- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #52682 üzenetére
Ha részecskeszűrős akkor kemény baja lenne ha kormos lenne.
Így csak azt lehet tudni, hogy szépen teszi a dolgát a szűrő, meg hogy időben regenerál.Renault power
-
rsf
senior tag
válasz gixxergabi #52691 üzenetére
Tényleg növelték 160e km-re a vezérlés cserét a sima Euro5 -nél is nem csak az Euro6 ready nél.
Az új motorok 2012 szeptemberben jöttek ki , szóval azóta biztos a 160e km.
És ha minden igaz akkor párhuzamosan futott a két verzió.
A brossúrában már 4.generációsnak nevezi az Euro6 ready-s motort. Ez az amit én energy dci nek mondtam.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #52760 üzenetére
Csak azért néztem rá, mert én is automata
Mikor jelentkezett a hiba?
Első körben: elektromos csatlakozási (kontakt) hiba
- ami miatt a váltó hidraulikus szelep hibásan működött (P1750),
- ami miatt gyújtáskimaradás (befecskendezés kimaradás) volt (P1062)
- ami miatt az injektor elérte a túlvezérlési értéket (P02CF)"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #52762 üzenetére
Ha nem érzékelsz hibát, honnan vetted a kódokat?
Én csak gugliztam egyet (francia és orosz oldalak előnyben), nagyjából ezt jelenti a kódcsoport.
Az a nehéz, hogy egyik a másik miatt van... Kezd a legegyszerűbbel: csatlakozások ellenőrzése, tisztítása, váltóolaj szintellenőrzés, hibatörlés, próbaút.Nekem a kevés váltóolaj miatt tönkrement a vezérlőszelep, hála az előző gazda vagy szerviz gondosságának.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #52765 üzenetére
Hideg motorral folyton hibát dobott a váltó; onnantól vészüzemmód, és 3.-nál feljebb nem kapcsolt, meg 0 gyorsulás. Félreáll-leállít-újraindít, aztán akár egész nap ment hiba nélkül. 98 ezer volt benne, hogy vettem, és rá egy hétre már jelentkezett...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #52792 üzenetére
Beindult...
Pumpálgatás amíg tenyleg semmi buborék nem lesz... -
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #52793 üzenetére
Befecskendezőket tisztítottad meg? Mármint a porlasztókat?
-
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #52795 üzenetére
Azokat nem szemre megtörölgetem módon lehet, hanem ultrahangos gèppel. A kis furata ha elgugul, mert a kormot beletömöd, biztos jót tud tenni, ezeket nem szokás lada gyertya módjára pucolgatni, mert ártani könnyen lehet....
Szóval igen, az!
-
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #52797 üzenetére
Hmmm. Ha már kint volt egy ultrahangos fürdő nem ártott volna neki.
-
#32577792
törölt tag
válasz gixxergabi #52996 üzenetére
110-ről 132-re a LE
240-ről 295-re a nyomaték
Fogyasztás? Szinte azonnal megcsináltattam ahogy megvettem. Addig ugyanazt hozta mint a LII 1.9dci azaz 6,4-6,7 között.
Ez lement olyan 6-6,2 környékére.
Most spurival 5,5-6,0 környéke. Persze ha változik az autózási szokás, ez is változik. 5,5 volt amikor az átlagos, 6 mikor Bp. és autópálya 140-es tempóval.
Nejem olcsóbban autózik vele -
FeniX-
aktív tag
válasz gixxergabi #53228 üzenetére
Szia, tök random.
Csorogva is kijön, de volt már, hogy visszaváltottam, és elkezdtem "nyomni" és akkoris, tehát erre érzéketlen a probléma.
Igen, a tankszellőztetőt kizártuk, kipróbáltam úgy is, hogy teljesen kinyitott tankkal mentem egy ideig, és akkoris produkálta. -
Nordik
őstag
válasz gixxergabi #54748 üzenetére
Nekem is ez a bajom. Minden más tökéletesen működik. Majd át kell néznem a vezetékeket vagy nemtudom, csak az kárpit bontással jár.
-
szasanyi
félisten
válasz gixxergabi #55420 üzenetére
Értem. Ezek szerint neked is ilyen autód van? Azért kérdezem, mert tavasszal aktuális lesz egy időszakos szerviz, és sem azt nem találtam meg pontos mit és mikor, illetve milyen alkatrészre kell cserélni?
Konkrétan most ezek érdekelnének, hát tudsz / tudtok segíteni:
- milyen motorolajat érdeme bele tenni? Ha jól tudom 5w30 no, de melyik?
- üza szűrőt mikor kell cserélni ebben az autóban, ill. abból melyik a jó?
- fékbetétből melyik az ajánlott és jó ár/érték arányú?Bár felvettem a kapcsolatot a Renault oldalán chat-en, ahol szívélyesen fogadtak a miben segíthetünk-kel de végül semmi érdemlegeset nem mondtak. Szerintem ott csak marketingesek ülnek, akik új autó eladásával foglalkoznak mert minden ilyen kérdésemre csak azt a választ adták, hogy fáradjak be a helyi márkaszervizbe. Viszont annak meg nem látom értelmét, mert 10k+ÁFA horror óradíj mellett nincs miről beszélnünk (arról nem beszélve, hogy a szükséges kenőanyagok és alkatrészek szintén dupla árúak).
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
válasz gixxergabi #55423 üzenetére
Nemtom mi az azMIII, ill. a vezérlés 160k km vagy 6 év, asszem így pontos. Éppen ezért nekem is jövőre lesz aktuális a vezérlés, hiába van messze a 160k-től.
A myrenault.com nem tartalmazza Mo-ot (nem is tudom miért vok meglepődve ) és az én autóm hazai márkakereskedésben lett vásárolva 5 évvel ezelőtt, nemtom ez számít-e ebből a szempontból.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #55615 üzenetére
Igy igaz, már kettes ráncfelvarrottban is volt, de csak a fullosban.
Renault power
-
eTrade
tag
válasz gixxergabi #55615 üzenetére
Ez mondjuk lehetséges, csak az a fura hogy az enyém nem fapados kivitel, van benne navigáció, tolatóradar, tempomat, automata kétzónás klíma, esőérzékelős szélvédő, automata fényszóró kapcsoló (ha sötétedik magától bekapcsolja a fényszórókat).
Elég valószínű, hogy csak full-os Megane 3-asban volt elérhető ahogy a Rob is megírta. De mintha az rémlene, hogy a Megane 3 Ph2-es esetén alapfelszereltség lett.
-
eTrade
tag
válasz gixxergabi #55626 üzenetére
Érdekes, enyém Estate. Mikor gyártották a tiédet?
-
eTrade
tag
válasz gixxergabi #55630 üzenetére
Myrenault.hu oldalon lehet ingyen regisztrálni és ott az alvázszám alapján látni az autó típusát stb.
-
AttyVin
aktív tag
válasz gixxergabi #55702 üzenetére
Van egy "Teljes specifikáció" gomb (sárga téglalap).
Arra kattintva adja fel a "Felszereltséglista" opciót, amit egyenként vagy együtt is meg lehet nyitni.
Mondjuk nekem (Fluence 2012) abban is van néhány dolog, ami nem teljesen egyezik a valósággal, de a többség igen...A 2000-es, régi "családi" Mégane-ra már nincs semmi adat fenn, csak a regisztráció maga.
Van még egy pont a főoldalon lejjebb ("Megtekintem a Karbantartási programot") a karbantartások ütemezéséhez a különféle folyadékok ajánlásával.
Hát, ebben a netes "szolgáltatásban" kb. ennyit ad a R...
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #56081 üzenetére
Igen, ezt írtam is, hogy a Motul nálam elverte az LM 4400-zat, mert még csendebb tudott maradni végig és szárnyal tőle a gép, legalábbis az én 2.0dci-m imádja.. Végig olyan kenést biztosított, amihez az elf hozzá se szagol. Bár xado akartam most tesztelni, újra ez lett rendelve, de nem is bánom. Egy jó 70km után belenyomtam a VT-t is a meleg motorba. járattam 3-4 percig (fel kellett volna venni) még csendesebb lett.
Ez már nem is dízel, inkább hasonlít bent ülve valami spéci hangszigetelt autóra. Nem tudom, hogy járkálnak most "odabent az alkatrészek", nem is érdekel, de én egy nagy vigyort látok a motortérből.
Lehet nem is kell ide xado, csak ez a két páros...Az elf olaj védők meg ne próbáljanak meggyőzni, mert azt a szart én soha többet nem öntöm bele egyik autómba sem! Mint írtam is 3000km után egyszerűen már elveszti mindazt, amit cserekor még tudott.
De lehet VTurbóval ez is brutálisan feljavítható. Mindenki ajánlja a saját olaját, ehhez az autóhoz ezt, ahhoz azt, mert rengeteget kaszálnak azon is, de rünó, vagy bármelyik másik, soha nem fogja azt mondani, hogy hát igen, pl a motul simán kiröhögi a mi csodánkat.
Nyilván nem azért kerülnek ezek az olajok 2-3, vagy négyszer annyiba, mint az elf, mert a marketing seggfej a motul, vagy xado-nál ezt találta ki, hanem, mert valóban olyan minőség és fejlesztések, adalékok etc... vannak mögöttük,, ami egyszerűen jobb a motornak.Az igazi VT teszt ma jön, megyek Bécs, oda-vissza, igaz emiatt 200 felett nem tudok menni, de néha azért megküldöm. Nem tudok mást írni, csak azt próbáljátok ki...
-
meroly
veterán
válasz gixxergabi #56638 üzenetére
Távközlési villamosmenok vagyok de haljak meg ha értem. Ennek lelke van
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
polonic
félisten
válasz gixxergabi #56710 üzenetére
Az hogy sikerült neked? Nekem csak azt a mapshare vagy melyik frissítéseket ajánlottá fel.
-
gergo5991
őstag
válasz gixxergabi #56780 üzenetére
gondolom az már extrás, 2010es modellről van szó amugy, eddig nem vettem észre hogy volna benne parkolószenzor
-
gergo5991
őstag
válasz gixxergabi #56783 üzenetére
ahogy nézem neked jóval extrásabb a kocsi, pld nekem a videóban látható klimakontrollom van, parkoló szenzorrol nem tudok hogy lenne benne, és start stop sincs
-
Jaded
senior tag
-
denesh1
újonc
válasz gixxergabi #57149 üzenetére
Csak spéci kiszedőszerszámmal lehet nekiállni, vagy kulccsal is kimozgatható?
A magasnyomású cső lekötéséről is lehet mindenfélét olvasni. Hivatalosan nem is szabad visszatenni, cserélni kellene. De látom, hogy nem szokták[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #57149 üzenetére
megcsiszolni üveglapon? Minek? Párszáz forint az egész alátét és ha már ereszt azt csiszolhatod, pont az a baja, hogy nem tömít rendesen, a csiszolástól még véknyabb lesz! Kuka, alá az új, de a szeméttől és a koromtól a lyukát ki kell takarítani, hogy az új felfeküdjön a helyén és tömítsen! A csöveket vissza lehet tenni, csak hajtogatni ne hajtogasd, mert inkább törik, mint hajlik!
Ha és amennyiben ez a baja, akkor csakis a hőtágulás miatt nem fúj ki melegen, de az sem biztos, hogy ez a bajság! -
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #57659 üzenetére
Én 120-nál inkább cserélném már, főleg egy külföldi esetleg "álpapíros" autónál...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #57836 üzenetére
Áhh közben keresgettem, már itt bukik, hogy az enyém 5x114,3
-
#32577792
törölt tag
válasz gixxergabi #57837 üzenetére
így van, nem jó rá
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #57888 üzenetére
Sajnos több helyen is fémig "lement" róla a festés.
A kilincs, tükör, ajtó. A nagy "folt" középen eltüntethető. Most várás van, hogy keressen majd a kárszakértő, addig nem tudok csinálni vele semmit. :/
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #57953 üzenetére
Érdemes néha egy motoröblítő, motormosó adalékot hozzáadni a régi olajhoz.
Én minden 4.ik cserénél szoktam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #58060 üzenetére
Ez alapján bármi lehet.
Szemre meg nem mondja senki szerintem.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #58060 üzenetére
a lényeg belül van!
-
mycso
Topikgazda
válasz gixxergabi #58063 üzenetére
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz gixxergabi #58065 üzenetére
Nekem bevált, téli és a nyári is laufenn.
Szerintem nincs rajta forgásirány.
Hát, hogy ezeket mennyire lehet egy tengelyen cserélgetni, passz...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #58065 üzenetére
Itt egy ellenvélemény:
Ha felteszed a Laufikát, mész vele vagy 50km-t, ebben van esős, pálya nagy sebességgel, kanyargós utak, , erős fékezés, komfort érzet? az el...ott magyar utakon etc... megjegyez...
Majd utána, Dunlop Bluresponse, Good Year EfficientGrip, Bridgestone t001 evo és még a hankook ventus prime-ot próbáltuk, akkor kb ezt fogod a Laufenn-nel és a hankook-kal csinálni:Vagyis, valami elkepesztő, hogy mennyivel másabb, jobb és biztonságosabb, csendesebb a három nagy gumijával utazni, akik ezek szerint nemcsak a nevükben azok. .Nem mellesleg a tapadás érzet valami brutálisan jobb ezekkel a gumikkal, érződik valóban, hogy minőségi anyagok. A ventus prime csalódás. Firestone-ról írták még, hogy elég frankók...de csak ezeket tudtuk kipróbálni.
--------------
(#58088) UHHH
5 éves gumi már öreg gumi,Uh, ezt nagyon ne terjeszd! O_o
[ Szerkesztve ]
-
espi38
őstag
válasz gixxergabi #58104 üzenetére
Szia, köszi a választ.
Nos, most tapasztaltam úgy szól a zene basszusnál mintha gargalizálna vagy nem tudom mihez hasonlítani.
Olyannak tűnik a rendszer, mintha nagyon gyenge jel menne a hangszórókra, szerintem nagyon gyenge a gyári fejegység benne, ráadásul kb 10-12es hangerőn alig szól, olyan 16-18tól hallani valamit.
A hangszórókat se egyszerű kicserélni nem mindegyik 13 cm es fér el a gyári helyére 😂 -
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #58355 üzenetére
DC4 igen és 1.7 liter kell bele.
Nem olyan bonyolúlt cserélni, de a hosszú élet érdekében ilyenkor érdemes kitisztítani mindent.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #58366 üzenetére
Ha az élettartam számít akkor igen.
Így lehet alaposan megszabadulni a szennyeződésektől és az apró fémreszeléktől.
Ezért drága az automata váltó olajcseréje, ha becsülettel végzik. Nem a 2 liter olaj miattRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #58389 üzenetére
Minden automatában van
Ezért irtam az alapos takrítást.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gixxergabi #58395 üzenetére
A tiéd teljesen más. Ami videót linkeltél, az a DP0 váltó, és csak akkor KELL ennyire szétszedni, ha tönkremegy az egyik vezérlőszelep, amit cserél is a videóban.
Ja, a szűrőcseréhez az egész váltómat le kell venni, és legalább kétfelé bontani, hogy hozzáférj a szűrőhöz. Na ezért nem vállalja rob. Mi ezt már tudtuk, csak nem hagyhattam ki(#58396) Johnny_vT : de ez nem is egy Renault Coupe...
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #58395 üzenetére
Azért szűröt csak probléma esetén szokás cserélni.
Vagy csillió kilométer után.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #58453 üzenetére
Izé, hát nem írtam ide?
Akkor úgy látszik máshova írtam, talán a lag3 fórumba, mindegy.
Szóval benne van, csodálatos, ahogy a motor jár tőle, pedig azt hittem a motulnál nincs jobb, de mégis.
Erőben itt már nem érzek semmit, de a motor még simább járású, konkrétan bent én nem is hallom néha, pedig nekem tényleg jó hallásom van. De kint is más, olyan mintha full beborítottam volna a motorteret hangszigetelőkkel. Valamit tud az az olaj az hétszentség, eddig 3500 km van benne. Meglátjuk, ha kibír 10-12 ezret és marad ilyen, csak ilyet veszek bele ezután mindig.-----
Jah közben megnéztem, egy másik fórumon áradoztam róla.
-
Josi
aktív tag
válasz gixxergabi #58505 üzenetére
Ha ilyent csinál, gondolod számít a fémreszelék?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Gabady
aktív tag
válasz gixxergabi #58505 üzenetére
A lemez az az okoskerék része.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gixxergabi #59054 üzenetére
Másik lehetőség a targonca hosszabbító, vége alá betéve egy szimpatikus tuskót kész is
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gixxergabi #59727 üzenetére
Ez komoly?
Dorothy: ennyiből, aki megmondja az nem mágus, hanem orákulum.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz gixxergabi #59727 üzenetére
30e+, többet erről nem fog senki mondani. Ezt is abból mondom, hogy az enyém 10+os és ennél sokkal újabbnak néz ki, tehát saccoltam a minimum élettartamát. Aztán lehet ez 50 ezres is.
Mondhatjuk úgy is, hogy már nem pénzkidobás, ha cserélteted.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen