- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
gp Jövőre érkezik PC-re az anime stílusú gazdálkodós videojáték, amelyhez befutott az első előzetes.
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrDobos
őstag
válasz KonZumo #40051 üzenetére
Nagyon remelem mar nem megy at OFF-ba a temam...
Ami eszembe jutott, hogy gimnazista vagyok, az iskola pedig olyan vastag falakból van, hogy hihetetlen De ez eddig nem jelentett problémát. Továbbá egyik este kint voltam a városban, volt egy szabad 20percem, akkor volt úgy hogy egy bizonyos helyen volt net kb 5 percig, majd megint semmi, sétáltam ide oda, megint lett, amikor eltűnt a jel ismét, visszamentem arra a helyszínre, ahol legelőször volt, de nem jártam sikerrel.
(remélem érthető)Samsung Galaxy A55 5G
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
Hogy tudom digitális formában megkapni, az aktuális hónap hívásrészletezését? Szükségem lenne egy telefonszámra amit pár hete hívtam, de a számot nem mentettem el, és a híváslistám már törölve lett.
Néztem neten a mytelenor -ban a szolgáltatások rendelését, meg is találtam 255Ft -ért a digitális hívásrészletezőt, de sehol nincs megrendelés gomb."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
szamovar
tag
Sziasztok! Barátnőmnek idén novemberben jár le a hűsége (allin m), telefont nem vásárolt. Tegnap átbeszéltük a mobilozási igényeit és megnéztük 5 hónapra visszamenőleg a számláit. Arra jutottunk, hogy több ezer forintot tudna megspórolni havonta, ha átjönne a magentához és csatlakozna egy céges partner flotta csomagba. A szerződését sehol sem találjuk, viszont szeretném kiszámolni milyen feltételekkel, költségekkel mondhatná fel a jelenlegit? Számhordozás is lenne. Tudtok ebben segíteni? Köszönöm.
Alcatel One Touch Max DB - Nokia 3310 - Nokia Ngage - Samsung E900 - Samsung P850 - Se w800 - Nokia N91 - Eten m500 - Samsung I900 - BlackBerry 9000 - Motorola Defy - Nokia E52 - Nokia Lumia 1020 - Apple Iphone SE
-
MODERÁTOR
-
dptrsk
addikt
válasz szamovar #40056 üzenetére
Ha idén novemberben jár le, akkor azt érdemes megvárni.
Meg kell tudni mennyi kedvezményt kap a hvidíjból havonta.(általában 1-2-3000 forint havonta)
A kedvezményt megszorozni az eltelt hónapok számával.
2000ft/hó kedvezménnyel ez jelenleg 17*2000= 34000 forint kötbér + esetleg a SIMkártya díja(3-5000 ft körül szokott lenni) -
xmaas
őstag
válasz szamovar #40056 üzenetére
Abban biztos lehetsz hogy nem lesz olcso, ki lesz szamlazva osszes fenmarado honapra a havidij + kiszamlazak az osszes kedvezmenyt amit kapott eddig meg a fentmarado honapokra valami "fajdalom dijat" is fizetni kell pluszba.
A lenyeg hogy annyit penzt lekapcsolnak hogy erdemesebb hagyni leporogni meg az 5 honapot normalisan mert nagy rafizetes lesz maskep
[ Szerkesztve ]
-
Dyraxx
tag
Sziasztok!
Ide írok, mert sok szaki szerint ez nem telefon/szoftver probléma, hanem valami el lett állítva a Hálózatok menüben de a Telenor nemigazán tudta megoldani a problémát.
Szóval olyan hiba van, hogy a telefon legutóbbi wireless frissítése óta időnként teljesen megszűnik a GSM jel és se hívni se fogadni nem tudok. Ez főleg az eredendően alacsony lefedettségű helyeken van, ahol eddig azért volt jel, csak kevesebb. Automatikusan próbálja keresni a jelet 5 mp-enként, de hiába.
Itthon, Budapest a 4/4 erősségű jel is lejjebb ment, 3/4 re fixen, illetve ha telefonálok, akkor lemegy 1/4-re is néha, továbbá a 3G-H jelzés sokszor átvált 3G-G -re, és akadozik a fogadó fél oldalán a hangom.
Mi lehet a gond, nincs valakinek ötlete?
Ja bocs, lefelejtettem: Android, Kitkat 4.4.2, THL4000
[ Szerkesztve ]
-
Soká
senior tag
Telenor 2016
Másfél hónapja vettem egy Telenor "sajátmárkás" telefont. 4 napja bementem a Campona ügyfélszolgálatra, kértem a telefon függetlenítését. Kifizettem, azt mondták 2 nap múlva megy az e-mail. A harmadik napon visszamentem az ügyfélszolgálatra, hát ők nem tudják, majd a kolléga, várjak türelemmel. Ma felhívtam a +36 20 200 0000 telefonszámot, mondom, hogy mi a gondom, szeretném használni a telefont, várok a függetlenítő kódra. Időkérés, konzultáció a főnökkel, nem tudnak segíteni. - Ha lediktálom a Rendelés számát, akkor sem látják az ügymenetet? - kérdezem. - Nem! - hangzik a válasz. Végül ajánlotta a kedvesnőihang, hogy megadja a fiók telefonszámát. Hosszas keresgélés, felsorolja nekem az összes pesti fiókjukat de a Campona-beli nincs a sorban.
Telenor 2016...
-
MODERÁTOR
-
válasz Viktor0610 #40063 üzenetére
Nekem is volt függetlenítésem, de nem volt 1 teljes hét, pedig ott is a gyártótól kellett kérni a kódot.
Igaz az LG volt.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
Soká
senior tag
válasz Viktor0610 #40063 üzenetére
Hát, egy mobil kommunikációs iparban egy számsor kiköönyörgésére nem tudom miért kell várni napokat, heteket. Még a telefonra sincs szükség. A szerviz meg miért lenne atyaúristen egy mobil szolgáltatóval szemben? Ez egyszerűen csak arról szól, hogy annak az ügyfél nek már nem akarunk készségesen szolgáltatni aki függetlenedni akar tőlünk. Ez tisztán üzletpolitika. Én nem látom technikailag, szoftveresen a kivitelezhetetlenségét annak, hogy ezt az egészet egy fiókon belül akár magam elintézhessem. Ez hozzáállás kérdése.
-
asdf_
veterán
A szerviz meg miért lenne atyaúristen egy mobil szolgáltatóval szemben?
Azert, mert a Telenor a szerviztol keri ki a fuggetlenitesi kodot. Es marhara sincs az egvilagon semmi rahatasa, hogy a szerviz mennyit toketlenkedik ezzel. Elkuldik a megrendelest, es amikor a szerviz meltoztatik kiszolgalni az igenyt, na utana megkapod majd te is a fuggetlenitokodot. Amelyiknel nincs online rendszer, ott ilyen kokorszaki modon mukodik, a keszulkgyartonal lehet reklamalni.
[ Szerkesztve ]
-
-
dptrsk
addikt
Azért ez nem teljesen igaz.
Az előfizető a Telenorral van kapcsolatban, neki fizetett.
A Telenor a szervízzel.
Az előfizetőnek semmi köze a szervízhez, nem vele van szerződéses viszonyban.
Az előfizetőnek a Telenort kell siettetnie, a Telenornak pedig, ha az ügyfél panaszkodik szólni a szervíznek. Csak ugye nincs érdeke a Telenornak. Ha lenne következménye, pl 72 órán belül nincs meg a kód, akkor a Szolgáltató a díjat visszafizeti és mégegyszer annyi kötbért is ad(+ a kódot), hidd el más lenne a Telenor hozzáállása.A Telenor köthet olyan szerződést a szervízzel, hogy az ilyen igények kiszolgálási ideje max. 72 óra. Azt ne felejtsük el, hogy a zárást is a Telenor kéri, nem az ügyfél.
(Nem tudom máshol mi a helyzet, de gyanítom a Voda, T sem különb. Csak amíg az ügyfél hallgat, addig nem történik semmi)
-
nagyúr
Üdv!
A megujuló mobilnet csomagokat tört hónap esetén teljes haviban számol?
illetve adatforgalom is törthavi lesz vajon? -
KTU
addikt
válasz dptrsk #40068 üzenetére
"Ha lenne következménye, pl 72 órán belül nincs meg a kód, akkor a Szolgáltató a díjat visszafizeti és még egyszer annyi kötbért is ad(+ a kódot), hidd el más lenne a Telenor hozzáállása.
A Telenor köthet olyan szerződést a szervizzel, hogy az ilyen igények kiszolgálási ideje max. 72 óra."
Álmodj királylány [link]
Ez Hungarisztán."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
thomas77
senior tag
Az At&t fél év után ingyen kiadja a feloldó kódot. Az online felületen kell regisztrálni és 48 órán belül küldik. Amikor igényeltem, még nem is volt fél éves a telefonom, de nem egész 2 nap alatt megjött a kód.
Magyar szolgáltatónál még nem próbáltam a függetlenítést, de gyanítom, hogy ettől csak rosszabb lehet.
Szóval van hová fejlődni! -
-
addikt
válasz dptrsk #40068 üzenetére
Szerintem más a helyzet.
A készülékeket a gyártótól kapott függetlenítő kóddal lehet feloldani.
Nem a szerviz adja ki a kódot,hiszen nincs a birtokában.
A hálózati zár feloldását lehetővé tevő kódot a készülék IMEI száma alapján a gyártótól kérik be,és továbbítják a szolgáltatónak."Aki ad,az nyer"
-
Soká
senior tag
válasz dptrsk #40068 üzenetére
Hát, azért örülök , hogy van valaki, aki nem arral a piacidegen, számomra az átkost idéző rendszerre hivatkozik, hogy a szerviz, mint valami megfellebbezhetetlen gólem kegyeskedik vagy nem kegyeskedik kielégíteni az igényeket. Nehogy már a farok csóválja a kutyát és egy évi 150milliárdos nettó forgalmú cégnek egy akármilyen szerviz mondja meg, hogy mit mikorra hajlandó prezentálni.
Nem, itt arról van szó, hogy a telenor nem tesz semmiféle szívességet egy olyan ügyfélnek, aki lelépett tőlük. Megteszi, amit a törvény előír és kész.
Én átmentem egy másik szolgáltatóhoz és nem fényezni akarom őket, mert semmivel nem különbek, de ha az ügyfél megszerzéséről van szó, akkor tudnak gyorsak és aktívak lenni. A másik céghez bementem pénteken, hogy megrendeljek egy teljes körű tartalomszolgáltatást és hétfőn délelőtt 10-kor már ott volt a szaki, behúzta az optikai kábelt és az ipt-t, délután pedig már minden működött. Ehhez képest szerintem nevetséges munka e-mailben elküldeni egy számsort, amire már öt napja várok. -
Soká
senior tag
válasz Daffni2 #40073 üzenetére
Nem értek a műszaki/szoftveres ügyekhez, de a telenornak miért érdeke az, hogy a gyártó birtokolja azt az algoritmust amivel az IMEI számból kikövetkeztethető a függetlenítő kód? Nem annál lenne a legnagyobb biztonságban ez a metódus, aki megrendelte ezzel a kóddal a telefont?
[ Szerkesztve ]
-
lm83
őstag
És akkor hogy is rakják rá a sim lockot? Meg ki?
Ha már a függetlenítés ennyire macerás. -
asdf_
veterán
...150milliárdos nettó forgalmú cégnek egy akármilyen szerviz mondja meg, hogy mit mikorra hajlandó prezentálni.
Szerinted egy 150 milliard netto forgalmu ceg hol van forgalomban a telefongyarto cegekhez kepest? A banyaszbeka segge alatt kettovel. A mobilgyarto az erosebb kutya, igy azok szexualizalnak. A szerviz meg ugye a gyarto meghosszabbitott keze.
Teny, hogy sokkal szebb es jobb lenne, ha ad1, a huseg lejartaval automatikusan es ingyen feloldanak a halozati zarat, ad2, husegido alatt is full online es full automatikusan menne a dolog, akar online, kartyaval is kifizeted a webes feluleten a dolgot, es OTA unlockoljak a telefonodat meg aznap, es a vegen pedig kapsz egy SMS-t rola, hogy keszen van. Azonban velhetoen a legalis unlockolasok szamossaga nem eri el azt a merteket, hogy erdemes legyen kimozdulni az ugyfel megrendeli a telenortol, a telenor megrendeli a szerviztol, a szervizes osszepruntyogi a szamitogepen es lekeri a gyartotol, majd az unlock kodot elkuldi a Telenornak, az meg neked cimu posvanybol es ez tart egy hetig. Es mint mondva volt, gyartofuggo is a dolog, van ahol megvan pikkpakk, van ahol meg hetek. Ez van. Tessek elolvasni az aszf-ben, vagy az unlock soran kitoltott papirokon, hogy a szolgaltato idoben mit vallal erre a muveletre, es haz ezt tullepi, akkor jogos a panaszkodas. Az ugyfelszolgalatos meg persze szoban ne mondjon hulyesegeket (mar ha egyaltalan hulyeseget mondott, es mondjuk nem azt, hogy ez x nap alatt meg _szokott_ lenni. Most meg sajna nem szok, ez van) -
Soká
senior tag
Ha tényleg ilyen áttételekkel mennek a dolgok, akkor persze megértem a lassúságot. de nem igazán logikus számomra, hogy miért kell ezt így intézni? megrendelek x ezer darab telefont a gyártótól és utána őket zargatom azzal a kódolással, ami az én kívánságomra került rá a telefonra és ami egy olyan egyszerű kódolási eljárást jelent, hogy bepötyögök egy számsort...
No, mindegy részemről zárnám a témát, mert kissé off.
2-3 napot mondtak az ügyfélszolgálaton, amiből arra következtetek, hogy vagy ennyi szokott az átfutási ideje lenni a műveletnek, vagy teljességgel járatlanok voltak a témában mert én vagyok az első jogkövető marha aki a szolgáltatónak fizet kétszer annyit eme műveletért. -
#79335424
törölt tag
Sztem az utóbbi. Sajnos, gyakran tapasztalom, hogy a dilettantizmus csúcsait ostromolják. A legutóbbi szösszenet szerdán volt. Utazok ki, hívom az ÜFSZ -t, és mondom, hogy kérem a szokásos EU7M csomagomat. Erre közli az ember, hogy annak az akciónak vége, most 500MB -ot, meg mittudomén hány percet vehetek ötezerért. Mi vaaan??? Mondom neki, hogy nekem nem kellenek a percei, csak net. Várjak, utánanéz. Elég hosszasan nézelődött, majd közölte, hogy van egy 1GB -os roaming csomag, az EU7M. No comment.
-
Azért ez nem egy gyakori dolog. Amikor én voltam a Telenor-nál intézni és próbálták kiszedni a zárat, a csajszi csodálkozott, hogy a vodás microsim belemegy a telenoros normál sim keretbe.
Szóval ilyen szinten kell elképzelni
Hébe-hóba találkoznal ilyennel.[ Szerkesztve ]
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
woodworm
veterán
Vajon miért korlátozzák hónap közepén a praktikumos klikk szolgáltatást egyenleghiányra hivatkozva? Elsején levonta a havidíjat, tehát erre a hónapra rendezve van.
-
Storms
őstag
Üdv
Rendeltem a neten Mystart sim kártyát tegnap meg is kaptam a szerződéssel együtt de nem jelentkezik fel a hálózatra. Még aktiválni fogják? Ha igen hány nap alatt? Pin kódot beírom utána csak át van húzva a térerő ikon...ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■
-
Bailey
senior tag
Én is tegnap vettem át a MyStart kártyát, nekem sem aktív. Viszont nem volt a borítékban a szerződés, és elektronikus formában sem kaptam meg. Ezt csak aktiváláskor küldik elektronikusan?
-
-
woodworm
veterán
válasz darvinya #40089 üzenetére
Február elején kaptam ajánlatot 3 ingyenes hónapra, ha megrendelem. Május elsején, első fizetős hónap, jött az sms a maradék összegről, ma értesítés a kevés egyenleg miatti szüneteltetésről. Egyetlen hónapban sem haladtam meg az adatkeretet, az egyenleg feltöltése után szinte rögtön visszakapcsolták a szolgáltatást.
Szerk.:
Közben nézegettem a megmaradt smseket, valamikor hónap közepére pozicionálta a szolgáltatási időszak fordulóját.[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz KamuMazsola #40091 üzenetére
Köszönöm a pontos nevét.
Részemről a lényeg arról szólna, hogy ilyen változásról nem abból szeretnék tájékozódni, amikor nem elég rá az egyenlegem. Az elsején érkező sms nem azt jelezte, hogy kb. félhavi összeget vont le, hanem a fennmaradó adatkeretet közölte (443,73 MB). Még szidtam is magam, hogy biztos elfelejtettem a wifit bekapcsolni és így gyorsan a nyakára hágok. -
-
woodworm
veterán
válasz darvinya #40093 üzenetére
Február elején küldtem a megrendelő sms-t, számolva a 3 hónap akciós kedvezménnyel (február, március, április). Május elsején, reggel ~7 óra körül kaptam egy sms-t, hogy a mai naptól fizetős a szolgáltatás (KLIKK 1GB) és a forgalmi keretem a ciklus végéig 443,73 MB. Mivel egész éjszaka dolgoztam és használtam a telefont, nem arra gondoltam alapesetben, hogy félhavi díjat vont és hónap közepéig tart a ciklus (miközben eddig megegyezett a tárgyhónappal) hanem arra, hogy jól belenyaltam az adatkeretembe.
-
darvinya
titán
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok! Jelenleg Vállalati Mobil Online 2 GB mobilnetem van az előfizetésemhez, de szeretnék 4g-s csomagot. Visszakerestem a topikban, valaki írta, hogy a Vállalati Hipernet Start csomag nem is 4g képes és csak a Mediumtól felfele van LTE hálózat. Ez létezik? Mert nekem marhára nincs szükségem 13gb netre, bőven jó lenne a 2gb is akár amiben most vagyok, de ez ugye csak 3G-s. Budapesten nincs is baj vele, mert a 14mbitet még itt Bp határán is hozza, de vidéken néha azért gondban vagyok. Kérdésem tehát az lenne, hogy van valami kisebb LTE csomag flottás előfizetéshez? Vagy csak ez a Medium a "minimum".
Sony Z2-m van, szóval van B20 is. -
Dicker
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy a Telenor jelenlegi kínálatában melyik telefonok, amik függetlenként kaphatóak? Vagy nincs róla pontos információ? Régen akadt pár ilyen, hátha most is van. Pl. Nexusok.
Illetve a szolgáltató vállalati csomagok esetén sem függetleníti ki a telefont?
Van 20-25 előfizetése egy ismerősömnek, rajta keresztül vennék telefont, mert elég kedvezményesen kapja, de független lenne a cél.Köszönöm, ha valaki tud rá mondani valamit!
D!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ford topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óvodások homokozója
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest