- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
trinitronka
tag
válasz #79335424 #37347 üzenetére
Akkor szájbarágósan leírom én is,hátha megérted.Csak figyelmeztetni akartam mást is ,aki egyszeri adatjegyet vásárol,előbb érdeklődjön a számlázási ciklus időpontjáról ,mert akár már másnapra is bukhatja a beleölt összeget.A számlázási ciklus elején viszont megéri, 3 giga 2500Ft 1g 1500 ft .A Deezert meg lesz@rom ,egy fillér pluszt sem fizetek érte.
Honor play
-
#79335424
törölt tag
válasz trinitronka #37351 üzenetére
A gond az, hogy azt nem említetted, hogy a szolgáltató ezt nem kényszeríti rád. Neked is lett volna más lehetőséged, ha egy kicsit körültekintőbb vagy. A +Deezer -t meg azért írtam, mert ez a csomag neve, mivel egy plusz szolgáltatás is igényelhető hozzá. Ez sem jelent kötelezettséget, én sem használom a Deezer zeneszolgáltatást, csak a csomagban levő adatmennyiséget.
-
Sayuar
őstag
válasz #79335424 #37352 üzenetére
A gond a következő:
1. Miért van ciklus a kártyásoknak, amikor a konkurenciánál látjuk, hogy a felhasználók a rendeléstől számított 30 napos rendszer szerinti elszámolással elégedettebbek?
2. Ha már van ciklus, akkor miért nem írják rá a feltöltőkartyás előfizetői szerződésre a ciklus záró napját?
3. Miért volt fennt a régi mymenü oldalán a ciklus, és most miért nincs?
4. Miért fizetsz időarányosan a régi net csomagokért, és miért nem az újak esetében?Lehet hogy neked/nekem a mobiltelefónia a hobbink, de ezt ne várjuk el minden felhasználótól...
-
#79335424
törölt tag
válasz Sayuar #37355 üzenetére
Miért lettek olcsóbbak a netcsomagok? Miért 0 -ra lassítanak az adatkeret elfogyása után? Miért 0 a garantált sávszélesség? Miért tiltják egyes szolgáltatók a VOIP -ot? Azonos szolgáltató hálózatában a külföldi használat miért minősül roamingnak? Stb, stb. Én úgy látom, hogy a Telenor korlátoz a legkevésbé. Szarja meg mindegyiknek van és a többié is ugyanolyan büdös, mint a Telenoré.
-
#79335424
törölt tag
válasz trinitronka #37357 üzenetére
Értem amit írsz, csak ne általánosíts, mert ennek a megoldásnak is megvan az előnye és van olyan, akinek jobb így. Te is jobban jártál volna vele, ha odafigyelsz. A "félisten" dumát meg hanyagold légyszi! Nem kértem ezt a "titulust", ahogy Te sem az újoncot. Adják, mert itt ez a szokás. Reklamálhatsz emiatt is, de sztem fölösleges.
[ Szerkesztve ]
-
kory24
őstag
válasz trinitronka #37351 üzenetére
Most akkor tényleg van ilyen számlázási ciklus?
Nem mindegy mikor rendelem meg a 30napos netet?
T-nél és Blue-nál amikor aktiválom onnan 30nap és automatikusan megújul. (ha egyenlegből megtud)
Ha itt van hózáró nap, az mindenkinek 13-a vagy ügyfelenként eltérő lehet?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz kory24 #37359 üzenetére
Tényleg van ilyen és ügyfelenként eltérő. A csomagok közül lehet kérni egyszerit és automatikusan újulót. Általában fordulóig érvényesek és fordulóval nullázódnak. Ezt jól írta le Trinitronka. De, egy megújuló (folyamatos) csomag is lehet egyszeri, ha előre közlöd a fordulóval történő lemondási szándékodat. Valamint, nem minden csomag fix havidíjas. Pl. az általam említett Deezerek nem. Tehát
-Megtudakolod, hogy mikor van a fordulód.
-Ha csak pár nap van addig, akkor rendelsz egy Deezert, amit fordulóval lemondasz
-Fordulótól megrendelsz egy havi, megújuló adatjegyet.
Ha kiszámolod, akkor ezzel jobban jársz, mintha rendeléstől számítanák a 30 napot, mivel az időarányos árért egy teljes havi adatkeretet kapsz a számlafordulódig.[ Szerkesztve ]
-
trinitronka
tag
Ezt a Deezeres szarságot akkor sem értem,nem kell a zene akkor miért fizessek 1G adatért 2490 forintot??Annyiért már 3g adatot kapok ,csak most már oda kell figyelnem mikor vegyem (kártyás ciklus kezdetekor)Tudok egy jobb megoldást,nem veszek semmit a Telenortól,a másik kártya helyére bedugok egy Telekomot és nem figyelgetek semmit ,használom 30 napig nyugodtan.
Honor play
-
B.i.L
senior tag
Hálásan köszönöm az építést,a hozzászólást.A személyes konkluzív,de tárgyalás szintű felmondás eredményeképpen.
Ma voltam bent,de máshol,mint eddig.A megoldás:a rendszerben regisztrálja a felmondást,8 napos határidővel illeszti,a külömbözetet(ami a szla. zárási ciklus és a felmondás időszaka alatt létre jön,jóvá írják*ezt nem tudom hogy,de természetesen a szla.zárás napján már nem fogom használni ezt az előfizetésem,természetesen becsületből)visszadják.A másik előfizetésem a szla.zárást követő 2.napon lett aktíválva,ergo buktam 1 havidíjat (kb 6.ezer.-ft),de még mindig jobb,mint a kötbér,ami egy Samsung Pocket Neo 11.ezer jó magyar forintért,két év hűséggel.Hogy ne csak jót írjak: a második előfizetésem után sem kaptam az EHT 134.§ (14) bekezdése alapján sem értesítést.Mivel az előfizetés lejárta után a törvény úgy rendelkezik,hogy az megszünt-nek minősül,ellenben a szolgáltatói magatartással,ami a szolgáltatás határozottról - határozatlan idejűvé válik.De mivel a szerződésben (ÁSZF) határozott - azonnali,vagy 8 napos határidővel(fentebb),vagy határozatlan idejű (számlás vagy újgenerációs kártyás)8 napon túl és 30 napon belül élhet a szám használati jogáról.Arról egy szó sem esik,hogy személyesen is érdeklődésemre(kíváló kontaktom volt a telenorba,kiléptek,szült ),hogy a szla.zárás elött jelezzem minimum 8 nappal.Ez tény.Telefonos érdeklődésemre az is tény(remélem kikérhető a felvétel,amennyiben nem sértek semmit sem a hozzá szólásommal),hogy szintén 8 napos határidőt szabtak meg de 30 napig,azaz mindenképpen kötelez további 1 havi előfizetői kötelezettségre,illetve a szolgáltatás igénybevételére,ellenben továbra is a szerződésben foglaltak szerinti szolgáltatást nyújtja(ez persze pozitív).Erre a kérdésre a konkrét válasz volt.Így hát várom a fejleményeket és mivel két előfizetésem van,másfajta megoldást nem találva (törvénytisztelő révén)megpróbálom másképpen érvényesíteni a jogaimat(ha van,ha nincs).
Elnézést a hosszadalmas mementóért* a tény és hozzá állásom nem negatív,hanem csak nem értem a sok információból az igaz utat keresve.Horgászni mentem...B.i.L
-
#79335424
törölt tag
válasz trinitronka #37362 üzenetére
Biztos bennem van a hiba, de ennél világosabban nem tudom elmagyarázni! Próbáld ki! Ugyebár 13. -án van a fordulód és 10. -én aktiváltad az 1GB adatcsomagot. Ezért fizettél 1500Ft -ot, három napra. 10. -én hívd fel a Telenort és kérdezd meg, hogy ha most kérsz egy 1GB -os (2500Ft havidíjas) Deezer adatcsomagot, akkor mennyit vonnak le tőled ezért a fordulódig! 300Ft alatti összeget fognak mondani. Megrendeled fordulós lemondással és rögvest megrendeled fordulótól azt a másik, 1GB -os adatcsomagot 1500Ft -ért. Tehát, 1800Ft -ot fizettél a 2GB adatért, amiből 1GB -ot a fordulódig használhattál, 1GB -ot pedig a következő fordulódig. De szar!
[ Szerkesztve ]
-
hjanos1
senior tag
válasz hjanos1 #37338 üzenetére
Nexus 6P Telenor 4G hálózatra csatlakozása még mindig a problémám.
A telefon fórumjában most letesztelték rajtam kívül is telenoros kártyával. Amelyik telefon eddig tökéletesen ment másik szolgáltató kártyájával 4G-n, telenoros kártyával azon sincs 4G.
Találkozott valaki ilyennel akár másik készülék esetében?
Ha igen mi lett végül a megoldás?
Frekvenciasávokkal nincs baj, a telenor által használt 3-as és 20-as band-eket is támogatja a telefon.Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondták, hogy holnap reggel 8-kor próbálkozzak, mert akkor dolgozik már a technikai ügyfélszolgálat.
[ Szerkesztve ]
The Factory Must Grow
-
4Grider
nagyúr
-
májkiy
tag
Sziasztok!
Most vettünk a telenortol egy D-Link DWR-921 routert, és nem kapom meg rá az sms-eket. Gyanítom, hogy az lehet a baj, hogy frissítettem a firmware-jét és nem kellett volna, vagy csak elveszett valami beállítás. Interneten egyelőre nem találtam semmit sem, hogy mit állítsak be. Internetkapcsolat viszont van. Tudtok valamit segíteni nekem ebben?
Köszi szépen előre is!
-
Karesz_25
csendes tag
Sziasztok!
Mik a tapasztalatok a Hipernet Home tarifacsomagokkal kapcsolatban (sebesség, szerződéskötés)?
Köszi a választ előre is!
-
májkiy
tag
válasz Karesz_25 #37373 üzenetére
Én azt kötöttem most, és eddig nagyon tetszik!
Igaz, még csak 2 napja. De egy asztali routert kaptunk 5!! ezerért, mert valaki lemondta egy hónapon belül a csomagot (amit te is megtehetsz, csak az elején befizetett 1000 forintot bukod el) és visszavitte emiatt a routert is. Igaz, így csak egy év garancia van rá, de szerintem ez nem baj. Újonnan 50 ezer, 2 év hűséggel a Telenornál meg 25 lett volna újonnan. Annyi, hogy ilyen visszavitt routert ki kell fogni, nekünk pont volt egy raktáron (a router amúgy sokkal jobb, mint ami előtte volt kis modem, ami nem 7/24-re van tervezve, ha jól tudom). Az eladó azt mondta amúgy, hogy nem nagyon szokták felmondani az 1 hónapon belül, ergó meg vannak vele elégedve. Nem hinném, hogy hazudott volna, mert nem kellett minket meggyőzni a vásárlásról.Ja, és a sebesség! A legtöbb, amit mértem wifi-n keresztül utorrent-ben, 2,4 MB/s (bájt, nem bit), ha a gép mellett volt a router, messzebbről 1,4 MB/s (2 szobával odébb). Kábelen keresztül nem mértem sebességet.
Speedtest.net-en is mértem, akkor ugyanazon szobában 33/37 Mbit/s volt a le/föltöltés (szintén wifin), 2 szobával odébb pedig 10/14 Mbit/s. Ez kicsit kevesebb, mint amit a utorrent írt ki, úgyhogy nem tudom, hogy pontosan mit higgyek. Amit tudni kell, hogy panelben vagyok a 9. emeleten, tegnap mértem, sajnos nem emlékszem, hogy pl ködös idő volt-e.[ Szerkesztve ]
-
májkiy
tag
válasz Karesz_25 #37378 üzenetére
Fölfele bővíteni bármikor lehet hűségidőn belül is (tehát s-ről m-re), ha nem elég a netkeret, csak visszafele nem. És amúgy csak 2 év hűségidővel köthető szerződés.
ja, és szerződéskötéshez még: Elsőre, amikor csak érdeklődtünk, akkor kifogtunk valakit, aki még egy home csomagot se adott el, és mondott pár pontatlanságot nekünk, de nem csak a csomaggal kapcsolatban. Akinél meg kötöttük a szerződés, az tök jó fej volt és magától említette ezt a 'visszahozott routert olcsóbban' lehetőséget is, segítőkész és felkészült volt. És mindkét ember ugyanabban az üzletben dolgozott (Budapest Astoria).
[ Szerkesztve ]
-
májkiy
tag
válasz májkiy #37371 üzenetére
Vissza a saját problémámhoz. Más probléma lehet, mint a firmware frissítés, mert ha felhívom a 1220-at, és beírom, hogy a routerben lévő sim-mel kapcsolatban szeretnék érdeklődni/lekérdezni, akkor azt mondja az automata, hogy a szám nem lekérdezhető. Ügyfélszolgálattal most nem volt kedvem beszélni....
-
MODERÁTOR
-
RedCactus
senior tag
Most akkor mégis elő lehet fizetni a Hipernet Home-ra? Itt valaki azt írta, hogy elhajtották a boltból, mert megszűnt.
-
MODERÁTOR
-
RedCactus
senior tag
válasz Viktor0610 #37383 üzenetére
Akkor jó, mert tervezek januárban előfizetni rá. -ha még lesz... Köszönöm!
-
mouzrr
őstag
Sziasztok. Smarttarifa 3 csomagom van, viszont nem szeretnék újítani MyTariff-ra a mobilnet miatt, szerintetek melyik szolgáltató lehetne jó alternatíva ebben az árfekvésben? Köszönöm.
-
MODERÁTOR
-
RedCactus
senior tag
válasz Viktor0610 #37386 üzenetére
Köszi, csupa jó hír!
-
tomp
félisten
Hmm! Januártól bővül a MyTV kínálata.
Jön: Nickelodeon Junior,ComedyCentral Extra, VIVA, MTV, Viasat3, Viasat6, Travel channel, Fine Living, Food Network, BBC Earth, BBC World News, E! entertainment, TV Paprika, Spektrum, Filmcafé, Sport1, Galaxy, AMC, Minimax, AMC, Minimax.
A csomagok is változnak. -
Prien
addikt
válasz Karesz_25 #37373 üzenetére
Én is nemrég fizettem elő a Home S-re, eddig meg vagyok elégedve. Remélem, így is marad a hűségidő alatt.
Kicsit kár,hogy csak 2 év hűséggel lehet előfizetni (ki tudja, talán egyszer módosul ez), de ezen kívül teljesen jó alternatívának tűnik , főleg olyan helyeken, ahol kábeles net nincs vagy gyenge a választék.Ja és igen, mivel Home csomag, célszerű az asztali routert választani hozzá, az akkus verziók nem 24 órás használatra vannak tervezve...
[ Szerkesztve ]
A kevés is több a semminél.
-
Shady313
aktív tag
Sok, sok éve hűséges előfizetője vagyok a Telenornak és a mai nappal telt be a pohár!!!!! Utolsó senkiházi banda!!! Idén készülékvásárlásnál adtak egy hibás kijelzős készüléket, akkor a pofámba röhögtek, hogy nem cserélik ki, DE ha nagyon ragaszkodok elküldik bevizsgálásra (még mázli, hogy ott nyertem...). Viszont most, így ünnepek előtt levert tőlük a víz.... Szombati nap folyamán (Dec. 12.) befizettem a számlám a megszokott módon a MyTelenor felülettel. Első befizetésre megszakadt a folyamat, kidobták, hogy sikertelen a befizetés. Rendben, kitudja mi történt, megpróbálom másodjára is, Másodjára sikeres lett, azonban pár percre rá jött az sms, hogy az első összeget is vonták (tehát duplán fizettem be az összeget).
Azonnal telefon nekik. Jelezték, hogy még nem jelent meg a rendszerükben a többlet, hívjam őket később, pár óra múlva. Megtettem. Akkor jelezték, hogy IGEN, megjelent a többlet, látják küldik vissza. Megköszöntem szépen, vártam türelmesen a mai napig. Gondoltam ma már felhívom őket, hogy a mai instant banki átutalások korában, hogy lehet, hogy még mindig nem kaptam vissza a pénzem.
Közli ma a hölgy, hogy Náluk a második összeg (befizetés) csak KEDDEN azaz 15-én jelent meg és fogalma sincsen miként mondhatták azt szombaton, hogy visszaküldik, akkor még nem is láthatták a többletet....
SZUPER! Mondom, akkor most visszakérném újra, szabad? Hááát szabad, de csak 30-án lesz ismételten visszautalás amit Január 5-én kapna meg. Levert a víz... Feltettem a kérdést, hogy miért történik ez, miért ígérték meg, miért vonják le tőlem, miért nem kapom meg a pénzem.
Kérdezi, a hölgy: szombaton kértek Öntől bankszámlaszámot? Mondtam, hogy nem, nem kértek. Rendben, akkor nem is érti, miként várhatom, hogy utalják vissza, hiszen nem kértek számlaszámot. Szóval még én vagyok a hülye, mert 1. nem tudtam, hogy kérniük kéne 2. én alapjáraton feltételezem, hogy visszafordítják a banki tranzakciót, azaz küldik oda ahonnan jött....
Szóval a hölgy felajánlotta, hogy törleszthetem ebből a következő számlámat is. Szuper.... Mondom akkor legyen az, mert 5-én már úgyis lassan fizetnem kéne az új számlát. Rendben... Közli: ebben az esetben kérem telefonáljon vissza az új számlájának megérkezésekor, hogy tudjuk, hogy a rendszer levonhatja Öntől az új számla összegét a már befizetett összegből.
Megint levert a víz...
Szóval mondtam, hogy rendben, inkább utalják vissza és ismét befizetem, de én nem kívánok tovább rohangálni a pénzemért meg telefonálgatni. Szóval most várok januárig.....
Amint tehetem húzok el ettől a szolgáltatól és mindenkinek ezt fogom tanácsolni, hogy KERÜLJE EL!!!! Engem idén már kétszer megszívattak, mindkét alkalommal szükségem lett volna arra ami jár (első alkalommal a telefonomra ugye amikor várnom kellett a bevizsgálásra EGY VADIÚJ EGY NAPOS KÉSZÜLÉKRE, hogy kicseréljék) a mostani alkalommal pedig megkopasztottak ünnepek előtt...
Itt a vége... ELEGEM LETT BELŐLÜK!
Még a szolgáltatásuk is sz@r!!! Budapest közepén, a Honvéd kórházban Edge hálózat érhető el, míg Vodafone-nak ugyan abban a készülékben teljes térerős LTE hálózat érhető el...
Tudok szerződést bontani, intézem a kérdést hozzátok?
-
Prien
addikt
válasz Shady313 #37393 üzenetére
Most is azt mondom: kétféle JÓ fizetési lehetőség van!
1. Papír csekk! Nincs vita, nincs hálózati/banki gond, fizetsz, nyugodtan alszol.
2. Csoportos beszedési megbízás, ők vonják le minden hónapban a számládról. Meg lehet adni felső határt, hogy bármilyen hiba esetén nehogy sokkal többet vonjanak le. Nyugodtan alszol.Francnak kínlódtok a netes befizetésekkel, te vagy 987654321-ik panaszos, akinek ilyen gondjai vannak.
De mindjárt jönnek páran, akik cáfolnak,mert 50 éve nekik tök jó és "hűdeszuper" ez a fizetési mód.
Grougon: kivételek mindig vannak, de ugye az megvan, hogy semmilyen akkunak nem tesz jót,ha egyszerre van töltőn és merül is közben? Márpedig amikor eléri a 100%-ot, lekapcsol a töltés, majd 99%-nál újra be és ez így megy a végtelenségig. Talán ha kiveszed az akkut belőle (ha kivehető) és úgy van a hálózaton....
[ Szerkesztve ]
A kevés is több a semminél.
-
kory24
őstag
válasz #79335424 #37360 üzenetére
Összegezve tehát (bocs sok kérdésért, csak biztosra akarok menni)
Megveszem innen ezt a sim kártyát [link]
Felhívom ügyfélszolgálat, hogy mikor van fordulopontom, majd azután nap után megrendelem 1500-ert folyamatosra havi 1gb netet? (persze pénz töltök rá )
Illetve ez menni fog 4G-n lumia 920al?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz kory24 #37395 üzenetére
Igen. Sztem a kártya aktiválásának a napja lesz a fordulónapod. Ha az a Lumia 4G -s, akkor menni fog a 4G. De, ne felejts el egy nagyon fontos dolgot! Első dolgod legyen kikapcsoltatni a Mobil Online Start szolgáltatásnak hívott merényletet! Elvileg a Praktikum+net csomagoknál nem is lehet aktív, de biztos, ami tuti, nézess utána az ügyfélszolgálattal!
-
mouzrr
őstag
válasz Viktor0610 #37386 üzenetére
Egyrészt ezért tettem OFF-ba, másrészt ha nem vagyok velük elégedett akkor először a saját topikjába jövök. De akkor átmegyek a többibe is, hátha kapok segítséget. Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen