Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Droopy79

    csendes tag

    Kezdem azt hinni hogy a Pannon GSM nem szolgáltató..

    Tegnap délután óta nem működik az előfizetésem, ha kivülről hivja valaki, akkor ''a hivott számon előfizető nem kapcsolható'' jelentkezik be. Először azt hittem megjavul, majd este 10-11 körül hivtam az ügyfélszolgálatot (nagy élmény volt, mert ugye vezetékesről kellett hivnom mobilt), ahol közölték, hogy telefonáljak holnap, mert az illetékes kollégák ilyenkor már nem dolgoznak :O Azt hittem, egy ilyen szolgáltatónál 24 órás support van...

    Nem kicsit lettem mérges, ma hivom őket, és közlik, hogy nagyon sajnálják, és talán MA már meg tudják csinálni, a kollégák folyamatosan dolgoznak az ilyen problémákon. Biztosat nem tudnak, próbálgassam... Az okra azt mondták hogy ''technikai probléma''.

    Kiváncsi leszek, az előfizetési dijban jóváirják-e a kimaradt időszakot, mert az lenne az abszolut pofátlanság, ha még fizetnem is kéne a nemszolgáltatásukért azon túl, hogy több száz forintot kicsengettem a mobilszámos ügyfélszolgálatukra. Arról nem is beszélve, hogy legalább hangposta vagy foglalt jel lehetne e helyett a ''számonelőfizetőnemkapcsolható'' üzenet helyett, mert igy ha ügyfél hiv, csak néz egy nagyot, és ujra sem próbálja.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák