- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz Tibee86 #29001 üzenetére
Telenor is válaszolt már kb 20x. De a válaszuk eléggé bicskanyitogatóak voltak. A lényeg, hogy náluk nincs semmi hiba, minden tökéletes. Aztán a karácsonyi időszakban kiderült, hogy a fantasztikus hálózatuk a rossz. Mi lenne ha egyszer valóban megnéznék a hálózatukat...
Landsmann
Október 24-én jeleztem elsőnek a hibát. November 17-én hívtak, hogy semmi gond nincs náluk, nálam rossz valami. (hiába cseréltettem 2x SIM kártyát és próbáltattam ki a telenor üzletben egy másik telefonnal amiben szintén rossz volt). Azaz onnantól számítandó a kötbér? Onnantól már csak "ötletet kapok" e kedves cégtől, hogy mi okozhatja. Természetesen egyik ötlet sem a saját hibájuk.pietrasko
Én is a hatósági levél felé hajlok. Még adok egy kis időt, hátha sikerül megtanulniuk a hibaelhárítást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen