Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    Sziasztok, Telenornál újabban olyat tapasztalunk, hogy iPhone 5S-el a 4G használhatatlanul lassú, ugyanazon a helyen az iPhone SE-n (1st gen) pedig teljesen jól megy a 4G.
    Konkrétan ha facetime-al hívom a másik telefont, akkor ha az 5S van 4G-n és az SE wifin, akkor nagyon gyenge a kapcsolat, kép nincs, a hang szaggat, stb. ha ugyanez fordítva (azaz SE a 4G és 5S a wifi), akkor minden tökéletes.
    Az 5S nincs bekorlátozva, nem járt le az adatkeret és ugyanarról az előfizetésről megy,
    a hanghívások, sms-ek működnek, wifiről pedig a nettel sincs probléma.
    Az 5S oprendszere iOS 12.4.8, az SE-é 14.0.1.
    A hiba csak pár hete jelentkezett (előtte 5S-en is teljsen jó volt a 4G és nem volt közben iOS update) és újraindítás után sem javul.

    Szerintetek ez valami hálózati hiba lehet és a Telenort zaklassam, vagy készülék probléma?

Új hozzászólás Aktív témák