Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz bedibazsa #70016 üzenetére

    Elég sok ballépésük volt, most komolyan kezdjük el sorolni őket? Minek felhánytorgatni a múltat, főleg, hogy egy csomó olyan dolog van közöttük, amit a mai napig nyögnek ők is meg az ügyfeleik is.
    Azért mégis, egy-két kérdést fel kellene benned vetni olyan dolgoknak, hogy miért nem lehet itt egy csomó ügyfélnek hónap közben díjcsomagokat/opciókat váltani és azok miért nem a váltástól számított egy hónapig használhatóak a fix havidíjukért cserébe (számlázási rendszer), miért nem kapcsolják be terheltebb/agyonterhelt helyeken a rendelkezésükre álló második és harmadik frekvenciát (nyereségesség), az ügyfélmegtartás miért csak flottáknál működik kapcsolattartótól függően (szervezeti felépítés), miért kell náluk hónapokig várni egy-egy rendszerfrissítést követően arra, hogy az alap funkciókat maradéktalanul el lehessen érni az ügyviteli rendszerükben (rossz projektvezetés), és sorolhatnám még hosszan tovább...

Új hozzászólás Aktív témák