- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeon.hu
nagyúr
-
atosan
addikt
Számomra új pozitív jelenséggel találkoztam Megane 1/2-nél. Az ablaktörlőm a második fokozatban ment (ciklikus utániban). Lelassítottam parkolót keresni, kettesben szinte alapjáraton gurultam, mire elkezdett ciklikusan törölni. Azt hittem először én kapcsoltam át, de nem. Gondolom másnak ez nem újdonság.
Maine coon
-
#89309696
törölt tag
-
harry
veterán
válasz atosan #72603 üzenetére
Szerintem nem rossz dolog, de igen en is tapasztaltam.
Egyszeri torlesre egyet lekapcsolom majd vissza, hat igen ez ilyen.Amit viszont furcsallok, hogy ugye a szakaszos torles frekvenciajat lehet allitani, ellenben az elso ket erteken en nem lattam, hogy torolne egyaltalan Avagy vagy ne is toroljon mert nem esik, vagy esett mar annyi (a legkisebb esoben is), hogy mar johetne egy torles.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
Nekem a leggyorsabbra van állítva az kb. jó is, a lassabbakon annyira ritka, hogy semmi értelme a létezésének. Engem inkább az zavar, hogy van mikor nem kapcsol be, olyankor vagy továbblököm lassúra és vissza szakaszosra vagy lekapcsolom és megint szakaszosra. Nem tudom, hogy ez kontakthiba-e vagy valami vezérlő döglődik.
Amúgy ha épp sikerül akkor a szakasosra billentve tud egyet törölni, de vezetés közben elég nehéz eltalálni azt a pontot mivel maga a kapcsoló nem lett erre kitalálva.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nekem meg szokott bolondulni
Ilyen béna megoldást még nem láttam.
Ráadásul nincs “billenős” törlés. A 15 éves Octaviam-ban normálisan logikusan működik és van benne 600.000.km. Szakaszos törlés 5 fokozatban állítható, billenő törlés....igaz nem esőérzékelős, de ne is legyen, mert a Scenic3-mamat látva, inkább ne.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
rob210
Topikgazda
K. K. Ü. K. N.
Azaz kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok nektek. :)
Renault power
-
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz HarleyCustom #72608 üzenetére
Előző autómban állíthatatlan de jó volt a törlés, F90ben állítható de még risszabb mint M3ban, mosásról nem beszélve.
Ez van
Szerk: billenős törlésnek a röviden magad felé húzod törlés van; tényleg. De ha hosszabban sikerül az se baj, hamarábbbtöröl úgyis mint ahigy odaérne a víz.KKÜ a topiklakóknak! [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
johnny_b
csendes tag
'99 Kangoo 1.4 E7J. Mostanában olyat kezdett el játszani a lelkem, hogy gyújtás állapotban nekiáll villogni az immobilizer LED-je és nem indul a kocsi. Jónéhány próbálkozás és kefe elrágása után egyszer csak beléhasít a felismerés, hogy jé, ez az én kulcsom és indul is a gépsárkány. Főleg akkor szereti előadni, amikor legtávolabb vagyunk
Az aksi jó, a kulcsokban friss elem van. Van erre valami gyógymód?
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
#89309696
törölt tag
Robi. Meg tudod mondani mit mérjek le és milyen magasnak kell lennie egy Kangoo 1 ph2 vagy ph3-nak hátul (nem tudom melyik, de nem ph1)? Egy ismerős kocsija, ma csináltatta meg a torziós rugókat hátul (nem voltak még eltörve, de durván recsegett már) és valami baszott magas lett, undorítóan néz ki szemre is. Szerintem elrakták a rugókat pár ricnivel.
Mivel ő max 1-200 Kilós súllyal járkál tök felesleges ilyen magasra hagyni. Van ebből bármiféle hátrány menetstabilitásilag? Vagy mindenképp vissza kell vitetni, hogy rakják bele af#szukata szerelésükbe? Akármilyen fotót nézek a neten róla mindegyik alacsonyabban van.
95 rugót perkált érte ami nem olcsó munka, úgyhogy ha ez így nem jó akkor menni kell vissza csapkodni az asztalt. Főleg ha ez kihatással van a menet vagy kanyarstabilitására is.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Tolatóba, pár kínai ledet kipróbáltam már, olcsóbbat-drágábbat.
Aztán lagunaklubon sokan istenítették ezt: [link]
Na, de ennyit kiadni 2 ledizzóértAztán csak rá szántam magam, hát nagyon brutál a fénye, én nem az a gagyiled fénye van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #72616 üzenetére
Valóban, de tolatóba simán belfér és nem kell állandóan a talicskát, biciklit, bokrot lezúzni a kocsival.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz #89309696 #72617 üzenetére
Aztán az indexbe is belefér, aztán a féklámpába is belefér, aztán a tompítottba is belefér, aztán ......aztán egyszer lementem a dashcam-ot, és megmutatom, mik jöttek szembe tegnap este is
Senkit nem akarok megsérteni, de én egy valamit látok csak: Közúti forgalomban használható: NEM (off-road).
A közlekedés szerintem egy olyan társasjáték, ahol nem az egyéni győzelem, hanem az a fontos, hogy mindenki épségben célbaérjen."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #72618 üzenetére
Nem akarok bunkó lenni, nekem nincs ilyen a kocsimban, nem is lesz, nem égetem ki senki retináját vele. De amúgy magasról teszek rá, ha más csinálja és leírja a fórumba, hogy ő XY leddel jár és szétvakít mindenkit. Nem foglalkozom én ilyenekkel, enélkül is elhalnak az idegsejtjeink öreg korunkra.
Illetve én egy topikgazdában megbízom annyira, hogy ha ő azt mondja csak tolatóba teszi, akkor valóban abba is fogja tenni.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #72619 üzenetére
A tolatólámpa még beleférhet, de a többi nem!
Téged lehet, hogy nem érdekel, mert nem jársz gyakran telített többsávos utakon, de aki igen, az nem mondhatja, hogy nem érdekli, mert pl. a 0-ás esőben orosz rulett...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #72620 üzenetére
Ha mondom akkor kevesebb lesz az M0-án a vakító lámpák száma? Nem. Kiidegeli az embert feleslegesen? Igen. Nem a usernek lenne feladata, hogy ezzel foglalkozzon, hanem van erre adónkból eltartott társaság... Én nem fárasztom magam olyannal amivel semmire nem megyek, de közben nekem meg árt. Sokat pusztít az emberen a felesleges frusztráció. Aki akar járjon vakító leddel. Remélhetőleg a rendőr kiszedi és a forgalmit is darabokra tépi érte, meg rátekeri a user nyakára mindkét rendszámot.
Én ilyen vagyok, bocs. Megfáradt. -
LamerGyuri
senior tag
válasz forceberg #72620 üzenetére
Gyér forgalommal is az volt tegnap éjszaka az esőben adtam helyet az angyalomnak a kormányon, én csak a gázt nyomtam.
Amúgy meg karácsony van. Kinél van még mézes süti? Adjon már egyet
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
veterán
Kivagyok az első led helyzetjelzőktől az újabb kocsikban. Elöl világít, oké....de hátul semmi. Úgy, ahogy van, betiltanám, hogy a helyzetjelző nem világít hátul. Aki kitalálta, remélem hátulról utolér valakit esőben, szürkületben, vagy t.köm tudja, mikor rossz a látási viszony. Nem egy ilyennel találkozom autópályán, közúton. Komolyan mondom, rohadjon meg az illető, akinek a fejéből kipattant ez az óriási ötlet, hogy ha elöl világít a led, akkor hátul semmi sem.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz HarleyCustom #72623 üzenetére
+1
Nappali menetfény, még nappal se értem, hátul miért nincs!?
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
MM
őstag
2017 végi Megane 4-ben pl. már világít hátul is a helyzetjelző, ha elöl a menetfény ég.
De ez annyira nem általános sajnos. 2019-es Kadjarban meg nem... (Igaz, hogy az Zen és nincs benne fényérzékelő).
Ettől függetlenül ma délelőtt mentem egy órát M6-on lefelé szakadó esőben, a forgalom ugye nem túl nagy. Kb. 20% -nál nem világított hátul semmi, de a 20% 95%-ánál azért, mert elöl sem...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #72618 üzenetére
Osztom, sőt én az összesről leszedetném a rendszámot, hogy legyen visszatartó ereje a kisérletezgetőkkel szembe a szabályozásnak. (elsőről beszélek)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
veterán
válasz zeon.hu #72624 üzenetére
Jó, oké, legyen ez a baromság, de a hülye állatja, aki így közlekedik, hogy hátul semmi sem világít, bele sem gondol, hogy valaki utoléri és telibe vágja...valamelyik nap késő délután, már majdnem full sötét, elöl a led, hátul semmi. Rá is villogtam, hogy hé! Haver! Kapcsold már fel a villanyt bakker? Elhiszem, hogy vagányul néz ki a verda tőle, de hogy valaki ennyire aluliskolázott legyen, hogy baleset veszélyes, amit művel.
Itt komoly szigorításra lenne szükség ezügyben(is).
De most komolyan? Ki a f.szom találta ezt ki az új kocsiknál? Ki volt ennek a szellemi atyja? Nem gondolkozott el azon, hogy nem csak szikrázó napsütésben autóznak az emberek, hanem rossz látási viszonyok között is?
Suzuki Vitara-k előnyben! De több márka is élen jár ebben a fergeteges újításban[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
veterán
-
zeon.hu
nagyúr
válasz rob210 #72630 üzenetére
Elvileg itthon lakott területen kívül kötelező a világítás, nem csak elől, hátul is.
Ezt sok éve vezették be, mindenkinek tisztában kell vele lennie. Annak is, aki használja, annak is, aki engedélyezi.
Ha a gyártó hülye, attól a jogalkotó még itthon tud(na) intézkedni.#?*@&!
-
#89309696
törölt tag
válasz HarleyCustom #72629 üzenetére
Itt is sokan mennek így, ködben, sötétedésben, jönnek szembe is és csak a nappali menetfény világít, hátul a tükörben nézem tök sötét a kocsi.
Eleinte én is villogtattam, hogy kapcsolja már fel, de 90%-uk azt se érti miért villogtattam meg azt hiszik rendőr van. Leszoktam róla.... Villogtasson az anyja az agyhalottaknak. Majd ha fellökik rájön.
Erről már beszéltünk többször is régebben, itt is, hogy a nappali menetfényt alkonykapcsolóval szabadott volna csak kiadni és akkor az egyszeri embert megvédi a kocsi saját magától. Az egyik céges Mazdánk ilyen pl.Lakott területen kívül tompított vagy nappali menetjelző fénynek kell lennie a Kresz szerint. Ellenben azt is leírja, hogy rossz látási viszonyok esetén a tompított a kötelező. A Kresz rendben van, a sofőröknél van a baj.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz HarleyCustom #72629 üzenetére
No-no, nem az a baj, lehet ezt ertelmesen is hasznalni, jo latasi viszonyok kozott lakott teruleten belul teljesen rendben van (hiszen itt az "abszolut semmi vilagitas" is alternativa), amennyire tutom erre lett kitalalva, hogy valami azert legyen. Azt en sem ertem, hogy hatul miert nincs ilyen logika alapjan...
A gond a gyoker allatjaval van, hiszen ettol meg ugyanugy fel kene kapcsolni a tompitottat, ha nem megfeleloek a latasi viszonyok, vagy kilep lakott teruletrol. Tipikusan ilyenkor szokott automatan / DLR-en / 0 allason maradni a kapcsolo, ami ilyenkor keves (ez utobbi nyilvan kocsi kortol fuggetlen). Het elejen nagy kod volt pesten is, sok szerencsetlen lampa nelkul kozlekedett, nem is ertem mire szamitanak...
Regebben talan nehezebb volt 'elfelejteni' vagy rosszul beallitani, hiszen nem volt nappali feny / automata vilagitas, de mivel most van, jo lenne vagy felnoni hozza fejben az embereknek, vagy a szabalyzast / buntetest is utana igazitani.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
mycso
Topikgazda
válasz zeon.hu #72632 üzenetére
A DRL, (csak elől) használható külterületen nappal és jó látási viszonyok között.
Helyzetjelző+tompított éjszaka és korlátozott látási viszonyok között kötelező.De mint kiderült én világítási bűnöző vagyok, így ennek tudatában kezeld a válaszom.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
válasz #89309696 #72633 üzenetére
Leírtam, hogy a sofőr a hibás.
Csak a gyártó lehetőséget ad rá...
Csak azt nem értem még mindig, hogy kaphatott így műszaki vizsgát?
Nekem, ha ilyenem lenne, nem használnám ebben a formában. Van, aki utólag led szalagokat rak előre. Na attól is falnak megyek.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
#89309696
törölt tag
válasz HarleyCustom #72636 üzenetére
Ez nem azon múlik, az EU kitalálta és ilyen lett. Most sincs tudtommal kötelezve a hátsó világítás nappali menetfénynél, csak az autógyártók önszántukból csinálják így, mert ők rájöttek, hogy így jobb. Amíg az EU engedi addig átmegy minden kocsi a műszakin első nappali menetfénnyel és így is tervezik őket újonnan is, mert ma is ez a hatályos szabály rá. De azt is megmondom, hogy nem lesz egy kocsi sem visszavonva, ha az EU esetleg módosítana a törvényen (amit nem fog). Ez van, ezzel nem lehet mit csinálni, ez nem a műszaki vizsga meg nem a gyártók sara, ez totál EU fejzavar. Alkonykapcsoló kellett volna rájuk vagy hátul is világítania a helyzetjelzőnek. Ezt benézték, most már marad is így, se elismerni nem fogják, ha esetleg módosítanak is rajta utólagosan nem hívnak vissza módosításra többmillió autót
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
harry
veterán
válasz HarleyCustom #72640 üzenetére
Maga a DLR szerintem tovabbra is egy jo dolog, mert hasznos tud az lenne varosi kozlekedesnel (amikor meg nem kell tompitottat kapcsolni). Persze mondhatnank, hogy de miert nem jo siman egy tompitottat kapcsolni, ha latszani akarok? Nos azert, mert ha emelt fenyu izzot hasznalsz (mert sokat mesz este, vagy barmi miatt), akkor azt nappal nem akarod feleslegesen erre hasznalni, tekintve, hogy honapokban merheto az elettartamuk, es egy par 4-8k forint... Es igen, szerintem is hulyeseg, hogy csak elol van.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
veterán
válasz HarleyCustom #72640 üzenetére
Aztán ha véletlenül rálép a fékre, két hétig látod magad előtt a pontokat.
Everybody lies.
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #72644 üzenetére
Sajnos 10ből 9 sofőr a felkapcsolást is elrontja.
Akkor kapcsoljuk fel lakotton kívül, ha olyan rosszak a látási viszonyok, hogy ez hozzárak a tompítotthoz, azaz ez kell hogy lásd az útburkolati jeleket előtted 30 méteren (ha be van álllítva, mert jellemzően ez sincs).
Ne akkor kell felkapcsolni mikor már csak 200 méter a látótáv (örülne a felének tompítottal) mert ott kb semmit ér.A zárófénynek is igen egyszerű lenne mikor kell felkapcsolni, de 100ból 97 ember nem érti mit jelent zárni a sort nagyon rossz látási viszonyok között lakotton kívül. Ha átszólok kiégett retinával este a városban (reggel se volt akkora köd hogy indokolt lett volna!) hogy még ég, vissza kérdeznek hogy Hátaztán?
Na, itt éppen lehetett volna előírás a monostabil kapcsoló, de sajna nem volt. Ahogy járó (motorú) autó se engedném menetjelző helyettt csak a helyzetjelzőt, mert mint említettem nagy az állatkert és alacsony a kerítés, azért hogy hátulról 50 lumennel látszódjanak napsütésben, cserébe az agyhalottak előről se nagyon látszanak, TIZED akkora fénnyel haladnak mint menetjeltővel.
Bár ez kb egy kategória azokkal akik este lakotton belül végig helyzetjelzővel mennek, vagy mert gyökerek, vagy mert olyan szar a lámpájuk, hogy észre se veszik hogy nem ég; az meg ugye nálunk gyakorlatilag legális miután b*sznak rá vizsgán.Harry: Nem, nem jól tudod hol hogyan kéne világítani. Sajna a topikbannis azaz arány ami az utakon. Le is írhatom megint, de mint már párszor korábban írtam, de valószínű akkor sem érdekelt, meg most se hiszem hogy fog:
„Lakott területen kívüli úton a forgalomban
részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, … nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”
A KRESZ elsőként a nappali menetjelző lámpát említi, mivel e lámpák „rendeltetése a járművet jobban láthatóvá tenni nappali vezetés közben.” Ezért a lámpák minden szempontból kizárólag a meghatározott rendeltetésnek megfelelően kerülnek kialakításra.
Nappali menetjelző lámpa hiányában, mintegy lehetséges helyettesítőként, a tompított fényszórót kell bekapcsolni, mely azonban nem jelzőlámpa, hanem útmegvilágító berendezés.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz MC Pite #72645 üzenetére
Ahogy írtam korábban:
Rendben, legyen, tényleg szuper a cucc, wow...elölről, de hátulról?
. És megint leírom:
nem a szikrázó napsütésben való használattal van a bajom, hanem hogy nem csak akkor használják. Például pár napja, szombaton, trágya idő, eső, M1autópálya, hatalmas forgalom Pest felé....és rohadtul semmit sem látni, és a baromja nem kapcsol villanyt, hanem a ledet égeti elöl és a tükörben látom, hogy jön, de amikor meg elhalad mellettem, utána már nem látok semmit a kocsiból, mert hátul nem világít semmi. És rohadtul utolérem, de akkora a felvert víz a kocsik miatt, szürke minden. Nem is megyek gyorsan persze. Egyszer csak ott terem előttem. Gúvad a szemem, alig látni valamit, nagyon rossz. Olyan felvételeim vannak, hogy hihetetlen. Nem sorolom miket csinálnak az emberek, mert felmegy a vérnyomásom.
És ahogy mondtam, a felhasználó a hibás, mert rohadtul nem érdekli, hogy a mögötte haladó mit lát belőle. És aki ilyen felszereltségű autót használ, annak magas százaléka rossz látási viszonyok között is így használja. Nekem ez a tapasztalatom.
Tehát a gyártó, tervező is hibás, mert nincs tisztában azzal, hogy az ember, ha lehetőséget kap a kezébe, él vele. Minek égesse az izzókat? A led tovább tart és látják, ha jön....de ha megy? Azt már nem. De legalább hátul sem ég ki az izzó idő előtt. Legyen led elöl, de akkor kapcsolja a hátsót is automatikusan, mikor használja.
És ahogy rob említette, már a legújabbak így jönnek le a gyártósorról. Vajon miért? Mert látják a problémát. Látják, hogy milyen az “egyszeri” ember.HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
veterán
válasz MC Pite #72645 üzenetére
”....Nappali menetjelző lámpa hiányában, mintegy lehetséges helyettesítőként, a tompított fényszórót kell bekapcsolni, mely azonban nem jelzőlámpa, hanem útmegvilágító berendezés....”
Hát azért részben igaz, hogy csak az út megvilágítására szolgál a tompított fényszóró.
Például:
Magyarországon, Motorkerékpáron, kötelező mindig világítania a tompított fényszórónak.Nappal, lakott területen belül(is). Tehát jelző fény is.
De mondok jobbat.
Szlovákiában évtizedek óta, minden gépjárművön kötelező nappal, lakott területen belül is a tompított használata. Tehát jelzőfényként is szolgál.HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Gombinyó
őstag
válasz HarleyCustom #72647 üzenetére
Ez továbbra sem a menetfény meg az eu meg a gyártók hibája.
Gondolod, hogy ez az ember, akiről beszélsz, ha nem lenne menetfénye kapcsolna tompítottat? Szted hány embert látok országúton, aki se elöl, se hátul nem világít? Menetfénnyel legalább szemből kiszúrom.
Tökéletesen jól használható dolog a megfelelő viszonyok között, napsütésben felesleges hátul világítani szerintem, világítás nélkül is látok mindenkit már messziről. -
veterán
válasz Gombinyó #72649 üzenetére
Nem olvasod el rendesen amit írtam, észrevettem.
Kevesebb olyat látok, aki fény nélkül megy és többet olyat, aki este, vagy szürkületben, esőben, nagyon rossz látási viszonyok között led menetfényt használ.
Legalábbis amióta én vezetek ez a tapasztalatom és amióta ezek az új autók kijöttek ezzel az extrával.Nem megyek bele meddő vitába, felesleges.
”...Tökéletesen jól használható dolog a megfelelő viszonyok között, napsütésben...”
Ha elolvasnád figyelmesen amit korábban írtam, ha nem is így, de szinte ugyanezt mondtam.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Assetto Corsa Competizione
- Diablo IV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen