- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
válasz gixxergabi #72450 üzenetére
Nincs
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Csatravi
senior tag
válasz Predator2 #72449 üzenetére
Bocs, figyelmetlen voltam és csak az utolsó hozzászólást néztem és nem görgettem lejjebb. Gyári előírás hogy a egy kopás miatti pumpacserénél a nagynyomású csöveket és a közös nyomócsövet is cserélni kell. Nem véletlen hisz abban is végig lerakódhatnak apró fémszemcsék. Nem olcsók a csövek így spórolásként ultrahang tisztítással szokták tisztítani. Több kevesebb sikerrel. Persze nem véletlen írják a cserét és nem a tisztítást.
-
gixxergabi
senior tag
-
Csatravi
senior tag
válasz gixxergabi #72453 üzenetére
Szerintem elég nagy butaságot mondott az ismerősöd.
-
Csatravi
senior tag
válasz gixxergabi #72456 üzenetére
Azért mert azok a modellek amik érintve voltak 82-106 Le vegyes nagynyomású pumpát használtak. A 106 Le pld már nem Delphi hanem Siemens pumpát. Ennek ellenére érintett modell volt a csapágy problémával. A HK. csapágycsészéje még olyan volt mint az előtte lévő kisebb modelleké. Később módosítottak a HK. csapágyon.
A regeneráció meg megint butaság mert ezekben még nem volt dpf.
Nem volt regeneráció így nem volt emiatt felhígulása az olajnak.[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
-
MC Pite
veterán
válasz zeon.hu #72442 üzenetére
Rövid távon benzinből is eszik még.
Amit érdemes lenne: Forensis kártya + kb 25.000 Ft körül egy Eco tréning; bőven megtérül.
Bárki mindenki akinek idáig mondtam azt hiszi vicc, vagy nem tudom miért skippelik. (Szerintem meg hasznos.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Marvinyo
aktív tag
De minden 95-öst elér az E10, nem? Mármint, lehet én értettem félre a cikket, illetve az EU-s irányelvet(rendeletet?), de az én értelmezésemben a 98/100-as benya az egyetlen "kiút", mert arra nem vonatkozik.
Vagy ez a MaxxMotion is kísérletinek minősül? A ~385-höz képest a ~400 kevésbé vészes, mint a ~420-440, ezt be kell látni. -
Predator2
addikt
válasz Csatravi #72455 üzenetére
A történet, nagyon bonyolult, és szövevényes is, de röviden:
Nemrég vettük az autót, amit szivattyú hibával hirdettek.
Alkalmi vétel volt. Terhelésre leállt->résolaj mérés->2 pori nagy résolaj veszteség.No para, gyorsan 2db kapcsoló szelep csere, vissza a porlasztók, és már lábon is jött haza a kocsi, de az egyik porlasztó felújítás nem volt az igazi, mert fura hangja volt a kocsinak, izzítás világított is.
Majd itthon, újra szórakozás a kocsival, és mivel javítva lett a porlasztó (résolaj rendben), elment vele faterom egy próba körre. Sajnos 100m után a kocsi megállt, vissza kellett tolni az udvarba. Se kép se hang.
Másnap megbontottuk és ezt találtuk:
[kép]Csavar lelazult, elment a hajtás a nagynyomású szivattyúról. Illetve egyértelműen látszott, hogy 3 foggal elment a vezérlés, semmi gond, a szerelő azt mondta húzzuk vissza a csavart, majd indítsuk be. Így is lett, szépen járt. Mivel a szíjak nem voltak jó állapotban, meg nem is volt rendesen a helyén el lett vidve vezérlés cserére, és ha már ott volt, akkor ki lett cserélve a szivattyú is, az elektromos hiba miatt.
Minden jónak tűnt. Eljött az idő, hogy friss papucsokat kapjon az autó, így hát el is ment vele fater. Útközben meg-meg torpant a kocsi.
Gondolta valamelyik pori szarakodik még. Majd egyszer csak csatt, és az autó megállt. No para, jött a szerelő, trélerre rakták a kocsit.
Kiderült, hogy a szerelő nem nyomaték kulccsal húzta meg a szíjtárcsa csavarját, elment vezérlés. Így egy hétig ott pihent nála. Garanciában vállalta a hiba javítását!Kiderült, hogy egy szelep leszakadt, és kilyukasztotta az egyik dugattyút is.
Az hogy lehet, hogy a 82HP motor dugattyúja nem megy bele a blokkba, csak a 65HP? Volt valami machinálás? Tudtok ilyenről?
Mind1, most az egyik dugattyú egy 65HP-s motorból való (új gyűrűkkel)A szerelő járt/kelt vele, majd a kocsi megint megállt! Hazaszaladt a trélerért, visszavitték, és kiderült, hogy az egyik pori (nem a felújított)
2-es vagy a 3-as hengeré akkor is porlaszt amikor nem kellene. De nem csúcs hibából. Az autó amikor ment meg-meg torpant, a szerelő szerint, csak azért nem lazult le a szíjtárcsa csavarja ismét, mert most nyomaték kulcsal és menetrögzítővel rakta össze. Most szarakodnak hogy rájöjjenek, hogy ugyan miért porlasztó akkor is amikor nem kellene.Próbáltam rövid, lenni.
Nem voltam ott, csak az elmesélés alapján osztom meg veletek a történet egy részét, próbáltam úgy átadni, ahogy sikerült felfogni.
Nem vagyok autó szerelő![ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
mdav88
senior tag
válasz mdav88 #72326 üzenetére
Urak, erre van valakinek ötlete?
Reggel elég nehezen akarta elkapni a fonalat prüszkölt, majd beindult de mintha háromhengerezett volna. Egy percen belül helyreállt. (Rob szerint túl sok benzin jutott az égéstérbe, nehezen égett el). A nap további részében pöcc-röff. Teljesen random csinálja.
Robbal privátban elkezdtük az eszmefuttatást.
-Akku rendben (nem erőlködik szépen forgat)
-Trafók kimérve, rendben vannak
-Gyertyák kb egy évesek talán renden kéne lenniük
-Benzinszűrő kb másfél éves, bár ha el lenne tömődve konstans nehezen indulna.
-AC pumpa talán ez sem lehet probléma, ha az esetek többségében rendben megy.
-Fhp tiszta, ám én erre tudok gyanakodni/gondolni. -
dj79
senior tag
válasz mdav88 #72465 üzenetére
Hmm, engem a k4j ugyanígy szivatott esős, párás időben.
Annyi volt a történet, hogy leszedtem a trafók csatijait, kiszedtem a trafókat.
Az egyik trafónál a gumigyűrű el volt deformálódva, lehet, hogy bepárásodott, fene tudja.
A csatlakozókat megpucolgattam, az fhp-n is végigtoltam egy alkoholos kendőt.
Utána megszűnt a jelenség.[ Szerkesztve ]
-
mdav88
senior tag
Köszi, ezeket kb megcsináltam. Tesztelem.
+ van egy szakbarbár mágnesrelés indításgátló is beszerelve, vagy kéne egy komplett vezeték-rajz hogy kiszedjem, vagy egy autóvillamosságis....
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
2004-ea Megane II Sedan csodámhoz, új fényszórókat kell vennem.
Meguntam az örökös fényszóró poliroztatást.
Gondoltam, ha már költök rá akkor beruházok egy szebbre, jobbra.
Erre ni:
[link]A kérdés kell-e ehhez bármilyen engedélyeztetés szerintetek?
Szereltetett már valaki hasonló fényszórót régebbi Megane-ba?
Vélemények ha vannak esetleg.
Előre is köszi. -
zibo73
aktív tag
válasz sesomaru1989 #72468 üzenetére
Szia!
Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Megfelel a hatályos jogszabályoknak.
A termék leírásban szerepel tehát el kell,hogy fogadják. -
mdav88
senior tag
válasz sesomaru1989 #72469 üzenetére
Köszi!
Itt tök független attól hogy meleg vagy sem. Van hogy az első indításnál jön elő, de van hogy a harmadiknál a nap folyamán. Solenoid volt cserélve, fél éve tökéletesen üzemel.
Nyáron csinált néha olyat, hogy pöcröff beindult, majd rögtön le is állt mondjuk egész nyáron 2-3 alkalommal, szóval nem igazán foglalkoztam vele.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Predator2 #72464 üzenetére
Ez az egész sztori basszus, nem vagyok híve a felesleges pátyolgatásnak, de ez így ahogy van nemhogy a pátyolgatás elhagyása, hanem nem értelmezhető szerelésnek se.
Szivattyú és porlasztók kimérhetők gépben jók-e, utána üzemanyagrendszer takarítás, új szűrő természetesen. Lehetne mérni kompressziót is ha már kint vannak a porlasztók, ránézni a vezérlésre jól lett-e felrakva. Ha ezek okésak akkor annak a kocsinak gyönyörűen járnia kell.
A régi 1.5 dci-k közül a 65 és 82 lovas a két legegyszerűbb és legelpusztíthatatlanabb motor.
A blokk ha jól tudom full ugyanaz, tehát csereszabatosak a dugattyúk egymással.[ Szerkesztve ]
-
Csatravi
senior tag
válasz Predator2 #72464 üzenetére
Szóval kezdjük az elején.
A szíjtárcsát nem nyomatékra hanem szögértékre kell húzni. Vagyis alap 20Nm és ezt kell 135° ± 15° szögértékre meghúzni.
Ez sem véletlen van így. Akkora nyomatékerőt amivel a csavart meg kell húzni azt nem (vagy nehezen) tudsz egy fogásra húzni, viszont egy félbeszakított majd
újrafogott nyomatékhúzás már nem tud olyan pontos lenni mert egy nagyobb erővel összetapadt meneterőt kell leküzdeni. Ezért a szögre húzással lehet
pontosabb értéket elérni. (nem beszélve az kommerszebb nyomatékkulcsok pontatlanságáról)
Ami a jelet illeti. A szíjon lévő jelek csak az összerelést segítik és nem a kontrollt mert ha 2x körbeforgatod a főtengelyt már akkor nem lesz ott az ékszíj jele a
bordáskerék jelén. Nagyon sokszor át kell ahhoz forgatni hogy újra jelen legyenek. Kontrollt azt a pozicionáló tüskékkel kell elvégezni.
Ami a befecs szelepet illeti.
Azt írod hogy folyamatosan megy be a gázolaj a szelepből de nem a csúccsal van a baj.
Ez honnan tudható, kivettétek és megnyomattátok ?
Alap esetben mikor a csúcs zárva mert az elektromágnes nem húzza fel a kapcsolószelepet a rugó zárva tartja a csúcsot. Ha a számítógép jelet ad a mágnesnek akkor a mágnes felhúzza a kapcsolószelepet a kalibrált rugó ellenében. Ezen vezérlések közben a befecskendező szelep belsejében különböző vagy azonos nyomásvisznyok vannak. Nem írom le mind, van ennek szakirodalma.
Szóval 2 mozgó alkatrész van a befecskendezőben.
1. Kapcsolószelep ami egy rugó és egy elektromágnes hatására mozog.
2. Befecskendező tűszelep ami egy rugó és a gázolajnyomás mozgatja.
A kapcsolószelep mozgása 0,03mm azaz 30 mikron. Szárának illesztése 0,5 mikron !!! Látható hogy ha a ide a legkisebb piszok is bekerül ( a legjobb szűrő is
2 mikronos ) akkor a kapcsolószelep megszorulhat nyitott, zárt vagy kettő közötti állapotba. Nem beszélve a precíz tömítőélről amit a legkisebb szennyeződés is
mint a gyémántvágó úgy amortizálja le a nagy nyomás hatására.
A másik illesztett alkatrész a tűszelep a csúcsban. Ezt a rugó és a nyomászviszony mozgatja viszont ez szintén meg tud szorulni.
Ha a befecskendezők szerelésénél nem tartottak be bizonyos technikai előírásokat akkor bármi előfordulhat.
Leginkább az szokott, hogy egy nagynyomású leamortizálódása után nem cserélnek elosztócsöveket és csillagot vagy nem takarítják ki nagy precizitással akkor
az új pumpa telenyomja a csövekben lévő trutyival a befecskendezőket. Akkor is ha azok újak és akkor is ha régiek.
Ha spénesedés lépett fel akkor nem szabad félmunkát csinálni mert hiába a pumpacsere az kevés ilyenkor.
Szerintem nem biztos hogy a megfelelő szerelő nyúlt az autódhoz. -
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #72468 üzenetére
"Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Megfelel a hatályos jogszabályoknak."
CSak ki kell cserélni, illetve a magasságállító motort át kell rakni.Renault power
-
blackmorph
tag
válasz mdav88 #72465 üzenetére
Hali.
Azért alapvetően sem sejtet jót ha egy szerelő nem húzza le nyomatékra a vezérlést...
Az a baj, hogy egy nagyon érzékeny és összetett láncban csak az egyik komponenst cseréltétek, és az is kb bemondásra volt ismert. Gondolom akkor ki sem lett olvasva semmi. De valószínű, hogy az injektorok sem voltak már akkor sem jók és nem lett aztán sem bemérve csak kb szemre hozzá lett nyúlva, ki tudja hogyan és mivel, bemérve gondolom ezután sem lett. Új illesztő kódokat sem sejtek pedig azért aránylag fontos lenne. Rengetegszer szét lett szedve minden gondolom, itt is kerülhetett be kosz, de tömítések cseréjét nem írtad, sem bármilyen csőét. Új üzemanyagszűrő sem került szóba márpedig az sem élettartamra szól, szóval azok a mikronok sem lehetnek az igaziak. A potensen dzsuvás, ki tudja milyen állott vagy épp felvizesedett gázolaj sem hiszem h le lett engedve legalább a tankból.
Egyszerűen annyi a hibalehetőség ebben az egészben, hogy kicsit sem meglepő az eredménytelenség, sőt ahogy írod eddig csak kár keletkezett.Én is vettem direkt olcsón kezdődő injektor hibás autót. Viszont elvittem egy hitelesített és garanciát vállaló műhelybe, ahol komoly gépekkel, gyári hitelesítéssel és ismeretekkel stb, felújítottak minden injektort, a nagynyomásút, minden csövet tankot kiszedtek, átmosták, szűrőt, rail csöveket kidobták, izzító gyertyákat és persze minden tömítést stb. cseréltek. A delphi injektorok is kaptak gyári új kódokat amit fel is tanítottak. Na ezt csak így vállalják normális helyeken ahol garancia van.
Ez 460.000 ft volt itt budapesten, viszont hibátlan lett elsőre, és a mai napig az.
Az autó még így is olcsóbb volt és legalább biztos, hogy jó mert én csináltattam.Ezek után azt javaslom neked, hogy hagyd ezt a kókányolást mert rengeteg pénzbe fog kerülni és sosem lesz jó, ellenben az autó is egyre kevesebbet ér a kellemetlen érzésekről, szituációkról nem is beszélek.
Vagy vidd el egy rendes helyre és megmondják kb mennyivel készülj aztán jó lesz, vagy add el. -
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72475 üzenetére
Áttettelek, mert ez bőven jó hozzászólás ahhoz, hogy offba tedd
így kell feléleszteni egy hibás dieselt ennyi és se nem több se nem kevesebb.Renault power
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #72476 üzenetére
Igen arra a szíjtárcsára gondoltam
Most visszaolvasva látom, hogy a a pumpáról beszélt. Ilyen az amikor 3 felé írok egyszerre
Igazából olyan szempontból mindegy, hogy nem megfelelő munkát végzetek.
Lehetett volna még sok mindent írni de nem akartam a Háború és béke terjedelmet elérni[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
A rádió elég fapados, le kéne majd cserélni.
Bármilyen 1 dines jó bele?#?*@&!
-
blackmorph
tag
válasz rob210 #72477 üzenetére
Ahogy érzed :) . Valamikor kellene egy leírás a "szar a turbó" vettem felújítottat, újat stb, felraktam, megint szar lett, biztos ő a hülye, csaló, hazug stb. Pedig ott is csak be kéne tartani a derítsük ki miért ment tönkre, majd cseréljünk mindent amit kötelező és ami a hibát okozta. Sokszor ez nem is kerül sokkal többe, viszont az eredmény mindig jó.
Rendet kellene tenni sok fejben, többek közt a kókány szerelőkében is mert ha az ügyfél nem jártas, neki kellene, hogy felelőséggel felvilágosítsa, stb. Meg persze az emberekben akik mindig meglépődnek, hogy autózni drága, pláne ha olyan autót vettünk ami semmiben sem a jövedelemhez van kiválasztva. És innen jön a szar ez, szar az, régen minden jó volt stb.
Persze nyilván vannak kivételek emberekben, autókban. -
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72481 üzenetére
Szerencsére ezen a fórumon nem jellemző ez a hozzáállás.
Ez inkább a facebook okosoknál minden második poszt.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz zeon.hu #72480 üzenetére
Alapjában véve igen, ha a táp és hangszórócsatlakozó szabvány DIN-es. Antennacsatlakozást előtte ellenőrizni, ha szükséges, átalakítót beszerezni előre.
Ja, és ha nem valamelyik gyári Renault-ra váltasz, a kijelző és a kormánytáv nem fog többé menni. Hacsak meg nem veszed az átalakítót aranyáron."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
zeon.hu
nagyúr
válasz LamerGyuri #72483 üzenetére
Kormányról irányítás annyira nem fontos, egy droidos, 7-8"- os multimédiára gondolok.
#?*@&!
-
forceberg
veterán
-
LamerGyuri
senior tag
-
zeon.hu
nagyúr
válasz LamerGyuri #72487 üzenetére
Van 1 din, amihez nagy kijelző van kívülről csatlakoztatva.
#?*@&!
-
#89309696
törölt tag
A 10% az sima etanol vagy kötött formájú etanol (etbe)? Mert nem mindegy. A E betű csak annyit mond, hogy a bioanyag tartalomnak ennyinek kell lennie. A sima benzinekben biztos, hogy etanol lesz, mert ott az olcsóságra gyúrnak, de a prémium 95-nél már lehet, hogy kedvesebbek és kötött formában lesz benne, vagy 5% sima és 5% kötött. Át kéne nézni az adatlapját.
-
harry
veterán
válasz #89309696 #72490 üzenetére
Tudja franc, csak a kúton ránéztem s E10 szerepelt. Előtte nézegettem a honlapjukat, ott nem annyira láttam csak a marketinget. Most nézem van egy ilyen kereső, de számomra elég érthetetlen termékelnevezések vannak, de pl. MaxxMotion 95 akárhogy is nézem, nincs link
Nem tudom van-e különbség "MaxxMotion 100+" meg "MaxxMotion 100+ Add" között, ez utóbbiét megtaláltam link De ez 1% Etanolt ír, a kúton 5% volt kiírva.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
Az a baj, hogy ezek nem pontos specifikációk, mondjuk nem is fogja egyik kút sem elmondani a pontos összetételt. Van MM95 is, de csak annyit ír, hogy egyenlő vagy kevesebb, mint 10% etanol. A másik adatlapon a szöveges részben azt írja, hogy minimum 9.3% az össz biotartalom ami etanol és etbe keveréke, és 47% etbe még bionak számít. Szóval lehet, hogy 9% az etanol, lehet, hogy 5%, senki se fogja megmondani. Annyit tudunk, hogy 9.3% legalább van benne és ebből maximum 47% lehet etbe. Az is lehet, hogy két kúton is mást kapsz vagy két különböző hónapban.
Egyébként ez régen is így volt.Az Auchan kutakról szokott lenni pontos labor pdf, a többiekről még nem láttam. Azokból derült ki, hogy az Auchan 98-as az valójában a Mol 100-as benzine, csak a prémium adalékok nélkül.
-
harry
veterán
De ez van a többi kúton is:
A motorbenzineink közül a Shell FuelSave 95 és a Shell V-Power95 fog E10-et tartalmazni, a Shell V-Power Racing 100 prémium üzemanyagunkat E5 biotartalommal fogjuk biztosítani. linkMOL link Itt a 100-asról nem találtam doksit. Avagy itt lehet turkálni, de megint az van, hogy van millió doksi, de arról a 4 típusról nem tudnék elérhető helyre tenni az adatlapot...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
A Molnál a 98-hoz van berakva a 100-as dokumentuma is. De ugyanolyan, mint az OMV adatlap is, nincs rajta pontos specifikáció. Ezekből nem derül ki sajnos, hogy az E10 az miből áll, de még az E5-ről sem.
Mol ha jól tudom nem is árul prémium 95-öt, legalábbis lakossági szinten nem.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #72489 üzenetére
November 23-án tankoltam azt, akkor már csak nem a nyári volt.
(#72491) Csatravi: érzésre semmivel sem rosszabb a többinél, így rászoktam.
(#72493) Fehér Farkas : aztán mi lenne az a prémium adalék?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Csatravi
senior tag
Inkább a szállítási specifikációt nézd, azon valamivel több adat van.
Amúgy az vicc hogy van ahol csak ennyi a különbség hogy ezt írják oda.
"A termék prémium koncentrációban tartalmaz egy teljesítmény javító adalékcsomagot "
De hogy mit és mennyit azt a feledés homálya fedi.
Régóta hiszem azt amit több teszt és vegyészethez értő ember, leírt hogy ezek a "prémium " üzemanyagok is csak átverés. -
#89309696
törölt tag
válasz Csatravi #72497 üzenetére
Én se hiszek benne, csak azért tankolom, mert a sima megromlana a tankban most, hogy E10 lett meg pláne. És nagyon nincs kedvem a zselét kapargatni a tankból, csövekből, meg az injektorokból. Ha többet autóznék akkor sima 95 menne bele, ahogy a család minden más autójába is az megy és egyik se látott soha prémiumot meg nem is fog.
Különbség az biztos, hogy van a prémiumokban, más a szaga, színe, nekem a dúsítós fordulat is alacsonyabb lett és hamarabb vissza is ejti. Inkább az a kérdés, hogy átlagjózsi autófelhasználási szokás mellett még sok év alatt is számít-e valamit vagy csak megint laborban kimutatható apró dolgokról van szó aminek mire megcsodálhatnánk gyümölcsét már rég bontóban rohad a kocsi. -
veterán
válasz zeon.hu #72488 üzenetére
Akkor nekem is lenne kérdésem ezzel kapcsolatban...
Scenic 3.
Esetleg másik fejegységet lehet bele rakni? Milyen alternatívák vannak?
Csak kiszedem és berakok egy újat, ezáltal funkciók megszűnnek, vagy van olyan, ami kezeli továbbra is a dolgokat? Esetleg gyári Renault csak újabb? Nem tudom, csak találgatok...régi autókhoz vagyok szokva, nekem ez már a NASA űrtechnika ez a kocsi
ilyen van benne...[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen