- Milyen okostelefont vegyek?
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
Hirdetés
-
Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
ma Nagyon hasonlít az elődjéhez, de jobb hangzást és erősebb ANC-t ígér.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
ph A mágikus szavak a Raptor Lake, Ada Lovelace, AIO és valódi fabetét, de az árcédulák kapcsán nem volt szégyenlős az amerikai cég.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noncsi
tag
válasz Landsmann #664 üzenetére
Engem igazából az idegesített fel, hogy engednek mínuszba! Miért? Azért van kártyás csomagom, hogy ne vigyem túlzásba a telefonálást.
Ráadásul nem tudom, hogy mennyit sms-eztem és mms-eztem, tehát fogalmam sincs hogy jó-e az egyenleg.
Igazából sem a helyi pannon, sem a felhívott ügyfélszolgálat nem volt segítőkész. A pannon üzletében a csaj nem tudott mit mondani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és csak annyit tudott mondani hogy LEHET hogy később vonták le a dolgokat, na ezzel sem tudok mit kezdeni.
Most akkor honnan lehet megtudni hogy valójában mi történt? Kihez forduljak?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest