- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Yettel topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
Hirdetés
-
Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A minap elindult a zárt béta teszt a játék új kiadásához, amely korábban csak mobilokon és tableteken volt elérhető.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Ismét egyedit alkotott a Sharp
ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MODERÁTOR
-
x1port
addikt
válasz vwpolopg #28057 üzenetére
Ma megyek a westendbe.
Bemegyek a telenorba megkérdezem Neked.
Bár ott ( is ) valami hihetetlen tökfejek dolgoznak.
A múltkor bementem ipad mini 2 -re tokot venni.
Kérdeztem van-e , erre nézegeti az ember a telefon tokokat a polcon és keresi.Mondom az ipad mini az csak a nevében kicsi amúgy nagyobb mint egy telefon ..
de csak nézte továbbÉs azt mondta..nincs.
-
x1port
addikt
válasz vwpolopg #28096 üzenetére
Tegnap voltam a duna plázában aktiváltatni egy praktikum kártyát ( ami persze kemény dió volt nekik és nem sikerült ) és ott is rákérdeztem erre a kötbér kifizetésre.
Tervezem én is.
Ott is azt mondta az emberke. : Bemész , jelzed , utolsó számlával küldik.
Mondtam,hogy a számlázási ciklus pont a 8 nap előtt van , azt mondta nem gond mivel Te előtte voltál bent.Ezek szerint ez az elmélet. A gyakorlat tök mást mutat.
Mondjuk nem értem ezt a kötbérezést sem.
Nekem 2015 áprilisig van hűségem.
Ami még 5 hónap. 5000 ft-os havidíjjal ez 25 ezer.A kötbér viszont 35.
Hogy van ez ?
Mi ebben a telenornak a biznisz?
25 ezerért tudom használni a hálózatukat áprilisig ,amit le is beszélhetek , viszont kp-ban 35-öt kérnek.Vagy pl miért nem engedik el ezt a kötbért ha mondjuk utána egyből leszerződök hozzájuk 2 évre egy olcsóbb tarifacsomagba ?! 3190x24 = 76.560 !!
Most a szop@t..ás a céljuk vagy a minél több elégedett ügyfél melletti nyereség beszedése ?
-
MODERÁTOR
-
vwpolopg
őstag
válasz vwpolopg #28207 üzenetére
Na mostmár tényleg elmennek ezek a kur*a anyjukba... még mindig nincs kiszámlázva a kötbér, meg a decemberi számla és 3 telenor boltból 3-ban nem tudják mikor lesz végre kiszámlázva... sőt engem néznek hülyének, hogy mit akarok ennyire fizetni ha nincs mit... idén elvileg ne is számítsak rá, hogy lezárul a dolog... első körben megy egy levél a homárnak, második körben kit lehet elküldeni a francba a telenornál?
-
dptrsk
addikt
válasz vwpolopg #28424 üzenetére
NMHHnak írj, ott lehet másolat között a homár is nyugodtan...
Elég szánalmas egy szolgáltató... Kéne ide pár MRD bírság és akkor talán rendbe szedné magát vagy kivonulna. Megint csak a másik szolgáltatót tudom példának hozni, hogy ott bizony a felmondás pillanatában, ha személyesen mondod fel ki KELL fizetni a kötbért.
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, rögzíttes panaszt, ha a panasz felvételétől 72 órán belül nem készül el a számla ráutaló magatartásnak veszed, hogy nem tart igényt a szolgáltató a kötbérre. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
x1port
addikt
válasz vwpolopg #28424 üzenetére
Érthető reakció tőlük.
Szar lehet tudni , higy színvonal alatti teljesítményt produkàlnak ezért inkább fizet és lelép az ügyfél.
Nem jó érzés vesztesnek lenni hidd el.
Majd megoldódik a problémád.
Itt a legfontosabb dolog hangoztatni hogy mekkora egy szutyok cég ez. Nehogy valaki is őket válassza ( ha hezitàl szolgàltató választáson ) -
-
tomp
félisten
válasz vwpolopg #28435 üzenetére
Én is megtapasztaltam a fantasztikus ügyintézői brigádot. Amikor ötödjére mondtam el ugyan azt de még mindig mondogatták, hogy a telefonom a rossz, a SIM kártyám a rossz, elfogyott a havi keretem... Az nem is érdekelte őket, hogy 2x cseréltettem SIM kártyát és másik telefonban is ki lett próbálva...
Konkrétan a saját üzletükben kinevették a technikusokat... Ez mindent elmond... -
x1port
addikt
válasz vwpolopg #28690 üzenetére
Azért mert ez a telenyomor.
Szemétláda gec.k .
( már elmúlt karácsony , leírhatom ).A legsunyibb legaljasabb szolgáltató.
Eddig a vodáról hittem , de ők simán hagytak lelépni.
A hálózatuk nem a legjobb de azokba legalább szorult egy kis emberség.A facén is hirdeti az igét a nyomor , ilyen hipernet olyan hipernet.
Amikor kiteszem a mérési eredményt kapok kb 200 like-ot rá...utána törlik.Persze először jött a hablaty ,hogy kedves Péter küldd el a számodat privátban ,hogy kivizsgálhassuk az esetedet
Annyira vizsgálták meg mint én az állatkertben a kisvíziló fogsorát -
vwpolopg
őstag
válasz vwpolopg #28690 üzenetére
A sztorim a végéhez közeledik Ma végre kiállításra került a kötbér számlája, el sem hiszem. Persze potyára nem akartam ismét bemenni egy telenor üzletbe, felhívtam őket előtte és miután az ügyintéző letette a nagy esküt, hogy ki van állítva a számla bementem egy üzletükbe, hogy kifizessem. De! Mivel nem vagyok már ügyfél ezért nem fizethetek bankkártyával csakis készpénzzel... miután ezen túltettem magam és mondtam az ügyintézőnek, hogy akkor elmegyek pénzt levenni, mondta, hogy ne siessek mindjárt megnézi, mert lehet, hogy készpénzzel sem tudok fizetni! Merthogy állítólag 2 rendszerük van és az egyikben hiába van kiállítva a számla, ha a másikban nincs ott, akkor nem tudom befizetni... kattintgatott és így is lett ahogy mondta, hiába van kiállítva a számla, még nem tudom befizetni... azt mondta a jövő héten kedd-szerda körül próbálkozzak, addigra a másik rendszerben is élesedik a számla és végre kifizethetem... Sohatöbbet telenor, köszöntem...
-
axioma
veterán
válasz vwpolopg #29286 üzenetére
Ezt most nem ertem. Hogyhogy kartyaval nem fizetheted ki? Ott vagy, es az adott helyen ervenyes fizetesi modot valasztasz, mi alapjan utasitanak vissza?
Amugy az nem jatszik, hogy csekk, dijnet app, QR katt, kartyaval kifizetve? Bar mivel semmire nem jon papircsekkem, me'g nem probaltam ezt az uj rendszert, majd amikor az adok jonnek talan akkor lesz ra alkalom. Es nem tudom a dijat sem. -
Landsmann
addikt
válasz vwpolopg #29288 üzenetére
Ez vicc. Ahhoz semmi köze a szolgáltatónak, hogy saját bankkártyámmal, vagy egy ismerősömet megkérve, az fizeti a saját bankkártyájával. Különben is az ügyfélség egyáltalán nem kötött bankkártyához. Jól néznénk ki, ha azzal utasítanák el a befizetést, hogy scak olyan bankjegyekkel lehet fizetni, amit abban az évben adtak ki. Mert ez gyakorlatilag majdnam ugyanaz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
axioma
veterán
válasz vwpolopg #29288 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy milyen indokkal kell fizetned. A Telenor uzletben Telenor tartozast az ott ervenyes fizetesi modszerek egyikevel ki akarod fizetni. Ki van ragasztva a matrica, nem viszel kp-t, oldjak meg.
Egyebkent mar a kotberszamla specialitasat se ertem: ha nem mesz be, akkor nem kuldik ki? Mar ez is milyen... miert mennel me'g te utanuk, hogy fizethess, ha mar nem is vagy ugyfel? Nem is ertem, miert nem a szerzodesbontas feltetele a kotber kifizetese. Vagy ha mar ilyen bena a rendszer, hogy csak felmondas utan "tud" (persze, mert igy specifikaltak le az igenyt) kotbert szamolni, akkor miert nem fogadta el vagy ad absurdum kerte el kotelezo szamlaelolegnek, kartyaval. Akkor most nem kene szaladgalnod utanuk, magatol osszetalal a ket osszeg azt jonapot. En lassan benyujtanek nekik egy karteritesi igenyt is... -
vwpolopg
őstag
válasz vwpolopg #29288 üzenetére
A történetem még mindig nem ér véget
Bementem ma egy üzletükbe és végre ki tudtam fizetni a kötbéremet. De!
Probléma1: Továbbra is csak készpénzben, bankkártya nuku, nem vagyok ügyfél, blablabla.
Probléma2: Nem kaptam semmilyen papírt ami igazolja, hogy az előfizetés fel lett mondva, a tartozás ki lett egyenlítve. A válasz erre, hogy postán fogom megkapni. Én ezt nem hiszem el nekik... kinek van igaza, tényleg kapok?
Probléma3.: Tudom, hülye vagyok, ugyanis: Nem láttam a számlát amit kifizettem. Ugyanis ugye postán nem kaptam meg, a my telenorba dec. 17.-e, az előfizu megszüntetése óta nem tudok belépni érdemben, a boltban pedig nem tudta megmutatni a betanuló dolgozó én meg rohantam a távolsági buszomhoz, nem volt időm kiverni a balhét. Amit kaptam a készpénz befizetése után az egy: Átvételi nyilatkozat távközlési szolgáltatáshoz kapcsolódó telefonszámla kiegyenlítéséről nevű papír. Van sorszáma, illetve szerepel rajta a kifizetett számla száma. Dátum, üzletkód, üzletkötő kód, stb.
Probléma4: Ma jutott eszembe, hogy egy nyomorult visszaigazoló emailen kívül semmit nem kaptam decemberben, miután my telenorban végtörlesztettem az előfizuhoz vásárolt tabletet. Ez mennyire normális? Sehol egy letölthető pdf számla.... Nem, a my telenor felületén sem volt, ott csak a havi számlákat lehetett letölteni.
A kifizetett összeg stimmel, forintra a: (kötbér összege 1,- Ft), valamint tarifahűség (kötbér összege 25.021,- Ft).+ a 2490-es havidíj 2/30-a, szóval azzal nem volt gond, ez alapján valószínűleg tényleg a kötbéremet fizettem ki, csak jó lenne valami lezáró papír, illetve a számla is hasznos lenne...
-
#79335424
törölt tag
válasz vwpolopg #29353 üzenetére
Én nem vagyok jogtudor, de tudomásom szerint, ha valamit kifizetsz, arról valamilyen formában elismervényt kell kapjál. Nem postán, hanem ott, helyben. De tény, hogy szeretik az ilyet elsumákolni. A T -nél ugyanezzel próbálkoztak. Aztán kértem tollat, papírt és ott, helyben írtam egy igazolást, hogy kifizettem mindent, nincs követelésük felém. Majd odatoltam az ügyintézőnek, aki közölte, hogy ilyet nem írhat alá. Kérdeztem, hogy miért, tán nem igaz, hisz maga mondta az összeget, én meg kifizettem? Nemsoká előkerült a főnök is és mégiscsak lehetett róla elismervényt kiállítani.
-
asdf_
veterán
válasz vwpolopg #29353 üzenetére
En azt nem ertem, hogy a banatert nem lehet a lelepo felhasznalok pannonline-os accountjat readonly-ban a felmondas utan egy honapig -de minimum az utolso szamla befizetesi hataridejeig eletben tartani? Mert akkor latja az utolso szamlajat, le tudja toltenim be tudja fizetni es nem kell a csekkel szarakodni vagy utalni, meg ilyenek. Akar olyan huszarvagassal, hogy sim nelkul 1 ft-os havidijjal es barmi egyeb kotelezettseg es jog nelkul elofizeto marad, amire adnak 100%-os tarifakedvezmenyt, es akkor mar le is van papirolva, vagy barmi.
[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
válasz vwpolopg #29353 üzenetére
Szerintem jelentsd fel őket a megfelelő helyen.
Minden fizetés után jár valamiféle nyugta.Egyszer külföldön voltam és csúsztam a fizetéssel.
Gondoltam jófej leszek és befizetem személyesen az egyik üzletben.Srác elvette a lét és mondja :rendben vagyunk -köszi ,viszlát !
Na erre borult az agyam.
Azt hittem kiszedem a pultból és összetöröm.Nem elég ,hogy szabályt sért de meg lekezelő kis gyökér is volt.
A hangzavarra odajött az üzletvezető aki elmondta,hogy természetesen kapok róla papírt , amit a gép ki is nyomtat automatikusan.
Csak a kis majom lusta volt elmászni a nyomtatóig.Remélem már nem dolgozik ott !
-
vwpolopg
őstag
válasz vwpolopg #29360 üzenetére
Ma felhívtam az üfsz.-t. Azt mondta a nő, hogy minden ki van fizetve, minden rendben, de papírt azt nem kapok a megszüntetésről, se postán se sehogy. Az utolsó számlát pedig elvileg úgy tudom megtekinteni, hogy be kell regisztrálni a megszüntetett számommal a my telenorba, aztán felhívni őket és beállítanak nekem valami hozzáférést, hogy letölthessem az ominózus számlát... Szóval ezzel majd eljátszok valamelyik nap és akkor végleg ennyi volt a telenor, köszönöm soha többet...
Azt még nem döntöttem el megírjam-e a sztorit az nmhh-nak, igazából én végeztem velük, szóval sok értelmét nem látom, úgyse változna tőle semmi...
[ Szerkesztve ]
-
vwpolopg
őstag
válasz vwpolopg #29353 üzenetére
El se hiszem, a történetem végleg véget ért a telenorral! Csak 3 hónapnak kellett eltelnie! Egy jótanács azoknak akik hozzám hasonlóan fel akarják mondani az előfizetésüket és ki akarják fizetni a kötbért és elektronikus számlájuk van, mielőtt elkezdenék a folyamatot váltsanak papír alapú számlára.
A sztorim ugye ott ért véget januárban, hogy kifizettem a kötbér számlát, de nem láttam magát a számlát, ehhez 2 hónap kellett, hogy megkapjam, ugyanis ennyi idő alatt sikerült a my telenor hozzáférésemben a jogosultságokat megoldani...
Viszont, hogy pozitívumot is említsek, a telefonos ügyintéző hölgy (vagy hölgyek) nagyon segítőkészek voltak, próbálkoztak ameddig a jogosultságaik engedték és csak a legvégén passzolták le a technikusoknak a dolgot, akiknél pár hétre elakadt a dolog. Illetve nyilván akiknek az emailjeim küldtem, ők is intézkedtek, szóval nekik is köszönöm. Örülök, hogy végre vége.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Jövedelem
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- RAM topik
- Opel topik
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen