Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Drughi #44597 üzenetére
Meszlényinél voltam már ilyenen. Akkor is azt mondták, hogy a kuplungot cserélni kéne... ennek 3 éve. Ja, és pont ellenkező irányba húzták meg a bovden állító csavart, véletlen. A kuplung azóta is jó, bár a loganen eleve nem fura. Plusz a fékbetétet is mondták, de ezt sem erősítette meg másik szerelő, sőt.
Bármit képesek hazudni egy kis lehúzásért.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Drughi #44600 üzenetére
A te pénzed de semmi értelme.
Ha Pesti vagy hozd el megnézem neked, ingyen és akkor meg is van nézve.
Én egyszer elvittem az enyém próbaképen.
A 3 nappal korábban cserélt féktárcsa betét kombóra közölték, hogy rég le kellett volna cserélni, mert már életveszélyes.
Ennyit erről, és ez renault márkaszervÍz volt.
Meg mondtak még mást is aztán inkább jót nevettem és eljöttem.Renault power
-
speedydb23
senior tag
Ma adtam be P.Csabához a Cliot, nem kicsit húzta a száját a Dolz vízpumpára... Sajnos nem volt más lehetőség, nekem nincs Unix kedvezményem így muszáj voltam Bárdiba vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
dhgm
tag
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #44604 üzenetére
Egyébként nem is kellett volna cserélni a vezérlést, mert szinte vadi új INA szett volt benne, tehát igazat mondott az előző tulaj.
Aztán persze, hogy nem alakulhatott minden simán, és kiderült, hogy a Febi-Bilstein márkájú főtengely szíjtárcsa amit vettem el van vetemedve, gyári hibás, és ez csak felrakás után derült ki... Bárdi vissza veszi garanciában, de ez akkor is 15000 ft-ba fog kerülni pluszba, mivel újra szét kell kapni és összerakni, amit persze nem vállal ingyen Csaba mivel nem ő adta az alkatrészt.
Viszont a legrosszabb hír, hogy klímakompresszort és motorhűtő ventit kell szereznem, ami bontottan is nagy tétel, és persze benne van a rizikó, hogy olyat veszek ami 1-2 hónapot fog bírni.
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #44609 üzenetére
15.000.- egy főtengely szíjtárcsa csere?
Uhh.Én most cseréltem le az enyémen a napokban írtam linkeltem, hogy nézett ki.
Csoda, hogy nem esett szét.Az alkatrész a jól bevált dayco és 30-40 perc alatt megvolt.
Mondjuk a tiéd diesel, de nagy eltérés nincs gondolom.
Szíj le, tárcsa rögzít, le, fel az új szíj fel indít örül.Kompresszort és hűtő ventit miért kell venned?
Ha direktbe ráadod az áramot akkor sem kapcsol be a ventillátor?
Nem csak a nyomáskapcsolód rossz?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
Na a kocsim végre megkapta az új papucsokat
Végül Hankook K425 lett. gumiterminalon darabja 11500.- volt.
DOT 1416, szóval friss, de ezt vásárlás elött meg is kérdeztem.
Szerelő mondta, hogy a bal első kagylósra kopott és én mindig is onnan hallottam a hangokat.
Viszont ami még beugrott, pár éve lett lengéscsillapító cserélve és nem párban , ez okozhatja ezt a problémát.
Most elviszem szerelőhöz, hogy állítsa be a futóművet meg nézzenek rá a lengéscsillapító érékeire. -
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44613 üzenetére
Lengèscsillapítót is csak párban cserèlünk, ha nem ugyanolyan kerül bele, akkor az is okozhat meglepetèst, èppúgy mint az eltèrő kopottságú pèldányok!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44614 üzenetére
Kimondhatjuk szerintem, hogy a futóműben szinte mindent párban kell cserélni, különben nem lesz egyenes futás, eltérő lesz a fékerő, vagy egyébb turpisságok, mint kerékkopás, etc. Etc.
Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #44612 üzenetére
Én is csak pislogtam amikor közölte Csaba, hogy szar a tárcsa és a le-fel csere 15k lesz. Gondolom ez nem véletlen ennyi, hogy legközelebb ha viszem hozzá ő vegye az alkatrészeket és akkor vállal rá garanciát...
A klímakompresszor kuka, mert a középrész van kikopva és zörög az egész, a ventillátor meg kap áramot és forog is, de nagyon lassan és nem hűt lényegében semmit.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #44617 üzenetére
Az a ventillátor nekem gyanús.
Nem szokott Így tönkremenni.
Az vagy megáll vagy zörög, de Így ahogy Írod nem szokott.
Vedd már le a csatit és egy kábellel tápláld meg az aksiról direktbe.
Ha akkor nem pörög fel akkor csere valóban.Renault power
-
gooool
őstag
Az fincsi, akkor azt hiszem mellékben árulom majd a testem a 44-es szélén.
Holnap elvégzi kollégám a folyadékok és szűrők cseréjét, meg kap új első fékeket, ez biztos, a többi problémát pedig diagnosztizálni fogjuk, hogy aszerint léphessünk tovább. A hátsó futómű sok lehetőséget nem ad, hogy mi lehet a kopogás oka, viszont ez a fura vibráció...
Azért remélem nem most fog meghalni a turbó + kettőstömegű páros, mert akkor felgyújtom.Egyébként köszönöm az információt! A hajtókarcsapágy lenne a legkisebb gond, ha kopogna...
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #44622 üzenetére
Most azon gondolkozom, hogy a hajtókarcsapágyat nem-e kellene most kicserélni...
7000 Ft a Mahle szett és akkor legalább tudom, hogy rendben van...kalmanchris:
Igen, én alapvetően figyelek is rá, főleg, hogy nagyrészt tempomattal megyek országúton, de ki tudja az elődöm mit művelt.Üdv, Balázs
-
-
alexander12
aktív tag
2003 as 1.5 dci thaliában van ilyen kettőstömegű izé? 😃😃😃
kíváncsi, OP8T
-
mycso
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz alexander12 #44627 üzenetére
Ez csak az újabb illetve nagyobb motorokban van.
Ha jól emlékszem a thaliát nem szerelték a 106 lovas DCI vel.Renault power
-
FerNandor
őstag
Sziasztok.
Ez mitől lehet? Lehet, hogy már kérdeztem, de akkor még egyszer: [link]Megjártuk Görögországot, kedd este értem haza, mire hazáértem, szerintem a kerékcsapágy kezdett el morogni... nagyobb sebességnél meg főleg jobbra kanyarodáskor. De néha nem morog annyira. Néztem gyorsan, NK lenne 5500/db es az elvileg elég jó. Skf duplája.
Amúgy szépen ment nagyon. Reggel beinditottam és le se állítottam egész nap a motort. Az Olympusra is felvittem a kis megcit
Kell olajat cserélnem meg üzemanyagszűrőt is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most álltam ki a szervizből, kollégám megnézte, leszervizelte az autót.
Lehet nem a legolcsóbb megoldás nálunk megoldani a dolgot, de kollégám 12 évnyi Renault-s múltja miatt úgy fest mégis.
Olajak, szűrők, első féktárcsa és betét, fagyálló, váltóolaj került bele, illetve fényt derítettünk a hátsó futómű kopogására, a kasztni motor felől érkező remegésére.
Ami a következő lépés tehát:
- egy szett hátsó szilent
- egy alsó és felső motortartó bakA klímára is ránézett a kábelek voltak gányolva és rommá oxidálódva, így azt cserélte teljesen, ám még most se jó, azt javasolta, hogy a bakcserekor nézzünk rá a gázra, hogy van-e benne, ha nincs töltés, ha akkor se indul, akkor lehet a kábelhiba miatti hibakód miatt tilt, azt ki kell töröltetni.
Szóval ha Isten is úgy akarja nem lesz semmi baromi drága javítás rajta és gurulhatok önfeledten vele.
Egyébként volt gazdája, mert az első fékek szinte újak voltak, csak ugye hullámosra lett fékezve, meg a váltóolaj is elég jól nézett ki.Üdv, Balázs
-
Predator2
addikt
Helló
Szerintetek meddig lehet halogatni ebben az esetben a kuplung cserét?
Kemény már a kuplung pedál, de én elközlekedek vele nem zavar, viszont néha elég beteg hangok jönnek elölről.
[link]Elég húzós árban van a csere sajnos, és mivel nem sokat használom már a kocsit, így elhúznám ameddig csak lehet. Ezen a kuplungon nincs már mit vigyázni.
Közlekedhetek vele, anélkül hogy bármi más is károsodna a kocsiban? Valószínűleg a kinyomó csapágyam döglődik, de maga a tárcsa nem kopott, nem érzem hogy csúszna a kuplung.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
feka007
nagyúr
Sziasztok, ez a rádió beépíthető egy 20011-es Clio II-be szerintetek?
-
ThodEE
őstag
-
-
rwin5
őstag
válasz Predator2 #44635 üzenetére
Nekem is elég kemény a kuplungom de szerelő azt mondta, hogy még bírja, én főleg városra használom szóval ha bedöglene teljesen max nem kell messziről vontatni Bár pont ma agyaltam rajta, hogy valamikor csak ki kellene cserélni, de 40e ft körül van az egész szóval annyira nem sürgetem
-
csibor
őstag
Renault Megane 1ph2 1,6 16v Hosszbordás szíj felszerelésének van valami türkje? Szemrevételezés alapján a feszítő görgök fixek.
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #44641 üzenetére
Trükkje nincs, de nem fixek
KlÍmás? K4M700 as?Mert akkor a főtengely szÍjtárcsához közelebbi azaz a hátsó feszÍtő egy 13 as csillagkulcsal mozgatható.
Ha magad felé húzod akkor lazul, ha elengeded értelem szerűen feszÍt.
Erről a görgőröl kell előszőr lehúzni a szijat utána el is engedheted, már csak ügyesen ki kell forgatni a szÍjat új szÍj fel és a feszÍtőre is rkd rá ott a generátorra kell utoljára rárakni.
MeglazÍtod a feszÍtőt, rárakod a generátorra az új szÍjat és elkezded tekerni a tárcsáját, hogy felugorjon teljesen.
Ennyi 10 perc kicseréli kezdőknek 20 perc.Renault power
-
Predator2
addikt
Neked is érdekes hangok jönnek a kuplung miatt?
Neked benzines van, ha jól emlékszem. Nekem elég drágán mérik a szettet hozzá, és ebben még nincs benne a szerelés ára (bölcsőt is ki kell "robbantani" ). Eléggé meg kell bontani hozzá a kocsit. Arról nem is beszélve, hogy ki tudja mit találnak közben amit még cserélni kellene.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #44644 üzenetére
Rendben.
Viszont azt nem ártana tudni miért szakadt el.
Valami megszorult, vagy elöregedett a szÍj?
Csak azért, mert ha valamelyik csapágy hagyta el magát akkor az új szÍj is hamar elszakad.
Gondolom, nem ellenőrizted őket, illetve a főtengely szÍjtárcsát sem nézted meg, pedig azt ilyenkor kell, mert úgy jársz mint én.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #44646 üzenetére
Na ha pont erről van szó akkor kérdeznék.
Én mindig szenvedtem a generátorszíjjal. Volt egy idő amikor más szerelőhöz hordtam, neki mondtam, hogy nyikorog a szíj indításnál, azzal megoldotta, hogy valamit meghúzott. Aztán akihez mostanában hordom Ő cserélt szíjjat, de télen megint nagyon elkezdett csúszni. Megcsinálta, mondja cserélt szíjjat. Mondom Zoli, de kb. 1,5 éve lett cserélve. Azóta az új szíjjal elment fél év, most tartunk a jelenbe és így nyáron is indítás után egy picit csúszik. Szoktam várni egy 20-30mp-et és csak azután indulok, hogy ne csússzon.
Na, de mi a rossz? Mitól csúszik egy szíj? Mi állítodik el folyamatosan amit anno a volt szerelőm mindig meghúzgált és ideig darabig jó is volt? -
speedydb23
senior tag
válasz kisgyerek85 #44648 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a főtengely szíjtárcsád lesz cserés, vagy csak mindig olyan szíjat veszel ami a polcon állt jó ideig, és ezek a szíjak öregszenek.
Ne gondold, hogy amit te megveszel szíjat azt előtte 1 héttel gyártották.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz speedydb23 #44649 üzenetére
Én nem veszek, ezt rá szoktam hagyni. Egy autósboltba is dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest