Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    Sziasztok!

    Azt az ügyfélszolgálat felhívásán kívül ki lehet deríteni máshogyan is, hogy egy Praktikum kártyához milyen kártyás ciklus tartozik?

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz nggabi #8863 üzenetére

    Na pont ettől tartottam... Regisztrálva vagyok, és a tól-ig dátumnál épp elseje a forduló, és most lenne esedékes egy 5 perc után 0ft megrendelése... Így jól megszívom... Miért nem tudják a szolgáltatásokat megrendelés+30 napra aktiválni...? (Mint a másik kettőnél...)

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz stvnppp #8887 üzenetére

    32/32-re lassítanak (4kB/mp). Melléklet nélküli mailekhez, facebookhoz elegendő, opera minivel még akár böngészésre is, persze kell hozzá itt már egy kis türelem, de sok oldalnál egész használható még így is.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz Gabesz84 #8889 üzenetére

    Több, mint egy hónappal vagy az érvényességi idő után? Nekem szept. 16-án járt le egy számom, hívni róla nem tudtam, mert bemondta automatikusan, hogy lejárt, de ettől még hívható maradt, de SMS-t sem fogadott. Viszont október 16-án feltöltöttem, és így él tovább egy évig, sőt, a lejárat előtti maradék egyenleget is visszakaptam rá, és a rendelkezésre tartási idő alatt rá küldött sms-ek is megérkeztek.
    Apropó, ha már hálózatra se enged fel, akkor tényleg buktad. Lejárat előtt 9, 6, 3 hónappal és 35 nappal tol egy SMS-t a telenor, szóval nem igaz, hogy nem szóltak. :) Bár az SMS-t nem garantálják, de az elmúlt 10 évbe én mindig megkaptam két kártyámra (3 éve már csak az egyik telenoros).

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz Gabesz84 #8891 üzenetére

    Onnantól, hogy a felhasználási idő lejárt, SMS-t fogadni se tud. Az ÁSZF-ben benne van a rendelkezésre tartási idő. Sok mindenről nem küldenek SMS-t amúgy, amiről lehetne, és csomó dologról küldenek, ami a kutyát nem érdekli.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz D.Orion #8952 üzenetére

    Minek kértél új SIM-et, ha úgyis elhordozod a számod?

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz D.Orion #8961 üzenetére

    Gondolod te. :)
    Ha elhordozod a számod, azt a T-s SIM-et kidobhatod, amihez eredetileg tartozott a számod. Ha visszahordozod a T-hez, új SIM-et kapsz. Ezért sem értem, mi értelme volt most újat kérni.
    Kártyára szám ráhordozást csak a Voda tud, de csak élő kárytára, azaz úgy, hogy mondjuk a T-s számodat egy MEGLÉVŐ (tehát élő, hívható, saját számmal rendelkező) Vodás SIM-hez rendelik, amihez eredetileg tartozó szám megszűnik, és helyébe a hordozott lép.
    2008-ban így lett vodás a 20-as számom. Volt egy aktív 70-es kártyám, az a 70-es szám ment a levesbe, a kártya pedig megkapta a 20-as számomat.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz Clapaucius #8996 üzenetére

    Csak egy megjegyzésem lenne:
    12 éves tartozásról van szó. Az elévüléssel hogyan is állnak a Telenornál?
    5 éven túl az APEH, vagyis most már NAV sem követel. Persze a mobilszolgáltatók, de különösen a Telenor mindig is a törvények felett állt. Vagy legalábbis ezt hiszi.
    Szóval elévülés oldaláról is érdemes lenne megpiszkálni a dolgot.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz kutyafile #9154 üzenetére

    És tuti nem a telód vacakol?
    Amúgy megnyugtatlak, a T-mobile hálózata a három szolgáltató közül átlagot tekintve jelenleg a legrosszabb. Anno pannonos-telenoros voltam, aztán vodás (mellette maradt egy telenoros számom), utána T-s vagyok most (telenoros másik szám továbbra is megvan), és bizton állíthatom, hogy a legtrébb hálózata a trémobile-nak van, nem véletlen a név. :)
    Vasútvonalak, autópályák mellett egyenesen használhatatlan.
    Itt jelenleg a Voda a legjobb. Ki gondolta volna 10 éve... :)

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz club1 #9160 üzenetére

    3G lefedettség és térerő beltérben elég szegényes. Miskolc belvárosában is. Itthon meg pláne szar. Ebből a szempontból itt a Telenor se jobb, de pl. a Voda 3G térereje kiveri a kijelzőt még a fürdőszobában is, ami a lakáson belül egy külön beton blokk (panel). Vodánál a beltéri 3G általánosságban elég jó. De a T GSM terén sem túl bizalomgerjesztő.
    Másrészt utazás közben igen bizonytalan. Miskolc-vonat-Bp.-autó-Pécs-autó-Bp.-vonat-Miskolc útvonal nagy részén alig, vagy egyáltalán nincs nem hogy 3G, de normális GSM térerő sem, telefonálni is körülményes volt, net is lassan ment, mert folyton szakadozott, vagy gyenge volt a jel.
    Miskolc-Debrecen vonattal ugyanez. 3G szinte semmi, de pl. Tokaj és Nyíregy közt meg sem próbálok telefonálni GSM-en sem, mert úgysem fog menni.
    Anno Vodával hasonló vonalakon nem volt gond, Telenor meg párhuzamosan használva volt a T-vel az ominózus utak során, és ott sem volt ilyen probléma. T-nél többször elveszett a hálózat fél percekre. Alig pár hónapja vagyok T-s, előtte évekig Voda és Telenor volt, de ez alatt a pár hónap alatt annyi negatívumot tapasztaltam a hálózatukkal kapcsolatban, mint a másik kettőével 10 év alatt sem. Szóval elhiszem én a legkomolyabb hálózatmenedzsmentet, de ha alapvetően rosszul épült fel egy hálózat, azon nem segít semmilyen varázslat. Mellesleg a leghibridebb hálózata is a T-nek van, mert vegyes elemekből építkezik. Persze most már kever a Telenor és a Voda is, de anno a Vodáé volt a leghomogénebb, szinte csak azonos eszközökből építkezett. Persze ez már csak a múlt, tehát ez utóbbi mehet a margóra.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz club1 #9164 üzenetére

    Egyrészt. Másrészt akkoriban nem volt még túl jellemző az MCN hálózat, nem sok helyen volt még rá szükség az előfizetők száma mellett (emiatt nem is lehetett telefonálni ott, ahol nagyobb tömeg összegyűlt), így kevesebb és nagyobb teljesítményű adóból állt a hálózat. Manapság minden utcasarkon van egy 5-25W-os adó. Így az 1996-os állapothoz tartozó antennák már lehet, hogy meg sincsenek. Vagy ha igen, nem ugyanoda mutat a nyalábuk és nem ugyanolyan teljesítménnyel.
    Az előző felsorolásból egyébként kimaradt a hívásfelépítési hiba. Hetente többször tapasztalom a "hiba a kapcsolatban" üzenetet, amikor is az épp fogadott hívás szakad meg így pár mp. alatt, vagy azonnal, vagy a hívott szám kapcsolása helyett kapok ilyet. Az életben soha nem találkoztam ilyen üzenettel a másik két szolgáltatónál.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz bandigno #9180 üzenetére

    És tényleg lassítottak is, vagy csak jött egy sms?

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz Frenky25 #9184 üzenetére

    Úgy tudom, AMDOCS-ot használnak, mint a Voda. Ha tényleg így van, az legalább akkora szarkupac, mint az SAP. Vagy ha lehet, nagyobb. Bár az SAP-n túltenni szarságban nem hiszem, hogy lehet. :)

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    Sziasztok!

    Van itt a topicban bennfentes telenor dolgozó?

    Elvinnénk egy számot a telenortól, de képtelenség szabadulni. 3× volt személyes adategyeztetés, folyton a "közterület neve" az elutasítás oka.
    Őszintén szólva már a tököm tele az egésztől, mert a közterület neve egyezik a hordozási nyilatkozaton az átvevőnél, a 2005-ös eredeti szerződésben, a telenor online-on és az ügyfélszolgálati pontokon is. Mellékes infó: a személyi igazolványszámot átírták az üzletben még az első egyeztetésnél, mert megváltozott (bár az sosem volt az elutasításban okként feltüntetve, de a telenor online-on azóta is a régi látszik, szóval nagy gondok vannak itt...)
    Az ügyfélszolgálatokon csak hümmögnek, hogy talán a pont az ajtószám után (a második nyilatkozaton már nem volt semmi írásjel, konkrétan leklónoztuk a telenor rendszerében lévő adatokat karakterről karakterre), talán az, hogy a földszintet nagy betűkkel írtuk, mert hogy az is számít. 2015-ben azért az csúnya lenne, ha ennyire karakterszintű az adatok összehasonlítása és azok kódtábla szerinti értékét és nem az abszolút értelmét hasonlítják össze, mert a 90-es évek végéig ez talán még okozott problémát, amikor config.sys fájlokban deklaráltuk a kódtáblákat és időnként az ékezetes nagybetűkből érdekességek lettek, de talán ezen már több mint egy évtizede túl vagyunk.
    Mellékesen megjegyzem: az olvashatóság végett az egész nyilatkozaton minden végig nagy nyomtatott betűvel van írva, de embert nem ismerek, aki ezt úgy töltené ki, hogy a kezdő nagybetűk után nyomtatott kicsiket ír, vagy folyóírással írja.. Azonban ha ez a gond, akkor feltételezem, hogy a név is gond lenne. Ha meg azt az átvevő szolgáltató nagy kezdőbetűkkel, a többit kicsivel írva küldi el, akkor gondolom, hogy az utcanévvel (ami egy vezeték- és keresztnév) ugyanezt megteszi. Akkor pedig egyeznie kell a telenor rendszerében lévővel. Nem mellékesen a fenti fszt kontra FSZT nem a közterület neve, hanem címkiegészítés, tehát úgy tűnik, az utcanévvel van a gond, ami betűre egyezik a két rendszerben...

    Valakinek valami ötlet, hogy hogyan lehetne megszabadulni a telenortól számhordozás útján? A vége az lesz, hogy egyszerűen veszünk másik SIM-et a másik szolgáltatónál, csak a szám jól bejáratott és eléggé jó szám, így megtartanánk.
    Véleményem szerint a 3 elutasítás egyike sem lehet indokolt, a jogszabály úgy határoz, hogy ha nem egyértelmű a beazonosíthatóság, akkor lehet elutasítani. Na most a nagybetű-kisbetű probléma elég nehezen teszi kétértelművé az azonosíthatóságot, tehát erre hivatkozni meglehetősen visszás. NMHH is így gondolja, konzultáltam már velük az ügyben. Kötbérezést elindítom, ha nem adnak helyt neki, az ügy megy az NMHH-hoz.

    Olvasgattam a számhordozási rendszer dokumentumait is (az NMHH oldaláról letölthető), de ott leginkább a szabványos üzenetek felépítését taglalják, a konkrét adattartalmi előírásokat nem.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz madle #30813 üzenetére

    Hehe, szintén telenortól telekomhoz... Majd írd meg, hogy sikerült-e, és ha igen, akkor hogyan töltötted ki a hordozási nyilatkozatot a telekomnál (ha kellett egyáltalán és nem rögtön gépre vitték). Az okok az előző hozzászólásomban vannak (5-én este írtam).

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz madle #30823 üzenetére

    Nem állt szándékomban. :) De tényleg már az abszurditást súrolja a dolog, mert most vagy mi vagyunk iszonyat bénák, vagy ők. Előbbinek azért nem sok esélyt adok, de az egóm azért kisebb annál, hogy egyértelműen ki merjem jelenteni. Most várok még egy kis infómorzsát, és annak tükrében dől el a további lépés, de azt hiszem, az az lesz, hogy a telenortól kapott legutóbbi adategyeztetési lapot (amin a teljes cím rajta van) egyszerűen beszkennelem és azt is elküldöm, nyomatékosan megkérve a telekomot (blue-t), hogy minden karaktert és szóközt úgy vigyen fel, ahogy a papíron látja.
    Azóta is átkozom azt, aki megszüntette a kétkapus hordozás lehetőségét...

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz #79335424 #30848 üzenetére

    Alapvetően hibás a megközelítésed. A válaszokhoz el kell mélyedni az említett technológiákban. A lényeg hétköznapian megfogalmazva: a telefonod úgy jeleníti meg az elérhető technológiájú hálózatokat, mint a tv-d a fogható csatornákat. A különbség annyi, hogy ha pl. a TV-n nézel egy HD csatornát (telón ez legyen a 3G), és az valamiért elszáll, akkor a TV nem kapcsol át automatikusan SD-re, a telefonod viszont igen (2G-re). Ugyanígy ha SD-re kapcsolsz, de ugyanannak a csatornának elérhető HD verziója is, akkor a TV-d nem vált át rá, de a telefonod átvált a gyorsabb hálózatra, mert így van meghatározva a prioritáskezelése.
    Meg kell különböztetni az adathívást és a hanghívást is, mert utóbbinak prioritása van, azaz ha az adott cella teljesen tele van netezőkkel és nincs egy szabad csatorna, de valaki indítana egy hanghívást, akkor a cella egyszerűen egy adatkapcsolatot levág a hálózatról, vagy - mivel több csatornán kapcsolódik egy adathívás a hálózatra - felszabadít néhány csatornát a cella a hanghívásoknak, ezzel a netezőktől elvéve azt és az adatforgalmat lassítva.
    A hívó-hívott oldali eltérő technológiájú kapcsolódást a szolgáltatók hidalják át konverzióval. Az, hogy a telefon melyik hálózatot használja, ahogy fentebb is írták, sok mért paramétertől függ, többek közt a jelerősségtől. Hogy a telefon mekkora dBm jelszint különbség esetén cseréli le a gyengébb technológiát az erősebbre, ez vagy szoftveres, vagy szabványban foglalt kérdés.
    Ami még felmerült: abban már nem vagyok biztos, hogy 3G-n is így van-e, de 2G-n még biztosan: a cella a telefonnal nem azon a csatornán kommunikál, amin a hang és adathívás megy, hanem egy külön jelzéscsatornán. 2G-n az SMS is ezen utazik (ezért irtózatosan szemét dolog annyiért adni az SMS-t, amennyiért adják, ugyanis szinte ingyen van a szolgáltatónak), 3G-n már ott, ahol a hang is.
    Tehát az, hogy a telefonod felsorol mindenféle hálózatot, csak azt jelenti, hogy lát ilyen és olyan cellákat is, de bármelyikre is kapcsolódsz, utána a beállított szabályok szerint fog eldőlni, hogy fog-e váltani jobbra-rosszabbra a telefon, amennyiben nem drótozod be valamelyiket. Viszont bármelyikre is kapcsolódik a teló, mind az adat, mind a hang azon fog menni. Ugyanis nem tud egyszerre 2G és 3G cellához is kapcsolódni egy időben, hogy egyiken hang, másikon adat utazzon.
    A 4G meg teljesen más asztal, ott a kapcsolódás teljesen új alapokra helyezett, olyasmi, mint ahogy a PC-d a netre kapcsolódik, IP-alapú, tehát teljesen csomagkapcsolt, nem úgy, mint pl. a 2G, ahol a hanghívás áramkörkapcsolt, míg az adat csomagkapcsolt.
    A nagyon szakik kérem nézzék el a pongyola megfogalmazásokat, a pontatlanságaimat kijavítani ér! :)

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    Sziasztok,

    van egy még PannonGSM-es feliratú SIM kártyám 2004-ből. LTE-re már nem megy fel vele a G3-am, gondolom, cserés.
    Igen, aki szemfüles volt, az rájött, hogy ha Pannonos korabeli kártya van a G3-ban, akkor az bizony ki van vágva. A kérdésem pedig ezzel kapcsolatos: egy ilyen kivágott kártyát is ki tudok cseréltetni újra, hogy használhassam az LTE hálót?

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz Apollyon #36638 üzenetére

    Mondok jobbat: a 2001-ben vett számomat (Praktikum) 2008-ban hordozni akartam, még a régi jó kétkapus rendszerben. Az elhordozási engedély igénylésénél kiderült, hogy a szám SENKINEK nincs a nevén... Merthogy az még az előző rendszerükben megkötött szerződés volt (és gondolom, a migráció kissé félresikerült). A lényeg, hogy "át" kellett íratni a saját számomat a saját nevemre. Ezt mondjuk helyben meg tudták oldani. :)

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz MadMancs #36641 üzenetére

    Még egyszer szerződést kötöttem ott helyben. Így arra a számomra két szerződésem van. Egy még pannonos, meg egy propelleres is. :)
    Igaz, már egyik sem érvényes.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz #79335424 #36729 üzenetére

    Egyetértek. Egyértelműen a tájékozatlanok lehúzására megy.

    A 7,2Mbps-hoz: volt az nekem 8 is az esti csúcsban a korlátlan napon.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz KamuMazsola #36941 üzenetére

    És az szerinted mennyire életszerű, hogy 100MB-os internetcsomagokat adnak még mindig horror áron, amiket a 4G hálózat elméleti sebességével 5,33 mp. alatt lehet kimeríteni? Mert szerintem ez meglehetősen középkor-kompatibilis dolog.
    Az egekig tolják már a sávszélességet, mert az milyen jó és innovatív és jövőbe mutató és szükséges, mert a mai tartalomfogyasztáshoz elengedhetetlen (naja, médiastreameknek tényleg kell), épp csak elfelejtenek hozzá használható adatmennyiséget adni tolerálható áron. Sokan boldogok lennének 10Mbps-mal is, ha értelmes áron kapnának hozzá értelmes adatmennyiséget. Az már csak hab a tortán, hogy az adatmennyiségnek érvényességi ideje is van (ez persze mindhárom szolgáltatónak csúfolt jómadárra igaz), ami meglehetősen kurta.
    A múltkori "eresszünk rá mindenkit a netre" éles tesztnél a notebookomról mobilneten nyomtam egy napig (mármint egy késő délután-este időszakban) és közel 2GB forgalmat produkáltam. A hálózat láthatóan bírta kapacitással, viszont a forgalmamból kiindulva havi 50GB lenne az, ami ma életszerű. De nem 50.000 Ft-ért, amennyibe kb. kerülne, ha lenne ilyen.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz Mr X #36962 üzenetére

    Ez igaz.
    Viszont nem sikerült megragadnod a mondanivalóm lényegét. Arra próbáltam rávilágítani, hogy a sebesség fejlődésén túl az adatmennyiségek fejlődése elmarad, és ennek érzékeltetésére hoztam fel egy szélsőséges példát.
    2015-ben - elnézve a "nyugati" tendenciát, a fogyasztható tartalmakat és az okostelefonok térnyerését - nevetséges a 100MB... Vagy ha mégis létezik, mert van, akinek tényleg elég ennyi, akkor nem 500 Ft-ért. Arányaiban, és a vezetékes net árait figyelembe véve 100MB-ért kb. 190 Ft lenne reális. 500 Ft-ért 1GB, 1000 Ft-ért ~3GB, ~2000 Ft körül 5GB, ~3500-ért 10GB. Ezekre már senki sem mondaná, hogy drága, de még mindig több, mint a vezetékesek, így megmarad a mobilitás kényelmét többlet árral érzékeltető rendszer is.
    Bár ahol létezhet 50Ft feletti percdíj, ott bármi megtörténhet.
    Habár fapados (és a Telekomtól kicsit meglepő is), de a Blue által kijelölt irány jó. Persze a VoIP tiltott.
    És mielőtt valaki írná, hogy a Telenor árai hasonlóak, vegye figyelembe, hogy a blue lassít, nem kapcsol ki, ha elfogy az adat.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

  • McLaca

    őstag

    válasz asdf_ #36983 üzenetére

    Megtévesztő a megfogalmazás. Szeptemberben rendeltem meg a Netroaming hetijegyet, aminél ugyanaz a bevezető mondat, mint az EU-s csomagoknál, de nem volt előtte "alap" netem. Simán ment a roaming net.
    Ha meg mégis baja lenne megrendeléskor, hogy nincs alapneted, a mymenüből külföldön is tudsz rendelni egy 180Ft-ost.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Új hozzászólás Aktív témák