÁTOR
-
Kimmuriel
aktív tag
Na, ma megjártam a hadak útját... Ahogy az sejthető volt, a Bónusz Program jogosultságomról senki nem tud semmit, az ügyintéző hapsi aszonta valszeg az ünnepek miatt nem frissült a rendszer. Mindegy, pokolba a Bónusz Programmal! Majd ha megéri igénybe venni, akkor utánajárok még annak rendesen, hogy merrefelé is kallódik a kedvezményem...
Szal most itt figyel nálam egy Samu X160. Igazán nem nagy cucc, viszont megint fogadott egy újabb meglepetés a megvásárolt mobilt bekapcsolva... Igazi rémálom... Kapaszkodjatok! PANNONOS MENÜ! Remélem ez valami vicc... A mobilon például egyetlen gyári háttérkép sem volt, csakis kizárólag Pannonos! Hogy ez csak a háttérképre (no meg a Pannonos csengőhangra ) vonatkozik-e, vagy pedig némi nemű funkcionalitásbeli lebutítás is tapasztalható-e, mint a Tré-Mobilos ''magenta'' ( ) színnel megáldott szörnyűségeknél, vagy a Yodafone Live!-os menüvel rendelkező mobiloknál, azt nem tudom, mert még nem volt időm mélyrehatóan végigbogarászni a telcsim menüjét, mindenesetre a jelenség igencsak elgondolkodtató... Alig várom már, hogy legyen a tellához adatkábelem, és kipucoljam róla ezt a sok szolgáltatós önajnározó szarságot! Heh, Pannonos csengőhang... Még mit nem! Inkább rakok rá egy Nokiásat! -
Integra
titán
válasz Viktor0610 #1715 üzenetére
az kurva jó...
és mennyi a mp alapú havidíja?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tildy
nagyúr
válasz Viktor0610 #1736 üzenetére
A manóba, azt hittem van valami engedmény, mint...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
MODERÁTOR
válasz Integra #1738 üzenetére
Az üzleti, másodperc alapú csomagok akkor érik meg, ha nem beszélsz többet 250-300 percnél és általában egy percnél rövidebbek a beszélgetéseid.
A havidíjak: 1188 Ft (nincs lebeszélhetőség) és 4788 Ft (a fele lebeszélhető). Most nincsenek előttem a percdíjak, a Pannon üzleti oldalán megtalálod a szükséges infókat.Samsung Galaxy A54
-
quawiar
csendes tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm tagja egy Team-nek, amiben vagy 50 fő van, a Pannon vmi általános iskola révén hozott össze ennyi embert, a telefonszámuk ugye majdnem ugyanaz, csak az utsó kető változik, ingyen telefonálnak egymás közt stb. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ebbe a team-be be lehet lépni némi ellenszolgáltatás fejében? Érdemes próbálkoznom az ÜSZI-n, vagy tegyek le róla?
Előre is köszönöm a válaszoka! -
-NOKIA-
Ármester
válasz Viktor0610 #1740 üzenetére
sziasztok,van egy érvényes majdnem új pannonos(kártyás) sim-em,és senki se tudja a pin, puk kódját...
tudok még ezzel valamit kezdeni, vagy kuka? -
MODERÁTOR
-
Integra
titán
válasz Viktor0610 #1740 üzenetére
többet beszélek asszem mint az előfizu csomag, csak van ez a plusz nemtom mi, hogy ha túllépem az adott csomagom, akkor a következő, magasabb csomag alapján kedvezőbb percdíjjal számlázza ki. de bosszantó akkor is nagyon.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -NOKIA- #1742 üzenetére
Ha be van kapcsolva a készülék, akkor küldj egy sms-t a +36 20 9000746-ra (amiben a puk szó van) és elküldik a pukkódodat, meg a pin2 kódod sms-ben. Ha nincs bakapcsolva, akkor be kell menni a szolgáltatóhoz és ha a neveden van (vagy az is ott van akié esetleg meghatalmazást viszel) akkor megoldható a dolog.
#nincsbennetarcsi
-
Kimmuriel
aktív tag
Viktor, nem tudsz esetleg valamit arról, hogy mostanában a Pannon is kezdene belepiszkálni az általa forgalmazott telefonok menüjébe? Ugyanis a következő érdekes szituban vagyok: nekem is és az egyik osztálytársamnak is van egy-egy Samsung X160-asunk, mindkettő Pannonos. Namármost, elvileg a telefonon lévő szoftververzió számát a *#9999# kód beütésével lehet megnézni, ami az osztálytársamnál kiválóan működik, nálam viszont meg se nyikkan, pedig ugyanolyan telefonról van szó, ugyanattól a szolgáltatótól! Nagyon bosszantó, hogy az enyémen nem lehet megnézni a verziószámot, így most honnan a fenéből tudjam, hogy érdemes-e bevinni szervízbe frissíteni? Mellesleg annak hol tudnék utánalesni, hogy adott telefonra melyik a legújabb szoft? Ugyanis a Samsung weboldalán erről semmi infó nincs, és neten se nagyon találtam erre utalást... Ilyenkor mi van?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Kimmuriel #1746 üzenetére
így most honnan a fenéből tudjam, hogy érdemes-e bevinni szervízbe frissíteni?
Miért? Kell? Valami nem működik? Vagy valami nem működik jól? Miért kellene frissíteni? Ezt abszolút nem értem.
Ha még suliba jársz, akkor engeddj meg egy nagy életbölcsességet az öregtől
''Ami működik, nem kell megjavítani.''
Tudom hogy hülyén hangzik, én egy párszor kísérleteztem, nem tartottam be, így pl sikerült elcseszni a routeremet, mivel jééé van frissebb firmware felkiáltással frissítettem, és kiderült, hogy egy számomra hasznos funkciót viszont kivettek belőle, így pááá, kis aranyom pááá, nem zavarom páááá, csak kivettek pááááá... Aztán persze vissza a régit, de olyan régi nem volt, csak még régebbi, úgyhogy most van egy olyan routerem, ami annyit se tud mint a frissítés előtt. A garancia pedig páááá, kis aranyom páááá.... a többit tudod. -
Kimmuriel
aktív tag
Reménykedem például abban, hogy ha van új szoft, akkor azzal már konstansba kikapcsolható a T9. De egyébként teljes mértékben igazad van, végülis én is egy picit kezdtem túl buzgó lenni ezügyben. Valóban jobb a stabil régi, mint a bizonytalan új! Számtalanszor tapasztaltam már én is; és bizony nem egyszer ráfaragtam, mire elért az agyamig, hogy nem biztos hogy a legújabb a legjobb!
Bár az a dolog még fennál, hogy ettől függetlenül jó lenne, ha én is meg tudnám nézni a verziószámot, ami az én tellámon valamiért nem megtekinthető a fentebb írt kóddal...
Szolgáltatói buher lenne? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz Kimmuriel #1748 üzenetére
Vagy - és most nem ijesztgetni, vagy ''hangulatot kelteni'' akarok - lehet hogy bugos a gép. Próbálj ki rajta mindent, hogy működik-e úgy ahogy kell. Ha bármi nem oké, akkor viszont már tényleg megvan az ok a visszavitelre, és akkor frissítenek rajta. Mindenesetre azért mindennek működnie kéne. Hasonlítsátok össze a két készüléket, hogy minden ugyanúgy működik-e velük.
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lejtőre került a streaming
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen