Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skynet258

    veterán

    válasz darvinya #64033 üzenetére

    Cseréltem már hülyére vágott kártyát, amit az ügyfél vagdosott félre, ingyen. Szerintem rossz ügyintézőket fogsz ki ha ennyire rá vagy pörögve a dologra. ;)
    De közelítsük meg másképp, ha már fontos a szabályok betartása. Adott egy régi butatelefon, telszámok a kártyán, ami 3 éves. Tegyük fel az ügyfél nem ért hozzá (meglepő de ez elég sűrűn megesik), lecserélem a SIM-et, ingyen mert 2 évnél régebbi, szabályos. A régi kártyáról viszont nem másolok semmi mert 1., nincs hozzá felszerelésem, 2., semmi közöm az ügyfél adataihoz ilyen szinten. Ő meg ott áll, hogy de inkább vágjuk már le, mert akkor belemegy a kártya az új telójába és meglesznek a számai is...
    Kulcsszó: rugalmasság. A pult mindkét oldalán meg kéne legyen... :U
    Szabályok vannak, amiket be kell tartani (néha nem is gondolnátok mi minden), de én személy szerint ezeket úgy szeretem betartani, hogy mindketten elégedetten menjünk haza az üzletből...

    https://geekpulse.hu

Új hozzászólás Aktív témák