- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #75499 üzenetére
Én mondjuk 2-3 helyről tudok ami rohadhat
1. tankbetöltő (beül a sár a kerékjárat zegzugos részébe és rohad)
Vajon milyen terelő lapot lehetne erre berakni?
2. első küszöb a takaró dob műanyag mögött, beül a sár és rohad (én mosni szoktam fél évente) Bár szerintem a műanyag dob lemez van eldeformálódva...és ha zártan vissza lehetne rögzíteni akkor nem lenne gond.+1 nekem a motorháztető belső éle rügyezik már
Talán a esővíz becsurog a pereme alá és ott száradásig áll
Vagy más ötlet?
mitől lehet?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz angyalpc2 #75501 üzenetére
Ezek mind az elhenyagolás okai.
Én amikor mosóban vagyok a jobb hátsó kerékjárati jvet mindig alaposan kimosom.
Keréknél fel a vízsugár kinyitott tankajtónál és jön is ki a kosz szépen.
A sárvédő dobbetéte pedig minden autónál tisztítást igényel.
VW, Toyota, merci, bmw, mindegyik ott kezd el rozsdásodni, ha nincs kitakarítva.A motorháztető más kérdés, arra nem tudok választ adni, nincs tapasztalatom vele.
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, a ráncfelvarrotnak a beltere szebb, de más a kábelezése és a motorvezérlője is. Kijelző, csatlakozók, etc.
Ha átkábelezed akkor áttehető, de embert nem fogsz rá találni aki megcsinálja neked.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz angyalpc2 #75501 üzenetére
Tanksapka mögötti részt a dobbetét védené, de ha sok a bonyolult hely, akkor ki lehet pucolni, rozsdát kezelni, és utána karosszériatömítővel gyakorlatilag kitölteni a helyeket, ahol meg tudna állni a piszok, így hozzá sem fér a fémhez és ott sem marad, persze ez csak limitált mértékben lehetséges. Talán Wartburg vagy valamelyik szoci autónál volt, hogy bevezettek egy plusz lemezt hasonló célból, az sem elveszett ötlet, csak a rögzítés kérdéses. Első küszöb végén felgyűlő piszok ellen pl új Skodáknak ott alul ki van vágva egy rés, így ami felülről bemegy, az alul egyből tud távozni is. Géptető üregekbe pedig üregvédő vagy olaj jelenthetne némi segítséget szerintem, illetve az adott rész legalsó pontjára lehet egy pici furatot is ejteni, valamint a víz bejutási helyét megkeresve technikailag el is lehet tömíteni
-
dugo_
veterán
Sziasztok,
Tegnap óta a 2004-es M2 ugyanezzel a Steering locked/not locked, Service lámpa hibával nem indul:
https://www.youtube.com/watch?v=GvS_1JHrnacVan erre valami egyszerűbb javítás, amerre el lehet kezdeni keresgélni? Vagy legalább beindítani valahogy, hogy saját lábán menjen szervizbe?
Motortéri biztosítékokat, biztosítéktábla nyákját olvastam, azok jónak néznek ki, illetve magát a kormányzár kockát, az viszont kiszerelve sem reteszel, csak pár relé kattog üresen balra a kormány mögött. -
zaskar
senior tag
válasz rob210 #75497 üzenetére
Nekem ugyanez a hiba volt, amit itt leírnak, csak nekem 1.5 dci-nél:
Totalcar
Annyi különbséggel, hogy nálam már -8 fok elég volt, hogy ez bekövetkezzen. Szívtam vele párszor, a sok elfolyt olajról és a környezetszennyezésről nem is beszélve.
Ritka hiba lehet, mert az első megkérdezett szerelőnek nem volt ötlete, aztán találtam egy olyat a közelben, aki csak Renault-val foglalkozik. Ő sem találkozott még vele (pedig nem most kezdte, elismert a környéken) de inkább komplett olajpumpa cserét javasolt. Ez meg is történt, azóta nincs probléma. Ennek már 3 éve. -
gabika1972
tag
Most fogok agyfaszt kapni.
96-os Clio.n nulla volt a hűtés, fagyállót lecseréltem, hűtőt kitakarítottam semmi változás. Hétvégére szereztem egy savazó szivattyút 5% ecet koncentrátummal direktben egy órán át járattam a radiátorban a löttyöt. Eredmény semmi. Mit ronthattam el? Lehetséges, hogy valahol levegő maradt a rendszerben a savazás után? Klímás autó, bezavarhat ez a fűtésbe?
Köszi előre is a segítséget. -
diablo1984
veterán
válasz gabika1972 #75507 üzenetére
most hűtés, vagy fűtés nincs benne? Mert az 2 kör(vizes a fűtés, gázos a klíma).....
-
gabika1972
tag
válasz diablo1984 #75508 üzenetére
Szia!
Köszi a gyors választ. Fűtés nincs benne, csak összekötöttem a két munkát és kitakarítottam a teljes vízkört az autóban. (ezt egészítettem ki a radiátor savazással).
A klímát csak megemlítettem, hogy bekavarhat-e esetleg a klíma oldal a fűtésbe. -
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz gabika1972 #75511 üzenetére
a radiátorba be és kivezető csövet lekötöd és megslagozod! Ha nem megy át rajta a víz, akkor bonthatod a műszarfalat, ha átmegy, akkor nem kell cserélni nagy valószínűséggel!
-
Nordik
őstag
M2 2004be a potfeklampa ledes?
-
gabika1972
tag
válasz diablo1984 #75512 üzenetére
A savazószivattyút kötöttem a radiátor két csonkjára és úgy járattam egy órán át az 5%-os ecetoldattal. Elég komoly szivattyú tehát nagy áramlási sebességgel és szállított folyadék mennyiséggel dolgozik, végig látszott a folyamat során, hogy nagy sebességgel cirkulál a folyadék. Elképzelhető, hogy a töménység nem volt megfelelően erős vagy az időtartam volt kevés, csak féltem hogy egy majd 25 éves autónál nehogy szétoldja az oldat a radiátort.
-
diablo1984
veterán
válasz gabika1972 #75514 üzenetére
Ha átjárt rajta a lötty, akkor a víznek is át kell mennie, ahol meg a meleg víz átmegy, ott le is adja a meleget! Ha nem, akkor légtelenítés, járatás. Annak működnie kell, ha átjárható.
mondjuk az is jó kérdés, hogy milyen intenzitással ment át rajta, de ha már átmegy, azt érezni lehet.
[ Szerkesztve ]
-
csibor
őstag
Megane 1 et45 felnit szerintem átlehet rakni a Clio grandtiur-ra et43. Csak az et számban van minimális különbség. Ennyi csak nem árt a futóműnek?
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #75512 üzenetére
De akkor is kell!
Azért nem fűt, mert összeomlott benne a laemlázat és csak átfolyik rajta a víz.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #75517 üzenetére
belső radiátorban is szét tud hullani a lamella? Mert hogy egy klímahűtőben széthullik az ok, mert kívül van, éri minden, de egy fűtőradiban amit még a nap sem ér az is szét tud hullani? Mert nekem anno a laguna 1-es benzinesben el volt dugulva, mert a fagyállót kb sosem cserélték és a retek beleállt a radiátorba, a másik véglet mikor kilyukad. De akkor tud még ilyet is?
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #75519 üzenetére
Igen sajnos tud. Ilyenkor nem megy végig a csőkígyón a hűtőközeg csak bemegy és ki is jön.
Ebben az esetben van ugye az, hogy sok szerelő akinek nincs típusismerete nem érti, hogy dehát meleg mind a két cső.
Meleg persze csak ha az első egy tizedében a felületnek el is szökik a közeg, akkor csak az a kis rész melegszik fel ahol konkrétan nem fog tudni hőt leadni.
A következő lépcső a kilukadás, mert amelyikben összezuhan a lamellázat, jellemzően azokban amelyikben legalább egyszer volt csapvizes feltöltés, a kilukadás a következő.Renault power
-
FerNandor
őstag
Sziasztok,
a csomagtérajtó zsanérját mivel lehetne rendesen beolajozni? Nagyon szűken van a tengely, nem tudok belefújni a közepébe [link]
Menet közben, rossz úton (hol nem az? ) hangos cicergő hang jön folyamatosan. Ha a felnyitott csomagtérajtót "rángatom" szerintem innen jön a hang. Máshonnan nagyon nem tud.
Megane II kombi"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
herbela
újonc
Sziasztok.
Tudna valaki segíteni? Manuális klíma van a capturban mikor elindítom a motort automatikusan el indul a klíma pedig nincs bekapcsolva, le sem áll csak ha bekapcsolom a klímát és ki, akkor leáll. Ha újra indítok megint indul pedig ki volt kapcsolva leálláskor. Lehet télen is ment a fűtés mellet, nem vettem észre mivel nem volt tél! Addig is köszi. -
herbela
újonc
válasz diablo1984 #75053 üzenetére
Köszi !
-
brodorics
csendes tag
Sziasztok!
Gumit szeretnék cserélni, a jelenlegi méret:205/50 R17. Ha helyette a 225/45 R17-et választom, (ezek jóval olcsóbbak )akkor az vajon érzetre a szélesebb mérete miatt a vezethetőség, irányíthatóság rosszabb lesz? Fogyasztás is több lesz? A jelenlegi peremvédős, igazából szeretném ha az új is az lenne.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #75527 üzenetére
Nem. Ez nagyon durva nyikorogás/cicergés, de a rángatással tudom reprodukálni. Most belefullasztottam egy kis wd40-be. Remélem jó lesz.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
MC Pite
veterán
válasz brodorics #75528 üzenetére
Fogyasztás, rugózási komfortba lesz egy kis negatív változás. Azt is nézd meg milyen széles a felni, 6,5"ra nem érdemes, legalább 7"osra. Ott meg nem tudom kell-e már peremvédő.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
eTrade
tag
válasz molnarpeter #75532 üzenetére
Köszi szépen a tippet.
-
brodorics
csendes tag
Köszi!
7" -os, elvileg rá lehet tenni. Az ajtón lévő tábla szerint is ezeket javallják gyárilag:
205/50/r17; 225/45/r17; (225/40/r18)
Mondjuk a Zafiránk után már így is elég pattogósnak érzem a rugózást.
Azt hogy érted, hogy a 7".ra kell-e peremvédő?[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Voltam Baumgartner márkaszervízben, gyári akksi 3 év garanciával 47990 Ft.
Szerintem az elég jó ár érte. Nézem kaufferen, exide és varta akksi is 45-48 ezer Ft.
2013 Grand Scénic 1,6 dci-hez.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz brodorics #75534 üzenetére
Úgy, hogy a 225ös gumi túllóg annyival, hogy a felnit nem fogja érni a padka (értelmes sebességnél; nagynál meg mindegy a peremvédővel is) - de legalább könnyebb egy picit meg olcsóbb. Plusz, nagyon fontos szempontként; jobban néz ki mikor már picit húsosabb a gumi, ha nincs peremvédő Ettől egy centivel fog kintebb érni a gumi.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy K4J 712 motorkódú Clio (1.4 16V 72kw) melyben gyertyákat szeretnék cserélni. Általában alváz alapján keresem az alkatrészeket és így a 7700500155 gyári cikkszámot találtam. Ennek a megfelelője az NGK BKR6EK. Ha simán típúsra keresek akkor viszont a BKR6EZ szerepel a találati listákban. A különbség az ellenállás mértéke, mely 1, illetve 5 kOhm. A kérdésem az, hogy melyiket tegyem bele, egyáltalán van érdemi különbség? Köszönöm előre is!
-
herbela
újonc
Ne haragudjatok hogy megint érdeklődök, ha egyáltalán el olvassátok, szerintem ti csak egymásnak válaszolgattok! Sajnálom pedig jónak tűnt ez a csoport !
-
rob210
Topikgazda
válasz herbela #75539 üzenetére
Én annak válaszolok akinek tudom, hogy mi a hiba.
Feleslegesen minek ámítsalak hülyeségekkel?
Elolvastam, nem tudom a választ nem írtam semmit.Capture, meg kevés embernek van itt.
Bár a clio technika van benne.Érdemes lehet egy diagot rátenni, ha van hibakód akár egy zárlat formájában akkor van merre elindulni.
De őszinte leszek én ilyen hibával még nem találkoztam, pedig egy ideje renaultozok.
Renault power
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok!
Clio 2 1.2 16V nél, 1-2 havonta kivillan a Service lámpa + a légzsák hiba. 1-2 napig világít, majd minden ok további pár hétig. Gondolom valamelyik csatinál kontakt hiba lehet. Ki tudják olvasni bármelyik szervízben hogy melyik légzsák körében van a hiba? Vagy csak Clip-pel lehet? Vagy azzal sem?[ Szerkesztve ]
-
Jimmy8
senior tag
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #75548 üzenetére
Székesfehérvár? Testvérem oda költözött nemreg, ha nála járok, lehet megkereslek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati / IP kamera
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Gaming notebook topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs