- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
Hirdetés
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz leslien #64347 üzenetére
USB hibakereső mód bekapcs, ADB telepít a gépre, parancssorba beírod:
>adb shell
>su
>setprop persist.usb.eng 1
Ez után a QPST hozzáfér a modem részhez ahol tárolva vannak a VoLTE profilok. Megfelelőt aktiválod, majd kell egy root is, hogy a VoLTE kapcsolód előhozd. VoLTE Enable Magisk modult felrakod és tádám. -
Hosssszu
őstag
válasz Viktor0610 #64350 üzenetére
Lehet hogy csak szerencsém volt, de ezért nem fogom visszavinni.
-
tomp
félisten
válasz leslien #64347 üzenetére
Pie alatt ahogyan látom már más a művelet. Mármint más ADB parancs kell.
[GUIDE]Enable VoLTE -
half333
őstag
Üdv! Valaki felvilágositana mi ez a 100gb ajándékkártya opció? Nem igazán értem honnan lehet ilyet szerezni?
-
4Grider
nagyúr
válasz half333 #64357 üzenetére
Szerintem már nem lehet sehonnan szerezni, de anno jó pénzért vehettél másnak ilyet, amit ő a Telenor honlapján tudott a saját számára aktiválni.
-
half333
őstag
Értem! Azt hittem a honlapon is lehet venni ilyen akciót. Kösz a válaszokat!
-
Lacus_84
senior tag
Sziasztok!
Telenor üzleti előfizetésem van már lassan 8 éve (édesapámnak már közel 20 éve), és eddig soha semmilyen kedvezményt nem adtak, már ami az előfizetési díjat illeti. Korábban volt készülékvásárlási kedvezményünk, de a múltkor bementünk az egyik értékesítési pontra, és közölték, hogy ezt már megszűntették. Kérdésem lenne, hogy szerintetek mennyire működhet az, hogy ha bemegyünk egy nagyobb ügyfélszolgálatra, és arra hivatkozva, hogy hosszú évek óta vagyunk hűséges előfizetőjük, kalkuláljanak nekünk egy egyedi, listaártól kedvezőbb havidíjat? A bűvös "másik szolgáltató jobbat ajánlott" mondat hatékony lenne vajon? Igazából nem szeretnénk váltani, mert nincs semmi gondunk velük, de szeretnénk ha ennyi idő után adnának valamennyi kedvezményt.[ Szerkesztve ]
-
snooze
veterán
válasz Lacus_84 #64362 üzenetére
Általában a régi ügyfelek le vannak ejtve,mivel te már akkor kaptál kedvezményt,mindig is az ujakat kell kedvezményekkel csábitani.. Azért érdemes megpengetni az elvándorlást másik szolgáltatohoz,pláne ha több elöfizud van,vagy váltani egy kedvezöbbre..
GO Gunners!!!
-
Lacus_84
senior tag
-
-
radio100jozs
őstag
A My Telenornál is várni kell másnapig, hogy be tudjam rendelni a ma este hordozott telefonszámot?
Mi történik, ha visszahordoztam egy számot, ami benne van mint megszüntetett státusszal a My Telenorban, így nem engedi újból hozzáadni, az visszaaktiválódik, vagy töröljem le, és adjam újból hozzá?
De ami viszont érdekesebb, hogy mikor a 2 Kártyás simet vettem kedden, amire most este jöttek át a számok, nem emlékszem, hogy megadtam ügyfélszintű jelszót, nem is emlékszem, hogy kérdezte volna-e az ügyintéző. Annyit tudok, hogy a Telenornál ez 4 jegyű, és ilyenkor az üzletben állítanak be esetleg valami alapot pl 1234, vagy ilyesmi, hogy nem kérdezte az eladó a jelszó beállítását? Azért furcsa a dolog, mert a Vodánál és a Telekomnál minden szerződéskötéskor határozottan kérdik az ügyfélkód megadását, sőt a Voda a szerződésre rá is írja ezt a jelszót. -
MODERÁTOR
válasz radio100jozs #64366 üzenetére
A megoldás.
Ügyfélszintű jelszó beállítása, majd ha egy számot így hozzáadsz, azután automatikusan az összes feltöltős, számlás belekerül a fiókba, amit te vásárolsz, és a Telenor azonosító ugyanaz.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
radio100jozs
őstag
válasz Viktor0610 #64367 üzenetére
Állítólag az is van, mármint ügyfélszintű jelszó, de azt sem tudom, így mehetek ügyfélszolgálatra, mert semmiféle jelszót nem tudok, és amit szoktam használni, azok egyike sem megyen. A Telekom és a Voda is 5 jegyű jelszót használ, a Telenor aki csak 4 jegyűt, ez is zavar meg, bár hiába próbáltam leredukálni 4 jegyre, akkor sem jó, de szerintem az ügyintéző állított be valami alapot szerintem. Anno az adatosztónál is annyit mondott, hogy 1111-re beállítja, ha kell majd tudom módosítani, és ennyi.
-
radio100jozs
őstag
Érdekes ez a webes MyTelenor.
Két számmal visszahordoztam kártyásban a Telenorhoz, az egyik az eleve 20-as, azaz benne volt mint megszüntetett a MyTelenorban. Ma meglettek az új jelszók is, így hozzá akartam adni, és ami rég volt, arra írja, hogy már hozzá van adva, az új 30-asomra meg azt írta, hogy szintén hozzá van adva, pedig az sohasem volt a Telenornál. Törölni számot nem tudok, csak úgy, hogy az összes törlődött a fiókomból, minden régi számom. Ez azért szívás, mert a nemrég megszűnt Homenet előfizetésnek lesz még 1 napnyi záró számlája, amit így nem fogok elektronikusan megkapni, mehetek személyesen ügyfélszolgálatra befizetni.Akkor most, hogy üres minden, felvittem az egyik számomat, és akkor be is töltötte a másikat is, sőt megint régieket is betöltött, amik nem is tudom ezer évesek, megszűntek, miért kerültek elő. A lényeg, hogy az elektronikus előfizetői dokumentumok a 30-as számnak nincs meg, a 20-asnak meg az van benne, ami még tán 2017-es, csak azt lehet letölteni. Ja az előfizetői szerződésen semmiféle dátum nincs sehol az ég adta világon. Kérdés, mikor töltik fel az előfizetés elektronikus dokumentumait a My Telenorba?
őszinte legyek a Telekomhoz képest a Telenor webes online felülete borzalmasan gyenge, és nem felhasználóbarát. Az applikáció meg hasonló, főleg ez az új, miközben a Telekomnál egyhez hozzá tudom rendelni az összes előfizetésemet az applikációban, addig a Telenorban ilyen nincs, ha a másik előfizetést is látni akarom, akkor ki-belépésekkel kell szórakoznom.
-
l.skywalker
félisten
Féligmeddig OFF topik, de ez ma jött:
Egy központilag több szolgáltató által használt telefonszámról érekezett az alábbi üzenet, ami egy kamu NAV-os oldalra visz ami azzal kecsegtet, hogy hihetetlen mennyiségű adójóváírást kapunk, ha megadjuk a bankkártyánk adatait a CVV kóddal együtt.
A címzett neve a legjobb, mert ez a régi címünk ahol laktunk csak nem y-al hanem i-vel és jellemzően online vásárlással és házhozszállítással kapcsolatos sms-ek jöttek eddig erről a számról, de most valaki okosba akart egy kis mellékest magának
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
xviktorx
tag
Sziasztok!
A mai napon voltam az egyik telenor üzletbe, hogy függetlenítsem a Huawei mobil routeremet, aminek a hűsége tegnap lejárt. Az ügyintéző kattintott párat a gépén, majd közölte, hogy a függetlenítési kérelmemet elküldte a központba, az kb. 1 hét múlva független lesz, mert azt központilag függetlenítik. Semmilyen papírt nem kaptam. Ez így normális dolog, valóban ennyi a függetlenítés menete?
Amúgy egy Hipernet Home L előfizetésről van szó, amit már meg is szüntettem ( még szerdán intézkedtem erre és már nem is él a kártya.
A másik kérdésem meg az lenne, hogy mivel megszüntettem ezt követően lesz még valami fizetési kötelességem és ha lesz, arról hogy fogok értesülni és hogy fogok tudni kiegyenlíteni, mivel a my telenor-ba belépve már hiába választom ki a számomat egy teljesen üres felületet fogad. ( Hipenet Home L, hozzá egy középkategóriás TV előfizetés volt illetve a HBO go volt megrendelve, havi szinten kb. 6000 valamennyi Ft fizettem.
Válaszotokat előre is köszönöm. -
azbest
félisten
válasz xviktorx #64373 üzenetére
hát ez nagyon meglepne. Általában a függetlenítés úgy megy, hogy idegen simet betéve megjelenik egy kódbeíró felület a webes részén.
Még azt sem tudom elképzelni, hogy esetleg online frissítésként kapna valamit. Mert a telenoros b525 router nekem úgy tűnik, hogy csak telenoros internetről éri el a frissítéseket. Legalábbis, amikor a vezetékes netemről ment, akkor nem talált frissítést, csak amikor betettem a simet és arról ment (mikor valami sebezhetőséges történet után ez is kapitt frissítést).
-
xviktorx
tag
válasz azbest #64374 üzenetére
Köszönöm szépen, akkor ismételten átba...ak a Csornai Telenorban. Ezt már lassan meg is szokom. Ott mindig így járok.Hál a jó égnek megszűntem már telenorosnak lenni, ezért oda nem kell többet mennem. Majd akkor Győrbe elintézem, hátha ott kvalifikáltabban az ügyintézők.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz xviktorx #64375 üzenetére
Persze, értem, hogy egy optimális világban ennek nem így kéne történnie. De, aki nyitott szemmel jár, az tudja, hogy az optimális világ legfeljebb a reklámokban létezik. Szóval, ha én függetleníteni szeretnék egy ilyen kütyüt, akkor előbb itt, a topikban érdeklődnék és azután a kapott infóval felvértezve mennék a Telenor üzletbe.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
snooze
veterán
-
radio100jozs
őstag
válasz xviktorx #64373 üzenetére
Nemrég írtam, hogy nekem a Huawei asztali routert függetlenítettem, és ott rögtön az üzletben a papírra, ami a függetlenítési kérelem, rá is írta a kódot, ennyi, semmi más teendő nem volt.
Én a My Telenorba be tudok lépni, (e-mail címes regisztrációm van), és ott volt a Hipernet Home L számom is, mint megszüntetve jelzővel, de továbbra is hozzáfértem a számlához, így le is tudtam tölteni, meg befizetni. Sőt e-mailben küldte is a rendszer, hogy van számlám, a linkre kattintva a befizetés oldalra léptetett, és ott volt PDF-ben a számla is, nem kellett a My Telenorba belépni.
Én még várok egy számlát, mert a megszüntetés az pont a számlazárás utáni napon volt, így 1 napnyi számla lesz még. -
xviktorx
tag
válasz radio100jozs #64378 üzenetére
Köszönöm válaszod, pont a Te hozzászólásodat olvastam is ( 3-4 naponta nézem a topicot ) de mivel nekem mobil routerem volt ezért nem kételkedtem az ügyintézőnél, csak furcsálltam a tájékoztatást és pont ezért ragadtam billentyűzetet. De most már tudom hogy ismételten átb...ak. Pont a fórum miatt nem tudtak átverni szerdán amikor akartam intézni megszüntetést, amikor is először közölték velem, hogy nincs erre lehtőség csak február 9-én ( 8-án járt le a hűség). Erre mondtam én a hölgynek hogy szerintem nézze meg jobban mert biztos hogy van lehetőség arra, hogy szerdán elintézzem, hogy szombattal szűnjön meg a szerződés,És csodák csodájára el is intézte ( ma reggel már nem volt szolgáltatás ) és papírt is adott a történetről.
-
snooze
veterán
Sziasztok!
A mai napon telenor VoLTE alatt nem kapcsolhato a készülék..mobilnet van 4g-n..találkozott már valaki ilyennel?GO Gunners!!!
-
fanfunes
csendes tag
olyan gondom lenne.. hogy mostansag az asszony helo data es az en korlatlan netem is sokszor szakad vagy lassul be. ez mitol lehet? 1 hete csinalja kb. 7 ker, Erzsébet krt..
annyi, hogy az enyem adatkartya net apnnel, az ove sima online apn. de ugyan az a jelenseg
[ Szerkesztve ]
-
-
lugosi
MODERÁTOR
Én lassan anélkül is lemondom, mert rájöttem hogy szinte alig használom. Évente kb. max 10-12 napot van szükségem komolyabb mértékű mobilnetre, ha kiszámolom, hogy 5500x12=66.000 Ft, ebből a telekomos egyszeri korlátlan adatbővítő 66 napra kijön(ne ha kellene). Persze ez csak rám igaz, szóval nincs rá szükségem. Csak mikor megkötöttem, olyan jól hangzott, hogy korlátlan net. Meg akkor nem volt még korlátlan opció a telekomnál.
-
azbest
félisten
válasz lugosi #64386 üzenetére
amit nem használsz, az mindig drága Egy apróság: összehasonlításkor azér az ottani havi netet is add hozzá, gondolom nem kizárólag wifin netezel, mikor nem kell a nagy csomag.
Amikor én váltottam hipernet homera, akkor úgy jött ki a matek nekem, az akkori feltételekkel, hogy a régi havit kivonva, a hbo go és ingyen router mellett minimális plusz ár ad nagy lehetőséget. Ma már persze nem ugyanaz lenne
[ Szerkesztve ]
-
erzol
őstag
Sziasztok!
Honor 10 vásárlását tervezem.
Függetlenül árulja a telenor? -
MODERÁTOR
-
erzol
őstag
válasz Viktor0610 #64389 üzenetére
Köszönöm!
-
clon
aktív tag
Amúgy hogyan lehet az, hogy pénteken bemegyek Győr Árkád Telenor elvégeztetni a regisztrációt mondom a tel számot, odaadom a személyit, pötyög a gépen, visszaadja majd "rendben vagyunk" és visszakérdezem "ennyi" igen köszönjük a válasz - majd szombaton jön az sms, hogy legyek szíves elvégezni a regisztrációt mert 14.-én lejár. Nézem az online felületen és nincsen regisztráció.
Így gyakorlatilag az üzlet tök felesleges, mert készüléket vagy kártyát online is lehet rendelni a futár kihozza, reklamációt be lehet jelenteni tel ügyfélszolgálaton, csomagváltás szintén megy online - teljesen fölösleges fizetni az alkalmazottakat és fenntartani üzletet HA ott csak úgy csinálnak mintha csinálnának valamit. -
atosan
addikt
Két számom van, egyiket átváltottam kártyásra hogy majd számhordozok. Másik szolgáltatónál folyamat elindul majd leáll nem egyező adatok végett. Vissza a Telenor bótba, nézzük már meg mi van. Hát egy évvel idősebbnek tüntettek fel, meg a házszám sem passzolt. Kérdi a srác, hát ezt meg ki csinálta, mondom Te, azt mondja biztos nem. Ja, akkor bocsi, én tévedtem. Telefonos üfszolgálaton nem tudom magam a megadott jelszóval azonosíttani, pedig ugyan az mint amíg számlás volt a szám. Szerintem azt is elcseszte. Második számhordozási kísérlet sem valósult meg, szintén nem egyező adatok végett. 10 évig voltam teljesen elégedett Telenoros nem kis havi összegekkel, de amit az utóbbi másfél évben csináltak velem, inkább lelépek.
[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
MODERÁTOR
-
clon
aktív tag
Ha már ott vagyok és elmegyek az üzlet előtt akkor miért végezzem el online ha az üzlet pang mert a "dolgozókon" kívül senki sincsen bent. Az online reghez sms kódot is küldenek és nem minden kártya van a zsebemben a telefonban, de üzleti regisztráció esetén fizikálisan nem kell a kártya.
Viktor0610: "Ha nem írtál alá semmit, nem kaptál SMS-t, akkor tényleg nem került rögzítésre a regisztráció."
1x évente honnan tudjam, hogy mit kell(ene) kapnom éppen mert mi az aktuális protokoll, de azt spec tudom papírt már nem adnak róla mert 3 kártyám van és a "cég" kedvességből sikeresen különböző időpontokra szórta szét a regisztrációját és tavaly már közölték nem adnak papírt róla (erre emlékszem).
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #64394 üzenetére
Sztem ez nem teljesen így van. Anno, amikor az elsőt csináltattam, akkor bementem egy Telenor bótba. Akkor volt ez a regisztrációs dömping, úgyhogy pluszban volt néhány pult. Cédula, hívás, ügyintézés, kész. Mondom, dokument nuku? Kiderült, hogy a plusz pultokban kisegítő alkalmazottak voltak, akik ugyanazt az online regisztrációt csinálták, amit én is meg tudtam volna csinálni otthon. Mondom, ez, így nekem nem jó, nekem papír kell. Na, akkor átirányított egy másik pulthoz, ahol egy "belsős" kolléga megcsinálta a regisztrációt. Szóval, lehet, hogy a Telenor boltban neki is egy online regisztációt csináltak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #64396 üzenetére
A 2017-es adategyeztetést inkább hagyjuk.
Akkor az volt a cél, hogy a kismillió embert "letudjuk", a következő évben már az egész évre elnyújtott regisztráció miatt sokkal kisebb volt a terhelés. Ezért megfelelő lehet már a visszajelzés, SMS-ben (online elérhető) dokumentum formájában.Samsung Galaxy A54
-
clon
aktív tag
válasz Somatom #64396 üzenetére
Rendesen keresett telefonszámra és kapott adatlapot (mivel nem asztal rendszerű a hely hanem kocka pultos és előtte egy rakat telefon van taperolási céllal így mellette kell állni amivel csak akkor nem látom a kijelzőjét ha hátat fordítok de akkor meg a kommunikáció problémás), de ha ugyanaz az online reg lehetne akkor először kapnom kellene egy kódot a tel.számra mert csak akkor engedi a regisztrációt. Ha meg nem küld kódot akkor viszont már nem ugyanaz a regisztráció mint amit én tehetek meg még akkor sem ha ugyanaz a kinézete.
Jelen esetben inkább az átírt, de nem elküldött okézott dolog lehetett az oka mert személyi igazolvány szám változás volt (és láttam, hogy átpötyögi vagy legalábbis nyomogatta a gombokat).
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Értesítés a Telenor karbantartási munkálatairól
A Telenor Magyarország Zrt. értesíti előfizetőit, hogy egyes hálózati elemek karbantartása miatt mobil rádiótelefon szolgáltatását 2019. február 28-án rövid ideig, országosan szünetelteti. A munkálatok elvégzésére hajnali 03:00 és 04:30 között kerül sor, és az alábbi szolgáltatásokat fogja érinteni:
-belföldi és roaming hívásindítás, valamint hívásfogadás – legfeljebb 5 perc;
-Emelt Díjas Szolgáltatások és MobilVásárlással igénybe vehető szolgáltatások (pl. Nemzeti e-matrica vásárlás, MobilParkolás) – legfeljebb 5 perc;
-Számlainformáció és Egyenleginformáció szolgáltatások – legfeljebb 5 perc;
-belföldi és roaming adatkapcsolat létesítés (mobil internet, GPRS szolgáltatás) – legfeljebb 5 perc időtartamban.
forrás
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Steam topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest