Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Orionhilles

    senior tag

    Sziasztok!

    Most vettem egy MyStart kártyát, aktiválni szerettem volna, próbáltam online módon, nem jött össze, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot. Bediktáltam az adataimat, és azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy valamiért nem tudja aktiválni, fáradjak be egy Telenor üzletbe és ott személyesen kell aktiváltatnom a kártyámat.

    Kérdéseim: Ez miért is fordult elő? Erre a kérdésre "nem tudom" volt az ügyfélszolgálatos válasza.
    Lehet az a gond, hogy nem vagyok még 18? 16 vagyok, és elvileg 14. életév felett már lehet aktiválni saját nevemre :U

    Ha elbattyogok a legközelebbi Telenorba ott aktiválják a kártyát, vagy valószínűleg feleslegesen mennék?

    Kicsit gáz szerintem, hogy 2017-ben egy kártyát nem tudok online/telefonon aktiválni. :U
    Válaszokat előre is köszönöm!

    – Yet, thou serves with thine eyes clouded in chaos. Thou, bound in the cage of madness. I am he who commands those chains – Fate/Zero Berserker Mad Enchantment

Új hozzászólás Aktív témák