- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
Mentem ma a kocsival egy kört, otthon megállva kicsit fura sziszegő hangot hallottam, mintha a szíj felől jönne: link
Megane1, 1.4 16V. Egy fél órát mentem a kocsival, abból 20p ment klíma is (utolsó 5-ön lekapcsoltam).Motor leállítás után nyilván megszűnt, azóta nem néztem. Próbáljam újra beindítani, hogy megmaradt-e a sziszegés? Kenni esetleg a szíjra valamit, hogy megnézni annak van-e hangja? Vagy hozzáérhet valami?
Összehasonlításképp (ha ugyan hallani), korábban ilyen hangja volt (mindkettő kompresszor nélkül) link
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
robertka
tag
Sziasztok, kicseréltem az 1.9 dci kocsiban az olajpumpát Kolbenschmidt re és a hajtókarcsapágyakat is természetesen új gyári csavarokkal raktam össze.
Járattam egy órát alapjáratom szép hangja volt majd mentem is vele kb 15km-t aztán ilyen lett a hangja 1500 fordulat felett kopog. Ezt a főtengelyt akkor köszörültetni kellene vagy ez más kopogás? Videó.
Ha már nem szeretnék vele foglalkozni mennyit érthet így, jó nyári gumik ma kerültek fel rá. korábban írtam a listát ami ki lett cserélve de a futómű fékek rendben vannak? -
robertka
tag
válasz robertka #75805 üzenetére
Bocsánat ez a jó videó link.
-
hz0917
tag
Sziasztok!
Nem túl régen érdeklődtem itt, ismerősöm megene2 -be 1.4 16v motort keres.
Most kapott egy ajánlatot, de K4JD730 kódú motor helyett K4JC710 -t. Ami szintén 1.4 16v .
Szerintetek ezzel a motorral kap új forgalmit? -
robertka
tag
válasz rob210 #75808 üzenetére
A telefon az aksin volt, nehéz megmondani mert a váltóhoz közelebbi két hajtokar csapágy szinte új volt, a másik kettőn azért latszódott a kopás sokkal jobban picit meg is lapult az egyik. Szóval ha esetleg az megint rossz lenne akkor is a vezérlés oldaláról hallanám.
most kimentem a kocsihoz beindítottam de nem jelentkezett a hang semmilyen fordulaton. Lehet csak meleg motorral jönne ki?
Esetleg a 13. ker környékén tudtok ajánlott szerelőt aki ilyet megtuda állapítani? -
rob210
Topikgazda
válasz hz0917 #75809 üzenetére
Azon kívül, hogy nem fogja tudni átszerelni, csak átalakítással, nem is létezett ez a motor meganeba.
A 710 es motor az clioé, tehát nem típus azonos.
Beépíteni pedig csak típusazonos motort lehet.Nem beszélve arról, hogy mások a sallangok és a motorvezérlő, de már a motortartó bak sem ugyan olyan.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
robertka
tag
válasz rob210 #75808 üzenetére
Mentem vele 2km-t és megint hallani a csattogást. Amennyire én megtudom állapítani nem a nagynyomású szivattyúból jön a motor vezérlés felőli oldalából a szelepfedélnél is hangosabb mint a másik oldalon de alul is jól kivehető. Tudom, hogy a távdiagnosztika nem hatékony de csináltam még egy videót hát ha közelebb visz a megoldáshoz. Link.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz rob210 #75798 üzenetére
Egyébként ha olyan eset adódna, hogy nem lenne céges és sajáttal kéne járni, tuti valami ilyesmire becserélném a Mazdát, persze úgy, hogy az eladó ráfizet.
Ezek a 3-as Cliok azóta a szívem csücskei, amióta az előző melómban ilyennel jártam. Kényelmes, stabil, baromi jól manőverezhető és itt már megbízhatósági bajok sem igen vannak.Üdv, Balázs
-
Mukucs
senior tag
Sziasztok! Az éjjel elütöttem egy rókát, bal első dobbetét leszakadt, róka sehol. Első lökös megtört, hűtô alatti műanyag lafog.
ABS és SERV visszajelző felvillant, rá 5 percre. Zsebbe nyúlós lesz? Clio II.
Illetve mi lehet a gond?
-
Istikee007
tag
válasz Istikee007 #75785 üzenetére
Kuplung le lett tesztelve jó. Szerelőnél voltam diag nem írt semmit (Delphi) azt mondta FHP jeladóra gondol.
Esetleg ezt a Can Clip kitudná olvasni? Debrecenbe van esetleg valaki akinek van? Sajnos a kocsival nem tudok mozdulni, mert már minden 5. percbe leáll...
-
robertka
tag
válasz rob210 #75815 üzenetére
A váltó felől első két csapágy és tengely rész szinte új a képeken a szebbik. A másik kettő ami egymás mellett van azok az alsók azon a képen amin 3db látható, a felsők sokkal szebbek arról is ott a kép. Illetve ott látható a tengely a bal oldali rész a szép a jobb oldali az ami csúnyább a tengelyen és mellette még egy ilyen. Link.
[ Szerkesztve ]
-
dik
őstag
Esetleg valaki ismeri ezt az oldal? Rendelt már innen? Közel 2 hete le adtam rendelésem, de még válasz sem jött, hogy lesz belőle valami vagy sem.... renaultstore.hu
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
robertka
tag
válasz rob210 #75821 üzenetére
Sajnos sejtettem, az olajteknő aljában voltak szép számmal ilyen de azért inkább kisebb darabok. A főtengely kivétel egy ilyen csapágycseréhez képest amit meg tudtam csinálni mekkora kihívás? Ha magamnak csinálok kb mennyit kellene még rákölteni szerinted csak nagyjából kérdezem.
-
rob210
Topikgazda
válasz robertka #75822 üzenetére
10/20e a köszörülés gépműhelyben.
Megadják, hogy melyik túlméretes csapágysor kell.
A vezérlést viszont bontani kell hozzá.
Tehát a szíj minimum cserés az nem újra feszíthető!
Illetve 1.9 dci mivoltának köszönhetően, szíjfeszesség mérő kell, mert nem automata a feszítője.
Amúgy semmi extra le fel egy nap, ha maga a főtengely kész van.Renault power
-
robertka
tag
válasz rob210 #75823 üzenetére
Köszönöm szépen. Lehet megpróbálkozom vele, még a végén tanulok is valamit. Nekem a hajtókar csapágy csere kb 6 óra volt. Gondolom akkor inkább szorozzam meg kettővel a szerelési időt. A kettős tömegűnél a külső fogaskoszorú az cserélhető vagy csak kompletten, mert kis kopást láttam rajta. Esetleg nagyvonalakban letudnád írni a folyamatot kérlek?
-
mycso
Topikgazda
No, egy kis napi szop@s.
Vettem egy komplett kuplungszettet, mindennel is.
Motorkód, alvázszám alapján a világ összes katalógusa ezt a szettet hozta, hát megvettem.
Öröm.
Lendkerék fel, kuplung fel, kinyomó nem megy fel.... a műanyag "munkahenger????" az természetesen nem a szett része, és ebbe a kinyomóba az én régim nem megy bele.
Szuper...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz robertka #75827 üzenetére
Na szóval otthoni körülmények között nem javaslom a főtengely kivételt.
A bölcsőt le kell venni, váltóolajat leengedni, féltengelyeket kikötni, aztán ki kell húzni.,váltót le kell venni, a lendítőkereket le kell venni, a vezérlést le kell venni. (gyakorlatilag a motort nem tartja semmi) ezután le a teknő ki a főtengely. Viszont nem elég a hajtókar csapágy jelen esetben főtengely csapágy is kell új. Hát ennyi.Renault power
-
robertka
tag
válasz rob210 #75830 üzenetére
Köszönöm szépen, hogy leírtad, akkor nem állok neki a parkolóban. Jól gondolom, hogy egy rendes műhelyben szerelőnél ez kb 150-200 lenne? Ennyit már nem akarok rákölteni megint. 300 körül elvinnék szerinted vagy mi lenne a reális ár, nem akarok senkit átverni leírok mindent korrekten.
-
Robi81
tag
Sziasztok.
megane 2 kacsa 1.6 16v 2003 berline
A vezető oldali ablak ma vacakolt.leengedtem és nem ment vissza.kikaptam a kapcsolót azt kimértem működik.ajtónál lehuztam párszor a csatlakozót akkor se működött.utana pár ajtónyitás és megjavult.gondolom eltört egy vezeték az átvezetőben.nincs valakinek egy rajza a lábkiosztásról? -
Kronos3000
senior tag
Az alany 2003 Thalia 14.16v
Fékezéskor és kézifékezéskor is erős súrlódó hang a jobb hátulja felől. Nincs fémes csikorgás, de gondolom kopott fékpofa? Poros úton kipróbáltam blokkol szépen, nem abs verzió. Esetleg van valami típus betegség ami okozza, vagy bizonyos a kopott fékpofa, és ha ennyire rossz a hangja akkor gondolom dobcserés is, és ugye párban, és ha már szét van szedve jobb a csapágyakat is cserélni? Lehet úgy kapni szettet párban hogy a csapágy már benne van a dobban?[ Szerkesztve ]
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75836 üzenetére
Szinte csak úgy, lehet, hogy benne van a csapágy.
Típusbetegség, az eldurranó fékmunkahenger és a fékfolyadéktól leválló ferrodóréteg a pofáról.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75840 üzenetére
NEm feltétlen kell, hogy látszódjon az elején rengeteget felitat a ferodó.
De ne legyen igazam és legyen elég egy tisztítás, mert ha teli van fékporral a dob akkor az is tud ilyen hibát okozni.
Mármint, hogy nyikorog surlódik, fékezéskor.Renault power
-
Kronos3000
senior tag
válasz rob210 #75841 üzenetére
Szombaton megtudom, délelőtt lesz időm leszedni a dobot, aztán fényképezés mérés, hogy tudjak alkatrészt rendelni ha kell, mert alvázszám szerint is egy rakat különböző méretű dob,fékpofa fogadott a bárdi oldalán. Elvinném én szerelőhöz is nem a pénzt sajnálom, de jelenleg max hétvégén tudom nélkülözni a kocsit,akkor meg ugye ők sem dolgoznak. Na meg egy szerelőt sem ismerek akiben megbíznék az az igazság. Mondjuk 84-óta eddig még minden kocsimmal elboldogultam ami gond akadt, ritkán kellett szereltetnem. (autószerelőként végeztem 84-ben, de sosem dolgoztam a szakmában más felé vitt az élet)
Wasabi...
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #75838 üzenetére
Igen, siker van. (a luk egy műanyagházas, porvédő és folyadék "elosztó/légtelenítő" cső nélküli csapágyat adott és nem passzolt ennek a csőnek a befogadó mérete. Valeora cseréltük, ami kopp olyan, mint a gyári: fémház, porvédő, cső)
Meg-meg csúszott a kuplung, meg elég kemény volt már.
A kinyomó borzasztó állapotban volt, a tárcsa az még határeset, a lendkerék pedig: [link]Ez utóbbinak semmilyen jele nem volt, semmi rendellenes hang vagy rezonancia.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz robertka #75844 üzenetére
1.9 dci nekem mumus.
Én nem szeretem, mert az a vezérlés nagyon könnyen elugrik, eltépi a stiftet, akkor elforog.
Szóval én megfogadtam még kislánykoromban, hogy 1.9 dci-n nem nyúlok a vezérléshez és annak szerves részeihez.
sorry. De túl jól ismerem azt a motort.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs