- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Rég jártam erre, igazából csak egy helyzet jelentéssel jöttem, hogy áll a kicsike (Clio MK2). Amikor legutóbb írtam, akkor fűtéssel és elektronikával volt egy "kis" bibi, meg mint kiderült valaki elég kókler melót csinált anno a kocsival, mert a szerelő nem tudta mi hogy lett összerakva. Akkor ott ajánlottak valakit, aki ránéz a kocsira, hogy mi merre hány méter. Még aznap elvittem, benézett a motortérbe, első mondata az volt, hogy Ő ilyet még nem látott. Gondoltam na jól kezdődik. Nézegette, vakarta a fejét, kb 20 percbe tellett, de kisilamizálta, hogy ki kivel lehet, de Ő is csókoltatta az illetőt, aki ezt összehozta. Meg lett csinálva, most már minden ott van, ahol lennie kell. Faszán működik a fűtés is meg minden, utána sárvédő ív lett cserélve, mert az már kicsit gyászos állapotban volt, hétvégén hoztam el a fényezőtől.
Most már nagyjából egyben van a szekér, már amennyire egyben lehet 21 éves korára. Kisebb dolgok vannak még, amiket meg szeretnék csinálni rajta, de azok már nem létfontosságúak. Kellett rá ugyan költeni, de én összességében szeretem ezt a kocsit, sosem hagyott ott, -10-ben is pöccre indult.
Sic Parvis Magna
-
szaja11
újonc
Az enyém 437757 km-nél jár. Nem folyok, nem csöpög, bontatlan.
-
nesa
veterán
Sziasztok a 2188ccm DT adagolós dízelről mit kell tudni, megbízható?
-
janos1988
addikt
Mennyire nagy hátrány egy "alap" felszereltségű Megane (2000-2002) amiben nincs se szervó, se abs? 1.4 16v 95 lovas motor. Oké, hogy kevesebb hiba lehetőség, de ennyire idős korban lehet valami hátrány belőle? Főleg úgy, hogy szinte egy árban van a szervó+abs-es változattal. Jó, tudom állapot a lényeg.
Illetve egy másik topikban azt mondták, hogy ennek a motornak az 1.6-os változata kerülendő. Ez mennyire igaz?
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
LamerGyuri
senior tag
válasz janos1988 #81808 üzenetére
Engem az ABS húzott már ki a szarból, amikor városon kívül szembejövő idióta miatt satufékkel menekülni kellett a padkára, nélküle szerintem az árokban landolok; bár még mindig jobb az is, mint a frontális kocc.
Én nem vennék nélküle autót."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
harry
veterán
válasz janos1988 #81808 üzenetére
Azert meglehetosen keves olyan extra van, aminel 'jobb ha nincs, mert nem romlik el'. Ha elromlik akkor ugyanott vagy, mintha eleve nem lenne - na de amig megy addig tudod hasznalni, es nem torvenyszeru hogy megdoglik. Persze egy legrugo eseten lehet necces kerdes, de nem ilyen alap dolgoknal.
Amugy nem tudom miert vennel ilyen kocsit, annyira tuti az allapota amugy? Szerintem mar egy klima is alap kene legyen, de ez szubjektiv, lehet ezek nelkul elni, csak minek szivatnad magad. Te erzed mennyire van ezekre szukseged.
Motor: ezt nem tudom honnan vettek, mindket motor ajanlott, az 1.6-al pedig mar egesz jol lehet autozni is (gondolom a szinten 16 szelepes K4M-rol van szo). Ha lehet inkabb azt neznek, de nem feltetlenul kriterium.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz janos1988 #81808 üzenetére
Na akkor a szakértői topiknak üzenem, hogy nekem 1.6 os van, ha ez a motor kerülendő, akkor vegyenek tsi-t. de első generációsat
Az, hogy nincs abs , klíma, az hátrány.
Minden szempontból, újraértékesítés, használat, kényelem én nem venném. Főleg azért mert írod is, hogy egy árban van a jobban felszereltekkel.
Azért ebben a 400ezerig árasávban ki lehet fogni jó 1 es meganet 1.6 16v vel ami kimegy a világból kényelmes igénytelen. Az alap hibáit vételkor ki kell szűrni és öröm boldogság.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
Josi
aktív tag
válasz janos1988 #81808 üzenetére
Most nézem a 2000. évi Megane listát. ABS és szervó minden változatban alapban benn van.
https://data.hu/get/4360001/Renault2002.pdf
https://data.hu/get/4360137/Renault_Megane_I_Ph2.pdf
Itt nézegethetsz.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
az a baj , hogy ez így, hogy P0130 nem mond semmit ez egy gyüjtő kód.
Ettől még nagyon sok minden lehet a baj.
De ha a szonda csere után helyreállt akkor az a kérdésem volna, hogy univerzális szondát kapott és kábelt hekkeltetek? vagy megvettétek a típusazonos szondát a gyári kábelell és komplett csere volt?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #81819 üzenetére
Rosszul tudjátok.
2001 ig volt széria amiben nem volt se ABS se Szervo.
Főleg tőlünk keletebre szánt piacokra került.
Itthon nagyon nagyon kevés amiben ezek nincsenek benne.
Olyanból amiben klíma nincs olyanból több van.
De amelyikben egyik sincs az mind india vagy keleti piacra szánt fapad.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #81748 üzenetére
Meglett a hiba. Ma begurultam a szerelőhöz, át rángatott mindent aztán elmentünk egy körre.
Rá nézett a kerekcsavarokra és a jobb oldali keréknel fellazult. Hogy mitől azt nemtudom. Állítólag van, hogy előfordul. Ott voltam amikor felrakták és láttam, hogy lehúzzák nyomatekra. Ettől függetlenül érdemes lett volna utána húzni? Vagy már nem az igaziak a csavarok?
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
2002 megane 1 ph2 14 16V. Jól látom 4 db testelés van a motortérben? 1 a motor váltó találkozásnál, 1 a generátor oldalán a doblemezen, 1 db a motoron a nívópálca mellett, 1 db az akku mellett a doblemezen.
Kihagytam valamit?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
atosan
addikt
válasz rob210 #81824 üzenetére
Annyira nem másztam bele Csak visszagondolva még 99-ben, mikor haver szüleivel mentünk új autókat nézegetni, azért esett egy Megane Classicra a választás, mert annyi minden bele volt pakolva az alapba is. Ha jól emlékszem ugyan olyan árban voltak a szinte fapados típus társak.
Maine coon
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #81788 üzenetére
Ezeknek a láncoknak (Lag 3 2.0dCi a kövi target majd pár év múlva) mennyi a várható élettartamuk?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Mezga Aladár #81828 üzenetére
Könnyen előfordulhat, testelési hiba okoztat mindenféle hülyeséget.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81837 üzenetére
Eddig 540e amiről én tudok.
Hivatalosan 300nál csere 100 nál revizió.
De nagyon sok van ami 300felett van vígan a gyári lánccal.Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Ganz-[HUN] #81838 üzenetére
rob210 ajánlotta nézzek rá a testelésekre. Csak ellenőriztem volna, hogy mindet megtaláltam?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #81841 üzenetére
a használat csinálja ki, illetve igen a 30 ezres olajcsere.
De az egy 2.0dci csak kisebb henger mérettel.
Nem sok különbség van a két motor között.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #81843 üzenetére
Szerintem jobb konstrukció az 1.6 átgondoltabb teljesítményben teljesen más kategória.
De az tény, hogy az 1.5 olcsóbban fenntartható!!!!!Renault power
-
janos1988
addikt
Lagunak mennyire ajánlottak (2000-2006) és milyen motorral? És ha igen, akkor fenntartható olcsón (alkatrészek), konzol. egy Thália, Megane, hasonló evjaratban.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
Új hozzászólás Aktív témák
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen routert?
- Kupon kunyeráló
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen