- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
No nem a váltóm búg basszus hanem az a nyüves klímakompresszorom.... 3000 fordulat felett eléggé durva hangja van, de már alapjáraton is hallom. Még hűt de nem hiszem hogy sokáig.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz #27216896 #60503 üzenetére
De akkor miért nem vitted el egy rendes klímáshoz?
Csak azért kérdezem, mert lehet ezzel meg is öltétek az "új" kompresszort. A nitrogénben ugyanis nem keveredik, nem jön létre "elegy" a Pag olaj. Ellentétben az R134a gázzal amivel elegyedik és optimális kenést biztosít a dugatyúk és forgó egységek számára.Vidd el egy klímáshoz és mond rá valamit.
De ha zörög a kompresszor akkor annak nincs sok hátra sajnos.Renault power
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #60507 üzenetére
Elég sz@r hangja van. Le tudod venni a hosszbordás szíjat?
Ha igen akkor vedd le és a generátort pörgesd meg párszor, ha surrogó nem rendeltetés szerű hangja van, akkor felújítás csere etc. Ha nem a generátor akkor a főtengely szíjtárcsát ellenőrizd le alaposan, a gumírozást át kell nézni van-e rajta repedés.
Ha nem ezeknek a hangja akkor viszont sürgősen feszítőt kell cserélni.
Illetve ha a hosszbordást levéve megmarad a hang, akkor azonnal állítsd le és egy vezérlés csere előtt állsz.Egyik sem játék, mert ha elszakad a hosszbordás és felkapja vezérlés akkor cumi van.
Ha meg maga a vezérlés ami hangot ad az sose jó.Renault power
-
polonic
félisten
Klíma használata mennyivel növeli meg nektek a fogyasztást?
Nekem majdnem egy liter ebben a kurvamelegben.
Bár ezelőtt is használtam a klímát. És akkor nem volt ennyi.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #60510 üzenetére
Ilyen melegben nagyobb a teljesítményfelvétele a digit klímának.
Többet fogyaszt a kocsi.
Az egy liter a mostani melegben még reálisnak mondható, ez persze araszolástól, meg autópályától is függ.
Ha pályán eszik többet egy literrel, az nem jó, de városban elfogadható.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz #47205632 #60517 üzenetére
nekem egy takarítógép vegyszer adagolója van, annak még a kupakját is be kell nyomni, hogy jöjjön a lötty! Fékek légtelenítésénél jól jön nagyon, de azzal cseréltem a váltóban olajat, lehet szívó pumpának használni(pl: olajszűrő házból az olaj kiszívására). okos cucc, pedig csak egy eldobható vacak, de már sokszor jól jött(aljából szívja a cuccot, ha benne van a szűrőkosárba végződő vége). Mikor megláttam, azonnal tudtam, hogy mire kell nekem!
-
gooool
őstag
Üdvözlet Urak!
Pénteken végre elmehettem a kis pusztítóért. Stewie lett a neve, aki ismeri a Family Guy-t az érteni fogja miért.
Ma és tegnap kapott némi törődést, rá fért, olyan dolgokat találtam benne, hogy majdnem sírva fakadtam...(keksz, rágó, 500 Ft apró... ).
Szóval nagytakarítás megvolt, minden tekintetben, apróságok amik nem voltak a helyén visszaigazítottam, most már csak a szépítkezés része maradt, meg persze a szervizek, amiben majd Rob segítségét is igénybe fogom venni (ha neki sincs ellenére).
A Lagunát is elvitték tegnap, volt kollégámnál landolt, így szem előtt marad, immár a második Lagunám, ami ismerősi körben kelt el. Két kép szerencsére készült amin mindkettő rajta van.
És a képek linkesítve: [link]Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #60521 üzenetére
De élvezetben jelentős előrelépés
Neki még nem holnap lesz családja, szemtelenül fiatalDe az a laguna már túl jó volt én nem adtam volna el, szépen rendbe volt kapva erre eladta
De hát igy van mit csinálni. Feljavítja a Magyarországi renault állománytRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #60522 üzenetére
a bordó laguna 1 is rendben volt, utána vette a 2es lageszt, azt rendbe rakta(rálocsolt egy vagyont) és eladta, akkor vette a 3as lagunát, annak azért nem kellett volna hogy a torka véres legyen! Clio 2 persze, hogy élmény ezzel a motorral, de szűkös lehet a lagunák után, kíváncsi vagyok neki hogy jön majd be, gondolom a térhez azért hozzászokott!
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #60523 üzenetére
Fiatalság bolondság ?
-
őstag
-
#47205632
törölt tag
válasz gooool #60519 üzenetére
Nem tudom amúgy milyen teszefoszaság kell ahhoz, hogy ilyeneket benne hagyjanak. Én ha eladok valamit 3x megnézem, hogy semmi ne maradjon benne. Az enyémben is Nestea, szerszámkészlet darabjai (1 torx kulcs, 1 dugókulcsfej), aprópénz, csavarok, egy számla tűzijátékról (januárban vettem a kocsit), szilikon telefontartó tok, valami műanyagápoló kence kupakja.... Ilyen marhaságok.
Pedig maga az autó ki is volt takarítva szépen, mégis benne hagyták ezeket. Valahogy nekem ez ellentétes.Ja meg a három üvegcse Dr. Marcus illatosító, attól kaptam agyhalált. Pedig nem is bitchvagon volt az autó előtte, nem tudom minek kellett bele. Fél év telt el, fél év és még mindig ha kiporszívózom az autót és meg van bolygatva a plüsskárpit akkor elkezd jönni a szaga. Két órás autózás után a ruhám is átveszi ahol dörzsölődöm az ülésben. Persze már nem az eredeti szagát, hanem valami illatanyag maradékot csak, de a plüsskárpit az úgy beitta, hogy még egy újabb fél év biztos kell neki, hogy lebomoljon teljesen.
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60520 üzenetére
Idő kérdése, lassan elkezdődik az alkatrészbeszerzés.
diablo:
Pontosan ez volt a sorrend, ahogy írod és igen, van visszalépés, de megmondom őszintén a Laguna adta plusz jelentős részét sosem használtam ki...hátul egyszer sem ültek (talán ha mindhármat nézzük, akkor 4 alkalom rémlik a közel 3 év alatt), a csomagtartó ennek is kielégíti a bevásárlásom okozta igényeket (hétvégén már teszteltem is), egyéb más téren meg csak a belső fényre sötétedő tükör és a tempomat hiányzik (ezeket úgy tudom utólag lehet okosítani bele). Speciel most jól esik a hajók után egy kisautóban létezni, hogy elfér mindenhol, de közben megy úgy, mint a 3-as Laguna ment.
A 3db Lagunából meg 2 ismerősnek ment el, szóval tudom hogy jó sorsuk van, így könnyen ment az elválás, na meg bár a 2-esen qrva sokat buktam, a 3-asra csak az a kevés szervizköltség volt, amit benyeltem, így mindent egybevetve nem érzem fájónak a mostani váltást, aztán majd az idő eldönti.Pecc:
Ahogy Rob is írta, még eléggé fiatal vagyok, az autókat imádom, egy költséges hobbi, belátom, de egészen pici korom óta lételemem az autó. Eddig volt 3 racionális döntésem, amiket nem bántam meg, de hiányzott valami...és most az RS-el ez megvan. Sajnos két autót nem tudok jelenleg még fenntartani (sőt ha mázlim van kapok céges autót is, így főleg), a Lagunának mennie kellett, de ha lett volna lehetőségem, nyilván meghagyom.Dorothy:
Ohh hasonlókat én is leltem...De most már nyomuk sincs és én is nyugodtabb vagyok. Na meg a beltér is csendesebb lett, mert nem zörög minden sz@r összevissza.kalmanchris:
Nálam sose lehet tudni...De azt hiszem ez legyen a legnagyobb hibám.Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #60529 üzenetére
Fiatal vagy mèg, lesz mèg pár autód az èleted során lehet egyet majd megtartasz, de lehet sosem. Èn is at első 2 autómat 5-5 èvig tartottam meg, azóta szinte èvenkènt rájuk unok. Sokáig nem is èri meg megtartani egy autót, kell hozzá a kötődès is, ha az nincs meg, akkor mehet a vas.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #60533 üzenetére
Minden ember más.
Én például imádom a mostani kocsimat, ha kapnék egy ilyet újonan most gurulna ki a gyárból, szerintem 15 évig ellennék vele még.
Csak az okos környezetvédelmi előírások miatt lesz kitiltva hamarosan. Pedig akkor kénytelen leszek szegényt lecserélni.
Pedig nagyonnem akarom.
Nem lesz még egy ilyen hűséges igavonóm, ami kényelmes is és formailag is tetszik.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Asszonykám ma lepadkázta a jobb első kereket (balra kanyarodót jobbról kerülte, csak túl közel volt a padka) , dísztárcsát elhagyta (ez a legkisebb gond), pár fényszilánkot leszedtem róla, autó nem húz, úgyhogy gondolom a gumi nem lett szálszakadt.
Elvinnétek a helyembe egy gumishoz, hogy szedje le a gumit és tegye rendbe a felnit?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #60535 üzenetére
Részemről +1 jóvanazúgy, ha nem ráz, következő szereléskor majd foglalkoztok vele. Simára lehetne köszörülni a felni peremét, mielőtt felkerül az új gumi, nehogy megsértse.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz molnarpeter #60536 üzenetére
Nincs gumicsere soha a felnin, kivéve amikor új szettet kell venni téli és nyári gumik is felnin vannak.
Akkor lehet majd én nekiállok és óvatosan egy durvább csiszolópapírral vagy drótkefével végigmegyek rajta. -
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #60537 üzenetére
Így nem férni hozzá rendesen, azért írtam. Minimum reszelővel állnék neki, vagy köszörű fejjel/tárcsával (fúró, dremel, sarokcsiszoló...), bár hajtott eszközre egy csiszolópapíros korong is elég lehet. Fűrészelt csavar végét kézi reszelővel szoktuk letörni (=szöget a végén megigazítani, nem eltörni ), de néha vágás miatt kéznél van a flex, biztos kézzel a vágó koronggal is meg lehet csinálni Mikor elkopik a nyári garnitúra, egyből dobasd le ezt az egy gumit, reszelővel kiigazítod, hogy kézzel simítva finom legyen, esetleg ecsettel egy pici fekete alapozó, aztán legrosszabb esetben még a gumis igazít rajta.
Jobban elnézve a képet, a felni hajlott picit, de nem vész, ha nem ráz és nem ereszt, nagyon minimális, de kalapács segít rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz rob210 #60540 üzenetére
Erről jut eszembe, Cliot nem lehet már rendelni szívó motorral, az enyémben is harmat az 1.2-es és gondolom euro6d-vel már nem tudták megoldani, hogy ne legyen életveszély. Csak turbos lesz, 0.9 meg 1.3 Tce-vel meg ugye a dízelek. Remélem a Meganeban lévő 1.6-osnak nem lőnek, mert arra terveztem feljebb lépni, ha bővül a család.
Mondjuk az 1.3 Tce-ről még nincs tapasztalat, még az is lehet, hogy a végén egy jó konstrukció lesz -
-
Yoshida
aktív tag
Segítsetek, Megane 2 ph2 GT 1.6 Benzin. Motorter biztosíték tábla. Mit kell lebontani hogy hozzaferjek? Fedele lejon de ettől még nem férek hozzá
-
Steven
addikt
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Jönne egy új Captur. Melyik az ajánlott motor?
1,2 tce vállalható vagy inkább megvárjam az
1.3as új motort?
Dieselt ne, itt csak a gondok vannak vele.
Köszönöm előre is.[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Bestbuy játékok
- OLED TV topic
- Vicces képek
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs