- Google Pixel 6/7/8 topik
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
válasz aprokaroka87 #93888 üzenetére
A Yettel (névelődeit nem sorolom itt) a kezdetektől fogva ezt a felfogást képviseli. Amit ők ösztönözni akarnak, az a kassza csörgése minél sűrűbben, az ügyfél nem tölt be náluk elsődleges pozíciót. Mondom ezt tapasztalatból úgy, hogy 1997-től az ügyfelük vagyok, de a szerelem már elmúlt. Két éve még megegyeztünk, de kezd felnyílni a szemem.
Kb. ez zajlik nálam:[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Littoral
aktív tag
válasz aprokaroka87 #93904 üzenetére
De emelik a tétet. Régebben még ezerbe' is volt ilyen, azelőtt meg ingyen, ha jól emlékszem rájuk. Mondjuk nem is fogom megrendelni, már van két _versenytárs_ kártya, azzal elleszek decemberben, ha már 0 Ft-ról van szó.
-
akaszajanos
tag
válasz barnibooo #93881 üzenetére
Bocs, de ez baromság. Egy Yettel és egy T SIM van a telefonomban, utóbbi a privát, mert akartam egy sajátot, ami nem függ egy cégtől.
Ezerszer megbántam, hogy a Telekomhoz jöttem. Lehet, hogy ingyen van valami, de nagyvárosok belső részein is annyira terhelt a hálózat, hogy használhatatlan. Egy sz”r.
A Yettel az elmúlt egy évben irgalmatlan sokat fejlődött, látszik, hogy rengeteget költöztek modernizációra.
Nem mindegy, hogy Gyulán, a belvárosban EDGE van (T) vagy 170 megára képes LTE… ugyanabban a telefonban.
M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
4Grider
nagyúr
válasz akaszajanos #93906 üzenetére
Természetesen van fordított helyzet is nem egy helyen. Hiszen a yeti hálózatmodernizációja még csak 50% körül jár...
-
Zoolee19
senior tag
válasz akaszajanos #93906 üzenetére
Van ahol a Yettel eléggé le van maradva, elég sok helyen térerő sincs.
Törökbálinton lakom, és a város szélén úgy mond, és ott alig van net és térerőm is.
De van hogy járom az országot, és tapasztalom hogy jó pár helyen annyira gyenge a jel hogy hálózatot se észleli.Szóval mindegyik szolgáltatót lehet valamiért szidni, mert adnak rá okot.
Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X
-
akerbis
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 150GB-s mobil routeres előfizum a Yettelnél 7xxx Ft, még van rajta hűségidő. Kérdésem az, hogy lecserélhetem ezt az előfizut egy Prime 9990 (vagy 11490)előfizura?
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
MadMancs
veterán
válasz Zoolee19 #93908 üzenetére
Egyetértek.
Rengeteget utazok nap mint nap, és ugyanezt tapasztalom. Plusz a lekhelyemen is, ezért is váltunk meg egymastól.
Jó persze tudok olyan települést is ahol Yettel toronymagasan veri a másik hármat, de ez a ritkábbik eset sajnos.
Egyébként igaz amit írtál.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
FattyDove
őstag
Hogyan tudnam kideriteni, hogy ahol epp vagyok ott van 5G vagy nincs? 5G nelkuli mobillal
-
-
-
4Grider
nagyúr
válasz szabonagyur #93921 üzenetére
Az tény, hogy bizonyos telefonmodelleken "beragad" az 5G rajzolás. De ezek az nperf térképen elég jól kiszúrhatóak.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
válasz 4Grider #93922 üzenetére
Nekem a Cellmapperen egy bizonyos helyen Telekom 5G-t mutat, ami fizikailag lehetetlen, mert begyrészt nincs Telekom 5g azon a helyen a szolgáltató térképe szerint sem, másrészt Telekomos kártya nem volt 5G-s készülékben. Yetteles igen, de az ott nem mutat 5G-t, de nincs is. Fogalmam nincs hogy kerülhetett oda. Az pedig tőlem származik, mert annál a háznál vannak a pontok, ahol voltam. de egyébként is a Celmapperen a Telekom 5G-je debrecenben elég furcsán néz ki.Gyakorlatilag nincs. Azt meg nem hiszem, hogy nem volt aki Cellmapperezzen telekom kártyával 5G-n.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz CellWalker #93926 üzenetére
De az alapvető probléma, hogy Yetteles SIM-el 5G-s készülékkel hogy lehet Telekom 5G? Mert egyébként én is arra gondoltam amit írsz. Csakhát ugye másik szolgáltató. Amiben a Telekomos SIM van, az meg nem 5G képes, így az meg emiatt nemigen tud olyan adatot küldeni a Cellmapperrel hogy ott van 5G. (Telekom lefedettsége szerint sincs egyébként, meg kézi hálózat választásnál sem láttam semmilyen 5G-s hálózatot)
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Bl.Gyo.
őstag
Aki mostanában kapná a számlát, annak megjött? Vagy késett? Vagy semmi?
Nekem minden hónap 7-én jön, de lassan 10-e és semmi. -
nagyúr
-
MDanny
senior tag
válasz Landsmann #93923 üzenetére
Sajnos nálam is történt ilyen tévedés (Kőbánya). Ha a Telekom kártyám van az első foglalatban és a második foglaltban lévő Yettel kártyám mobilinternetét használom, akkor a Yettel 5G-s cellájához Telekom HU-t ír, pedig semmi köze hozzá. Azóta átvariáltam a kártyák sorrendjét, Yettel van az első helyen és így már pontos. Valószínűleg emiatt a hiba miatt lehet egy csomó helyen tévesen jelezve digis 5G pl. Budapesten (ez nem én voltam).
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
nagyúr
-
rin33
senior tag
-
-
4Grider
nagyúr
válasz EA's hit #93939 üzenetére
A 22/2020 MNHH rendelet hatályos szövege még mindig így szól:
"A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető - az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett - kérésére a fel nem használt összeget az előfizető részére visszafizeti."
Nem látok a hatályos szövegben egyéb, az egyenleggel kapcsolatos szolgáltatói kötelezettséget, főleg nem 30 naposat. -
EA's hit
őstag
válasz 4Grider #93942 üzenetére
Belsős folyamat, így ehhez nem fog tudni senki külsős hozzáférni, ha az EHT szövegében nem ez szerepel. De mindegyik üzletre, meg a telefonos ügyfélszolgálatra is ez érvényes.
mucsgyver70: Tavaly tavasszal ez még nem volt érvényben, tavaly júniustól változott. Előtte nem volt visszaigényelhető.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz EA's hit #93944 üzenetére
Megtaláltam közben az ÁSZF-ben (ezek szerint eltérnek kedvezően az eht-től):
A Kártyás Előfizető által feltöltött, de fel nem használt egyenleget a Yettel az Előfizető
kérésére visszatéríti („Kártyás visszatérítés”). Kivételt képez ez alól, ha a hanghívásra
alkalmas Kártyás Előfizetés megszüntetésére a 12.3.2.2. C) pont szerinti megtévesztés
alapján, vagy az 5.3.1. pont szerinti felfüggesztést követően kerül sor.
A Kártyás Előfizető a megszűnést követően legfeljebb az elévülési időn (1 év) belül
terjesztheti elő a Kártyás visszatérítési kérelmét – azaz a kérelemnek ezen időn belül a
Yettelhez meg kell érkeznie.
A Kártyás visszatérítési kérelemnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a visszatérítéssel érintett, megszűnt Kártyás hívószám;
- Kártyás Előfizető neve és lakcíme (nem Értékesítési Ponton közölt igény esetén
születési helye és ideje, valamint édesanyja leánykori neve megadása is szükséges);
- kártyaszintű jelszó (Értékesítési Ponton közölt igény esetén);
- Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztüli igény esetén személyi igazolvány száma/útlevél
száma;
- az Előfizető nyilatkozatát arról, hogy a visszatérítésre milyen módon tart igényt:
o magyar bankszámlaszámra történő átutalással – bankszámlaszám megadása 8
számjegyenként, kötőjellel tagolva; vagy készpénzben a Yettel saját tulajdonú
üzleteiben.
- a Kártyás Előfizető aláírása (írásos igénylés esetén).
A Kártyás visszatérítési kérelem benyújtásának módjai:
- bruttó 20.000 Ft alatti egyenleg esetén az 1.2. pontban foglalt írásos csatornákon, vagy
a Yettel Értékesítési Pontjain és Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül;
- bruttó 20.000 Ft vagy azt meghaladó egyenleg esetén a Yettel Értékesítési Pontjain és
Telefonos Ügyfélszolgálatán.
A Yettel a Kártyás visszatérítés elvégzését a kérelem közlésétől számított 30 napon belül
biztosítja. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest